Biće ovo kupio trezor pri kraju.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Rouhani: Deal reached to lift major Iran sanctions
QuoteIranian President Hassan Rouhani said on Thursday that a deal has been reached with the other signatories of the Joint Comprehensive Plan of Action (JCPOA) to lift "all major sanctions" on Tehran. According to Fars News, the agreement includes sanctions on oil, petrochemicals, shipping, insurance, and the central bank. "We have taken the main step and discussed the details. The main agreement has been reached. There are issues we are discussing to reach a final agreement," Rouhani explained.
E sad, jel ovo dobro ili lose je pitanje za velike svadje radi razlicitih pogleda na svijet. Pa preskacem.
-
dana 19. svibnja 2021. ukupno 300 dionica oznake TPNG po prosječnoj ponderiranoj
cijeni od 45,00 kn po dionici, što predstavlja 0,0034% temeljnog kapitala Društva. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5a6870b0c1d.pdf -
dana 19. svibnja 2021. ukupno 300 dionica oznake TPNG po prosječnoj ponderiranoj
cijeni od 45,00 kn po dionici, što predstavlja 0,0034% temeljnog kapitala Društva. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5a6870b0c1d.pdfbome su se isprsili
-
dana 19. svibnja 2021. ukupno 300 dionica oznake TPNG po prosječnoj ponderiranoj
cijeni od 45,00 kn po dionici, što predstavlja 0,0034% temeljnog kapitala Društva. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5a6870b0c1d.pdfbome su se isprsili
Ima se, može se
-
Tanker Market Earnings https://www.nat.bm/wp-content/upl…Rates210521.pdf
-
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/37945
nema dividende, ali dobro je ne traže nas ništa ni za pokriće gubitka
-
Jedno mi nije jasno, sav ovaj gubitak je proizasao iz vrijednosti imovine, tj pada vrijednosti brodova. Taj gubitak nadoknadili su iz zadrzane dobiti. Da li ce se isto desiti kad se vrijednost imovine poveca, kako bi tad to knjizili? Da li bi svu tu razliku ostavili u zadrzanoj dobiti?
-
Ako im vrijednost brodova kojima su smanjili vrijednost u sljedećih 5 godina poraste, onda taj dio koji su otpisali mogu uprihodovati. Naravno utječe na dobit.
-
Taj dio je jasan, ali posto to nije dobit iz poslovanja da li ce ici u zadrzanu dobit, da ne bi kad je minus uzimali od nje a kad je plus ne ostavljali u nju. Zamisao ove dionice je da bude dividendna.
-
-
to je samo crtica iz prospekta.... NIKAD realizirano nažalost dioničara!
-
Taj dio je jasan, ali posto to nije dobit iz poslovanja da li ce ici u zadrzanu dobit, da ne bi kad je minus uzimali od nje a kad je plus ne ostavljali u nju. Zamisao ove dionice je da bude dividendna.
Ne vidim razlog zašto bi revalorizirali imovinu i na taj način ostvarili dobit? Sto bi time dobili? Dobit eventualno mogu ostvariti ako prodaju imovinu ili dio imovine (brod) iznad njegove vrijednosti u knjigama.
Revalorizacija “na gore” im se u pravilu ne isplati (uz neizmijenjenu amortizaciju) jer bi time ostvarili oporezivu dobit bez pripadajućeg novčanog toka iz kojeg bi je platili.
-
Taj dio je jasan, ali posto to nije dobit iz poslovanja da li ce ici u zadrzanu dobit, da ne bi kad je minus uzimali od nje a kad je plus ne ostavljali u nju. Zamisao ove dionice je da bude dividendna.
Ne vidim razlog zašto bi revalorizirali imovinu i na taj način ostvarili dobit? Sto bi time dobili? Dobit eventualno mogu ostvariti ako prodaju imovinu ili dio imovine (brod) iznad njegove vrijednosti u knjigama.
Revalorizacija “na gore” im se u pravilu ne isplati (uz neizmijenjenu amortizaciju) jer bi time ostvarili oporezivu dobit bez pripadajućeg novčanog toka iz kojeg bi je platili.
Brodari placaju porez prema tonazi, ne prema oporezivom dobitku, mislim na ove koji posluju na vanjskom trzistu.
-
Ne vidim razlog zašto bi revalorizirali imovinu i na taj način ostvarili dobit? Sto bi time dobili? Dobit eventualno mogu ostvariti ako prodaju imovinu ili dio imovine (brod) iznad njegove vrijednosti u knjigama.
Revalorizacija “na gore” im se u pravilu ne isplati (uz neizmijenjenu amortizaciju) jer bi time ostvarili oporezivu dobit bez pripadajućeg novčanog toka iz kojeg bi je platili.
Brodari placaju dobit prema tonazi, ne prema oporezivom dobitku
Ustvari lokalno uopće ne plaćaju. Al bez obzira. Konstantno revaloriziranje imovine nema mnogo smisla. Postoje određena pravila kad je to nuzno napraviti.
-
Koja je buducnost za ovaj biznis?
-
Daleka budućnost nije svjetla. Ali to se moze gledati sa dvije strane - TPNG ima relativno nove brodove uzevsi u obzir prosjecnu starost flote. Dogledno vrijeme ce biti jos puno robe koju treba prevoziti, a pitanje je kolika je motivacija za izgradnju novih tankera u padajucoj industriji. Zajedno s rastom cijena sirovina koje je sigurno primamljivo za otpis starih tankera, moglo bi biti svega. Ali poanta stoji, cijeli taj biznis je u padu...
-
Philidor@
Nije ni bliska buducnost
LR2 - 38% to $4k/day
MR - 22% to $4k/day
-
Zbogom nafta biznis?
-
Tanker Market Earnings https://www.nat.bm/wp-content/upl…ates-210528.pdf
-
Philidor@
Nije ni bliska buducnost
LR2 - 38% to $4k/day
MR - 22% to $4k/day
Kvalitetna primjedba, današnje cijene sasvim sigurno zorno prikazuju budućnost 👍
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ULPL (Alpha Adriatic d.d.) 1.4k
- Manu
May 4, 2024 at 11:23 AM
-
- Odgovora
- 1.4k
- Pregleda
- 425k
1.4k
-
-
-
-
Brokeri i brokerske naknade 384
- LadyM
February 16, 2020 at 10:39 AM - Pitanja i savjeti
- LadyM
May 4, 2024 at 11:13 AM
-
- Odgovora
- 384
- Pregleda
- 112k
384
-
-
-
-
PVCM (Pevex) 631
- malovitra
May 4, 2024 at 11:10 AM
-
- Odgovora
- 631
- Pregleda
- 267k
631
-
-
-
-
Električni automobili - prilika za investiciju? 51
- mikromakrto
February 19, 2021 at 8:53 AM - Ideje za ulaganje
- mikromakrto
May 4, 2024 at 8:13 AM
-
- Odgovora
- 51
- Pregleda
- 11k
51
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
May 3, 2024 at 8:53 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.2M
10k
-