Napisala sam to jos prije godinu dana. Veliki problem ovdje su fondovi koji su nezadovoljni jer nema dividende, a imaju puno dionica. K tome je dionica i nelikvidna.
Firma je inace odlicna i dionica je podcijenjena.
Napisala sam to jos prije godinu dana. Veliki problem ovdje su fondovi koji su nezadovoljni jer nema dividende, a imaju puno dionica. K tome je dionica i nelikvidna.
Firma je inace odlicna i dionica je podcijenjena.
Napisala sam to jos prije godinu dana. Veliki problem ovdje su fondovi koji su nezadovoljni jer nema dividende, a imaju puno dionica. K tome je dionica i nelikvidna.
Firma je inace odlicna i dionica je podcijenjena.
Zato sam i napisao da ekipa koja vodi firmu (TP)ne čini ništa za dioničare osim lažnih i licemjernih najava otkupa ogromnih količina dionica od strane trezora koje se nikada ne ostvare...naravno da dioničari bježe i taj bjeg će u slučaju negativnog poslovanja u Q4 biti još veći . Sumnjam da tu ima dovljno snage da se u slučaju negativnog Q4 obrani sadašnja cijena ali možda i griješim,vidjet će mo.U ovu teoriju da se ne će moći kupovati po sadašnjim cijenama nisam baš uvjeren jer se ona provlači već godinu dana tamo od 45 kn.
A kaj konkretno rade u atpl za dionicare ?
Nista
Najavili su dividendu za koju cemo vidjeti dal ce je isplatiti.
Program otkupa dionica nemaju ni u planovima,a transparentnost gledano prema
objavljenim izvjescimana burzi znacajno zaostaje za onom iz tpng.
Slao im mail kao dionicar ( mogu provjerit moje podatke ) koliko brodova imaju u vlasnistvu, odgovor
je bio na razini djeteta iz vrtica, nula bodova , nis nisu rekli.
Dakle, nije do ovoga o cemu pisete .
Stvar je percepcije i procjene ocekivanja kretanja vozarina.
A to je individualna kategorija, iako je vec mnogima vise manje jasno da je smjer zadan.
U tom smislu Vase ceste komentare na ovoj temi vidim kao poricanje i samouvjeravanje da cete savrseno odigrati
prijelaz iz jedne u drugu pricu ili vrstu brodara.
Za pocetak , treba osobne animozitete ostaviti po strani .
U stvarnom zivotu ponekad stvari ne funkcioniraju kako planiramo i zato je pozeljno s vremena na vrijeme
napraviti korak u pravom smjeru, prije ostalih
Imam i atpl, jdpl i tpng da nebi bilo da uzdizem samo jednu dionicu .
Slazem se. Samo je Atpl iz nekog razloga likvidna dionica. Tpng to nije.
Display MoreA kaj konkretno rade u atpl za dionicare ?
Nista
Najavili su dividendu za koju cemo vidjeti dal ce je isplatiti.
Program otkupa dionica nemaju ni u planovima,a transparentnost gledano prema
objavljenim izvjescimana burzi znacajno zaostaje za onom iz tpng.
Slao im mail kao dionicar ( mogu provjerit moje podatke ) koliko brodova imaju u vlasnistvu, odgovor
je bio na razini djeteta iz vrtica, nula bodova , nis nisu rekli.
Dakle, nije do ovoga o cemu pisete .
Stvar je percepcije i procjene ocekivanja kretanja vozarina.
A to je individualna kategorija, iako je vec mnogima vise manje jasno da je smjer zadan.
U tom smislu Vase ceste komentare na ovoj temi vidim kao poricanje i samouvjeravanje da cete savrseno odigrati
prijelaz iz jedne u drugu pricu ili vrstu brodara.
Za pocetak , treba osobne animozitete ostaviti po strani .
U stvarnom zivotu ponekad stvari ne funkcioniraju kako planiramo i zato je pozeljno s vremena na vrijeme
napraviti korak u pravom smjeru, prije ostalih
Imam i atpl, jdpl i tpng da nebi bilo da uzdizem samo jednu dionicu .
Nisam na ovoj temi pisao mjesecima...i daj Bože da griješim...vidjet će mo...nemam namjeru kupovati dionicu u bliskoj budućnosti...nadam se da će BCTI narasti i da će ugovoriti još brodova na TC iznad 16 000 usd što bi omogućilo buduće pozitivne kvartale iznad 10 mil.kn u plusu po kvartalu..do tada teško da će biti značajnijeg pozitivnig pomaka a vidjet će mo i koliko će prodavati trenutni prodavač.
Evo ZABA skrbnički i u petak prodao 3084 dionice.... dakle prodavao je u sridu, četvrtak i u petak ukupno 6245 dionica...
Evo i u pon je prodao 1859 dionica....bija bi on prodao još dionica taj dan da mu nisam odma ujutro počistija bid ,pa je jadan morao davat po 38kn.
Očito mu je 38 kn donja granica s obzirom da u utorak i danas nije prodavao.
Tko zna tko stoji iza tog skrbnickog racuna.
Mozda vidi bolju priliku negdje drugdje. Moje je misljenje da mu se ne treba gurati visoko na bidu.
Tko zna tko stoji iza tog skrbnickog racuna.
Mozda vidi bolju priliku negdje drugdje. Moje je misljenje da mu se ne treba gurati visoko na bidu.
Eto probajte stavit na 38kn 1000dionica, odmah će ih počistit...lik mora naći kupca van burze i dat mu diskont, ovako nema smisla.
Nije ovo dobra situacija ovdje za ljude koji su kupovali velike količine na 44 i 45 kn....treba se nadati da Q4 bude u pozitivi da se zaustavi daljnji pad.
Kakve veze imaju sad rezultati za Q4?
Jel vani bulk (a i tankerasi) brodari rastu radi već objavljenih rezultata (dosta njih ih je već objavilo) ili radi outlooka, kretanja futuresa i buducih ocekivanja?
Uvijek jedni te isti upisi, uvijek jedni te isti komentari i komentatori. 😕
Uvijek jedni te isti upisi, uvijek jedni te isti komentari i komentatori. 😕
Čovjek druka da sruši što više cijenu, legitimno...samo način je u najmanju ruku malo neukusan...
Tri tankera su pod ugovorom cca 16100 dolara/dan...ovde nije samo stvar većih prihoda, već i manjih operativnih troškova za tankere pod ugovorom.
Uvijek jedni te isti upisi, uvijek jedni te isti komentari i komentatori. 😕
Čovjek druka da sruši što više cijenu, legitimno...samo način je u najmanju ruku malo neukusan...
Tri tankera su pod ugovorom cca 16100 dolara/dan...ovde nije samo stvar većih prihoda, već i manjih operativnih troškova za tankere pod ugovorom.
Stvarno griješite...isto sam pričao i na 45 kn... nije druk..ovdje izlaze veliki prodavači kojima pisanje na forumu sigurno ne diktira prodaju ili kupnju...i nadam se zbog svih vas koji ste unutra dobrom izvješću i rastu dionice...jednom sam se opekao ovdje s velikom količinom i izgubio pola zarade a sve zbog ne razumjevanja situacije ovdje...problem je kad se izlazi s većim količinama nakon lošijeg kvartala...jako specifićna dionica koja baš ne prati kretanja vani...već godinu dana ju uništavaju izlasci s večim količinama i drže ju neopravdano nisko...pogledajte šta sam pisao na 45 kn pa sami procijenite da li sam drukao ili se to i dogodilo...ali dojma sam da bi Q4 mogao biti solidan i mislim da su šanse za to 50%... nadam se da će biti tako jer je dosta ljudi ovdje zaglavilo od razine 45 kn...i za sve bi bilo bolje da dionica napokon krene rasti i da kupnja pojača...ali potreban je i oprez zbog velikog prodavača...u svakom slučaju sretno vam bilo.
BCTI 702, a cijena ne mrda ni milimetar...ZABA skrbnički je dionicu ubio do kraja.
Danas pojačana trgovina na TPNG i lijep rast dionice...nadam se da je ovo dobar znak za Q4 rezultat kompanije i da će se dionica uskoro trgovati na višim razinama...sretno svim dioničarima ovdje.Nemam TPNG niti ju kupujem ali lijepo je vidjeti da dionica u kojoj su mnogi daje naznake oporavka!
i ja pomislio da je tako, ali sam kasnije vidio da je to netko hrabar potegnuo to gotovo v šusu u prvih 10 min trgovanja.
Uvijek jedni te isti upisi, uvijek jedni te isti komentari i komentatori. 😕
Čovjek druka da sruši što više cijenu, legitimno...samo način je u najmanju ruku malo neukusan...
Tri tankera su pod ugovorom cca 16100 dolara/dan...ovde nije samo stvar većih prihoda, već i manjih operativnih troškova za tankere pod ugovorom.
Pa marine, sto se deslio sa dobiti?!
[…]Pa marine, sto se deslio sa dobiti?!
Opet su smanjili vrijednost brodova za cca 62 milja kuna, a vidim da su i troškovi brodova eksplodirali( a to nitko nije mogao izračunati)....mislim da ovo nitko nije očekivao...nisam još provario ni današnja događanja oko Ukrajine , pogledam FI preko vikenda..
Prosjecna vrijednost vozarina im je bila 12800$. To mi se cini da su trebali poslovati s 0 sa tim vozarinama.
Zasto tako veliki gubitak?