Recimo da Hrvatska nije bitna u volumenima, ali rast prodaje u 01 mjesecu u Njemačkoj je 19%. Tu su veliki volumeni, najveći u EU. Općenito ove godine se očekuje rast prodaje u EU veći od 10%. Cijene automobila su pale krajem prošle godine i sada su kupcima jednostavno pristupačniji kako kod nas tako i u EU. Opet smo došli u vrijeme kada je bitno proizvesti više vozila, i tako ostvariti bolji rezultat, a tvornice imaju dovoljno kapaciteta.
Posts by SIMKE
-
-
Moje je mišljenje da je prvi okidač mogućeg rasta prihoda a time i dobiti 300+ miliona eur novih poslova sa novim partnerom Stellantis. Stari kupci nisu izgubljeni , a novi veliki je došao. Godišnji rast prihoda samo iz tog kuta bi trebao biti 30-50% , samo da uhvate zalet od prvog kvartala. A ponavljaju već par kvartala 2023, da od prvog kvartala 2024 kreće 22 projekta sa Stelantisom. Pa mora biti i dobiti , valjda nisu dogovarali nove poslove samo da rade više
Istovremeno i ove 2024 godine se očekuje rast automobilskog tržišta u EU oko 10%, to znači da će i na starim brendovima biti malo više posla.
-
Citiram što je rekao Marko Badurina za Jutarnji 07.11. na temu prfila štediša..
"Tako je u prvom mjesecu od uvođenja sklopljeno preko 16 tisuća novih ugovora SUPER ŠTEDNJE u HPB mreži u ukupnom iznosu preko 600 milijuna eura. Pritom podjednak interes bilježimo od naših klijenata, kao i od novih štediša koji dosad nisu sredstva držali u našoj banci."
Znači podjednak je broj novih i starih...
-
max dnevna kupnja 300 dionica.
Meni se poprilično čini da je to ukupna brojka
-
Piše u Programu da imaju namjeru stjecanja do 300 dionica, odakle 8400?
-
Kolega ne postoji kombinacija , da vecinski vlasnik sebi isplati dobit a da to ne napravi i za ostale dionicare. U svakom slučaju ova odluka Vlade je veliki preokret jer konačno HPB počinje sa isplatama dividende
-
Ovdje situacija izgleda prilično obećavajuće i to bi se trebalo vec jasnije vidjeti u slijedecih do 09 mjeseci. Rast prihoda od 15% tek je nešto manji od rasta prodaje automobila u EU koji je oko 17%. Rast prodaje automobila se treba nastaviti i ove i slijedece godine ako ništa zbog razloga što proizvođači pojačavaju komercijalne akcije ili popuste, to će se jače osijetiti od 09 mjeseca . Istovremano ove godine su dogovorili novih 90 mil eur poslova sa Stellantisom , što sa prošlom godinom čini preko 300 mil eur za tu kompaniju koja je novi kupac. Trenutno ulažu u specijalne alate i opreme i pripremaju se za prozivodnju za njih, a ista kreće kako kažu krajem Q4 ove godine a jače u prvom kvartalu iduce godine. Po meni to znaci da od ovog kupca oni trebaju dići prihode za bar 30-40%. Naime ugovori sa Renaultom i Daciom idu u kontinuitetu a Stellantis je nadogradnja postojeće proizvodnje..
Miriše na vrlo dobro..
-
po meni ne treba ništa posebno ocekivati u Q2 a niti do kraja ove godine, lagani rast dobiti ali ne drastično, tek Q1 iduće godine treba znacajno odskociti i prihodi i dobit jer tada u proizvodju krecu dijelovi koje je narucio Stellantis kao potpuno novi kupac u portfelju. Tu ima narudžbi ako se ne varam oko 300 mil eur ali za period 7 godina, pitanje je koja je dinamika ali to se može i lako povećati.
Ove godine prodaja automobila u EU raste oko cca 15% ili malo prema 20%. Naravno odmah raste i nabavka dijelova. No tih 15-20% nece uzrokovati bitan rast prihoda kako je bilo u godinama prije kriza dok je još Rusija radila. Prije bih rekao firma će stabilno poslovati i pripremati se za iskorak slijedeće godine na novim poslovima.
-
Rast tržišta novih automobila u Hrvatskoj i u 4 mjesecu bio je preko 32%.
-
Rats tržišta ove godine, je iz dva razloga, vozila se brže proizvode u većim količinama , dakle isporuka je dosta stabilizirana. Sigurno tu ima kupaca iz prošle godine . No vrlo je bitno da i cijene vozila lagano padaju, popusti i kampanje brendova su sve jači. i takav se trend dalje očekuje. Jednostavno vozila su zadnje dvije godine poskupila cca 40% , i to ide sada malo u rikverc dok se ne nađe balans između ponude i potražnje..
-
par kratkih informacija sa tržišta EU29 prodaja automobila 01 mjesec 2023. Rast tržišta je 10.6%. Čini se da će rast tržišta pojačati u slijedećim mjesecima jer jake prodajne kampanje ili snižavanja cijena tek stižu u 3 i 4 mjesecu. Samo za ilustraciju rast tržišta u Hrvatskoj u 1 mjesecu bio je 5.4%, a vec u prva 3 tjedna 02 mjeseca je 17.5%. Nije Hrvatska neki jak faktor u prodaji vozila EU ali prati trendove. Vozila ima sve više, isporuka se stabilizira ubrzano, a cijene moraju pasti jer jednostavno konkurencija radi svoje, Za očekivati je da će rast tržišta EU ove godine biti veći od 15%. Više vozila znači više potrebnih dijelova..
-
na temu Forda valja reći da je to jedini Amerićki proizvođač koji u Europi prodaje ozbiljne količine vozila sa motorima na unutrašnje sagorijevanje. Muči se već godinama, posluje sa gubitkom također. GM je otišao 2014 godine iz Europe sa Chevroletom iz istih razloga. a to je prije svega što Amerikanci nemogu pronaći sinergiju u razvoju proizvoda u SAD i Europi. Naime Europska regulativa je dosta stroža, traže se puno jače norme za Co2 emisije, vozila su zapravo iz tog razloga drugačija. Proiizvođač mora prodavati u Europi preko 1 milion vozila godišnje da može pratiti daljnji razvoj novih tehnologija, a Ford to ne može. Već zadnje 3 godine se priča u automobilskoj industriji da se Ford također planira povući iz Europe. Prošle godine su napravili određeni savez sa VW koliko znam ali pitanje je koliko im je to održivo. Ford definitivno nije dobar primjer za trend prodaje u EU. u EU su 3 glavne Europske grupe proizvođača koji čine malo više ili oko 70% tržišta a to su VW grupa, Stellantis grupa i Renault grupa.. Oni definiraju smjer prodaje.
-
Pratim naslove o kretanju automobilske prodaje, a i sam radim u automobilskoj industriji pa imam potrebu tu temu ukratko komentirati. Od pocetka ove godine pojavljuje se novi trend kod automobilskih proizvođača automobila kojeg nije bilo vec 3 godine, i to kod svih EU brendova. Sada odjednom više čipovi nisu problem, a ni kablovi iz Ukrajine, proizvodnje automobila rastu ,a rok isporuke ubrzava. Tek gdje koji model zapinje , ali ne zbog nedostatka dijelova već više nekih drugih logističkih ili proizvodnih situacija. Pojavljuje se naznaka davanja određenih akcija za pojedine modele. Istina uskoro će se pojaviti druga poteškoća a to je da neće biti dovoljno kupaca, jer automobili su u prosjeku poskupili u prosjeku zadnje dvije godine 40%.. No sa mogućom korekcijom cijena doći će do balansa ponude i potražnje. U svakom slučaju vozila će biti ove godine više, a samim time i veće potrebe za proizvodnjom dijelova.. a tu će imati koristi i ADPL.
-
nisam siguran da datum na punomoci može biti drugačiji od datuma kada se ovjerava kod javnog bilježnika. možda griješim ali bitno je da bude na vrijeme
-
+ 1300..rado se pridružim
-
Moje je mišljenje da isplata dividende najviše odgovara dioničaru broj 1. Pa kada ili kako će vratiti uloženi novac ako ne sada kada je zlatno doba za njegovu firmu. Ne vjerujem da će isti čekati puste godine i idealnu situaciju pa tek onda reagirati. S druge strane priljev keša u prvom kvartalu bi mogao biti 40-50 miliona kuna.. pa kako stvari stoje moguće i još bolje u ostalim mjesecima.. i opet ostati će im dovoljno keša za ostale potrebe..
-
Konsolidirana sveobuhvatna dobit 492.5 milijuna kuna…strašno
-
Uf, ne sjećam se ovako velikog ugovorenog pojedinačnog posla u Lencu..
-
Evo i dionice od Konsolidatora u optjecaju.. -1108 kom
-
mislim da se danas fondovi igraju, kako na HPB tako i brojnim drugim dionicama.