Neto vrijednost imovine po dionici: 4,72€
Tržišna cijena dionice: 2,60€
Diskont: 45%
Lp
Neto vrijednost imovine po dionici: 4,72€
Tržišna cijena dionice: 2,60€
Diskont: 45%
Lp
"Pokazalo se da skupo plaćena ‘Vela Luka’ ima više velikih problema. Među ostalim, pramčana i krmena rampa broda nemaju dovoljno dosega za naša pristaništa i trebat će ih nadograditi. Taj posao rekonstrukcije rampi i brodske strukture na pramcu i krmi, prema navodima nezavisnih eksperata, trebao bi koštati Jadroliniju dodatnih oko pet milijuna eura. Ili će dograđivati krmenu rampu i mijenjati pramčanu rampu, složenu u trupu, ili će za pristajanje ovog broda morati biti izgrađena nova pristaništa u lukama Split, Vela Luka i Ubli na Lastovu, gdje se već iz drugog razloga gradi novi vanjski mol."
Lp
"Brod “Dalmacija”, najveći u povijesti flote Jadrolinije, koji će održavati međunarodnu liniju Dubrovnik – Bari, stigao je u Hrvatsku te će u brodogradilištu Viktor Lenac biti prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, izvijestili su u četvrtak iz najvećeg domaćeg putničkog brodara."
Lp
Novi dolazak:
DALMACIJA 18.04.2024. 08:00 V. Lenac dok 9
DALMACIJA Current position (Passenger/Ro-Ro Cargo Ship, IMO 9058995) - VesselFinder
The current position of DALMACIJA is at Adriatic Sea reported 0 min ago by AIS. The vessel is en route to the port of Rijeka, Croatia, sailing at a speed of 11.8 knots and expected to arrive there on Apr 18, 08:00. The vessel DALMACIJA (IMO 9058995, MMSI 219032987) is a Passenger/Ro-Ro Cargo Ship built in 1993 (31 years old) and currently sailing under the flag of Denmark. Her length overall (LOA) is 134 meters and her width is 24 meters.
Lp
"Živimo i radimo uz more i od mora, u susjedstvu turistički orijenitirane općine Kostrena i naša je dužnost čuvati i odnositi se odgovorno prema okolišu, istaknula je Uzelac. Dodala je da su realizirana ulaganja osigurali brodogradilištu i poprilične energetske uštede kao što je, primjerice, uvođenje LED rasvjete na praktički kompletnom području brodogradilišta, instalacije frekventnih pretvarača, kao i niza druge energetski i ekološki prihvatljivije opreme. Osvrnula se i na nastojanja i činjenja da se smanje količine proizvedenog otpada. U »Lencu« su opasni otpad uspjeli suzbiti da im čini jednu četvrtinu u ukupnim količinama, a rečeno je i da se oko 50 posto otpada reciklira. Rezultati analiza Nastavnog zavoda za javno zdravstvo ukazuju da je more u Martinšćici odlične kakvoće, pohvalila se Uzelac. Spomenula je i aktualne zahvate na obnovi velikog Doka 11 jer će se završetkom tog projekta postići i učinkovitije upravljanje tim dokom. Uzelac je najavila i skoru rekonstrukciju sustava klimatizacije u objektu tamošnje kantine, novih energetski učinkovitijih i ekološki prihvatljivijih aparata za zavarivanje, a dodala je i da se ozbiljno razmišlja da se iduće godine vozni park viličara osuvremeni onima na električni pogon. Uzelac je kazala da imaju i projekt izgradnje solarne elektrane s kojom su pokušali doći do sredstava iz EU fondova."
Lp
Display Morehttps://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/49770
https://www.skdd.hr/portal/f?p=100…NADDSH,10,16978
BRIN je bio vlasnik 6.172 dionice Hotela Koločep d.d. (HKOL) te su istisnuti po cijeni od 68,51 HRK. Zatim je BRIN kao predlagatelj na Trgovačkom sudu u Dubrovniku pokrenuo postupak ispitivanja primjerenosti otpremnine za dionice HKOL te sud prošle godine donosi odluku u njihovu korist i određuje 18,16€ kao primjerenu otpremninu.
Lp
Vis, vis......nisam to znao.
Ako je to točno, onda je i dalje ovdje vrlo veliki diskont.
Nije. Ovo je info iz 2023. godine.
Samo sam naveo primjer upravljanja portfeljem.
Lp
BRIN je bio vlasnik 6.172 dionice Hotela Koločep d.d. (HKOL) te su istisnuti po cijeni od 68,51 HRK. Zatim je BRIN kao predlagatelj na Trgovačkom sudu u Dubrovniku pokrenuo postupak ispitivanja primjerenosti otpremnine za dionice HKOL te sud prošle godine donosi odluku u njihovu korist i određuje 18,16€ kao primjerenu otpremninu.
Lp
Display Morehttps://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/54383
Izvještaj za 1. kvartal:
Neto imovina Fonda po dionici iznosi 14,00€ (porast 8,08% u odnosu na 31.12.2023.), dok je trenutna tržišna cijena 11,60€.
Diskont iznosi 14,29%.
Lp
Slab diskont, nekad je bio 50-60%
Pozdrav,
kada otprilike "nekad"?
Koje vrijednosnice su imali tada u portfelju, a koje danas?!
P.S. Ispravak - diskont na cijenu 11,60€ iznosi 17,14°%, a na 12,00€ iznosi 14,29%.
Lp
Izvještaj za 1. kvartal:
Neto imovina Fonda po dionici iznosi 14,00€ (porast 8,08% u odnosu na 31.12.2023.), dok je trenutna tržišna cijena 11,60€.
Diskont iznosi 14,29%.
Lp
Poziv na glavnu skupštinu 22. svibnja:
Prijedlog isplate dividende u iznosu od 0,50€ bruto po dionici.
Prinos 4,3% na zadnju cijenu. Nastavljen je trend rasta dividende cca 10% u apsolutnom iznosu 4. godinu zaredom.
Lp
Novi dolazak:
THERASIA M 05.04.2024. 11:00 V. Lenac
The vessel THERASIA M (IMO 9466611, MMSI 247391800) is a Chemical/Oil Products Tanker built in 2011 (13 years old) and currently sailing under the flag of Italy.
Lp
Novi dolazak:
USNS TRENTON 02.04.2024. 10:30 V. Lenac vez 8
The vessel TRENTON (IMO 9677533, MMSI 368881000) is a Passenger Ship built in 2015 (9 years old) and currently sailing under the flag of United States (USA).
Lp
Novi dolazak:
GNV ALLEGRA 29.03.2024 19:00 V. Lenac
Passenger/Ro-Ro Cargo Ship built in 1987 (37 years old) and currently sailing under the flag of Italy.
Her length overall (LOA) is 166.3 meters and her width is 28.41 meters.
Lp
Pozdrav,
nastavno na objavu, u slučaju naknadne odluke o isplati 30% zadržane dobiti, dividenda bi iznosila oko 11,75€, dok bi isplatom 60% dobiti ona iznosila oko 23,50€.
Lp
"U Rijeku će 25. ožujka stići jedna od 25 najvećih jahti na svijetu “Al Mirqab”, koja je 2008. godine izgrađena u njemačkom brodogradilištu ”Peters Schiffbau Wewelsfleth”. Dugačka je 133, a široka 19,5 metara, s gazom od 5 metara, a postiže najveću brzinu od 23 čvora. Već je bila u remontnom brodogradilištu Viktor Lenac prije dvije godine na remontu."
Dolazi li to opet u Lenac?!
Ima li netko info?
Lp
Podsjetnik!
Upis dionica u PRVOM KRUGU traje do 27.03.2024.
Lp
Zatvoreni AIF s javnom ponudom za ulaganje u neuvrštene prenosive vrijednosne papire najstariji je fond takve vrste u Republici Hrvatskoj. Namijenjen je ulagateljima koji očekuju porast imovine fonda na duži vremenski rok, ulaganjem u dionice kojima se trguje na burzama zemalja u regiji, posebice Hrvatskoj, Sloveniji i Rumunjskoj, ali i drugim brzorastućim tržištima kapitala. Struktura dioničara fonda je optimalna kombinacija između domaćih i stranih institucionalnih investitora i srednjih i malih ulagatelja. Dionicama fonda trguje se u segmentu redovitog tržišta Zagrebačke burze d.d.
FI 2023. godina:
https://eho.zse.hr//fileadmin/issuers/BRIN/FI-BRIN-c23bc5e6d6a3117a94ce41d24821f0df.pdf
Struktura portfelja i neto vrijednost imovine na 29.02.2024. :
Neto vrijednost imovine po dionici iznosi 13,62€, dok je zadnja cijena na burzi 12€.
Dividenda, i to rastuća, isplaćuje se zadnje 3 godine.
Lp
Pozdrav,
najbitnije info sa zadnje skupštine GAME.
Od strane J. M. naveden je razlog zbog kojeg se radi spajanje/dokap, a to je da su se nakon delistiranja LRHC javili neki dioničari koji su htjeli prodati dionice pa su se u društvu dosjetili da bi to bilo "najbolje" riješiti kroz spajanje dionica (?!).
Kako za to treba odluka skupštine, što traje neko vrijeme, društvo je ponudilo otkup odmah preko HITA OTC ili kupoprodajnim ugovorom. Spomenuto je da su dionice već prodali fondovi: Kapitalni fond, HMID PLUS AIF, BREZA ZAIF (BRIN-R-A). Na web stranici SKDD-a možete vidjeti najnoviji top10.
Posljedica tih prodaja je smanjenje FREE FLOAT-a!!! Zbog toga je sada izlazak na burzu vrlo malo vjerojatan jer društvo ne zadovoljava kriterij od 15% FF-a. Odnosno, u slučaju da bi bio nešto malo manji od 15% moglo bi se pregovarati sa ZSE za eventualno uvrštenje.
Međutim, spomenuto je i to da ako većinski skupi 95% ide ISTISKIVANJE!!! Tada će procjenu fer vrijednosti raditi PWC ili KPMG, a oni fer vrijednost dionice kod istiskivanja diskontiraju za cca 20% zbog gubitka kontrole i sl. Spomenuto je ranije iskustvo s SNH ALFA i SNH GAMA gdje su diskonti bili 23% odnosno 19%.
Zaključak:
1. Uvrštenje na burzu - vrlo malo vjerojatno
2. Ako ne sudjelujete u dokapu, ono što danas vrijedi 173€ vrijediti će vam cca 50€ nakon dokapa, a u slučaju istiskivanja oko cca 40€, tako da gubite brutalno!!
3. Ako sudjelujete u dokapu, a dođe do istiskivanja, gubite brutalno!
Prisutno je bilo 10-tak dioničara i većina, ili čak svi, zaključili su da bi bilo najbolje prodati odmah po 173€.
Lp
Pozdrav,
najbitnije info sa zadnje skupštine GAME.
Od strane J. M. naveden je razlog zbog kojeg se radi spajanje/dokap, a to je da su se nakon delistiranja LRHC javili neki dioničari koji su htjeli prodati dionice pa su se u društvu dosjetili da bi to bilo "najbolje" riješiti kroz spajanje dionica (?!).
Kako za to treba odluka skupštine, što traje neko vrijeme, društvo je ponudilo otkup odmah preko HITA OTC ili kupoprodajnim ugovorom. Spomenuto je da su dionice već prodali fondovi: Kapitalni fond, HMID PLUS AIF, BREZA ZAIF (BRIN-R-A). Na web stranici SKDD-a možete vidjeti najnoviji top10.
Posljedica tih prodaja je smanjenje FREE FLOAT-a!!! Zbog toga je sada izlazak na burzu vrlo malo vjerojatan jer društvo ne zadovoljava kriterij od 15% FF-a. Odnosno, u slučaju da bi bio nešto malo manji od 15% moglo bi se pregovarati sa ZSE za eventualno uvrštenje.
Međutim, spomenuto je i to da ako većinski skupi 95% ide ISTISKIVANJE!!! Tada će procjenu fer vrijednosti raditi PWC ili KPMG, a oni fer vrijednost dionice kod istiskivanja diskontiraju za cca 20% zbog gubitka kontrole i sl. Spomenuto je ranije iskustvo s SNH ALFA i SNH GAMA gdje su diskonti bili 23% odnosno 19%.
Zaključak:
1. Uvrštenje na burzu - vrlo malo vjerojatno
2. Ako ne sudjelujete u dokapu, ono što danas vrijedi 173€ vrijediti će vam cca 50€ nakon dokapa, a u slučaju istiskivanja oko cca 40€, tako da gubite brutalno!!
3. Ako sudjelujete u dokapu, a dođe do istiskivanja, gubite brutalno!
Prisutno je bilo 10-tak dioničara i većina, ili čak svi, zaključili su da bi bilo najbolje prodati odmah po 173€.
Lp