Display MoreDisplay MoreZanimljiva tablica iz poziva na GS. Da nije bilo vrijednosnog usklađenja brodova (knjigovodstvena stavka, nema utjecaja na cash flow)
i prošle godine bi poslovali pozitivno oko 15 milijuna kuna ( Usklađenje vrijednosti od 9 milijuna USD zbog značajnog pada tržišne vrijednosti brodova) .
Na prvi značajan rast vozarina ovdje se situacija mijenja u pozitivu i potpisivanje dugoročnih TC ugovora, te rast tržišne vrijednosti
istih brodova kojima su u knjigama umanjili vrijednost prošle godine.
Usporedni prikaz godišnjih izmjena primitaka, prihoda, odnosno dobiti Društva i prosječnih primitaka zaposlenika
Godina Ukupni prihodi Društva Neto dobit/gubitak Društva Prosječni bruto godišnji primitak po zaposleniku
2016 272.589.229,00 kn 40.607.823,00 kn 287.917,12 kn
2017 280.756.789,00 kn 32.132.435,00 kn 259.667,75 kn
2018 304.356.578,00 kn 6.284.498,00 kn 259.920,44 kn
2019 269.128.633,00 kn 23.340.242,00 kn 258.752,54 kn
2020 241.380.155,00 kn -31.682.843,00 kn 250.688,32 knSamo za informaciju, bulk sektor je čekao oko 10 godina za značajniji rast vozarina, a Vi to najbolje znate...nadam se da nećete ostariti čekajući...
Da, znam, ali ovo je puno stabilniji biznis od Dry bulka, što pokazuje i dobit u zadnjih 5 godina sa samo 4 broda.
Idealno bi bilo da sada kada su cijene brodova niske, kupe još 2 broda, jer nisu previše zaduženi, ali to ovisi o
njihovoj odluci i raspoloživom kapitalu.
Zadrž. dobit i rez.= 141,83 M
Dug/kapital = 85,50%
U svoja 4 broda su koliko vidim ugradili filtere za balastne vode što je kapitalna investicija:
Društvo je i dalje intenzivno usredotočeno na
provođenje obveznih petogodišnjih remonta. Prema
planu, u 2020. godini planirana su četiri remonta,
a tri su dovršena zajedno s ugradnjom sustava za
pročišćenje balastnih voda (2x), dok je četvrti remont
započeo pred kraj četvrtog kvartala i okončan je u
prvim danima prvog kvartala 2021.