svatko tko je vlasnik bilo koje dionice, vrlo brzo može prestati biti i postati vlasnik novca, pa kroz vrata gdje odluči,,,
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Radi se o fenderima i branicima za Masserati Levante, kotiraju za jos puno toga i ovo je pocetak. Dobili su i cilu Pumu u Mladenovcima, ne samo branike. Uostalom, lipo je došen naveo šest novih projekata. Vidim uvik isti je ogorcen na svakoj dionici😂. Ps. Javljam se iz zatvora.
-
Dobar posao, 5,5 mil. eura godišnje, tržišna kapitalizacija svega 55 mil. eura.
Potencijal odličan i kratkoročno i dugoročno...kroz koju godinu kad se stvari poslože cijena dionice 30 eura realno.
-
iako mi je bilo ulaza i na 25€, ipak sam stalnim dokupom na ~10€ uspio biti napokon u plusu
I dalje ću pomalo kupovati jer vjerujem da će još dosta rasti.
-
Radi se o fenderima i branicima za Masserati Levante, kotiraju za jos puno toga i ovo je pocetak. Dobili su i cilu Pumu u Mladenovcima, ne samo branike. Uostalom, lipo je došen naveo šest novih projekata. Vidim uvik isti je ogorcen na svakoj dionici😂. Ps. Javljam se iz zatvora.
Od silnog posla krivi auto sam naveo, moje isprike.
-
Radi se o fenderima i branicima za Masserati Levante, kotiraju za još puno toga i ovo je početak. Dobili su i cilu Pumu u Mladenovcima, ne samo branike. Uostalom, lipo je došen naveo šest novih projekata. Vidim uvik isti je ogorčen na svakoj dionici😂. P.s. Javljam se iz zatvora.
Uf Maserati Levante, auto koji nakon 3-4 godine vrijedi maksimalno 30% novoga…. Vrhunski model za stajanje u izlogu iu oglasniku. Poznat je ko i Jeti (Yeti) s Himalaje.
Svi pričaju o njemu, a nikad ga nitko nije vidio…. 😁 Barem ne na cesti.
Koju Pumu u Mladenovcu?!
Ford? https://ford-delovi.com/
-
Vec su je radili, provrtite malo..
-
ADPL je SAMO U 2022. godini dogovorio poslova u vrijednosti od 261,2 miliona eura, dakle kroz najduzi rok ugovorenog posla od 9 godina, to je 30 miliona eura godisnje. Trenutno vrijede 56 m eura. 🤨🤨
-
ADPL je SAMO U 2022. godini dogovorio poslova u vrijednosti od 261,2 miliona eura, dakle kroz najduzi rok ugovorenog posla od 9 godina, to je 30 miliona eura godisnje. Trenutno vrijede 56 m eura. 🤨🤨
Treba platit radnike, energente, materijal, nije to samo stavit 30 milijuna eura u džep. Pogledajte neto profitnu maržu pa javite koliko ostane čiste dobiti.
-
ADPL je SAMO U 2022. godini dogovorio poslova u vrijednosti od 261,2 miliona eura, dakle kroz najduzi rok ugovorenog posla od 9 godina, to je 30 miliona eura godisnje. Trenutno vrijede 56 m eura. 🤨🤨
Treba platit radnike, energente, materijal, nije to samo stavit 30 milijuna eura u džep. Pogledajte neto profitnu maržu pa javite koliko ostane čiste dobiti.
cca 0,19 € po dionici godišnje od tih ugovora?......
a mislim i da u fi za q3 2022 piše da su do tada ugovorili 205 mil poslova.......
-
-
ADPL je SAMO U 2022. godini dogovorio poslova u vrijednosti od 261,2 miliona eura, dakle kroz najduzi rok ugovorenog posla od 9 godina, to je 30 miliona eura godisnje. Trenutno vrijede 56 m eura. 🤨🤨
Treba platit radnike, energente, materijal, nije to samo stavit 30 milijuna eura u džep. Pogledajte neto profitnu maržu pa javite koliko ostane čiste dobiti.
Ima netko da to ne treba platiti pa da ih se natovarimo? 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
-
Automobilski div daje tisuće otkaza u Europiwww.poslovni.hr
Ford Motor News
-
https://www.poslovni.hr/strane/automob…-europi-4372933
Ford Motor News
Ne bi bilo loše otvoriti članak i pročitati ga prije objave kao "potvrdu" tvrdnji, sami sebi ste skočili u usta. Da vam olakšam, premještaju odjel za razvoj u SAD zbog čega su otkazi u Njemačkoj, a inače najavljuju ulaganje dodatne dvije milijarde dolara u proširenje proizvodnje u Njemačkoj.
-
na temu Forda valja reći da je to jedini Amerićki proizvođač koji u Europi prodaje ozbiljne količine vozila sa motorima na unutrašnje sagorijevanje. Muči se već godinama, posluje sa gubitkom također. GM je otišao 2014 godine iz Europe sa Chevroletom iz istih razloga. a to je prije svega što Amerikanci nemogu pronaći sinergiju u razvoju proizvoda u SAD i Europi. Naime Europska regulativa je dosta stroža, traže se puno jače norme za Co2 emisije, vozila su zapravo iz tog razloga drugačija. Proiizvođač mora prodavati u Europi preko 1 milion vozila godišnje da može pratiti daljnji razvoj novih tehnologija, a Ford to ne može. Već zadnje 3 godine se priča u automobilskoj industriji da se Ford također planira povući iz Europe. Prošle godine su napravili određeni savez sa VW koliko znam ali pitanje je koliko im je to održivo. Ford definitivno nije dobar primjer za trend prodaje u EU. u EU su 3 glavne Europske grupe proizvođača koji čine malo više ili oko 70% tržišta a to su VW grupa, Stellantis grupa i Renault grupa.. Oni definiraju smjer prodaje.
-
Predsjednik posjetio AD Plarik!
Milanović: Nisam znao da smo u ratu s RusijomMILANOVIĆ kaže da su Rusija i Amerika u ratu.www.index.hr -
evo demanti
Milanović u posjetu firmi: Rusi su im oduzeli imovinu. Njegov ured: Nije to htio rećiMILANOVIĆ je tijekom današnjeg obilaska pogona AD Plastik grupe dao izjavu za medije, a naknadno je došlo priopćenje iz njegovog Ureda, u kojem se navodi da se…www.index.hr"Nije imao cjelovitu informaciju"
Naknadno je stiglo priopćenje iz Ureda predsjednika Republike Hrvatske u kojem je navedeno da je Milanović dao pogrešnu izjavu jer nije raspolagao s cjelovitim informacijama.
"Tijekom posjeta kompaniji AD Plastik Grupa predsjednik Republike Zoran Milanović dao je izjavu za medije u kojoj je, između ostaloga, govorio o poslovnoj situaciji AD Plastik Grupe na tržištu Rusije u novonastalim okolnostima. Kako nije imao cjelovitu informaciju o tome, neprecizno se izrazio i rekao kako su kompaniji oduzeli imovinu u Rusiji", stoji u priopćenju.
"Zapravo je želio reći kako je u jednoj tvornici AD Plastik Grupe u Rusiji obustavljena proizvodnja, dok druga radi sa smanjenim kapacitetom, što je precizna informacija potvrđena i iz kompanije, kao i to da su obje tvornice i dalje u vlasništvu AD Plastik Grupe", zaključili su iz Ureda.
-
Samo sa jednom stvari se mogu složiti s njim, a to je da bi bilo puno bolje kada bi imali što više ovakvih kvalitetnih proizvodnih tvrtki koje većinom izvoze i plasiraju svoje proizvode na strana tržišta, te kojima je ovo uvođenje eura došlo kao naručeno zbog smanjenja valutnog rizika i troškova poslovanja.
-
Treba platit radnike, energente, materijal, nije to samo stavit 30 milijuna eura u džep. Pogledajte neto profitnu maržu pa javite koliko ostane čiste dobiti.
Ima netko da to ne treba platiti pa da ih se natovarimo? 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Imam ja. Dobit 50%. Nula zaposlenih. Bez rizika jer je trošak vanjskih usluga fiksan. Uvijek je max. pola prihoda.
-
U trećem tromjesečju, po informacijama Uprave AD Plastika na čijem je čelu Marinko Došen, jedino je AvtoVAZ proizvodio, svoja dva modela Ladu Grantu i Ladu Nivu. To je pokrenulo i aktivnosti u AD Plastikovoj tvornici u Toljatiju, koje isporučuje dijelove baš za te modele automobila. No, i ti kapaciteti rade smanjenim intenzitetom.
”Proizvodnja je zaustavljena u Kalugi, našoj manjoj tvornici, jer je ona najvećim dijelom bila oslonjena na europske proizvođače automobila u toj ovlasti, koji trenutačno ne rade ili su napustili rusko tržište”, kaže Došen.
”Puno je neizvjesnosti i teško je procijeniti poslovanje u 2023. AvtoVAZ je najavio vrlo ambiciozne poslovne planove, ali s obzirom na okolnosti potreban je dodatan oprez u planiranju”, ističe Došen, napomenuvši na kraju da je i sada poslovanje AD Plastik Grupe u Rusiji još samoodrživo.
AD Plastik: Poslovanje u Rusiji još uvijek samoodrživoSOLIN - AD Plastik ima dvije tvornice u Rusiji, jednu u Kalugi, drugu u Toljatiju.www.seebiz.eu -
Hvale vrijedna inicijativa Adpl
-
-