1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

TPNG (tankerska plovidba next generation)

  • tin
  • February 13, 2020 at 1:28 PM
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 169
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,009
    Postova
    2,757
    Member since
    February 14, 2020
    • April 29, 2020 at 10:55 PM
    • #581
    Quote from Lavrentije
    Quote from hugh

    izvješće je izvrsno i izvan svih očekivanja no na ruku nam ne ide što tankeri vani trenutno rone dvoznamenkasto.......nismo ni mi bili kamilica danas ali u padu smo uvijek bolje pratili nego u rastu.....

    Rone dvoznamenkasto jer su nenormalno narasli u zadnje vrijeme, to sto danas pada npr. NAT za -14,44% ne znaci puno jer je dan prije naraso +25%. Uopce ih nismo pratili, vecina tankerasa vani je poduplala cjenu (a neki i vise) dionice od sredine 3. mjeseca do danas, mi smo miljama daleko od duple cjene TPNG-a od sredine 3. mjeseca - tocnije 20 kn daleko od duple cjene, tako da ih svakako ni blizu nismo pratili. U isto vrijeme je npr. jedan RIVP rastao s 18 kn na 27 u nekom trenutku, dakle 30%, a rast TPNG-a je trenutno 30% u odnosu na low u 3. mjesecu, dakle s jedne strane imamo firmu koja posluje bolje nego ikad i drugu firmu kojoj jos uvijek u ovom trenutku sektor uopce ne postoji - ako ti nije bizarno onda ne znam sto je....

    Bizarno je ovo več odavno o čemu sam nekoliko puta i pisao......imali smo preko nekoliko prilika rasti po 20%+ u jednom danu pa nismo ali smo zato popratili svaki pad sa 10%+ nakon što nismo rasli dvoznamenkasto kao vani.....

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 29, 2020 at 10:58 PM
    • #582
    Quote from naim
    Quote from tin

    to če kolega jasko biti trošak koji ide u amortizaciju i djeli se na bar 10 godina...tako da molim vas iznosite potpune i ispravne činjenice i dio koji će ići u trošak ove godine biti će zanemariv u odnosu na dobit koju će tpng ostvariti.... da ih ugrade u sve brodove odmah....trošak u izvješću za ovu godinu bio bi maximalno... 1 300 000 kn jer smo već gotovo na pola godine...naravno ako razumijete zašto je to bitno ....amortizacija se obračunava prema broju mjeseci korištenja u poslovnoj godini.....vidim da vas uvelike boli ovako jak rezultat Q1 a Q2 će biti još puno bolji.

    To su bas negdje naveli da će tako amortizirati ili ti mislis da će amortizirati? Ako da, gdje?

    A sto je toliko senzacionalno u rezultatima za 1 kvartal? Prihodi su blago smanjeni, a dobit povecana zahvaljujući prepolavljanju troškova materijala i sirovina (nisam čitao izvješće, samo gledah brojeve). Nisam stigao.

    Ništa kolega Naim...osim što je u poduzetništvu cilj ostvariti što veću dobit...a to vam je razlika između prihoda i rashoda....što se tiče prihoda imali ste AGROKOR sa stalnim rastom prihoda ..i gdje su završili...ne znam možda griješim ali ja vjerujem da su uspješne kompanije one koje iz godine u godinu stvaraju dobit...a da pri tom njihova zaduženost ne premašuje određeni dio njihove imovine ovisno o kriterijima određene branše.

    Ali naravno to za vas očigledno nije bitno.

    Meni je bitno pa sam eto kupovao ovu dionicu na 33..36..39...42..45..i 49 kn..i kupio bih i danas na 55 ali nemam više keša...a vi podijelite s nama u koje to vi dionice ulažete da nas neuke malo podučite...

    Edited 2 times, last by tin (April 29, 2020 at 11:06 PM).

  • Kajnak
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    258
    Postova
    223
    Member since
    February 12, 2020
    • April 29, 2020 at 11:03 PM
    • #583
    Quote from naim
    Quote from tin

    to če kolega jasko biti trošak koji ide u amortizaciju i djeli se na bar 10 godina...tako da molim vas iznosite potpune i ispravne činjenice i dio koji će ići u trošak ove godine biti će zanemariv u odnosu na dobit koju će tpng ostvariti.... da ih ugrade u sve brodove odmah....trošak u izvješću za ovu godinu bio bi maximalno... 1 300 000 kn jer smo već gotovo na pola godine...naravno ako razumijete zašto je to bitno ....amortizacija se obračunava prema broju mjeseci korištenja u poslovnoj godini.....vidim da vas uvelike boli ovako jak rezultat Q1 a Q2 će biti još puno bolji.

    To su bas negdje naveli da će tako amortizirati ili ti mislis da će amortizirati? Ako da, gdje?

    A sto je toliko senzacionalno u rezultatima za 1 kvartal? Prihodi su blago smanjeni, a dobit povecana zahvaljujući prepolavljanju troškova materijala i sirovina (nisam čitao izvješće, samo gledah brojeve). Nisam stigao.

    Pa dobro vjerojatno bi bilo bolje da su prihodi porasli za 600%, a da su iskazali gubitak. Zanimljivo razmišljanje. Samo u ovom kvartalu su zaradili 2 kn po dionici, da zadrže taj ritam, a s obzirom da su im 3 broda u dugoročnom najmu, uz dobru cijenu, to bi za cijelu godinu bilo oko 8 kn, ili 15% trenutne cijene dionice na zse. To zaista nije senzacionalno.

  • naim
    Guest
    • April 29, 2020 at 11:06 PM
    • #584

    tin

    Ja te to nisam pitao.

    Mislim, ako je porezno i računovodstveno dopusteno oni mogu otpisati neko sredstvo i u tekućem razdoblju na teret rezultata.

    Kakav Agrokor?

    Mislim da se moraš malo opustiti. Previše to osobno uzimaš.


    Quote from Kajnak
    Quote from naim

    To su bas negdje naveli da će tako amortizirati ili ti mislis da će amortizirati? Ako da, gdje?

    A sto je toliko senzacionalno u rezultatima za 1 kvartal? Prihodi su blago smanjeni, a dobit povecana zahvaljujući prepolavljanju troškova materijala i sirovina (nisam čitao izvješće, samo gledah brojeve). Nisam stigao.

    Pa dobro vjerojatno bi bilo bolje da su prihodi porasli za 600%, a da su iskazali gubitak. Zanimljivo razmišljanje. Samo u ovom kvartalu su zaradili 2 kn po dionici, da zadrže taj ritam, a s obzirom da su im 3 broda u dugoročnom najmu, uz dobru cijenu, to bi za cijelu godinu bilo oko 8 kn, ili 15% trenutne cijene dionice na zse. To zaista nije senzacionalno.

    Pa ja ne vidim nikakav efekt od rasta vozarina osim ako dio brodova iz nekog razloga nije bio u pogonu. U prvom kvartalu.

    Nisam čitao izvješće, gledam samo brojeve.

    Edited once, last by naim: Merged a post created by naim into this post. (April 29, 2020 at 11:08 PM).

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 29, 2020 at 11:15 PM
    • #585
    Quote from naim

    Ja te to nisam pitao.

    Mislim, ako je porezno i računovodstveno dopusteno oni mogu otpisati neko sredstvo i u tekućem razdoblju na teret rezultata.

    Kakav Agrokor?

    Mislim da se moraš malo opustiti. Previše to osobno uzimaš.


    Quote from Kajnak

    Pa dobro vjerojatno bi bilo bolje da su prihodi porasli za 600%, a da su iskazali gubitak. Zanimljivo razmišljanje. Samo u ovom kvartalu su zaradili 2 kn po dionici, da zadrže taj ritam, a s obzirom da su im 3 broda u dugoročnom najmu, uz dobru cijenu, to bi za cijelu godinu bilo oko 8 kn, ili 15% trenutne cijene dionice na zse. To zaista nije senzacionalno.

    Pa ja ne vidim nikakav efekt od rasta vozarina osim ako dio brodova iz nekog razloga nije bio u pogonu. U prvom kvartalu.

    Nisam čitao izvješće, gledam samo brojeve.

    Display More

    Pa da otpišu maximum to je 25 % to bi s obzirom na broj mjeseci koji je sredstvo korišteno za ta tri broda to bi bilo oko 4 miliona kn..kad se zbroji samo dobit za Q1 i Q2 taj iznos bit će zanemariv...a kamo li kad uzmemo dobit od cijele 2020...za koju sad nakoQ1 vjerujem da će biti preko 40 miliona kn s maximalnom amortizacijom.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 29, 2020 at 11:31 PM
    • #586
    Quote from tin
    Quote from jasko

    Vukovar bi trebao ići prvi na instalaciju BWTS od sredine 2020.

    Poslije njega ide Zoilo negdje u 8. ili 9. mjesecu i pred kraj godine ide Pag.

    Dalmacija ima BWTS.

    U svakom slučaju veliki trošak će biti u ovoj godini.

    to če kolega jasko biti trošak koji ide u amortizaciju i djeli se na bar 10 godina...tako da molim vas iznosite potpune i ispravne činjenice i dio koji će ići u trošak ove godine biti će zanemariv u odnosu na dobit koju će tpng ostvariti.... da ih ugrade u sve brodove odmah....trošak u izvješću za ovu godinu bio bi maximalno... 1 300 000 kn jer smo već gotovo na pola godine...naravno ako razumijete zašto je to bitno ....amortizacija se obračunava prema broju mjeseci korištenja u poslovnoj godini.....vidim da vas uvelike boli ovako jak rezultat Q1 a Q2 će biti još puno bolji.

    Pa recimo da tu su dva problema dodatni trosak zbog potrebe instalacije koji nece utjecat na dobit osim s amortizacijske razine ali ce predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu pa je to realno izgubljena dobit i kad ste u brodogradilistu tu se uvijek iskoristava prilika pa da se naprave i dodatni radovi koji su potrebni pa je moguci i dodatni trosak i drugo sama potreba da brodovi otidju u brodogradiliste predstavlja manjak prihoda jer u tom periodu ne zaradjuju dok u istom razdoblju imaju fiksni trosak placa i redovnog odrzavanja

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 29, 2020 at 11:50 PM
    • #587

    Ok ekipa ..pitanje koliko će biti dobit u Q2 i koliko na kraju godine.???

    Može prognoza!?

    Evo ja ću prvi i to konzervativno

    Q2 22 miliona kuna

    Godina 40 miliona kuna

  • Kajnak
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    258
    Postova
    223
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2020 at 9:57 AM
    • #588

    https://www.seebiz.eu/tvrtke/tankers…dam-puta/231022

    ! ! !

  • ann00
    Početnik
    Postova
    5
    Member since
    April 29, 2020
    • April 30, 2020 at 10:43 AM
    • #589

    Evo da se opet javim i pitam malo iskusnije od sebe sad kada je izaslo izvjesce za Q1
    Mislite li da je pametno u ovom trenutku upasti u TPNG te koliko smatrate da ima upside potencijala odnosno do koje cijene mislite da će doći?

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2020 at 10:55 AM
    • #590
    Quote from ann00

    Evo da se opet javim i pitam malo iskusnije od sebe sad kada je izaslo izvjesce za Q1
    Mislite li da je pametno u ovom trenutku upasti u TPNG te koliko smatrate da ima upside potencijala odnosno do koje cijene mislite da će doći?

    ako se bude poštivao ovaj omjer, lako i sam izračunaš:)

    https://www.seebiz.eu/tvrtke/tankers…dam-puta/231022

    naravno da se na taj način ne ulaže, da me ne bi krivo shvatio^^

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2020 at 11:47 AM
    • #591
    Quote from ann00

    Evo da se opet javim i pitam malo iskusnije od sebe sad kada je izaslo izvjesce za Q1
    Mislite li da je pametno u ovom trenutku upasti u TPNG te koliko smatrate da ima upside potencijala odnosno do koje cijene mislite da će doći?

    Kolega preporučam vam toplo da sami istražite kompaniju u koju želite ulagati i pri tom preuzmete sve rizike ulaganja...ništa na ovom svijetu nije sigurno...to vam pokazuje i ovaj virus ....tako je i sa ulaganjem u dionice....nitko vam ne može garantirati za vaše ulaganje... sve se svodi na to da koliko je to moguće procijenite potencijalne rizike i moguću dobit.

    ja sam se odlučio za TPNG zbog njihovog načina pristupa tržištu koji je prilično konzervativan i minimalizira rizike koliko je to moguće...da li sam dobro uložio i procijenio ostaje da vidimo...

    - Iz današnje perspektive, smatramo da je flota dobro pokrivena osiguranim prihodima, u mnogočemu više nego u posljednjih nekoliko godina. Postignuti uvjeti u potpunosti su u skladu sa strateškim konceptom Društva usredotočenim na osiguravanje snažne bilance i stabilnog novčanog tijeka. Na ovaj način TNG minimizira rizik poslovanja ugovaranjem kombinacije zaposlenosti flote brodarskim ugovorima na putovanje uz usredotočenost na dugoročnu zaposlenost, kažu u komentaru iz Uprave kompanije.

  • ann00
    Početnik
    Postova
    5
    Member since
    April 29, 2020
    • April 30, 2020 at 11:59 AM
    • #592
    Quote from tin
    Quote from ann00

    Evo da se opet javim i pitam malo iskusnije od sebe sad kada je izaslo izvjesce za Q1
    Mislite li da je pametno u ovom trenutku upasti u TPNG te koliko smatrate da ima upside potencijala odnosno do koje cijene mislite da će doći?

    Kolega preporučam vam toplo da sami istražite kompaniju u koju želite ulagati i pri tom preuzmete sve rizike ulaganja...ništa na ovom svijetu nije sigurno...to vam pokazuje i ovaj virus ....tako je i sa ulaganjem u dionice....nitko vam ne može garantirati za vaše ulaganje... sve se svodi na to da koliko je to moguće procijenite potencijalne rizike i moguću dobit.

    ja sam se odlučio za TPNG zbog njihovog načina pristupa tržištu koji je prilično konzervativan i minimalizira rizike koliko je to moguće...da li sam dobro uložio i procijenio ostaje da vidimo...

    - Iz današnje perspektive, smatramo da je flota dobro pokrivena osiguranim prihodima, u mnogočemu više nego u posljednjih nekoliko godina. Postignuti uvjeti u potpunosti su u skladu sa strateškim konceptom Društva usredotočenim na osiguravanje snažne bilance i stabilnog novčanog tijeka. Na ovaj način TNG minimizira rizik poslovanja ugovaranjem kombinacije zaposlenosti flote brodarskim ugovorima na putovanje uz usredotočenost na dugoročnu zaposlenost, kažu u komentaru iz Uprave kompanije.

    Naravno da sam svjestan kako ništa nije sigurno i da na kraju sam trebam odlučiti i preuzeti rizik - to i je plan.
    Danas sam planirao kupiti tpng, ali kako sam poprilično nov u svemu ovom želio sam čuti i druga mišljenja u slučaju da nešto nisam uzeo u obzir prilikom vlastite analize.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2020 at 12:13 PM
    • #593
    Quote from ann00
    Quote from tin

    Kolega preporučam vam toplo da sami istražite kompaniju u koju želite ulagati i pri tom preuzmete sve rizike ulaganja...ništa na ovom svijetu nije sigurno...to vam pokazuje i ovaj virus ....tako je i sa ulaganjem u dionice....nitko vam ne može garantirati za vaše ulaganje... sve se svodi na to da koliko je to moguće procijenite potencijalne rizike i moguću dobit.

    ja sam se odlučio za TPNG zbog njihovog načina pristupa tržištu koji je prilično konzervativan i minimalizira rizike koliko je to moguće...da li sam dobro uložio i procijenio ostaje da vidimo...

    - Iz današnje perspektive, smatramo da je flota dobro pokrivena osiguranim prihodima, u mnogočemu više nego u posljednjih nekoliko godina. Postignuti uvjeti u potpunosti su u skladu sa strateškim konceptom Društva usredotočenim na osiguravanje snažne bilance i stabilnog novčanog tijeka. Na ovaj način TNG minimizira rizik poslovanja ugovaranjem kombinacije zaposlenosti flote brodarskim ugovorima na putovanje uz usredotočenost na dugoročnu zaposlenost, kažu u komentaru iz Uprave kompanije.

    Naravno da sam svjestan kako ništa nije sigurno i da na kraju sam trebam odlučiti i preuzeti rizik - to i je plan.
    Danas sam planirao kupiti tpng, ali kako sam poprilično nov u svemu ovom želio sam čuti i druga mišljenja u slučaju da nešto nisam uzeo u obzir prilikom vlastite analize.

    Želim još samo reći da u TPNG nisam i ne ulažem s nadom da će ostvariti spektakularne rezultate na SPOTU...već samo dobre rezultate...a s nadom da će osigurati još koji dugoročni ugovor na razini od bar 17 000 usd..što bi donijelo stabilne rezultate poput ovog u Q1 a samim tim i dovelo do postupnog porasta vrijednosti dionice....vidi se iz njihovog izvješća da im je BCTI na razini od 800 bodova omogućio ugovaranje povoljnijih ugovora.

  • D'artagnan
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    324
    Postova
    308
    Member since
    March 6, 2020
    • April 30, 2020 at 2:29 PM
    • #594

    Super kompanija i sve, pa pogledaš nema 16-17 naloga na kupnji ?? toliko od likvidnosti HR tržišta...

  • ivan0003
    Guest
    • April 30, 2020 at 11:30 PM
    • #595
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    to če kolega jasko biti trošak koji ide u amortizaciju i djeli se na bar 10 godina...tako da molim vas iznosite potpune i ispravne činjenice i dio koji će ići u trošak ove godine biti će zanemariv u odnosu na dobit koju će tpng ostvariti.... da ih ugrade u sve brodove odmah....trošak u izvješću za ovu godinu bio bi maximalno... 1 300 000 kn jer smo već gotovo na pola godine...naravno ako razumijete zašto je to bitno ....amortizacija se obračunava prema broju mjeseci korištenja u poslovnoj godini.....vidim da vas uvelike boli ovako jak rezultat Q1 a Q2 će biti još puno bolji.

    Pa recimo da tu su dva problema dodatni trosak zbog potrebe instalacije koji nece utjecat na dobit osim s amortizacijske razine ali ce predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu pa je to realno izgubljena dobit i kad ste u brodogradilistu tu se uvijek iskoristava prilika pa da se naprave i dodatni radovi koji su potrebni pa je moguci i dodatni trosak i drugo sama potreba da brodovi otidju u brodogradiliste predstavlja manjak prihoda jer u tom periodu ne zaradjuju dok u istom razdoblju imaju fiksni trosak placa i redovnog odrzavanja

    "predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu" nemaš direktno zaradu, ali imaš uštedu na cijeni goriva. Nije razlika velika, ali radni sati će se zbrojiti sa potrošnjom i amortizirati investiciju.. Ako su se uopće odlučili za scrubbere, kol. tin je to iznio u svojem postu, da idu na čišće gorivo, koje nije stavka trenutno.. Tako da je ta priča sa scrubberima sistemska i zato nebitna.

    Nemam razloga za brigu, ukrcan sam na brod pun ovih brodova, osim što nemam keša za kupovinu..

    Btw. Koliko troši tanker goriva? Koliko je razlika pun i prazan?

  • Stipe
    Početnik
    Reakcija primljeno
    21
    Postova
    43
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2020 at 11:54 PM
    • #596

    Primjetio sam da se tu uspoređuju prihodi ovog kvartala s onim iz 2019.To nemojte radit jer brod koji ima veče prihode nemora značit da je profitabilniji od onog koji je imao manje. To se događa kad je brod na spot tržištu. Zato nije velika razlika u prihodima s 1 Q 2019.(više brodova je bilo na spotu). Ima tu jedan kolega koji lipo radi tablice,projekcije mislim da je to mitko pa pročite malo više kako se to treba radit

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,009
    Postova
    2,757
    Member since
    February 14, 2020
    • May 1, 2020 at 12:19 AM
    • #597
    Quote from ivan0003
    Quote from StatusQuo

    Pa recimo da tu su dva problema dodatni trosak zbog potrebe instalacije koji nece utjecat na dobit osim s amortizacijske razine ali ce predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu pa je to realno izgubljena dobit i kad ste u brodogradilistu tu se uvijek iskoristava prilika pa da se naprave i dodatni radovi koji su potrebni pa je moguci i dodatni trosak i drugo sama potreba da brodovi otidju u brodogradiliste predstavlja manjak prihoda jer u tom periodu ne zaradjuju dok u istom razdoblju imaju fiksni trosak placa i redovnog odrzavanja

    "predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu" nemaš direktno zaradu, ali imaš uštedu na cijeni goriva. Nije razlika velika, ali radni sati će se zbrojiti sa potrošnjom i amortizirati investiciju.. Ako su se uopće odlučili za scrubbere, kol. tin je to iznio u svojem postu, da idu na čišće gorivo, koje nije stavka trenutno.. Tako da je ta priča sa scrubberima sistemska i zato nebitna.

    Nemam razloga za brigu, ukrcan sam na brod pun ovih brodova, osim što nemam keša za kupovinu..

    Btw. Koliko troši tanker goriva? Koliko je razlika pun i prazan?

    ne sekirejte se.......imam ja keša a ako usfali tu je trezor.......pretpostavljam da u zdanjih mjesec dana ni nisu kupovali baš zato jel će kao i do sad biti podrška u padu ako bude trebalo......

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2020 at 12:22 AM
    • #598
    Quote from ivan0003
    Quote from StatusQuo

    Pa recimo da tu su dva problema dodatni trosak zbog potrebe instalacije koji nece utjecat na dobit osim s amortizacijske razine ali ce predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu pa je to realno izgubljena dobit i kad ste u brodogradilistu tu se uvijek iskoristava prilika pa da se naprave i dodatni radovi koji su potrebni pa je moguci i dodatni trosak i drugo sama potreba da brodovi otidju u brodogradiliste predstavlja manjak prihoda jer u tom periodu ne zaradjuju dok u istom razdoblju imaju fiksni trosak placa i redovnog odrzavanja

    "predstavljat ulaganje u imovinu od koje zapravo nemate zaradu" nemaš direktno zaradu, ali imaš uštedu na cijeni goriva. Nije razlika velika, ali radni sati će se zbrojiti sa potrošnjom i amortizirati investiciju.. Ako su se uopće odlučili za scrubbere, kol. tin je to iznio u svojem postu, da idu na čišće gorivo, koje nije stavka trenutno.. Tako da je ta priča sa scrubberima sistemska i zato nebitna.

    Nemam razloga za brigu, ukrcan sam na brod pun ovih brodova, osim što nemam keša za kupovinu..

    Btw. Koliko troši tanker goriva? Koliko je razlika pun i prazan?

    Tko uopce spominje scrubbere

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2020 at 9:23 AM
    • #599

    Sažetak: Jako dobar kvartal; čini se da će se nastaviti u revijalnom tonu

    --> Neto dobit TNG-a u prvom kvartalu 2020. iznosila je 16,9 milijuna HRK (za usporedbu, cjelogodišnja dobit 2019. je iznosila 23,3 mil kn).

    --> Zarada po dionici = 1,93 kn (za usporedbu, za cijelu prethodnu godinu iznosila je 2,68 kn)

    --> Tržište prijevoza nafte i naftnih derivata tankerima se popelo na najviše razine od 2008. te su prisutne ekstremno visoke vozarine.

    --> Odluka da se ne ulaže u pročišćivače (“scrubbers"), već se koriste gorivima s niskim udjelom sumpora se pokazala jako dobrom. Investicija, s obzirom na sve manju razliku u cijenama pogonskog goriva, ne bi bila opravdana.

    --> Od 24.02.2020. započeo je program otkupa vlastitih dionica za koji je predviđen iznos 5 mil kn. Do sada je u ovo uloženo 555 tis kn, što znači da je preostalo još oko 4,4 mil kn.

    --> Sustav za pročišćenje balastnih voda morat će biti ugrađen (3 tankera) do trenutka kada bude potrebno obnoviti IOPP (International Oil Pollution Prevention) certifikat što znači da će se sustavi ugrađivati na brodove prateći ciklus petogodišnjih obveznih remonta koji bi trebali krenuti od sredine 2020. godine ovisno o obvezujućim rokovima i budućim uvjetima poslovanja. Očekivani trošak samog uređaja iznosi do oko 550.000 dolara po brodu što ne uključuje trošak isporuke i ugradnje. U promatranom razdoblju, Društvo je već uložilo 6,3 mil. HRK (oko 900 tis USD) u nabavku uređaja za pročišćavanje balastnih voda (str 37). U ovom kontekstu još jednom treba promotriti iskazanu visoku dobit za prvi kvartal.

    --> Vodeći proizvođači nafte postigli su sporazum o smanjenju proizvodnje nafte od svibnja 2020. Udio brodskog prostora iskorištenog kao plutajuće skladište bi se mogao utrostručiti do lipnja 2020. godine, ali će volumen ukrcaja tereta (zbog smanjenja proizvodnje) u svibnju zasigurno zabilježiti pad pa postoji mogućnost da će imati negativan utjecaj na tankerskom tržištu. S obzirom na ugovorene poslove, ovo ne bi trebalo utjecati na poslovanje TNG.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Čestitam svima koji su prepoznali ovu dionicu, što nakon dvije godine konstantnog pada nije bilo lako (pala je u nešto više u dvije godine sa 80kn na 30 kn). Trebalo je uočiti poslovanje tvrtke i signale iz okruženja.

    Prema izračunima vrijedi znatno više i od trenutne cijene, ali svi znamo da matematiku stvarnost ne mora potvrditi. Eto, podijelila sam sve što sam uočila i smatrala bitnim, a svatko neka još jednom promotri činjenice i racionalno odluči do koje cijene bi se moglo razviti.


  • Neo
    Guest
    • May 1, 2020 at 10:32 AM
    • #600

    Izvrsno izvjesce al tesko je vidim preko 65kn. Tesko ce biti probiti i 60kn jer je napravljena poprilicna akumulacija na razinama 30-35kn.

    Ali nikad se ne zna. Jedna od rijetkih dionica koja prkosi koroni.

    Bravo Tpng

    • 1
    • 29
    • 30
    • 31
    • 169

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 8:26 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 12, 2025 at 8:38 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      533k
      1.2k
    3. Marty McFly

      May 12, 2025 at 8:38 AM
    1. HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 3.1k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 6:36 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 12, 2025 at 8:30 AM
    2. Odgovora
      3.1k
      Pregleda
      1M
      3.1k
    3. Blister

      May 12, 2025 at 8:30 AM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 12, 2025 at 7:56 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      824k
      1.9k
    3. villach007

      May 12, 2025 at 7:56 AM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 7:55 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. misterno

      May 11, 2025 at 7:55 PM
    1. JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.) 279

      • Cicija
      • February 26, 2020 at 8:56 PM
      • Dionice
      • Cicija
      • May 10, 2025 at 9:24 AM
    2. Odgovora
      279
      Pregleda
      106k
      279
    3. Muzakus

      May 10, 2025 at 9:24 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    Marty McFly May 12, 2025 at 8:38 AM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    Blister May 12, 2025 at 8:30 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    villach007 May 12, 2025 at 7:56 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 11, 2025 at 7:55 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Muzakus May 10, 2025 at 9:24 AM
  • MDKA (Medika d.d.)

    Skribi May 9, 2025 at 9:18 PM
  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    Sheki May 9, 2025 at 8:20 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 8, 2025 at 3:16 PM
  • BCIN (BC Institut d.d.)

    KitoLovac May 8, 2025 at 2:39 PM
  • Što smo danas tržili

    dionicar May 8, 2025 at 12:33 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,789 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,992 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote