1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ADPL (AD Plastik d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:06 PM
  • barbosa 2.0
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,217
    Postova
    955
    Member since
    February 2, 2021
    • January 10, 2023 at 6:51 PM
    • #2,341

    baš nešto šaram po webu i naletih na text od  23/05/22 - 09:51

    Checking Browser


    CJSC "VSK" procijenio je svoju odgovornost na 4,3 milijuna rubalja (i prenio ih u kolovozu 2020.). AD Plastik Togliatti naoružao se procjenom ANO Centra Expertise, koja je štetu procijenila na 192 milijuna rubalja.

    Sukob se pretvorio u arbitražu. Proces traje već 18 mjeseci i prošao je četiri instance (prva, žalbena, kasacijska, opet prva). Sada, uzimajući u obzir naknadu koju je VSK već platio, osiguravatelj mora platiti dodatnih 188 milijuna rubalja.(2,5M eur)

    nije sad nešto ono :huh: ali nije niti malo, dobro će im doći...

  • darac11
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    904
    Postova
    583
    Member since
    March 3, 2020
    • January 10, 2023 at 8:19 PM
    • #2,342
    Quote from barbosa 2.0

    baš nešto šaram po webu i naletih na text od  23/05/22 - 09:51

    https://oboz.info/horvaty-ne-pop…strahovshhikov/


    CJSC "VSK" procijenio je svoju odgovornost na 4,3 milijuna rubalja (i prenio ih u kolovozu 2020.). AD Plastik Togliatti naoružao se procjenom ANO Centra Expertise, koja je štetu procijenila na 192 milijuna rubalja.

    Sukob se pretvorio u arbitražu. Proces traje već 18 mjeseci i prošao je četiri instance (prva, žalbena, kasacijska, opet prva). Sada, uzimajući u obzir naknadu koju je VSK već platio, osiguravatelj mora platiti dodatnih 188 milijuna rubalja.(2,5M eur)

    nije sad nešto ono :huh: ali nije niti malo, dobro će im doći...

    🤔Ne kužim kome tko mora platit?

  • tiko1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    282
    Postova
    302
    Member since
    December 10, 2020
    • January 11, 2023 at 9:15 AM
    • #2,343
    Quote from Roki

    Svaki put u zadnjih nekoliko godina otkako pratim ADPL uvijek je naglo rastao, ali je zato i naglo padao čim krene neko sr@nje.

    Da sa 50 k eura je neko dignuo cijenu za 13% toliko vani fond menager ostave napojnicu konobaru

  • barbosa 2.0
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,217
    Postova
    955
    Member since
    February 2, 2021
    • January 11, 2023 at 10:34 AM
    • #2,344
    Quote from darac11
    Quote from barbosa 2.0

    baš nešto šaram po webu i naletih na text od  23/05/22 - 09:51

    https://oboz.info/horvaty-ne-pop…strahovshhikov/


    CJSC "VSK" procijenio je svoju odgovornost na 4,3 milijuna rubalja (i prenio ih u kolovozu 2020.). AD Plastik Togliatti naoružao se procjenom ANO Centra Expertise, koja je štetu procijenila na 192 milijuna rubalja.

    Sukob se pretvorio u arbitražu. Proces traje već 18 mjeseci i prošao je četiri instance (prva, žalbena, kasacijska, opet prva). Sada, uzimajući u obzir naknadu koju je VSK već platio, osiguravatelj mora platiti dodatnih 188 milijuna rubalja.(2,5M eur)

    nije sad nešto ono :huh: ali nije niti malo, dobro će im doći...

    🤔Ne kužim kome tko mora platit?

    Display More

    AD Plastik Togliatti JSC posluje u selu Vintai od 1995. godine. Vlasnik poduzeća je hrvatski AD Plastik (bivša Jugoplastika), koji se pozicionira kao jedan od istočnoeuropskih lidera u proizvodnji komponenti za interijere i eksterijere automobila.

    Dana 27. kolovoza 2019. AD Plastik Togliatti sklopio je ugovor o osiguranju imovine sa CJSC VSK, uključujući i osiguranje od požara. Iznos premije osiguranja iznosi 1,3 milijuna rubalja. Osigurana svota za nekretnine je 300 milijuna rubalja, za opremu - 139 milijuna rubalja prema ugovoru.

    Dana 21. svibnja 2020. izbio je požar na proizvodnom pogonu, uslijed čega se “urušio krov na površini od 2000 m2. m, strukturni elementi i oprema su oštećeni. Od tog trenutka AD Plastik Togliatti i CJSC VSK nisu mogli odlučiti o iznosu naknade od osiguranja.

    CJSC "VSK" procijenio je svoju odgovornost na 4,3 milijuna rubalja (i prenio ih u kolovozu 2020.). AD Plastik Togliatti naoružao se procjenom ANO Centra Expertise, koja je štetu procijenila na 192 milijuna rubalja.

    Sukob se pretvorio u arbitražu. Proces traje već 18 mjeseci i prošao je četiri instance (prva, žalbena, kasacijska, opet prva). Sada, uzimajući u obzir naknadu koju je VSK već platio, osiguravatelj mora platiti dodatnih 188 milijuna rubalja.

    dakle kolega, kako i piše u članku, osiguravatelj mora društvu AD Plastik Togliatti JSC platiti dodatnih 188 milijuna rubalja ili nešto više od 2,5M eur za štetu koja je nastala uslijed požara 2020.

    ps.

    hebate, rusi su taj sudski postupak riješili u dvije godine a u HR bi to trajalo bar 2-4 puta dulje X/

  • darac11
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    904
    Postova
    583
    Member since
    March 3, 2020
    • January 11, 2023 at 8:55 PM
    • #2,345
    Quote from barbosa 2.0
    Quote from darac11

    🤔Ne kužim kome tko mora platit?

    AD Plastik Togliatti JSC posluje u selu Vintai od 1995. godine. Vlasnik poduzeća je hrvatski AD Plastik (bivša Jugoplastika), koji se pozicionira kao jedan od istočnoeuropskih lidera u proizvodnji komponenti za interijere i eksterijere automobila.

    Dana 27. kolovoza 2019. AD Plastik Togliatti sklopio je ugovor o osiguranju imovine sa CJSC VSK, uključujući i osiguranje od požara. Iznos premije osiguranja iznosi 1,3 milijuna rubalja. Osigurana svota za nekretnine je 300 milijuna rubalja, za opremu - 139 milijuna rubalja prema ugovoru.

    Dana 21. svibnja 2020. izbio je požar na proizvodnom pogonu, uslijed čega se “urušio krov na površini od 2000 m2. m, strukturni elementi i oprema su oštećeni. Od tog trenutka AD Plastik Togliatti i CJSC VSK nisu mogli odlučiti o iznosu naknade od osiguranja.

    CJSC "VSK" procijenio je svoju odgovornost na 4,3 milijuna rubalja (i prenio ih u kolovozu 2020.). AD Plastik Togliatti naoružao se procjenom ANO Centra Expertise, koja je štetu procijenila na 192 milijuna rubalja.

    Sukob se pretvorio u arbitražu. Proces traje već 18 mjeseci i prošao je četiri instance (prva, žalbena, kasacijska, opet prva). Sada, uzimajući u obzir naknadu koju je VSK već platio, osiguravatelj mora platiti dodatnih 188 milijuna rubalja.

    dakle kolega, kako i piše u članku, osiguravatelj mora društvu AD Plastik Togliatti JSC platiti dodatnih 188 milijuna rubalja ili nešto više od 2,5M eur za štetu koja je nastala uslijed požara 2020.

    ps.

    hebate, rusi su taj sudski postupak riješili u dvije godine a u HR bi to trajalo bar 2-4 puta dulje X/

    Display More

    Hvala na detaljnom objašnjenju👍😁

  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • January 16, 2023 at 11:00 AM
    • #2,346

    Na ADPL se događa porast cijene na povećanom volumenu, te je probijena granica od 13.5 eura kao prvi target i točka otpora. Slijedeća točka otpora je u rasponu 15.5 - 16 eura. Povećanu potražnju uglavnom generiraju strani fondovi uz podršku par domaćih fondova. ADPL je dokazana bluechip dionica, te je ovaj porast cijene pravi školski primjer rastućeg trenda.

  • accountant
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,158
    Postova
    2,924
    Member since
    February 14, 2020
    • January 16, 2023 at 2:38 PM
    • #2,347
    Quote from Robbie

    Na ADPL se događa porast cijene na povećanom volumenu, te je probijena granica od 13.5 eura kao prvi target i točka otpora. Slijedeća točka otpora je u rasponu 15.5 - 16 eura. Povećanu potražnju uglavnom generiraju strani fondovi uz podršku par domaćih fondova. ADPL je dokazana bluechip dionica, te je ovaj porast cijene pravi školski primjer rastućeg trenda.

    Koji strani fondovi? Imate info?

  • komot
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,346
    Postova
    819
    Member since
    February 18, 2020
    • January 16, 2023 at 5:52 PM
    • #2,348

    Svaka čast adpl, ta dionica je stvarno naš bluechip ili je bila. Samo ne vidim od kuda se stvorio taj nagli optimizam. Od toga da je velik dio imovine praktički otpisan, od skupih energenata i sirovina koje adpl obilato troši, do povećanja satnica radnika, smanjenja potražnje od tvornica, povećanja kamata i opće inflacije koja smanjuje realni dohodak stanovništva. Ili zadnjeg, ali ne manje važnog, proboja kineskih proizvođača naročito u baterijskim autima koje europa potiće i za koje adpl neće raditi ništa i nikad.

    P.S.

    Nadam se da sam u krivu.

  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • January 16, 2023 at 6:00 PM
    • #2,349
    Quote from accountant
    Quote from Robbie

    Na ADPL se događa porast cijene na povećanom volumenu, te je probijena granica od 13.5 eura kao prvi target i točka otpora. Slijedeća točka otpora je u rasponu 15.5 - 16 eura. Povećanu potražnju uglavnom generiraju strani fondovi uz podršku par domaćih fondova. ADPL je dokazana bluechip dionica, te je ovaj porast cijene pravi školski primjer rastućeg trenda.

    Koji strani fondovi? Imate info?

    Dobio sam takav info, ali najbolje bi bilo za sigurnost svako samostalno provjeriti promjene u knjizi dioničara nakon uvođenja eura početkom ove godine.


    Quote from komot

    Svaka čast adpl, ta dionica je stvarno naš bluechip ili je bila. Samo ne vidim od kuda se stvorio taj nagli optimizam. Od toga da je velik dio imovine praktički otpisan, od skupih energenata i sirovina koje adpl obilato troši, do povećanja satnica radnika, smanjenja potražnje od tvornica, povećanja kamata i opće inflacije koja smanjuje realni dohodak stanovništva. Ili zadnjeg, ali ne manje važnog, proboja kineskih proizvođača naročito u baterijskim autima koje europa potiće i za koje adpl neće raditi ništa i nikad.

    P.S.

    Nadam se da sam u krivu.

    Ono što se zaboravlja je da je sa ulaskom Hrvatske u Euro zonu ADPL (a uostalom i ostali izvoznici) izgubila valutni rizik i troškove povezane sa tim rizikom koji su bili dosta veliki, što je pozitivna stvar za sve izvoznike. Ovo sa otpisom imovine u Rusiji nije baš tako kako pišete i netko je to već objašnjavao koju stranicu prije da sada ne ponavljam. Što se tiče cijene energenata, cijena plina uglavnom zbog rekordno tople zime, pada već neko vrijeme i sada je na 60 Eura za megavatsat, a cijena struje uglavnom prati cijenu plina, pa će i cijena struje pasti, ali ionako je već uvelike subvencionirana od strane države. Cijena nafte je također ispod 80 dolara, te na tržištu energenata postoji nova ravnoteža. Što se tiče potražnje od tvornica ADPL ima potpisano 250 milijuna eura poslova van Rusije, a i imovina tamo nije otpisana kako tvrdite, već dvije od tri tvornice rade. Ovo za kineske proizvođače mislim da ni ne treba komentirati, ali kineski proizvođači mogu konkurirati samo niskom cijenom, ali ne i kvalitetom kao europski ili japanski proizvođači automobila.

    Edited once, last by Robbie: Merged a post created by Robbie into this post. (January 16, 2023 at 6:01 PM).

  • komot
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,346
    Postova
    819
    Member since
    February 18, 2020
    • January 16, 2023 at 7:22 PM
    • #2,350

    A govorili su tako i engleski proizvođači motocikala kad su se japanci pojavili pa znamo kako je završilo. Živi bili pa vidjeli, evo ja već vozim jedno kinesko vozilo, a tek je krenulo. Tih 250 milijuna eura je jako rastezljivo, nemojte se u to previše pouzdati kao ni u to da će cijena plina nastaviti padati ili se zadržati na ovoj razini. Ali može biti i kako vi kažete, samo, za sada ne ulažem ovdje, pogotovo nakon ovog rasta. Svakako ne prije godišnjeg izvještaja.

  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • January 16, 2023 at 7:44 PM
    • #2,351

    Još jedna zanimljivost je da se cijena dionice Renault, kao jednog od najvećih kupaca od ADPL u potpunosti oporavila od pada prošle godine sa početkom rata u Ukrajini i trenutno je na 37 eura, što je iznad cijene koja je bila prije izbijanja sukoba od 36 eura. Renault se uglavnom zbog straha od reputacijskog rizika imena Renault i s time povezanog pada prodaje automobila odrekao svojih tvornica u Rusiji za 1 rubalj, koje može po ugovoru nazad otkupiti u slijedećih 6 godina. ADPL nema taj reputacijski rizik jer je većinom dobavljač plastičnih dijelova za druge proizvođače automobila, te ADPL tvornice u Rusiji i dalje rade pod njihovim imenom.

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • January 18, 2023 at 1:32 PM
    • #2,352
    Prodaja automobila u EU u 2022. na najnižoj razini od 1993., glavni krivac - nestašice dijelova
    Prodaja novih automobila u EU pala je u 2022. na najnižu razinu od 1993. godine zbog nestašice dijelova koja je izazvala zastoje u proizvodnji, izvijestila je…
    www.tportal.hr

    Uz ovako bombastičan naslov očekivao sam neke grafove, usporedbe, barem podatak iz 1993 da bi kasnije u tekstu krenulo:

    "U skupini četiri vodeća tržišta, Njemačka i Italija bilježile su dvoznamenkasto povećanje prodaje, za 38,1 odnosno 21 posto."

    Novinar pogubio i mene i isbe u tim podacima

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • SIMKE
    Student
    Reakcija primljeno
    168
    Postova
    90
    Member since
    February 24, 2020
    • January 18, 2023 at 2:38 PM
    • #2,353

    Pratim naslove o kretanju automobilske prodaje, a i sam radim u automobilskoj industriji pa imam potrebu tu temu ukratko komentirati. Od pocetka ove godine pojavljuje se novi trend kod automobilskih proizvođača automobila kojeg nije bilo vec 3 godine, i to kod svih EU brendova. Sada odjednom više čipovi nisu problem, a ni kablovi iz Ukrajine, proizvodnje automobila rastu ,a rok isporuke ubrzava. Tek gdje koji model zapinje , ali ne zbog nedostatka dijelova već više nekih drugih logističkih ili proizvodnih situacija. Pojavljuje se naznaka davanja određenih akcija za pojedine modele. Istina uskoro će se pojaviti druga poteškoća a to je da neće biti dovoljno kupaca, jer automobili su u prosjeku poskupili u prosjeku zadnje dvije godine 40%.. No sa mogućom korekcijom cijena doći će do balansa ponude i potražnje. U svakom slučaju vozila će biti ove godine više, a samim time i veće potrebe za proizvodnjom dijelova.. a tu će imati koristi i ADPL.

  • Roki
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,524
    Postova
    991
    Member since
    February 18, 2020
    • January 23, 2023 at 12:48 PM
    • #2,354

    Jel ima netko cijeli članak? :D

    U Zagrebu počinje serijska proizvodnja za megatvrtku s 300.000 ljudi: ‘Ovo je uzbudljivo razdoblje‘
    U zagrebačku tvornicu se ove godine implementira šest novih projekata
    novac.jutarnji.hr
  • Ledica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,221
    Postova
    1,230
    Member since
    February 17, 2020
    • January 23, 2023 at 2:25 PM
    • #2,355
    Quote from Roki

    Jel ima netko cijeli članak? :D

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…doblje-15294714

    U Zagrebu počinje serijska proizvodnja za megatvrtku s 300.000 ljudi: ‘Ovo je uzbudljivo razdoblje‘
    U zagrebačku tvornicu se ove godine implementira šest novih projekata
    novac.jutarnji.hr

    Imam, ali vidjet ćemo da li prolazi .

    U Zagrebu počinje serijska proizvodnja za megatvrtku s 300.000 ljudi: ‘Ovo je uzbudljivo razdoblje‘
    U zagrebačku tvornicu se ove godine implementira šest novih projekata
    novac.jutarnji.hr
  • whiteking
    Student
    Reakcija primljeno
    196
    Postova
    100
    Member since
    February 25, 2020
    • January 23, 2023 at 2:29 PM
    • #2,356
    Quote from Ledica
    Quote from Roki

    Jel ima netko cijeli članak? :D

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…doblje-15294714

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…doblje-15294714

    Imam, ali vidjet ćemo da li prolazi .

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…doblje-15294714

    Može netko cropat najbitnije dijelove? O čemu se radi?

  • Ledica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,221
    Postova
    1,230
    Member since
    February 17, 2020
    • January 23, 2023 at 2:30 PM
    • #2,357

    Automobilsku industriju potresa jedna od najvećih kriza u novijoj povijesti. Međutim, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen naglašava da trenutačno svjedočimo jednom od najdinamičnijih i najproduktivnijih razdoblja u segmentu istraživanja i razvoja te industrije. Došen nam je u razgovoru otkrio da AD Plastik u ovoj godini čekaju velika ulaganja u zagrebačkom pogonu, a razgovarali smo i o poslovanju najvećeg hrvatskog proizvođača komponenti za autoindustriju, planovima tvrtke te o situaciji na tržištu, a posebno o posljedicama rata u Ukrajini.

    Nedavno ste zaposlenicima otkrili da se u zagrebački pogon AD Plastika implementira šest novih projekata. O čemu se točno radi?

    - Ove bi godine u našu zagrebačku tvornicu trebalo stići 25 alata za injekcijsko prešanje i oko 15 proizvoda za bojenje u 26 različitih boja. Bit će to zanimljiva godina za tu našu tvornicu i siguran sam u uspješnu realizaciju. Imamo znanje i kvalitetu i to smo dokazali. Počela je i serijska proizvodnja za jedno od prvih vozila, odnosno projekata koje smo ugovorili sa Stellantisom, nakon spajanja grupacija FCA i PSA. U nekoliko projekata serijska je proizvodnja planirana za sljedeću godinu, tako da će ovo biti ozbiljna projektna godina za Zagreb jer sve treba biti spremno za početak proizvodnje. Riječ je o proizvodnji prilično zahtjevnih komponenti poput spojlera za nekoliko različitih modela vozila, a tu su i obloge kotača, krovni nosači, pragovi vrata i drugi dijelovi. Unatoč nimalo jednostavnim okolnostima, iskustvo koje imamo i novi ugovori koje smo sklopili daju nam razloga za optimizam.


    Što je obilježilo proteklu poslovnu godinu za AD Plastik?

    - Prošlu je godinu najviše obilježila rusko-ukrajinska kriza, koja, nažalost, još traje te i dalje nosi veliku neizvjesnost. Posljednje tri godine samo se izmjenjuju okolnosti i suočavamo se s nizom kriza na koje ne možemo utjecati. Dok smo se još ozbiljno nosili s posljedicama pandemije, geopolitička situacija stavila je pred nas nove i neočekivane izazove. Produljila se kriza nedostatka poluvodiča, cijene energenata i sirovina nekontrolirano su rasle, suočeni smo s ozbiljnom inflacijom i primarni nam je cilj bio zadržati stabilnost poslovanja u navedenim okolnostima. Naučili smo mnoge lekcije tijekom ovog razdoblja, a jedna od značajnijih bila je kako upravljati neizvjesnošću. Unatoč nimalo zavidnim okolnostima, u 2022. godini ugovorili smo više od 200 milijuna eura novih poslova za europsko tržište, što je pozitivan pokazatelj za budućnost naše kompanije.


    Što predviđate da će se dogoditi u 2023. godini? Koje su prilike za AD Plastik, a što bi moglo otežati poslovanje?

    - Geopolitička situacija i nestabilnost najveći su rizici u trenutnom poslovanju. Naravno, to se odražava na divljanje cijena i inflaciju, pa ćemo biti ozbiljno usmjereni na troškovnu efikasnost, stabilnost i održivost poslovanja. Važno nam je osigurati financiranje ugovorenih projekata i investicija tijekom godine po što boljim uvjetima. Kao pozitivan primjer svakako treba istaknuti brzu reakciju Europske komisije u donošenju odluka o potporama gospodarstvu. Aplicirali smo za dio potpora likvidnosti i pred samom smo realizacijom, a u pripremi smo prijave za dio potpora zbog povećanja cijena energenata. Potpore bi nam svakako olakšale poslovanje jer u ovom razdoblju, koje je još puno neizvjesnosti, jako je teško bilo što predviđati. Sigurno je da će ovo biti još jedna izazovna godina, ali svoje prilike vidimo u novim projektima. Novi poslovi donijet će bolju popunjenost kapaciteta, a samim time veću profitabilnost i efikasnost kompanije.

    Što se trenutačno događa u europskoj autoindustriji?

    - Automobilska se industrija suočava s jednom od najvećih kriza u svojoj povijesti, no unatoč tome svjedočimo jednom od najdinamičnijih i najproduktivnijih razdoblja u segmentu istraživanja i razvoja te industrije.P


    Primiče li se kriza zbog nedostatka poluvodiča kraju?

    - Premda još nije riješena, kriza zbog nedostatka poluvodiča, prema svim najavama, postupno ide prema kraju. Očekuje se da bi problemi s poluvodičima trebali završiti do kraja godine. Normalizacija opskrbe, ako se izbjegne recesija i smanji inflacija, bili bi značajan pokretač oporavka cjelovite industrije. Dobar je pokazatelj to što se potražnja za automobilima ne smanjuje, tako da značajniji uzlet automobilske industrije tek očekujemo.

    Kako se sve to odražava na poslovanje AD Plastika?

    - Okolnosti s kojima smo suočeni značajno su utjecale i na naše poslovanje, ali početak serijske proizvodnje u dogovorenim projektima dugoročno će se sigurno pozitivno odraziti na poslovanje. Oprez je i dalje nužan, pa nam je primarni cilj očuvanje financijske stabilnosti.

    Edited 3 times, last by Ledica: Merged a post created by Ledica into this post. (January 23, 2023 at 2:33 PM).

  • KAMA3
    Student
    Reakcija primljeno
    85
    Postova
    63
    Member since
    February 14, 2020
    • January 24, 2023 at 9:57 AM
    • #2,358

    Obavijesti izdavatelja - EHO

    Evo novih poslova 😀

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • January 24, 2023 at 9:58 AM
    • #2,359

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ADPL/COI-ADPL-1d73884278db30bcb7fa68129507c8a2.pdf

    AD Plastik Grupa ugovorila je nove poslove sa Stellantis Grupom za europsko tržište, s očekivanim
    prihodima od 38,2 milijuna eura u predviđenom razdoblju trajanja projekta od sedam godina.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • January 24, 2023 at 10:18 AM
    • #2,360

    tresla se brda rodio se miš..... sasvim očekivano.......mizeran iznos ugovorenog posla a broj godina za projekt je velik.......insajderi napucali dionicu sa 10,50 do 13,5 prije objave za sell on news...... pumpa se po medijima sa kulminacijom jućer a objavom tek danas nakon što je rast odrađen da samo Janko koji na Kosovo kasno stiže još uleti na šišanje i sell on news........treba radit velike poslove a ne reklame po medijima.......ljepa vožnja, nema šta.......

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ZABA (Zagrebačka banka d.d.) 1.9k

      • Like 1
      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:01 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 11:57 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      888k
      1.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:57 AM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 11:55 AM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:55 AM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 11:51 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      482k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 11:51 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 10:39 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 22, 2025 at 10:39 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 10:14 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      912k
      2.1k
    3. sokol74

      May 22, 2025 at 10:14 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 11:51 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ADPL
  • AD Plastik

Online korisnici na ovoj temi

  • 3 članova i 7 gostiju
  • mikromakrto
  • RAPA60
  • TheMandarin
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™