Slažem se s kolegom Neom. Vrlo podcijenjena firma. Pad cijene više nego pretjeran,u svoj toj pretjeranosti ukalkulirani zadnji i ovaj q. Tamo od travnja, najkasnije svibnja, očekujem jak rast dionice zbog povećane potražnje i povoljnije situacije na tržištu tankera općenito. + izuzetno stabilna kompanija sa niskim ff + stabilno vlasništvo
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Sasvim sigurno podcijenjena dionica...realno nakon Q1 i Q2 2020 trebala je dostići barem 80 kn i sada biti na 60 kn ali eto nije...nakon negativnog kvartala uvijek je padala....možds ovaj puta neće....ja samo na glas razmišljan.
-
Osobno očekujem ( i priželjkujem) još jedan pad do 38-40, a onda raketno lansiranje 👍
-
Sasvim sigurno podcijenjena dionica...realno nakon Q1 i Q2 2020 trebala je dostići barem 80 kn i sada biti na 60 kn ali eto nije...nakon negativnog kvartala uvijek je padala....možds ovaj puta neće....ja samo na glas razmišljan.
po toj logici ATPL bi već trebala odavno biti na 200+, a nije.
prošlotjedni podatci o skladištima uopće nisu oduševili, a nafta je nastavila potezati prema gore.
danas navečer opet stižu inicijalni podatci.
futuresi dugoročno ukazuju na pomak nazad prema 60.
bušotine se sporo otvaraju, a ni OPEC nije htio srljati sa odvrtanjem pipa, jer očito i njihovi podatci ukazuju da je pravi oporavak još jako dalek.
fondovi su izišli koliko im je bilo potrebno, a ekipa koja je to pokupila lako ovo napuca na više za izlazak.
treba upratiti.
jedini negativni downside je izvješće za Q1, al i ptice na grani već znaju da neće briljirati.
poanta priče je da svi znaju koja je negativa, al svaki tjedan može okrenuti na pozitivu, pa sad 🤷
-
Sasvim sigurno podcijenjena dionica...realno nakon Q1 i Q2 2020 trebala je dostići barem 80 kn i sada biti na 60 kn ali eto nije...nakon negativnog kvartala uvijek je padala....možds ovaj puta neće....ja samo na glas razmišljan.
Meni je bila procjena 95-105 kn..tu negdje je mozemo ocekivati do sredine ili kraja 2022.g.
Uz Hpb najpodcijenjenija dionica na ZSE, naravno uzevsi u obzir kvalitetu firme i stabilnost.
Kad tad morat ce se otkljucati vrijednost.
Za razliku od Hpba FF je jako malen i struktura vlasnistva je betonirana na 90%. Slicno kao Saponija pa znamo kako je tamo proslo.
-
Uspoređivati TPNG I Atlantsku je velika glupost.
-
Uspoređivati TPNG I Atlantsku je velika glupost.
Tak je.... atpl ove godine bere pare a tpng gubitak....... .....
-
Uspoređivati TPNG I Atlantsku je velika glupost.
Tak je.... atpl ove godine bere pare a tpng gubitak....... .....
tako je... a cijena ih prati u stopu!!
-
Uspoređivati TPNG I Atlantsku je velika glupost.
Tak je.... atpl ove godine bere pare a tpng gubitak....... .....
Samo i jedna i druga imaju prodavace😈
-
Tak je.... atpl ove godine bere pare a tpng gubitak....... .....
Samo i jedna i druga imaju prodavace😈
Ima i kupaca za sada.
-
-
-
možemo se ovdje i zabavljati i šaliti i naslađivati..... ali meni situacija ne izgleda dobro, a ovaj optimizam natovarenih kupaca nimalo smiješan. netko je brzo istovario 40000 kom prije izvješća svjesno rušeći cijenu. znamo da će q1 i vrlo vjerovatno q2 biti loši... meni su to dovoljni znakovi za čekanje bez obzira na rast sličnih brodara vani. i onda zloćka još okači TA za tpng.... ne izgleda nimalo dobro.
-
možemo se ovdje i zabavljati i šaliti i naslađivati..... ali meni situacija ne izgleda dobro, a ovaj optimizam natovarenih kupaca nimalo smiješan. netko je brzo istovario 40000 kom prije izvješća svjesno rušeći cijenu. znamo da će q1 i vrlo vjerovatno q2 biti loši... meni su to dovoljni znakovi za čekanje bez obzira na rast sličnih brodara vani. i onda zloćka još okači TA za tpng.... ne izgleda nimalo dobro.
ha, čujte.
Scorpio Tankers su u preporukama analitičara vani označeni kao buy.
samo se čeka da se skladišta prepune i vozarine odlete.
ne treba udarati po asku kao da nema sutra.
treba se staviti na bid i čekati.
ima tu još potpora za probiti do zločkinog targeta.
ja bi se za početak parkirao na 39 🤷
-
moguće je i da se situacija promijeni u kratkom vremenu, ali trenutno ne vidim nekaj pozitivnoga. meni na grafovima target nije previše bitan (svejedno nikad ne pogodimo dno ili vrh), više me zanima trend.
-
Bas sutra?
moguće je i da se situacija promijeni u kratkom vremenu, ali trenutno ne vidim nekaj pozitivnoga. meni na grafovima target nije previše bitan (svejedno nikad ne pogodimo dno ili vrh), više me zanima trend.
A gle možda bi netko i razmislio o tvojoj izjavi kad bi naveo neke konkretne argumente za Product carriere ili TPNG, ovako.... opet pucaš u prazno. U stvari koje su per se razumljive, tipa.... nebo je plavo, a trava zelena
-
Mislim da tankeri "igraju" u ekstremima sigurno, dakle kad je cijena nafte jako, jako niska i kad je jako visoka.
A product carrieri? Ima li tko saznanja kako su oni korelirani sa sirovom naftom i elastični na promjenu njezine cijene? Ili barem ideju o tome?
I općenito, koji bi sve mogao biti trigger za promjenu trenda spot vozarina?
-
Mislim da tankeri "igraju" u ekstremima sigurno, dakle kad je cijena nafte jako, jako niska i kad je jako visoka.
A product carrieri? Ima li tko saznanja kako su oni korelirani sa sirovom naftom i elastični na promjenu njezine cijene? Ili barem ideju o tome?
I općenito, koji bi sve mogao biti trigger za promjenu trenda spot vozarina?
ha, neko vrijeme nisu znali di će s benzinom, pa kad su to popraznili, onda je sirova nafta prepunila skladišta.
danas u 22:30 opet stižu novi inicijalni podatci, a sutra izlaze detaljni.
rafinerije isto ne rade s punim kapacitetom.
u svakom slučaju, meni to ne izgleda kao stabilno tržište.
dovoljno je da ovaj tjedan i idući, kad ističu futuresi, podaci budu loši, i eto opet belaja s naftom, pa sad 🤷
-
I općenito, koji bi sve mogao biti trigger za promjenu trenda spot vozarina?
Mozda ovako nesto. S tim, da je ovo zapravo tu samo kao primjer. Osobno sam takodjer misljenja da je za osjetni rast potraznje product tankera potreban zracni promet, kao i turizam.
OPEC stuns by opting not to raise output; was diesel a reason?
QuoteCiting data from Platts Analytics, Hickin wrote that “global diesel inventories are back close to the highs reached last spring and summer as COVID-19 lockdowns persist.”
He also noted data from Insights Global that inventories of diesel and gasoil — a middle distillate like diesel — are approximately 13% more than a year ago.
-
Da, za stabilan oporavak clean tankera je potreban oporavak zracnog prijevoza.
-
Trenutno ne pratim tankerase, ali ih uvijek imam na oku...
Trenutna stuacija je losa...vozarine u tradicionalno najjacim kvartalima q4 i q1 su u podrumu...samo neki crni labud ih moze dignut na profitabilne razine prije rujna jer sad idu 2 tradicionalno losa kvartala...koliko se sjecam iz izvjesca, ove godine ide isporuka novogradnji product tankera od 4,7% postojece flote istih...potraznja se ocekuje na nizim razinama nego 2019.(mislim da su naveli u izvjescu)..ja tu nevidim nista dobro sljedecih 6 mjeseci...
Trubljenje da je podcijenjena u odnosu na vanjske tankerase traje godinama...ocito je paritet konstantan i ocito, ako je i tocno, postoje razlozi zasto je tako...
Mislim da ce firma vrijediti manje (za cijenu nemam pojma) za 6 mjeseci zbog gubitaka koje ce imat naredna 3 kvartala i ne vidim razlog da je sad kupujem...a uz to su svi na forumu puni dionica...
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-