Ma cijena nikako da ode jer su u izvještaju stalno oprezni....već kvartalima to traje...uvijek pesimizam, a u stvari "pila naopako"...doći će sve na svoje, ovo je bolesno jeftino, a oni bolesno sve bolje rade...to nisu kozmetički, mali pomaci...ovo je postala keš mašina i to u uvjetima COVID-a i rasula u brodarskom sektoru...što će bit kad se to sve malo posloži...
VLEN (Viktor Lenac d.d.)
-
-
-
ono sto je jako dobro u izvjestajima je to da jr Lenac naucio kontrolirati svoje rashode tako da i u slucajevima manjih prihoda po kvartalima imamo respektabilnu dobit.
Drugo i jos bitnije je to da Lenac svakim kvartalom uvode novitete u girmu smanjuju broj neproduktivno osoblja na ustrb nabavke nove opreme to bi trebalo povecati profitabilnost iste.
Raduje me i dolazak Amera,eventualno koji Lng offsjore projekt i moguci remont kruzera to u sve ultraprofitabilni poslovi sa vecom dodanom vrijednosti i marzom
-
UKRATKO: Pokazatelji jako, jako dobri; puno bolji rezultati za 3Q/2020 od istog razdoblja prethodne godine; pad zaposlenosti brodogradilista uzrokovan pandemijom COVID-19 ipak je znacajno manji nego se očekivalo.
PRO
--> U prvih devet mjeseci 2020. godine ostvareni su prihodi u iznosu 253 mil kn (u istom razdoblju prethodne godine iznosili 194 mil kn).
--> Iskazana je neto dobit u iznosu 43 mil kn (u istom razdoblju prethodne godine 0,9 mil kn).
--> Ukupna zaduzenost ispod 30% i konstantno se smanjuje (u istom razdoblju prethodne godine iznosila 42%)
--> Novac na racunu 56 mil kn (u istom razdoblju prethodne godine 16 mil kn).
--> Vrijednost dionice značajno podcijenjena.
--> Izboren je novi dvomjesečni remont aluminijskog katamarana USNS „Yuma“, planiran od početka prosinca ove, do konca siječnja naredne godine, a očekuju se i rezultati natječaja za još tri projekta, planirana od veljače do lipnja 2021. godine.
--> Ugradnja uređaja za tretman balastnih voda trebala bi ostati na istoj razini potražnje tijekom cijele 2021. i 2022. godine, koja je ujedno i krajnji rok za ugradnju tih uređaja.
--> Kao dijelu Palumbo Grupe, Viktoru Lencu omogućen je pristup široj bazi klijenata pa tako i nekim klijentima s kojima do sada nije ostvarivao suradnju. Već je nekoliko brodova za koje u određenom trenutku brodogradilište na Malti nije imalo kapaciteta, usmjereno u Viktor Lenac.
CON:
--> Niski FF dionice. Veliki udio vlasnistva drzi Polombo (82% + 5% sam Lenac).
--> Ne isplacuje se dividenda, sto ne znaci da uskoro nece. Novac na racunu se skuplja konstantno.
--> U svojim predvidjanjima i dalje poslovicno oprezni: "No, kako je već ranije bilo najavljivano, očito je da recesija i pad zaposlenosti u djelatnostima povezanim s pomorskom industrijom dolazi s odgodnim efektom i da bi do značajnijeg smanjenja prihoda Viktora Lenca moglo doći u posljednjem tromjesečju ove i prvom tromjesečju naredne godine." Kako se njihove predikcije do sada nisu obistinile vec je bilo upravo suprotno te je rast bio iziman, iskreno se nadam da nece niti ovaj put.
Promjene u TOP10
Usporedbom sa stanjem iz 05/2020 moze se uociti da je iz prvih 10 dionicara izasla Pope Tamara Duda te da je jos samo jedan dionicar smanjio udio (-0,02).
Kretanje cijene dionice
Uocljiv je nagli pad u 03/2020 usljed pojave epidemije kovida. Nakon toga vrijednost dionice raste cak na vise razine nego je bila prije tog pada.
p.s. Društvo je u tećem tromjesečju 2020. godine prodalo putem transakcija na Zagrebačkoj burzi 6.153 dionice Tankerska next generation d.d.
-
Bravo Lenac, bravo Kvark
-
hvala, kvark!
no da ne bi širili samo pozitivne vijesti, mislim da treba više objektivnosti pa obratiti pažnju na ovo: zamjena Dok 11
ima pregršt informacija na webu o cijenama novih i rabljenih, zamjenama čelične konstrukcije i koliko to košta
povijesno gledano, stečaj je pokrenut između ostalog zbog traljavo izvedene nabave doka i financijskih reperkusija
to nije zanemariv trošak koji će se doduše rasporediti kroz amortizaciju ali i za novčani tok će sigurno biti dodatno opterećenje
lijepo da su nas obavijestili da je moguća dogradnja Palumbovog doka pa ta zamjena ovaj puta možda neće biti kapitalno zahtjevna (dosadašnje nabave su nerijetko uključivale i dokapitalizaciju) a plus je što gledaju i na veću nosivost pa to donosi i nove poslove koji se nisu mogli odraditi
za sada nemamo više informacija o cijeni, jedino znamo da će vjerojatno sve biti izvedeno u dvogodišnjem razdoblju
dakle sanjači dividende - zaboravite ju na neko vrijeme!
na stranicama hr.investiramo i mojedionice EV/Ebitda je na povijesno najnižim razinama (1,35 i 1,50) iako mislim da nisu uzeli u obzir (odbili) Covid-19 prihod kao jednokratni prihod pa je to malo iskrivilo sliku
book po dionici fino raste (u 9. mjeseci dakle od 31.12.2019. rast od 17,5%!) pa je PB sada ispod 0,5
a slobodni novčani tok (na TTM osnovi) preko 100 mil kn!
no uprava je u procjenama i dalje poslovično oprezna i iako najavljuju težak zadnji kvartal, već znamo da dolazi novi US 'limenjak' u dokove krajem godine
kad ne bih kalkulirao s nabavom gore navedenog doka, i kad bih imao info da to neće financijski biti zahtjevni pothvat jer se radi ipak o Palumbovom poklonu s druge adrese, rekao bih da ova dionica vrijedi i 30 kn što je popriličan skok jer sam do prije 9 mj. - godinu dana bio zadovoljan i s 14 kn i povratom od cca 100%
sad bih rekao da to za mene vrijedi bar 20 kn a vrijeme će pokazati jesam li bio u pravu
kad će te razine doći ne znam, ali pratim razvoj situacije i jako mi se sviđa to što vidim!
tko misli da je 20 kn sada previše, malo matematike i ubacite u gornje pokazatelje tu cijenu, vidjeti ćete da opet dobijete lijepe brojke, bliže nekim konzervativnim i opreznim računicama nego ovim stečajnim koje imamo sada
vaš,
a.
-
u 4Q 2019 su imali prihod od 120 mil kn cisto sumnjam da ce oveaj kvartal biti na toj razini pa vjerujem da ce moci koristiti povlastice koje daje drzava u ovom zadnjem kvartalu normalno ovisi i o samom padu ukupnih prihoda to bi trebalo ostaviti koji milioncek vise u Lencu.
-
kada pogledamo sva remontna brodogradilista Palumba Lenac sa svojom povrsinom od 670 000m2 im je najvece remontno brodogradiliste pa je i za ocekivati da ce popravke teskasa relocirati na Lenac.Ostala im je Mesina sa 75 000m2 Napulj sa 23 000m2 i na Malti nakon prodaje imaju 135 000m2 ostala su im i manja remontna brodogradilista.Vjerujem takodjer da za 1-2 godine lenac nece imati vise od 350 radnika sa radnicima iz V.Steel te da ce se postupno ici na cim veci udio rada sa strojevima poradi same konkurentnosti Lenca.
-
Lenac opet izgleda kao bozicno drvce na vezu 11 Seacross koji je iskljucio AIS i kod Ievoli Greena imate dvije teglenice koje su u remontu Vervece i P7tu su jos u Nada,LNG Croatia,Lošinj i danasnji novi brod MSC grupacije koji je stigao iz Malte
-
Ok, preživjeti će! 😁👌🏻
Opet su u izvješću bili - klasa pesimist
-
Kad smo kod VLENa, meni je malo nejasno zašto oni sami svoje dionice ne kupuju i ne ponište ako je cijena toliko primamljiva. Preuzeli su je po 10 kn/kom pa valjda im je onda sada sve do 10, 15 ili čak i 20 kn puno povoljnije nego ondašnjih 10?? A valjda oni najbolje znaju na čem su a love imaju. S druge strane kad bi počeli s otkupom to bi po meni isto bio jedan od mogućih okidača da cijena krene gore.
-
-
Kad smo kod VLENa, meni je malo nejasno zašto oni sami svoje dionice ne kupuju i ne ponište ako je cijena toliko primamljiva. Preuzeli su je po 10 kn/kom pa valjda im je onda sada sve do 10, 15 ili čak i 20 kn puno povoljnije nego ondašnjih 10?? A valjda oni najbolje znaju na čem su a love imaju. S druge strane kad bi počeli s otkupom to bi po meni isto bio jedan od mogućih okidača da cijena krene gore.
mislite kupnja u trezor pa poništavanje?
a odakle VLEN pare?
pa jel su sami rekli u izvješću da se ide u nabavku doka
-
Nikako da probijemo 9, 00 kuna...🤔
-
novi brodovi samo dolaze..skoro da se nemaju gdje okrenuti.. miriše na jako dobro..!
-
Nikako da probijemo 9, 00 kuna...🤔
Probili jos jucer
-
Dobro se stisnuo spread ovaj tjedan, ako me sjećanje ne vara u prošli petak je bio skoro kunu...
-
kupnja zadnjih dana sve bolja, mada na prodaji niču nalozi ko da nema sutra. Baš me zanima da li netko iz top 10 prodaje? zanimljivo inače da ova dionica ne privuče više kolega koji su inače vrlo aktivni na nekim drugim firmama koje su vrlo upitne budućnosti, a osobito financijskog rezultata..
-
Ovo je do sada bila niskolikvidna dionica. Zadnjih dana rastu prometi. Nesto se dogadja ili netko nesto zna?
Pa nije bila do sada zanimljiva trejderima upravo zbog niske likvidnosti.
-
Čini se da je nekima ušla u fokus pa kupuju. Meni je malo žao jer sam stajao na bidu. Kod ove dionice i firme je trenutačno sve super. Ipak, za mene bi bilo prerizično biti s više od 10% portfelja u njoj, naravno bitni su i apsolutni iznosi. Uglavnom, šteta je ovu dionicu ne imati jer su mogući izvanredno dobri scenariji, slično kao kod pevca.
-
-
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 90k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-