Display MorePrije 1g i kusur hvalilo se Tpng u nebesa kad je bila 60kn, a kudilo Atpl koja je bila 140kn. Dakle za 2.3 dionice Tpng mogli ste kupiti 1 dionicu Atpl.
Al tada je bilo drvlje i kamenje po Atpl. Mene to nije sprijecilo da je istrejdam barem 14-15 puta makar je tada kolega Tin dizao Tpng u nebesa, a za Atpl zvao stecaj. Meni valovi itekako odgovaraju.
Sad je ta ista Atpl 490kn, a Tpng 42kn iliti 12kom Tpng za jednu dionicu Atpl.
Ciklusi se mijenjaju. Velika flota od 22 milje tona dolazi naredne godine i vozarine za Atpl nece jos dugo potrajati visoke. S druge strane starost tankera je preko 20g i narudzbe nikad manje.
Ciklusi dolaze i prolaze i opet ce.
Ajde Neo,
Prestani sr.t.
Bulkovima dolazi 22 milje tona sto na postojecu svjetsku flotu od 1mil dwt cini rast nesto veci od 2% i predvidja se da ce takav rast biti sljedecih par godina
"Intermodal is projecting the dry bulk fleet will grow by “substantially less than 1.5%-2.0%” in the next couple of years, the broker wrote.
Providing firm statistics on the global dry bulk orderbook (see data below), Peter Sand, chief shipping analyst at BIMCO, said today’s 52.65m dwt on order, representing just 5.75% of the extant fleet, was the lowest seen since October 2003."
https://splash247.com/dry-bulk-order…f-2003-to-2008/
S druge strane ocekuje se godisnji rast potraznje za bulk sektorom od 5,10%...
https://www.globenewswire.com/en/news-releas…uture-MRFR.html
Tako da je objektivno ocekivat daljnji rast vozarina...
Sto se tice "tvojih" tankera:
1. samo u 2020. je flota MR tankera narasla za 3,3%...a potraznja niza nego 2019 i tek se ocekuje u 2022. da dodje do razina 2019. godine...
2. Isto tako, u 2021. se planira isporuka dodatne 4,75% ukupne flote MR tankera...a potraznja niza nego 2019.
3. Prosjecna starost MR tankera je 8,7g i treba jos cca. 20g da dodje do tvojih 20g prosjecne starosti🤣🤣🤣
P.s. od proslog tjedna imam i ja ovih dionica, ali iz ciste spekulacije i ocekivanja "zakona spojenih posuda" sa bulkovima
A nije to bas tako. MR Tanker od 20 godina ima onu vozarinu koju gledaš kad gledate one gluposti zvane BCTI (za koje Dragi Bog ne zna kako se računaju). ECO tanker starosti od 0-5 ili 10 godina dere premiju, cak i do 100%. Na dulja vremenska razdoblja. Moje je misljenje poznato. Mnoge će zateći na lijevoj nozi oporavak vozarina i neće se stići u miru nakrcati. Ovdje je FF daleko manji nego na lokalnim bulkerima. Nije to nešto sto je po mojem sudu imalo bitno za valuaciju, ali za zaradu na dionici - jest Jednom kad igra krene.