Netko je spomenuo zasto isti ne stavi sve na 45kn? Pa odgovor je lagan, dio ce prodati na 45kn, dio na 50kn i dio iznad 55kn.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
A eto prodaje već mjesecima i uključi se čim cijena dođe do 45 kn.
Da..ne rasipa vec strpljivo i polako prodaje iznad 45kn. Neki se nadaju opet 37-38kn samo ima nas dosta koji bi podebljali upravo tu. Al od tog filma ne bude nista jer fond tako nisko ne daje i to je jadno svima.
Cim vozarine osjetno krenu rasti isti ce biti "smazan" makar i na 50kn. Kolicina koju isti ima nije velika niti predstavlja otpor.
Ononsto je bitno je svijetla buducnost za product tankere.
Znam samo da dok index BCTI ne skoči iznad granice 650-700 bodova nema ovdje ozbiljnijeg rasta da li će to biti uskoro ili sljedećih godina ne znam.
BCTI 09.09.2021. 481.00 -1.03 481.00 481.00 481.00 -
Netko je spomenuo zasto isti ne stavi sve na 45kn? Pa odgovor je lagan, dio ce prodati na 45kn, dio na 50kn i dio iznad 55kn.
Samo ne znam zašto je onda prosuo već više od 70 000 komada ispod 45 kn.!?
-
Koliko vidim dogodine ce proizvodnja biti na razini iz 2019g. Ova 2021. godina donosi skoro 6 milijuna tona barela vecu potrosnju od prosle.
U svakom slucaju stvari idu svojim tijekom.
Tankerska flota je prosjecne starosti 20g.
Netko je spomenuo zasto isti ne stavi sve na 45kn? Pa odgovor je lagan, dio ce prodati na 45kn, dio na 50kn i dio iznad 55kn.
Samo ne znam zašto je onda prosuo već više od 70 000 komada ispod 45 kn.!?
Totalna neistina.
-
Netko je spomenuo zasto isti ne stavi sve na 45kn? Pa odgovor je lagan, dio ce prodati na 45kn, dio na 50kn i dio iznad 55kn.
Samo ne znam zašto je onda prosuo već više od 70 000 komada ispod 45 kn.!?
Zahvaljujem trio fantastiko....puno sreće i još više zarade Vam želim u vašim pozicijama.
-
U vremenima turbo inflacije, skupih nekretnina, skupih sirovina poput čelika, bakra....cijena Tpng je prava sitnica i realno vrijedi barem 80 kn po dionici. Ove godine potrosnja nafte je cca 6 milijuna barela veca i dogodine ce se dogoditi taj famozni prelazak 2019.g. i potrosnje. Ocekujem rast vozarina i ovdje.
Ne mislim samo da je Tpng jeftina, jos podosta dionica je stvarno jeftino.
-
@Neo
Sad si i podigao ljestvicu na 80kn,do jucer je bilo 60kn.
Ova dionica je zacimentirana. Ne da nece na 50kn, vec ne prelazi ni 45kn.
Prije ce Igi na 200kn ili Đuro na 10kn. Veca vjerojatnost.
-
@Neo
Sad si i podigao ljestvicu na 80kn,do jucer je bilo 60kn.
Ova dionica je zacimentirana. Ne da nece na 50kn, vec ne prelazi ni 45kn.
Prije ce Igi na 200kn ili Đuro na 10kn. Veca vjerojatnost.
Da, Igh koji ne vrijedi ni 0kn vec MINUS 80KN i Ddjh koji vrijedi jos manje. Isti vjerovatno nece nikad izaci iz PSN...a dugovi sve veci.
-
Gosp. Neo kako mislim još kupovati, zadnja mi je bila na 41,60 po Vama koja bi bila cjena dobre kupnje s obzirom a htjeli mi ili ne priznati stagnaciju ove dionice.
-
Kupnja cca 40-42kn je dugorocno dobra. Po svim podacima oporavak nije upitan vec je samo pitanje trenutka.
-
-
A otkad se ti pozivaš na dugoročnu kupnju. Da dođe do 50 istrest češ se.
I da dođe do 50 što onda? Vozarine ne opravdavaju cijenu nego slijedeći skok treba biti fundamentalno opravdan sa 50 na 60.
S druge pak strane, tko ima vecu šansu: tpng sa 50 na 60 ili atpl sa 500 na 600?
Za atpl si tvrdio prije koji mjesec da su vozarine ukljucene u cijenu. A slijedio je znacajan rast.
Ja ti uopce ne vjerujem, zapravo si dobar indikator za izac gdje gorljivo pricas.
-
Firma ima 6 plovila,kvalificiranu posadu. tako stoji na službenoj stranici.
Što je sa upravom?
Gubitak u poslovanju prvih 6 mjeseci.Gdje posao šteka ,nemogu to nigdje pročitati.
Neki tankeraši se prebacili na prijevoz kontenjera,veća zarada ili prilagodi se vremenu i prostoru.
Kad se postave takva pitanja,djeluju provokativno.?
Vrijeđanje čovjeka sa kravatom u upravi na skupštini, izgleda vulgarno ako je pitanje direktno i ulazi u srž problema (Gretchenfrage iz romana Faust tako se zovu direktna pitanja u nekim drugim zemljama i na drugim skupovima dioničara)
-
Mogla je i TPNG kupit neki bulk sve ove godine vrlo jeftino jer uvijek nakon kiše dolazi sunce i tako sada ubirat plodove. Tako nešto slično radi TNPL. Tu je sada vidljiv veliki propust.
-
Kupnja cca 40-42kn je dugorocno dobra. Po svim podacima oporavak nije upitan vec je samo pitanje trenutka.
Na dugorocno mislite na slijedece desetljeće?!
Neo ima sitni problem, a vi mozete pomoci. Dignute malo cijenu da se doticni istrese.
-
A otkad se ti pozivaš na dugoročnu kupnju. Da dođe do 50 istrest češ se.
I da dođe do 50 što onda? Vozarine ne opravdavaju cijenu nego slijedeći skok treba biti fundamentalno opravdan sa 50 na 60.
S druge pak strane, tko ima vecu šansu: tpng sa 50 na 60 ili atpl sa 500 na 600?
Za atpl si tvrdio prije koji mjesec da su vozarine ukljucene u cijenu. A slijedio je znacajan rast.
Ja ti uopce ne vjerujem, zapravo si dobar indikator za izac gdje gorljivo pricas.
Pa da, trejderu je ulaz 40-42 dobar, a izlaz na 50-52 kune. Samo je pitanje koliko ces tu cekati. Ja trenutno vidim bolje prilike za trejd.
Ali kupnja Tpng na 40 kuna je bolja, nego drzati novce u banki.
-
Gosp. Neo kako mislim još kupovati, zadnja mi je bila na 41,60 po Vama koja bi bila cjena dobre kupnje s obzirom a htjeli mi ili ne priznati stagnaciju ove dionice.
Ja bih rekla da je kupnja 38-42 kune dobra, ali ja bih na to trenutno gledala kao dugorocnu stednju.
-
Prije 1g i kusur hvalilo se Tpng u nebesa kad je bila 60kn, a kudilo Atpl koja je bila 140kn. Dakle za 2.3 dionice Tpng mogli ste kupiti 1 dionicu Atpl.
Al tada je bilo drvlje i kamenje po Atpl. Mene to nije sprijecilo da je istrejdam barem 14-15 puta makar je tada kolega Tin dizao Tpng u nebesa, a za Atpl zvao stecaj. Meni valovi itekako odgovaraju.
Sad je ta ista Atpl 490kn, a Tpng 42kn iliti 12kom Tpng za jednu dionicu Atpl.
Ciklusi se mijenjaju. Velika flota od 22 milje tona dolazi naredne godine i vozarine za Atpl nece jos dugo potrajati visoke. S druge strane starost tankera je preko 20g i narudzbe nikad manje.
Ciklusi dolaze i prolaze i opet ce.
-
Prije 1g i kusur hvalilo se Tpng u nebesa kad je bila 60kn, a kudilo Atpl koja je bila 140kn. Dakle za 2.3 dionice Tpng mogli ste kupiti 1 dionicu Atpl.
Al tada je bilo drvlje i kamenje po Atpl. Mene to nije sprijecilo da je istrejdam barem 14-15 puta makar je tada kolega Tin dizao Tpng u nebesa, a za Atpl zvao stecaj. Meni valovi itekako odgovaraju.
Sad je ta ista Atpl 490kn, a Tpng 42kn iliti 12kom Tpng za jednu dionicu Atpl.
Ciklusi se mijenjaju. Velika flota od 22 milje tona dolazi naredne godine i vozarine za Atpl nece jos dugo potrajati visoke. S druge strane starost tankera je preko 20g i narudzbe nikad manje.
Ciklusi dolaze i prolaze i opet ce.
Tpng ce isto povuci gore kada se posloze zvijezde.
Ako vam 1g cekanja nije problem a vi cekajte.
U isto vrijeme raketa atpl ce voziti na mjesec mozda i na mars.
Posaljemo vam razglednicu kad stignemo😁.
.
-
Tpng ce isto povuci gore kada se posloze zvijezde.
Ako vam 1g cekanja nije problem a vi cekajte.
U isto vrijeme raketa atpl ce voziti na mjesec mozda i na mars.
Posaljemo vam razglednicu kad stignemo😁.
.
i što kad se pokvari motor u međuplanetarnom prostoru, ostat će te plutat godinama ili???
-
Prije 1g i kusur hvalilo se Tpng u nebesa kad je bila 60kn, a kudilo Atpl koja je bila 140kn. Dakle za 2.3 dionice Tpng mogli ste kupiti 1 dionicu Atpl.
Al tada je bilo drvlje i kamenje po Atpl. Mene to nije sprijecilo da je istrejdam barem 14-15 puta makar je tada kolega Tin dizao Tpng u nebesa, a za Atpl zvao stecaj. Meni valovi itekako odgovaraju.
Sad je ta ista Atpl 490kn, a Tpng 42kn iliti 12kom Tpng za jednu dionicu Atpl.
Ciklusi se mijenjaju. Velika flota od 22 milje tona dolazi naredne godine i vozarine za Atpl nece jos dugo potrajati visoke. S druge strane starost tankera je preko 20g i narudzbe nikad manje.
Ciklusi dolaze i prolaze i opet ce.
Ajde Neo,
Prestani sr.t.
Bulkovima dolazi 22 milje tona sto na postojecu svjetsku flotu od 1mil dwt cini rast nesto veci od 2% i predvidja se da ce takav rast biti sljedecih par godina
"Intermodal is projecting the dry bulk fleet will grow by “substantially less than 1.5%-2.0%” in the next couple of years, the broker wrote.
Providing firm statistics on the global dry bulk orderbook (see data below), Peter Sand, chief shipping analyst at BIMCO, said today’s 52.65m dwt on order, representing just 5.75% of the extant fleet, was the lowest seen since October 2003."
Dry bulk orderbook at lows not seen since the historic bull run of 2003 to 2008 - Splash247The global dry bulk orderbook is experiencing lows not seen since the start of the sector’s greatest ever bull run. Theodore Ntalakos, an S&P broker at Greek…splash247.comS druge strane ocekuje se godisnji rast potraznje za bulk sektorom od 5,10%...
Dry Bulk Shipping Market Eyeing Phenomenal Growth at an 5.10% CAGR by 2027 | Market Research Future (MRFR)Key companies profiled include Scorpio Bulkers, Inc (Monaco), Star Bulk Carriers Corporation (Greece), Pacific Basin Shipping Limited. (Hong Kong), Golden...www.globenewswire.comTako da je objektivno ocekivat daljnji rast vozarina...
Sto se tice "tvojih" tankera:
1. samo u 2020. je flota MR tankera narasla za 3,3%...a potraznja niza nego 2019 i tek se ocekuje u 2022. da dodje do razina 2019. godine...
2. Isto tako, u 2021. se planira isporuka dodatne 4,75% ukupne flote MR tankera...a potraznja niza nego 2019.
3. Prosjecna starost MR tankera je 8,7g i treba jos cca. 20g da dodje do tvojih 20g prosjecne starosti🤣🤣🤣
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. P.s. od proslog tjedna imam i ja ovih dionica, ali iz ciste spekulacije i ocekivanja "zakona spojenih posuda" sa bulkovima
-
-