1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ADPL (AD Plastik d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:06 PM
  • alfa1
    Student
    Reakcija primljeno
    256
    Postova
    88
    Member since
    July 21, 2022
    • September 10, 2022 at 10:23 AM
    • #2,041
    Quote from tizian1

    Tvornice u Rusiji su zatvorene.

    Naprotiv. Rusi kažu suprotno, šestodnevni radni tjedan i zapošljavanje 1000 novih radnika.

    Tvoj izvor informacija je?

    Stavi link.

    Sva avtoVAZ poduzeća vratila su se u puni pogon - RIA Novosti, 29.08.2022

    "Od 29. kolovoza 2022. sva poduzeća i podružnice grupe"AvtoVAZ", uključujući tvornicu Lada-Izhevsk, prešla je na puni petodnevni radni tjedan", navodi se u izvješću.

    U isto vrijeme, tvrtka je pojasnila da je u kompleksu za montažu automobila u Togliatti uveden je šestodnevni radni tjedan s tekućim slobodnim danom."

    Zaposlenici od lipnja rade na "četverodnevnom tjednu", takve su mjere uvedene zbog nedostatka elektroničkih komponenti. Režim skraćenog radnog vremena proširen je na sve zaposlenike. Od 15. kolovoza radnici u proizvodnji montaže automobila u Togliattiju prebačeni su u "petodnevni tjedan".

    "Danas smo prešli na punopravni petodnevni raspored rada, a kompleks za montažu automobila u Togliattiju radit će 6 dana u tjednu s slobodnim danom. Ove mjere su potrebne kako bi se zadovoljila potražnja za novim automobilima.

    AvtoVAZ će započeti dodatno zapošljavanje zaposlenika - RIA Novosti, 25.08.2022


    "AvtoVAZ" od rujna planira započeti dodatno zapošljavanje zaposlenika, ukupno će biti zaposleno više od tisuću ljudi, Izvijestio Predsjednik tvrtke Maxim Sokolov."

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • September 10, 2022 at 2:31 PM
    • #2,042

    Moja informacija je od čovjeka koji radi u AD Plastiku, rekao mi je da im te 2 tvornice ne rade trenutno...e sad...

  • karlo
    Student
    Reakcija primljeno
    97
    Postova
    107
    Bookmarks
    4
    Member since
    February 25, 2020
    • September 10, 2022 at 7:13 PM
    • #2,043

    triba nac nekog rusa koji radi ili je radio u nekoj od tih tvornica u rusiji...

  • alfa1
    Student
    Reakcija primljeno
    256
    Postova
    88
    Member since
    July 21, 2022
    • September 11, 2022 at 6:52 AM
    • #2,044
    Quote from tizian1

    Moja informacija je od čovjeka koji radi u AD Plastiku, rekao mi je da im te 2 tvornice ne rade trenutno...e sad...

    Rusi kažu da je u kompleksu za montažu automobila u Togliatti uveden šestodnevni radni tjedan, a da od lipnja rade 4 dana u tjednu što ne znači da su i pogoni ADPL radili po ljeti, vjerojatno su imali dovoljno zaliha.

    Ako je ovo što Rusi kažu o šestodnevnom tjednu i dodatnom zapošljavanju točno onda će valjda i ADPL opet početi s proizvodnjom.

    Vjerojatno su obje informacije točne.

    Ima logike da će Rusi kupovati više Lada nego prije jer su se ostali proizvođači povukli iz Rusije, zbog vjerojatno nižih cijena, domoljublja...

  • Normani
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,455
    Postova
    880
    Member since
    March 2, 2020
    • September 11, 2022 at 10:45 PM
    • #2,045

    Koliko sam ja pratio u zadnje vrijeme, poznatim europskim proizvođačima automobila ne ide blistavo, neki se još uvijek drže relativno dobro zbog povećanja profitabilnosti (prodaju i preferiraju skupe modele preko kojih kompenziraju slabije prihode pri srednjim i nižim modelima), dok su im prihodi lagano padajući ili stagnirajući.

    Nisam dugo pratio ADPL, ali što govori u takvom širem okruženju u korist rasta proizvodnje i cijene dionice izložene negativnom utjecaju situacije u Rusiji/Ukrajini? Vidim naime da je iz nekadašnje pozitive sada dobit po dionici (TTM) = -16.78 kn te je P/E = -4.77.

    Usput, nedavno sam upoznao jednog gospodina (oko 50 g.) iz Njemačke koji je svojedobno bio studirao ekonomiju (poduzetništvo) i koji posjeduje njemačke dionice te navodi kako on to trguje od oka, bez analize, "vidi kada su nisko, onda kupuje...". Začuđen sam metodom.

  • Zvjezdani
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    484
    Postova
    256
    Member since
    February 28, 2020
    • September 13, 2022 at 6:40 AM
    • #2,046

    Kratka reportaža o stanju na autotržištu u EU.

    https://fb.watch/fvMN1A2e16/

    Zvijezda je rođena!

  • barbosa 2.0
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,217
    Postova
    955
    Member since
    February 2, 2021
    • September 13, 2022 at 9:12 AM
    • #2,047

    *Zvjezdani, pa to cijelo vrijemo govorim ali ekipa je koncentrirana na statistiku i rusiju i još ovaj kapitalni koji po sitno mrcvari uz slabo tržište i danas imamo ovu preprodanu vrijednost 80-kn X/

    kako se ovi poremečaji riješavaju a fakat ih se skupilo zadnjih 3 godine, za cijelo to vrijeme adpl ima pozitivno operativno poslovanje i nove ugovore od čega u prvom polugodištu 2022 ugovorenih čak milijardu kuna novih poslova i to samo u eu i još neka se rusija zavrti i knjigovodstvena usklađenja se okrenu u plus, uvjeren sam da će ova dionica doslovce explodirati pa možda već i do kraja godine :S

  • Normani
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,455
    Postova
    880
    Member since
    March 2, 2020
    • September 13, 2022 at 10:35 AM
    • #2,048
    Quote from barbosa 2.0

    uvjeren sam...

    barbosa 2.0
    Nisam baš shvatio pa bih molio komentar. Što iz gornjeg video priloga govori konkretno u prilog proizvođačima auto dijelova?

  • Online
    zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • September 13, 2022 at 10:45 AM
    • #2,049

    Kad cujem rijec eksplozija odmah hvatam zaklon :S

  • kornat
    Student
    Reakcija primljeno
    95
    Postova
    76
    Member since
    January 10, 2021
    • September 13, 2022 at 11:15 AM
    • #2,050

    mišljenja sam kao barbosa 2.0 , kako je pad sa 180kn bio brz, povratak će biti još brži,,, živi bili pa vidjeli

  • barbosa 2.0
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,217
    Postova
    955
    Member since
    February 2, 2021
    • September 13, 2022 at 11:26 AM
    • #2,051

    *Normani, u prilog adpl ide opčenito velika potražna za vozilima što generira i veću potražnju za djelovima, što za proizvodnju novih vozila, što za održavanje rabljenih vozila kao i evidentno povećanje marži kako i za proizvođaće vozila tako valjda i za proizvođače djelova...to bi bilo logično

  • Normani
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,455
    Postova
    880
    Member since
    March 2, 2020
    • September 13, 2022 at 12:17 PM
    • #2,052
    Quote from barbosa 2.0

    opčenito velika potražna za vozilima što generira i veću potražnju za djelovima, što za proizvodnju novih vozila, što za održavanje rabljenih vozila kao i evidentno povećanje marži kako i za proizvođaće vozila tako valjda i za proizvođače djelova...to bi bilo logično

    Nije potražnja skočila u smislu da je sveukupno veća od prethodnih godina, nego je broj isporučenih vozila (= ponuda) manji zbog raznih tržišnih zastoja koji onemogućavaju tj. usporavaju proizvodnju onolikog broja vozila koje bi bilo dostatno za zadovoljavanje redovne potražnje. Dakle, broj novih vozila koji trenutačno dolaze na tržište je kod većine proizvođača nešto manji nego inače pa ne vidim gdje je tu prednost za dobavljače dijelova.

    Gore sam bio napisao ono što su rekli u TV-prilogu, a to je da proizvođači dobivene dijelove kanaliziraju u luksuznije modele gdje lakše mogu povisiti cijenu. Na taj način financijski kompenziraju pad ukupnog broja novoisporučenih vozila.

    Iz ovoga zaključujem da su marže povisili prije svega krajnji proizvođači i to na skupljim vozilima, a ne dobavljači dijelova. Molim da me netko ispravi ako griješim.

    Ono što iz podataka o ADPL-u proizlazi je to da su pokazatelji profitabilnosti, pa tako i marže u odnosu na protekle godine manje, a ne više. U tablici koju prilažem se doduše radi o TTM podatcima nakon 1Q, ali ne vjerujem da se do 2Q nešto bitno promijenilo.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Batka
    Student
    Reakcija primljeno
    191
    Postova
    114
    Member since
    July 12, 2020
    • September 13, 2022 at 12:50 PM
    • #2,053

    Povećanje cijene novih vozila ne znači da se povećavaju i cijene dijelova. Obično je ugovorima pokrivena promjena cijene sirovina, a dogovorom se može postići i kompenzacija vezana za povećanje cijena energenata i plaća proizvodnih radnika. U autoindustriji je praksa "open book" dogovaranja cijena, tj. dogovara se ne samo cijena nego i troškovna struktura te cijene. Proizvođači vozila obično imaju pravo i na "cost audit" dobavljača. Visoke marže nisu obično prihvatljive, ali nisu prihvatljive ni cijene koje bi ugrozile opstanak strateških dobavljača. Promjena dobavljača nikome nije draga.

    Trenutno svjedočimo velikom udaru na troškove proizvodnje kod svih proizvodnih djelatnosti, što će se kratkoročno sigurno negativno odraziti na profitabilnost. Dugoročno će neke firme propasti, a tko preživi dobiti će nove prilike za rast.

    Što se Rusije tiče, prošli tjedan sam bio u Tolyattiju, pa mogu potvrditi da Avtovaz radi na 2 linije (Granta i Niva). Treća linija (Vesta) se osposobljava za start - trenutno ide prijenos proizvoidnje iz Izhevska u Tolyatti. Ako radi Avtovaz, radi i ADPL u Tolyattiju (Vintai). Količine na ove dvije linije su dobre, a prognoze za slijedeću godinu još bolje.

    Nemam informacije kakvo je stanje u adpl, ali s obzirom na ono što je meni poznato, jako me zanima slijedeći izvještaj vezano za proizvodnju u EU. Za ruski dio smatram da je vrlo izgledno da se situacija stabilizira i da bi već i do kraja godine rezultat mogao biti solidno dobar.

  • darac11
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    904
    Postova
    583
    Member since
    March 3, 2020
    • September 13, 2022 at 4:35 PM
    • #2,054

    Pa zar nisu one tvornice u Rusiji prodane Rusima za 1 euro? I u izvješću za q2 otpisano 75 milijuna kuna zbog te transakcije?

  • whiteking
    Student
    Reakcija primljeno
    196
    Postova
    100
    Member since
    February 25, 2020
    • September 13, 2022 at 4:53 PM
    • #2,055
    Quote from darac11

    Pa zar nisu one tvornice u Rusiji prodane Rusima za 1 euro? I u izvješću za q2 otpisano 75 milijuna kuna zbog te transakcije?

    Nisu tvornice prodane, nego se napravila procjena vrijednosti imovine u Rusiji kojoj je značajno pala vrijednost, i stoga je napravljeno vrijednosno usklađenje u knjigama. Nema to veze s nikakvom prodajom

  • Yieldchaser
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,517
    Postova
    585
    Member since
    March 8, 2022
    • September 13, 2022 at 5:11 PM
    • #2,056

    Te tvornice meni djeluju kao da su već duže vrijeme mrtvi kapital. Djeluju mi kao da će još dugo vremena biti mrtvi kapital.

  • Normani
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,455
    Postova
    880
    Member since
    March 2, 2020
    • September 13, 2022 at 5:17 PM
    • #2,057
    Quote from whiteking

    Napravila se procjena vrijednosti imovine u Rusiji kojoj je značajno pala vrijednost i stoga je napravljeno vrijednosno usklađenje u knjigama.

    Prodano za jedan euro ili vrijednosno usklađenje (-75 milijuna), činjenica je da je bilanca poduzeća siromašnija za taj iznos.


    Quote from Yieldchaser

    Te tvornice meni djeluju kao da su već duže vrijeme mrtvi kapital. Djeluju mi kao da će još dugo vremena biti mrtvi kapital.

    Zašto "djeluju kao mrtvi kapital već duže vremena"?

    Edited once, last by Normani: Merged a post created by Normani into this post. (September 13, 2022 at 5:20 PM).

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • September 13, 2022 at 5:25 PM
    • #2,058

    Ne samo da je bilanca se “stisla”, nego onda vise nema ni prihoda s te osnove ako je ta imovina otpisana.

  • Normani
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,455
    Postova
    880
    Member since
    March 2, 2020
    • September 13, 2022 at 5:38 PM
    • #2,059
    Quote from havi

    Ne samo da je bilanca se “stisla”, nego onda vise nema ni prihoda s te osnove ako je ta imovina otpisana.

    Rekao je Whiteking kako imovina nije otpisana, nego joj je umanjena vrijednost. Ako dobro razumijem, to je i dalje imovina ADPL-a, samo što - barem na papiru - više ništa ne vrijedi? Ne znači li to da prihoda, ako i dalje rade, ipak ima?

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • September 13, 2022 at 5:44 PM
    • #2,060

    Ako je u cijelosti otpisana imovina s njom je onda vjerojatno otpisana i ta poslovna operacija jer očito da društvo vise nad tom imovinom nema kontrole. Ukoliko se jednom imovina vrati pod upravljanje onda je moguće da se napravi njezina revalorizacija. Tesko je reci decidirano ovako napamet. No otpis imovine u cijelosti za sobom vuce i prestanak poslovne operacije osim da su recimo otpisali imovinu i unajmili je za daljnje poslovanje. Al onda bi se to drugačije knjižilo ako bi se radilo o leasingu o slicnom modelu upravljanja imovinom.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ADPL
  • AD Plastik

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™