Meni je izvješće okej, nisam očekivao još neki spektakl od FI, zanima me puno više kakvi će biti rezultati za kojih šest mjeseci kada krenu novi projekti (i naplata istih). Čak smatram da je za ovu dionicu zanimljivija vijest o najnovijoj kupnji (ADPL-ovog jakog poslovnog partnera) Stellantisa značajnog udjela u Leafmotoru, ako bi uspjeli ugrabiti i njihovu plastiku za vozila koja bi se eventualno sklapala u Europi (ova kineska nije visoke kvalitete), to bi bilo baš odlično.
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
može i bolje ali ok,
DOBIT RAZDOBLJA 403k - EBITDA 12.050k
. U prvih devet mjeseci poslovni prihodi Grupe viši su za 14,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 94,97 milijuna eura, a ostvareni prihodi na tržištima EU i Srbije viši su za čak 20,4 posto. EBITDA bilježi značajan rast od 350,5 posto na razini Grupe i iznosi 6,92 milijuna eura. Iako je ostvarena skromna neto dobit od 0,4 milijuna eura, razvidan je značajan napredak u odnosu na usporedno razdoblje.
Trenutno je aktivno 30 projekata u Europi, od čega do kraja godine očekujemo početak serijske proizvodnje tri projekta, a iduće nas godine očekuje početak serijske proizvodnje 22 projekta.
Bolje i mala dobit, nego mali minus .
Kaj su sve prosli,dobro je to.
-
može i bolje ali ok,
DOBIT RAZDOBLJA 403k - EBITDA 12.050k
. U prvih devet mjeseci poslovni prihodi Grupe viši su za 14,7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 94,97 milijuna eura, a ostvareni prihodi na tržištima EU i Srbije viši su za čak 20,4 posto. EBITDA bilježi značajan rast od 350,5 posto na razini Grupe i iznosi 6,92 milijuna eura. Iako je ostvarena skromna neto dobit od 0,4 milijuna eura, razvidan je značajan napredak u odnosu na usporedno razdoblje.
Trenutno je aktivno 30 projekata u Europi, od čega do kraja godine očekujemo početak serijske proizvodnje tri projekta, a iduće nas godine očekuje početak serijske proizvodnje 22 projekta.
S obzirom na novougovorene projekte već u 1 kvartalu 2024 bi trebalo biti vidljivo na rezultatima a prema kraju godine bi trebali biti sve bolji rezultati...
Dočekati ćemo i to...
-
Baš gledam EAPS(Rumunjska) rade top i AD PLASTIK tamo ima 50% pa metodom udjela konsolidirano AD PLASTIK ima prihod 130 mil eura za prvih 9 mjeseci, do kraja godine je to 175-180 mil. eur a tržišna kapitalizacija cca 58 mil. eura. Sa novo ugovorenim poslovima konsolidirani prihod 2024 bi mogao biti 220 mil. eura...neloše :-))).
Osim tih novih poslova treba uzeti u obzir i rast prodaje automobila. A kad se tek vrati Rusija:-))))
-
U 10 mjeseci u Hrvatskoj prodano puno novih vozila. Ovo su najprodavanije markeU LISTOPADU je prodano 3687 vozila, ili 21.1 posto više nego u listopadu lani.www.index.hr
U HRVATSKOJ je u prvih deset mjeseci ove godine prodano 49.855 novih putničkih vozila, što je 28.9 posto više nego u istom razdoblju lani, kada ih je prodano 38.687, a samo u listopadu prodano ih je 3687 ili 21.1 posto više nego u listopadu lani, podaci su Promocije plus objavljeni danas.
-
Novi poslovi za europsko tržište
AD Plastik Grupa ugovorila je nove poslove s kupcem Stellantis za europsko tržište, s očekivanim prihodima od 16,6 milijuna eura u predviđenom razdoblju trajanja projekata od pet do osam godina.
-
I ove je godine AD Plastik dobitnik nagrade HRIO i to u kategoriji održivog korporativnog upravljanja koju dodjeljuje HR PSOR. ,,Jedino odgovornim i održivim upravljanjem možemo doprinjeti razvoju socijalnih i ekoloških aspekata održivosti te postići potreban balans na zadovoljstvo svih svojih dionika", istakao je predsjednik Uprave Marinko Došen.
-
Renault najavio električni Twingo, cijena će biti do 20.000 euraRENAULT je najavio da će uskoro na tržište plasirati novi električni Twingo po cijeni do 20.000 eura, bez subvencija, čime se pridružio drugom francuskom…www.index.hr
Novi Twingo proizvodit će se u slovenskom Novom Mestu, gdje se sklapaju i današnji modeli Twinga.
Ampere, nova podružnica Renaulta, predstavit će sedam modela do 2031. godine: električne Mégane, Scenic, R5 i R4, Twingo te dva dodatna modela.
Revoz okuplja razne dobavljače među kojima je vrlo važan i AD Plastik. Pogotovo je značajna suradnja bila na projektu Edison zahvaljujući kojem se Revoz 2014. istaknuo kao ključni dio partnerstva Alijanse Renault-Nissan i njemačkog Daimlera. Twingo III i Smart ForFour proizvode se isključivo u Novom Mestu, a pridružio im se i električni Smart ForFour, čime je Revoz stupio u novo razdoblje razvoja električne mobilnosti. Od sredine 2017. godine u Revozu se proizvodi dio programa modela Clio četvrte generacije.
Prema riječima Marinka Došena, predsjednika Uprave AD Plastika, u prošloj je godini udio Revoza u ukupnim prihodima AD Plastika iznosio je 20 posto. „Našu suradnju i dalje želimo temeljiti prije svega na povjerenju i kvaliteti i tako razvijati i unaprjeđivati naše partnerstvo. Suradnja Revoza i AD Plastika prolazila je različite faze. Nekad smo za modele Renault 4 i Renault 5 isporučivali obloge vrata i dijelove instrument table, a danas Twingo koji izlazi iz ove tvornice ima 212 dijelova koje proizvodi AD Plastik. Veliki iskorak u našoj suradnji bio je projekt Edison, točnije proizvodnja Twinga i Smarta što je bio jedan od razloga izgradnje potpuno nove i robotizirane linije bojenja u Zagrebu. AD Plastik zajedno s Renaultom sudjeluje i u razvoju samih proizvoda i alata, a pred nama je realizacija novog projekta Clio BJA. Siguran sam kako je to samo jedan u nizu naših budućih uspješnih projekata. U 2017. godini preko devet milijuna komada proizvedenih u našim tvornicama dostavljeno je u Revoz.“, istaknuo je Marinko Došen.
-
https://www.index.hr/vijesti/clanak…ra/2513280.aspx
Novi Twingo proizvodit će se u slovenskom Novom Mestu, gdje se sklapaju i današnji modeli Twinga.
Ampere, nova podružnica Renaulta, predstavit će sedam modela do 2031. godine: električne Mégane, Scenic, R5 i R4, Twingo te dva dodatna modela.
Revoz okuplja razne dobavljače među kojima je vrlo važan i AD Plastik. Pogotovo je značajna suradnja bila na projektu Edison zahvaljujući kojem se Revoz 2014. istaknuo kao ključni dio partnerstva Alijanse Renault-Nissan i njemačkog Daimlera. Twingo III i Smart ForFour proizvode se isključivo u Novom Mestu, a pridružio im se i električni Smart ForFour, čime je Revoz stupio u novo razdoblje razvoja električne mobilnosti. Od sredine 2017. godine u Revozu se proizvodi dio programa modela Clio četvrte generacije.
Prema riječima Marinka Došena, predsjednika Uprave AD Plastika, u prošloj je godini udio Revoza u ukupnim prihodima AD Plastika iznosio je 20 posto. „Našu suradnju i dalje želimo temeljiti prije svega na povjerenju i kvaliteti i tako razvijati i unaprjeđivati naše partnerstvo. Suradnja Revoza i AD Plastika prolazila je različite faze. Nekad smo za modele Renault 4 i Renault 5 isporučivali obloge vrata i dijelove instrument table, a danas Twingo koji izlazi iz ove tvornice ima 212 dijelova koje proizvodi AD Plastik. Veliki iskorak u našoj suradnji bio je projekt Edison, točnije proizvodnja Twinga i Smarta što je bio jedan od razloga izgradnje potpuno nove i robotizirane linije bojenja u Zagrebu. AD Plastik zajedno s Renaultom sudjeluje i u razvoju samih proizvoda i alata, a pred nama je realizacija novog projekta Clio BJA. Siguran sam kako je to samo jedan u nizu naših budućih uspješnih projekata. U 2017. godini preko devet milijuna komada proizvedenih u našim tvornicama dostavljeno je u Revoz.“, istaknuo je Marinko Došen.
zvuči odlično
-
https://www.index.hr/vijesti/clanak…ra/2513280.aspx
Novi Twingo proizvodit će se u slovenskom Novom Mestu, gdje se sklapaju i današnji modeli Twinga.
Ampere, nova podružnica Renaulta, predstavit će sedam modela do 2031. godine: električne Mégane, Scenic, R5 i R4, Twingo te dva dodatna modela.
Revoz okuplja razne dobavljače među kojima je vrlo važan i AD Plastik. Pogotovo je značajna suradnja bila na projektu Edison zahvaljujući kojem se Revoz 2014. istaknuo kao ključni dio partnerstva Alijanse Renault-Nissan i njemačkog Daimlera. Twingo III i Smart ForFour proizvode se isključivo u Novom Mestu, a pridružio im se i električni Smart ForFour, čime je Revoz stupio u novo razdoblje razvoja električne mobilnosti. Od sredine 2017. godine u Revozu se proizvodi dio programa modela Clio četvrte generacije.
Prema riječima Marinka Došena, predsjednika Uprave AD Plastika, u prošloj je godini udio Revoza u ukupnim prihodima AD Plastika iznosio je 20 posto. „Našu suradnju i dalje želimo temeljiti prije svega na povjerenju i kvaliteti i tako razvijati i unaprjeđivati naše partnerstvo. Suradnja Revoza i AD Plastika prolazila je različite faze. Nekad smo za modele Renault 4 i Renault 5 isporučivali obloge vrata i dijelove instrument table, a danas Twingo koji izlazi iz ove tvornice ima 212 dijelova koje proizvodi AD Plastik. Veliki iskorak u našoj suradnji bio je projekt Edison, točnije proizvodnja Twinga i Smarta što je bio jedan od razloga izgradnje potpuno nove i robotizirane linije bojenja u Zagrebu. AD Plastik zajedno s Renaultom sudjeluje i u razvoju samih proizvoda i alata, a pred nama je realizacija novog projekta Clio BJA. Siguran sam kako je to samo jedan u nizu naših budućih uspješnih projekata. U 2017. godini preko devet milijuna komada proizvedenih u našim tvornicama dostavljeno je u Revoz.“, istaknuo je Marinko Došen.
zvuči odlično
ima tu nekoliko stvari koje mi smetaju kod tih manjih el. modela
baterija je u podnici pa je ona neobično visoko, nema 'rupu' za noge kao kod drugih automoblia pa se osjećaš kao dječarac u vožnji, jer ti noge doslovno udaraju u bradu
kapaciteti i domet su mali, kratki jer naravno u manji auto ide i manje baterije, pa se s oskudnom mrežom baš i nemaš gdje napuniti u sezoni do mora, recimo, dok je zimi baterija slabija i troši se brže (griješ se iz baterije, nema korištenja topline od sagorijevanja u motoru)
sve u svemu još jedno desetak godina pa će se kod nas moći ugodno koristiti EV-jem ako ih ne pregaze hibridi u međuvremenu
-
-
zvuči odlično
ima tu nekoliko stvari koje mi smetaju kod tih manjih el. modela
baterija je u podnici pa je ona neobično visoko, nema 'rupu' za noge kao kod drugih automoblia pa se osjećaš kao dječarac u vožnji, jer ti noge doslovno udaraju u bradu
kapaciteti i domet su mali, kratki jer naravno u manji auto ide i manje baterije, pa se s oskudnom mrežom baš i nemaš gdje napuniti u sezoni do mora, recimo, dok je zimi baterija slabija i troši se brže (griješ se iz baterije, nema korištenja topline od sagorijevanja u motoru)
sve u svemu još jedno desetak godina pa će se kod nas moći ugodno koristiti EV-jem ako ih ne pregaze hibridi u međuvremenu
sve će se to uskoro riješiti, pa neće trebati ogromne baterije
Njemačka kreće s gradnjom prve ceste koja bežično puni električna vozilaPosljednjih godina se uporno ponavlja kako su električni automobili budućnost čiste mobilnosti, no najveća mana tih vozila je brzina punjenja, bolje rečeno…n1info.hrproblem će biti malo kada neki naš arbajter malo cugne pa slučajno ugasi cestu
-
AD Plastik Grupa: Prihodi Grupe iznose 94,97 milijuna eura, porasli za 14,7 postoAD Plastik grupa u prvih devet ovogodišnjih mjeseci poslovala je s neto dobiti od 403 tisuće eura, nasuprot lanjskog gubitka od 11,6 milijuna eura, pokazuje…lidermedia.hr
Ne znam jel tko već stavio ovaj članak sa kraja 10 mjeseca, uglavnom radi se o cca 40-50 mil. eura godišnje novougovorenih poslova sa novim kupcem Stellantis. Malo je i trgovina krenula.
-
Čekamo taj 1 kvartal 2024, neki projekti kreću već krajem 2023 koliko sam shvatio. 2024 bi trebala biti veliki zaokret u poslovanju po pitanju prihoda, a kada se vrati Rusija, to će biti još jedan značajan zamah...
Iako su i dalje prisutne geopolitičke neizvjesnosti te značajni inflatorni pritisci, cijene sirovina i ener-genata donekle su se stabilizirale. To ima pozitivan utjecaj na rezultate društva, uz određena uskla-đenja prodajnih cijena koja su provedena.
„Pred nama je razvojna godina i potpuno smo usmjereni na kvalitetnu pripremu ugovorenih poslova, s obzirom da je tijekom 2024. godine planiran početak serijske proizvodnje gotovo svih projekata ugovorenih tijekom ove i prošle godine. Prilagođavamo se okolnostima, ali imamo jasnu viziju i cilj. Proširenjem svojih razvojnih i proizvodnih portfelja želimo osnažiti svoju poziciju na europskom trži-štu i spremno se pridružiti novoj eri automobilske industrije“, rekao je Marinko Došen. -
Pišu na poslovnom da neki skupljaju ispod top 10...e sad?! 😁😁
-
U posljednje dvije godine ugovorili smo 317 milijuna eura novih poslova, a 2024. tridesetak projekata započinje sa serijskom proizvodnjom što će sigurno doprinijeti oporavku kompanije.
Sljedeća bi godina na neki način mogla biti točka preokreta jer unatoč izazovima koji su realni, uz pravilno usmjeravanje i inovacije, automobilska industrija ima priliku postati lider u globalnim trendovima elektrifikacije i održivosti.
-
Zaludu nam novi poslovi g.Došen, evo danas smo dobro zarobili sa 2000 kom.
-
Zaludu nam novi poslovi g.Došen, evo danas smo dobro zarobili sa 2000 kom.
Biti će slijedeće godine veći rast
-
Čekamo slijedeću godinu i preokret u poslovanju...elementi postoje pa ćemo da vidimo
-
Ovo je najprodavaniji automobil u Hrvatskoj prošle godinewww.poslovni.hr
Rast prodaje automobila i u RH.
-
,,,u 7.2023, cijena dionice 17,10€ ,,,, danas 13,50 € ,,, ima li netko iskusniji mišljenje , koji su razlozi spuštanja cijene ,,,, vidi li se dididenda u 2024, makar simbolična ???
-
-