Top-10 se napokon javio. Tek je poceo.
Tek nam predstoji vidjeti do koje razine ce ici.
Top-10 se napokon javio. Tek je poceo.
Tek nam predstoji vidjeti do koje razine ce ici.
Nije to top 10, to se kolega BumBum iskrcao
Netko blokirao promet u kanalu TPNG. Na 47 milji zastoj.
Ista je fora i na PTKM na 64 i 70kn i ADRS na 458 i 460kn...vidi se iz aviona da se nateže pračka...
Da nateže se,samo puca u krivom smjeru.
Prema informacijama koje je objavio Lloyd vrijednost robe koja dnevno prodje Suetskim kanalom je $ 9,6 Mrd!
Pa ti sada ne kupi TPNG po 44-
.
samo da završim još ova dva kata i evo me nazad poslije objave rezultata za Q1
Smijesno je ovo stopanje kad je dosla na 47.
Ali uzalud trud kad ce rezultati s obzirom na ove vozarine biti za cijenu od preko 60 kn a kamoli.
As of Thursday morning, the tugboats had resumed their efforts, delayed by nightfall, to dig out and re-float the 220,000-ton cargo ship, the Wall Street Journal reported. On-the-ground experts offered pessimistic estimates on the timetable. Dutch salvage expert Peter Berdowski, whom Evergreen hired to help move the ship, vaguely estimated the operation would last “days to weeks.”
Ovo mi sve izgleda kako nekakav prelude za perfect storm.
Ne znam sto je sporno u svemu. Suez je blokiran, brodovima treba puno vise vremena za istu robu sto povlaci vecu potraznju i vece vozarine.
Vozarine su vec na dobrim razinama pri kojima Tpng moze opet akumulirati povecu dobit. Firma dobro posluje i prema BV i dobiti je podcijenjena poprilicno. I 2020g je bila dobit. Ove godine ce opet biti, a i veca jer avionski promet se dize i potraznja raste. Projekcije su odlicne.
Na kraju godine ide nova revalorizacija i opet ce BV na 80+ kn. Free float je malen i kad tad cemo ugledati efekt nedostatka dionica. Ovi sto su izbacili prodaju na 47k ce se u ponedjeljak skloniti. Rekao bi plasenje trzavih rucica. Promet raste...probijanje 47kn otvara put tehnicki ka puno vecim razinama -60kn.
Ja sam opet na kupnji.
Moguca je i objava za nove TC po npr.16.000-18.000 dolara dnevno po brodu.
Zasad koliko vidim veci vrh vise dno sto karakterizira rastuci trend.
Danasnji prosjek u rast volumena 45.60kn sto predstavlja rast.
Ne znam sto je sporno u svemu. Suez je blokiran, brodovima treba puno vise vremena za istu robu sto povlaci vecu potraznju i vece vozarine.
Vozarine su vec na dobrim razinama pri kojima Tpng moze opet akumulirati povecu dobit. Firma dobro posluje i prema BV i dobiti je podcijenjena poprilicno. I 2020g je bila dobit. Ove godine ce opet biti, a i veca jer avionski promet se dize i potraznja raste. Projekcije su odlicne.
Na kraju godine ide nova revalorizacija i opet ce BV na 80+ kn. Free float je malen i kad tad cemo ugledati efekt nedostatka dionica. Ovi sto su izbacili prodaju na 47k ce se u ponedjeljak skloniti. Rekao bi plasenje trzavih rucica. Promet raste...probijanje 47kn otvara put tehnicki ka puno vecim razinama -60kn.
Pa daj prestani, pretjerao si...zadnjih 7 dana lupetas da trenutno plove sa dobit sto je potpuna nebuloza..elaboriraj egzaktno svoje predvidjanje...bar pokusaj/nadrukaj...potrudi se bar malo
P.s. a sto je najgore, spot za MR pada zadnja 2 dana i daleko je od profitabilnih razina...
Bilježim izlazak na plimi od 47
Čestitam kupcu i zahvaljujem Neu a i svima koji su gurali da se onaj brod izvuče iz gliba!
Nije nagovor na prodaju jer će uskoro sigurno novi val. Meni usfalilo za par qm3 betona.
.
Ja sam poduprio ledja na 40, 42 i 44 kn kolega. U rast ne sumnjam jer ne bi ni ulazio. Izlazak na 47kn kao trejd je kocka jer fundamentalno dionica vrijedi daleko vise.
Bar su danasnja vremena likvidna....a novac nikad jeftiniji.
BCTI-656
Plovi, plovi mala barka.
BCTI 674 up up
Koega Parica neki dan hvali Tpng, a danas je mozda iskrcao i odmah prigovor sto nije fer i korektno. I onda to isto "drukanje" radi preko mojih tekstova.
Evo tablica vozarina za TC prije 6 dana gdje se vide vozarine za TC po 14.000.
Pretpostavljam da je TC danas cca 16.000-17.000 sto za Tpng znaci poprilicnu dobit i sigurnu plovidbu dugorocno.
BCTI i dalje u porastu. Skok indeksa sa 480 na 674 i nije malo.
Display MoreBilježim izlazak na plimi od 47
Čestitam kupcu i zahvaljujem Neu a i svima koji su gurali da se onaj brod izvuče iz gliba!
Nije nagovor na prodaju jer će uskoro sigurno novi val. Meni usfalilo za par qm3 betona.
.
Ja sam poduprio ledja na 40, 42 i 44 kn kolega. U rast ne sumnjam jer ne bi ni ulazio. Izlazak na 47kn kao trejd je kocka jer fundamentalno dionica vrijedi daleko vise.
Bar su danasnja vremena likvidna....a novac nikad jeftiniji.
Za mene sada više nije kocka i ne bih izašao da ne moram idući tjedan podmiriti račune. U svakom slučaju slažem se sa budućim razvojem i prvom prilikom ponovo se vraćam nazad.
Uzimati kredit od ovih naših lopina i ulagati na burzi nikad!
.
Ova firma za mene je bb, čast iznimkama, ali ovo kupujem.
Ovde sam malo više od 4 miseca, a već mi je ovo kokošarenje za pro i kontra na bilo kojoj dionici toliko postalo bezveze, da vam mogu reći da ne postižete nikakav efekt.
Stvarno mislite da ekipa koja je akumulirala svoj kapital kroz štednju i ulaganje tokom godina ili desetljeća da će slušati što tko piše i na temelju toga donositi odluke?! Eventualno možete ošišati( i to jednom) nekog bogatog nasljednika, kojemu je lova pala sa neba. A i taj će poslije toga sparkirati svoj novac na banku ili uložiti u beton, a ZSE će dobiti doživotnu negativnu reklamu.
Kada većina dionica na ZSE ne bi bila opušak prema WB u kojoj možda još ima ili nema dima i kada bi smo imali uredjeno trźište i vladavinu prava složio bih se sa gornjom izjavom!
No, svakako je bolje šutjeti i nikome ništa o kokošarenju govoriti bez obzira kolika koka bila!
17,5 % u vrlo kratkom roku nije kokošarenje, bar kod nas! To je kod nas već pura iliti ćurka!
Prije ćuranjenje.
.
Svaka cast kolega bumbum. Treba vam lova, zavrtiki ste neku dobit i sve 5.
Ja ipak gadjam malo vecu dobit. Kroz povijest burze dionicu treba kupiti kad je jefino i prodati kad je skupo. Razine 40-44kn meni su jeftine, a sad je pitanje uz ovakav rasplet dogadjaja sto je skupo. Koliko vidim ovaj mjesec se Suez nece otvoriti i problem je moguce i veci nego se cini.
Autor teksta potvrdjuje i rast vozarina radi zatvaranja Sueza.
Koega Parica neki dan hvali Tpng, a danas je mozda iskrcao i odmah prigovor sto nije fer i korektno. I onda to isto "drukanje" radi preko mojih tekstova.
Evo tablica vozarina za TC prije 6 dana gdje se vide vozarine za TC po 14.000.
Pretpostavljam da je TC danas cca 16.000-17.000 sto za Tpng znaci poprilicnu dobit i sigurnu plovidbu dugorocno.
BCTI i dalje u porastu. Skok indeksa sa 480 na 674 i nije malo.
Laz na laz...nista cudno od Vas
Tc na danasnji dan
Spot jucer
Ja ludji sto uopce ulazim u raspravu...
Ovde sam malo više od 4 miseca, a već mi je ovo kokošarenje za pro i kontra na bilo kojoj dionici toliko postalo bezveze, da vam mogu reći da ne postižete nikakav efekt.
Stvarno mislite da ekipa koja je akumulirala svoj kapital kroz štednju i ulaganje tokom godina ili desetljeća da će slušati što tko piše i na temelju toga donositi odluke?! Eventualno možete ošišati( i to jednom) nekog bogatog nasljednika, kojemu je lova pala sa neba. A i taj će poslije toga sparkirati svoj novac na banku ili uložiti u beton, a ZSE će dobiti doživotnu negativnu reklamu.
Svrha financijskog foruma bi trebala bit raspravljanje i izlaganje misljenja temeljenog na cinjenicama i(li) predvidjanjima te transfer znanja i podataka...u suprotnom nema smisla i ne sluzi nicem moralnom...
Pa ocito je da oni koji su izasli sad zele opet natrag unutra, jer se zna koje su prognoze tu.
Neki bi htjeli kupovati po 40 zbog jednog losijeg kvartala, ali to je naprosto nemoguce.
Jer sad vec opet pocinju raditi s plusim, a cijela 2020.je isto bila u lijepom plusu, a sad ce se taj plus poceti opet povecavati.
Book je 50% iznad trenutne cijene i to uz ono smanjenje vrijednosti brodova cija vrijednost sad opet ide gore i ako je budu opet uskladivali utjecat ce dodatno znacajno na rast dobiti u ovoj godini.
I ako je cijena nakon izbacivanja onog izvjesca ostala na 42 kn, onda je sad nakon svih ovih pozitivnih stvari gotovo nerazumno ocekivati i trenutnih 45, a kamoli nize od toga.
Ovo je jedan od najvecih potencijala na Zse cini mi se.
Poanta je da trenutno ce trenutni kvartal zavrsiti u minus, a drugi kvartal jos nije poceo, a niti su trenutne vozarine dovoljne za nekakvu znacajniju dobit po tome se vozarine kroz cijeli drugi kvartal trebaju dosta popravit i zadrzat, s obzirom da je cijeli shipping dosta skocio osim tankera mozda je vjerovatno to ocekivat iako ako pogledas realno ne znam da ce potrosnja goriva bit tolika da popuni utilizaciju kao 2019 godine, iako mislim da uzrok rasta potpomaze i drugi faktor