Tako se radi, to je odlična poslovna politika.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Možda prije s magarca na malo odmornijeg magarca..😂😂
-
Možda im samo ušteda u kamatama pokrije po meni dobar dio očekivanih gubitaka za ovaj kvartal od cca 4.5 milje kuna.
Pa gubitak bude znatno manji. Al pričekajmo izvješće jer ono može pokazati koliko je pad sa 60 na 40kn bio pretjeran.
11. prodajni nalog je već 48kn. Velika šupljina je na prodaji.
-
Možda prije s magarca na malo odmornijeg magarca..😂😂
neka samo nije umoran i zadnji
-
Je li i naš omiljeni mini-produkt-tankeraš postao meta WSB-a?
-
Kako mi je lipo vidit ovaj dio portfelja u TPNG kako se napokon zeleni.
-
BCTI-572 ocekivano idemo jako prema gore.
-
Trenutno su 2 od 6 brodova na ugovoru, jedan 18-19 k drugi 15,25k?
Mislim da ovo o 18 000 usd nije točan podatak čini mi se da su oba oko 15 000 usd na ugovoru na dvije godine.
Nije netocan, rijetko kad cu objaviti nesto neprovjereno.
Glupo mi je pozivati na strong buy ove dionice, ali svi parametri za tim uskoro ce biti takvi. Ova rasprodaja ucinila je ovu dionicu dionicom u fokusu, dionicom koja je postala likvidna, dionicom koju su nam rasprodali na dnu, a dolaze puno bolja vremena( nije 1 kroz 1 ali sve upucuje na to). Zbog trenutnog stanja u SAD-u tj. Texasu, jake zime, potresa u Japanu, skorog otvaranja gospodarstava, nafta ce rasti, rasti ce i vozarine. Posljedicno ovih dana ce jako rasti i SPOT. Vidimo se jako skoro na 50+.
-
BCTI-572 ocekivano idemo jako prema gore.
Hoce li napokon i jedna gornja blokada?
Vani tankerasi neki +25%.
Kud ce bolji signal? A lijepo sam postao graf na 40kn da treba pazariti.
-
Kolega Kican imate i natpise da bi Indijska industrija mogla u iducih 5g usisati cak do 40% vise nafte nego sada. Potraznja raste pa ce i rast biti zdraviji.
-
-
Bilo bi super da BCTI ode preko 600 bodova i da bar još 2 broda stave na dugoročne ugovore.
Nije mi jasno ova cijena SPOTA na 6000 usd ta MR tankere....prošle godine su MR tankeri kad je BCTI bio na 550 bodova bili na oko 13 000 usd.
-
Ni meni, nisu ni morali stalno ploviti ako im je SPOT nizak. Vidim da im brodovi koji nisu pod ugovorom sad
plove oko obala Azije i Afrike. Kako koji.
-
BCTI je u ovo doba prosle godine bio otprilike na ovim razinama, a i cijena TPNGa je bila slicna. Znam jer sam ja kupovala Tpng na razinama 40-43 kune. Bila je tada i sada fundamentalno podcijenjena.
Onda smo u travnju zbog lockdowna imali contango efekt na nafti i naglo je nastao visak nafte na svj trzistu. BCTi je porastao tada na 2000 bodova.
Sada ne mozemo ocekivati contango efekt jer su zemlje izvoznice nafte smanjile proizvodnju nafte. Sada imamo rast cijena nafte i nisku ponudu nafte.
I tu vam je odgovor na vasa pitanja.
Kada mozemo ocekivati oporavak tankera?
Nakon oporavka svjetske ekonomije, otvaranja trzista te ponovne potraznje za zracnim prijevozom, a to direktno ovisi o tijeku pandemije.
-
Da, cijena je ostala ista(i tad podcijenjena), sa tim da su te godine zadrzali dobit i od tad zaradili cca 25 m+. Otvaranje trzista? Valjda je izgledno da ce prema Proljecu sve na bolje ici.
-
Koji bi strani product tankeras bio najsličniji i flotom TPNG? Naravno i da kotira na nekoj razvijenijoj burzi.
-
Na drugom forumu bi se cesto referiralo na scorpio tankers?
-
Jeli "stara" uprava ima, koja je pomalo drmnula onu, ima veze sa ovom novom_
-
Koliko vidim NAT na 0.88 BV, Pyxis Tankers na 1.69 BV dok je Tpng na nekih 0.53.
Prostora za rast ima itekako, a plus je top10 drzi 90% i jako mali FF.
Evo danas Pyxis Tankers cak +43%. Dionice ulaze u sve cvrsce ruke i sve ih je manje i manje.
-
Rast 71 % 10 k SPOT up up
-
-
-