Meni nije jasno zašto se stalno netko postavlja na kupovnoj strani. Neka fino padne pa da možemo kupovati na nekim nižim razinama. Tko to brani cijenu kada se vidi iz aviona da će padati puno niže? možda opet bude i po 100kn
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Možda d.d. je naveča firma na svijetu,,,
-
Možda d.d. je naveča firma na svijetu,,,
Haha....dobra.....svi smo njeni dioničari......najbolje je sve možda opcije imati otvorene......
-
Gigafactory Berlin-Brandenburg is Tesla’s first manufacturing location in Europe and our most advanced, sustainable and efficient facility yet. Slated for completion this year, it will manufacture hundreds of thousands of Model Y vehicles and millions of battery cells.
Gigafactory Berlin-Brandenburg | TeslaNow hiring: Join us at Gigafactory Berlin-Brandenburg to solve the next generation of engineering, manufacturing and operational challenges.www.tesla.com -
Danas veliki promet, vrag je odnio šalu, čini mi se.
Tvornice automobila se zatvaraju širom Europe, jer
nema čipova, pa tako nema potrebe ni za plastičnim
dijelovima, jer su skladišta već puna polugotovih auta
bez ugrađenih čipova.
VW u plusu 7% u tjedan,dana usprkos poteškočama.
hoće li zatvarati pogone nepoznato ?
-
Danas veliki promet, vrag je odnio šalu, čini mi se.
Tvornice automobila se zatvaraju širom Europe, jer
nema čipova, pa tako nema potrebe ni za plastičnim
dijelovima, jer su skladišta već puna polugotovih auta
bez ugrađenih čipova.
VW u plusu 7% u tjedan,dana usprkos poteškočama.
hoće li zatvarati pogone nepoznato ?
Ma ne treba gledat cijene, treba pratiti količinu posla a izgleda da taj dio šteka na sve strane zbog chipova i magnezija. ADPL je odlična firma i nadam se da će ovo prebroditi bez većih posljedica ali nekako mislim da bi ovaj status quo mogao potrajati možda i nekoliko godina. Nekako mi preoptimistično djeluje da bi se već sredinom sljedeće godine stanje normaliziralo. U normalnim vremenima adpl je cash mašina samo kad će to doći na red pitaj ti boga...
Imam adpl, ne prodajem, držim fige.
-
kolega
po čemu je to adpl cash mašina? 2019., dakle prije corone, prihod 1,5 mlrd, a dobit 90 milja!!?? zadnje dvije g i puno manje. npm su mizerne 5-6%. npr. jedni ckml koji su skoro pa čisti retailer ima mrvicu manje profitne marže od industrijskog proizvođača!!!??? znam da nije usporedivo, ali palo mi u oko. prihodi identični, a po dobiti su ih posljednje dvije g mljinari skoro dostigli.
-
A kako tesla otvara novu tvornicu, pravi aute od cokolade? njemu ne nedostaje nista.. a auto mu kompjuter. nesto mi je tu sumljivo..
-
A kako tesla otvara novu tvornicu, pravi aute od cokolade? njemu ne nedostaje nista.. a auto mu kompjuter. nesto mi je tu sumljivo..
Pa, postavio sam članak FT gdje se objašnjava kako se Tesla izlaktarila za čipove tako da sa njima nisu u deficitu. Mislim da se radi postepeni prijelaz na isključivo el. motore, a čipovi su samo izgovor da se prodaju rezerve klasičnih automobila bez proizvodnje novih. Realno, Tesla treba znatno više elektronike od benzinca..
-
Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.
-
-
Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.
AD Plastik ima ogromnu prednost, jer nije vezan za jednog naručitelja, a osim ako ne počnu proizvoditi dijelove od konoplje, za plastiku će uvijek biti budućnosti..
Kupiti dip i čekati.
-
Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.
AD Plastik ima ogromnu prednost, jer nije vezan za jednog naručitelja, a osim ako ne počnu proizvoditi dijelove od konoplje, za plastiku će uvijek biti budućnosti..
Kupiti dip i čekati.
gdje se uopće i postaviti kada je 10-ti nalog na bidu danas (mislim) bio na 65 kn?........mudro bi bilo barem izvješće pričekati makar bi još bolje bilo što bolje procijeniti sljedeća 2-3 kvartala.....
-
Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.
Rimac godišnje proizvede manje auta nego imam prstiju na rukama. Tesla je u Q3 došao do 230 tisuća komada, nek je to milijun godišnje.
S druge strane, stare rage poput VWa proizvode 10 milijuna auta godišnje, Toyota skoro 8 milijuna, Ford 2 milijuna samo za US tržište...
I meni se osobno sviđa ta nova tehnologija, struja kao osnovni pogon, ali to nije nikakva nova priča niti će prevladati. Btw, čak je i pokojni ĐĐ je prije više od 50 godina proizvodio teška motorna vozila pogonjena strujom.
-
AD Plastik ima ogromnu prednost, jer nije vezan za jednog naručitelja, a osim ako ne počnu proizvoditi dijelove od konoplje, za plastiku će uvijek biti budućnosti..
Kupiti dip i čekati.
gdje se uopće i postaviti kada je 10-ti nalog na bidu danas (mislim) bio na 65 kn?........mudro bi bilo barem izvješće pričekati makar bi još bolje bilo što bolje procijeniti sljedeća 2-3 kvartala.....
Da imam keša postavio bi prvi nalog na 160kn....I onda bi svaki sljedeći naloga povećao za 25% i stavljao po 6-8 kn niže, jer su to cijene koje su no brainer.
-
kolega
po čemu je to adpl cash mašina? 2019., dakle prije corone, prihod 1,5 mlrd, a dobit 90 milja!!?? zadnje dvije g i puno manje. npm su mizerne 5-6%. npr. jedni ckml koji su skoro pa čisti retailer ima mrvicu manje profitne marže od industrijskog proizvođača!!!??? znam da nije usporedivo, ali palo mi u oko. prihodi identični, a po dobiti su ih posljednje dvije g mljinari skoro dostigli.
Medika je donedavno imala maržu 1-2%. ADPL je otkad ga pratim, zadnjih par godina isplaćivao ~50% dobiti u divku i dividenda je bila masna, ovisi o ulazu ili trenutnoj cijeni ali moglo se bez brige računati na 5-6-7%, možda je to vama sića, meni je to cash mašina.
-
Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.
I Renault proizvodi električne/hibridne aute, i svi ostali kupci AD plastika. Sreća pa AD plastik ne proizvodi karburatore ili vodene pumpe
-
Problem AD plastika je što su dosta vezani za renault koji je loše vođena kompanija i koja za 5 godina možda neće više ni postojati...
-
bid je praktički nestao sad i da oš prodat nemaš kome
-
Danas ćemo imati jasniju sliku.
-
gdje se uopće i postaviti kada je 10-ti nalog na bidu danas (mislim) bio na 65 kn?........mudro bi bilo barem izvješće pričekati makar bi još bolje bilo što bolje procijeniti sljedeća 2-3 kvartala.....
Da imam keša postavio bi prvi nalog na 160kn....I onda bi svaki sljedeći naloga povećao za 25% i stavljao po 6-8 kn niže, jer su to cijene koje su no brainer.
Evo je na 160 kn, prepredvidljiva dionica.
-
-