Nemaš izbora s ovim zadnjim potezom TNPL-a.
Osim tužbe s argumentima zašto 78 kn nije pravična naknada?
Nemaš izbora s ovim zadnjim potezom TNPL-a.
Osim tužbe s argumentima zašto 78 kn nije pravična naknada?
Tko želi u tankere, ima vani hrpu opcija.
Samo si zaboravio da TPNG ima puno veći upside od tankerasa u SAD čak i kada bi u valuaciju ukalkulirali diskont na likvidnost.
Za veći broj dionicara nema još kraja. Istrage se nastavljaju, a procesi vjerojatno tek kreću…
Znači Tankerska preuzima i Turisthotel. Rekao bih ipak očekivano kao što je bilo i sa tpng.
MOZDA IH MALO PROČEŠLJAJU,JER KAD POMISLIŠ DA SI SVEMOGUĆ ONDA PADNEŠ NA POČETNOM ZBRAJANJU IZ I. RAZREDA 1+1
https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/zadar/4-kantun…razloga-1263464
MOZDA IH MALO PROČEŠLJAJU,JER KAD POMISLIŠ DA SI SVEMOGUĆ ONDA PADNEŠ NA POČETNOM ZBRAJANJU IZ I. RAZREDA 1+1
Ovome je izgleda najbolje išlo oduzimanje
https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/zadar/4-kantun…razloga-1263464
MOZDA IH MALO PROČEŠLJAJU,JER KAD POMISLIŠ DA SI SVEMOGUĆ ONDA PADNEŠ NA POČETNOM ZBRAJANJU IZ I. RAZREDA 1+1
Ovome je izgleda najbolje išlo oduzimanje
Po fizionomiji ne izgleda kao nobelovac, uvijek postoji bolji matematičar
To je zapravo najčudnija rečenica današnjeg priopćenja. Ako regulator utvrdi da je došlo do zlouporabe tržišta, to neće imati nikakva utjecaja na preuzimanje društava. Postavlja se pitanje čemu onda služi regulator? Da bude zapisničar? Inače, regulator još uvijek provodi nadzor vezan za drugo preuzimanje istog brodara – o tome je li u postupku preuzimanja dionica Tankerske Next Generation došlo do zlouporabe tržišta, o čemu je Večernji list prvi pisao.
Izbacili su i izvješća za 2022.
Društvo (tpng) je u 2022. godini zabilježilo neto dobit u iznosu 318,1 mil. HRK (43,7 mil. USD), a prosječne TCE
neto dnevne vozarine brodova u 2022. godini iznosile su 27.165 USD na dan.
Inače grupa Tankerska imala je 2.2 milijarde prihoda uz 1.1 milijardu čiste dobiti i 600m na računu. Sve bez ekstraporeza.
Izbacili su i izvješća za 2022.
Društvo (tpng) je u 2022. godini zabilježilo neto dobit u iznosu 318,1 mil. HRK (43,7 mil. USD), a prosječne TCE
neto dnevne vozarine brodova u 2022. godini iznosile su 27.165 USD na dan.
Inače grupa Tankerska imala je 2.2 milijarde prihoda uz 1.1 milijardu čiste dobiti i 600m na računu. Sve bez ekstraporeza.
Znaci prodala se na P/e 2 kako lijepo
Ovo nam je trebala biti penzija..a mi se zadovoljili sa 75 kn zbog sitnih interesa mirovinaca, prisilno..tuga.
Inače s obzirom da je prosječan godišnji TCE 27 165 USD a u prva tri kvartala bio je 21 361 USD znači da su q4 imali TCE 44 577 USD. I odmah kad su to nanjušili promptno su reagirali.
Visoke vozarine produžile su se dobrim dijelom i u q1 tako da su kupljene dionice već isplatili.
Inače s obzirom da je prosječan godišnji TCE 27 165 USD a u prva tri kvartala bio je 21 361 USD znači da su q4 imali TCE 44 577 USD. I odmah kad su to nanjušili promptno su reagirali.
Visoke vozarine produžile su se dobrim dijelom i u q1 tako da su kupljene dionice već isplatili.
smradovi jedni, kad je trebalo kupiti flotu rizik je bio zajednički (MF-ovi i mali ulagači) a kad treba djeliti profit onda to ide samo njima (uz nezakonito korištenje povlaštenih informacija) ..to je dno dna, niže od toga nema 🤮
A ovo je koliko trenutno zaraduju, siguran sam u jos 2 godine ovakvih vozarina, imali su novu flotu, vrhunsku. Na kraju se moram zadovoljiti sa Verigom od ulpl.
Izbacili su i izvješća za 2022.
Društvo (tpng) je u 2022. godini zabilježilo neto dobit u iznosu 318,1 mil. HRK (43,7 mil. USD), a prosječne TCE
neto dnevne vozarine brodova u 2022. godini iznosile su 27.165 USD na dan.
Inače grupa Tankerska imala je 2.2 milijarde prihoda uz 1.1 milijardu čiste dobiti i 600m na računu. Sve bez ekstraporeza.
Nisi spomenuo da je isplaćena dividenda od 4,59 eura ili 34,58 hrk. A, jesu nas namagarčili. A da li mi njih možemo nekako namagarčit i da ih ulovimo u neobranog grožđu. Imam par dionica TNPL. Bi li ih kojim škakljivim pitanjem mogao navesti na tanak led kad bude skupština?