kako god da razmišljam, risk/reward omjer meni nije nimalo privlačan trenutno. tko vidi drugačije....
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Birajte iz ponude:
RIZICI:
- Dugotrajni rat u Ukrajini
- Gubitak imovine u Rusiji
- Gubitak prihoda iz ruskog djela poslovanja
- Trajnije smanjivanje prihoda
- Inflacija i nemogućnost prebacivanja viših troškova proizvodnje na kupce
- Nedostatak čipova
- Odgoda kupovine automobila kod građana zbog prihoda koji ne prate inflaciju
- Globalni povećani rizik geopolitičkih sukoba (SAD, Kina, EU, Tajvan, Bliski istok…)
- Sulude ideje o nekakvoj „denacifikaciji“ Balkana (porast regionalnih tenzija)
- Dokapitalizacija društva po modelu Dalekovoda i sl.
- Rušenje cijene dionice od nekog u top 10
- Nelikvidnost ZSE
- Muljanje uprave sa FI
- Pogoršanje pokazatelja likvidnosti i zaduženosti
- Negativni utjecaj tečajnih razlika na iskazanu dobit
- HDZ na vlasti ili dolazak nekog drugog na vlast….
PRILIKE
- Trgovanje na 0,44 BV
- Normalizacija dobavnih pravaca i smirivanje situacije sa čipovima
- Smirivanje sukoba u Ukrajini
- Nastavak proizvodnje u Rusiji ili zamjena tvornica za vlasnički udio Avtokomponenty
- Najavljeni otkup dionica od same tvrtke
- Ugovaranje novih poslova na tržištima osim ruskog
- Povjerenje u opstanak tvrtke AD Plastik i prevladavanje postojećih poteškoća
- Smirivanje inflatornih pritisaka (tako najavljuju naši vrli ekonomisti, to je ono „pitaj struku“)
- Promjena trenda odgode kupovine novih automobila kod građana
- Optimizam na tržištima kapitala
- Prestanak rasprodaje nekog iz Top 10
- Već dokazana sposobnost uprave da se uspješno nosi sa kriznim situacijama
- Činjenica da je AD Plastik rijetka tvrtka koje statutarno govori o postotku isplate dividende, ako tvrtka ostvari dobit
- Dosadašnja pozitivna politika isplata dividendi
- Poslovni benfiti zbog uvođenja eura
- Dragi Bog čuva djecu, žene, pijance, budale i investitore….
-
Birajte iz ponude:
RIZICI:
- Dugotrajni rat u Ukrajini
- Gubitak imovine u Rusiji
- Gubitak prihoda iz ruskog djela poslovanja
- Trajnije smanjivanje prihoda
- Inflacija i nemogućnost prebacivanja viših troškova proizvodnje na kupce
- Nedostatak čipova
- Odgoda kupovine automobila kod građana zbog prihoda koji ne prate inflaciju
- Globalni povećani rizik geopolitičkih sukoba (SAD, Kina, EU, Tajvan, Bliski istok…)
- Sulude ideje o nekakvoj „denacifikaciji“ Balkana (porast regionalnih tenzija)
- Dokapitalizacija društva po modelu Dalekovoda i sl.
- Rušenje cijene dionice od nekog u top 10
- Nelikvidnost ZSE
- Muljanje uprave sa FI
- Pogoršanje pokazatelja likvidnosti i zaduženosti
- Negativni utjecaj tečajnih razlika na iskazanu dobit
- HDZ na vlasti ili dolazak nekog drugog na vlast….
PRILIKE
- Trgovanje na 0,44 BV
- Normalizacija dobavnih pravaca i smirivanje situacije sa čipovima
- Smirivanje sukoba u Ukrajini
- Nastavak proizvodnje u Rusiji ili zamjena tvornica za vlasnički udio Avtokomponenty
- Najavljeni otkup dionica od same tvrtke
- Ugovaranje novih poslova na tržištima osim ruskog
- Povjerenje u opstanak tvrtke AD Plastik i prevladavanje postojećih poteškoća
- Smirivanje inflatornih pritisaka (tako najavljuju naši vrli ekonomisti, to je ono „pitaj struku“)
- Promjena trenda odgode kupovine novih automobila kod građana
- Optimizam na tržištima kapitala
- Prestanak rasprodaje nekog iz Top 10
- Već dokazana sposobnost uprave da se uspješno nosi sa kriznim situacijama
- Činjenica da je AD Plastik rijetka tvrtka koje statutarno govori o postotku isplate dividende, ako tvrtka ostvari dobit
- Dosadašnja pozitivna politika isplata dividendi
- Poslovni benfiti zbog uvođenja eura
- Dragi Bog čuva djecu, žene, pijance, budale i investitore….
Sve može proći osim ovoga da "dragi Bog čuva investitore" 😂😂😂😂
-
Birajte iz ponude:
RIZICI:
- Dugotrajni rat u Ukrajini
- Gubitak imovine u Rusiji
- Gubitak prihoda iz ruskog djela poslovanja
- Trajnije smanjivanje prihoda
- Inflacija i nemogućnost prebacivanja viših troškova proizvodnje na kupce
- Nedostatak čipova
- Odgoda kupovine automobila kod građana zbog prihoda koji ne prate inflaciju
- Globalni povećani rizik geopolitičkih sukoba (SAD, Kina, EU, Tajvan, Bliski istok…)
- Sulude ideje o nekakvoj „denacifikaciji“ Balkana (porast regionalnih tenzija)
- Dokapitalizacija društva po modelu Dalekovoda i sl.
- Rušenje cijene dionice od nekog u top 10
- Nelikvidnost ZSE
- Muljanje uprave sa FI
- Pogoršanje pokazatelja likvidnosti i zaduženosti
- Negativni utjecaj tečajnih razlika na iskazanu dobit
- HDZ na vlasti ili dolazak nekog drugog na vlast….
PRILIKE
- Trgovanje na 0,44 BV
- Normalizacija dobavnih pravaca i smirivanje situacije sa čipovima
- Smirivanje sukoba u Ukrajini
- Nastavak proizvodnje u Rusiji ili zamjena tvornica za vlasnički udio Avtokomponenty
- Najavljeni otkup dionica od same tvrtke
- Ugovaranje novih poslova na tržištima osim ruskog
- Povjerenje u opstanak tvrtke AD Plastik i prevladavanje postojećih poteškoća
- Smirivanje inflatornih pritisaka (tako najavljuju naši vrli ekonomisti, to je ono „pitaj struku“)
- Promjena trenda odgode kupovine novih automobila kod građana
- Optimizam na tržištima kapitala
- Prestanak rasprodaje nekog iz Top 10
- Već dokazana sposobnost uprave da se uspješno nosi sa kriznim situacijama
- Činjenica da je AD Plastik rijetka tvrtka koje statutarno govori o postotku isplate dividende, ako tvrtka ostvari dobit
- Dosadašnja pozitivna politika isplata dividendi
- Poslovni benfiti zbog uvođenja eura
- Dragi Bog čuva djecu, žene, pijance, budale i investitore….
Sve može proći osim ovoga da "dragi Bog čuva investitore" 😂😂😂😂
Dok još pišemo na ovom forumu znači da je glava na ramenu. S obzirom na to što smo sve preživjeli na ZSE u proteklih XY godina, stvarno možemo reći da nas Bog čuva. 😂
-
adpl je fundamentalno dobra dionica, i više nego dobra a ovo što se piše tu po forumu meni je uopće uvreda komentirati, niti jedna suvisla analiza, niti tehnička, niti fundamentalna nego samo druk a evo neki sad prizivaju i religiju
pa kada već prizivate "dragog boga" pa zar nije on rekao štefu kada ga je ovaj uporno molio da dobije na lotu "pa uplati već jednom" a isto tako i ekipa tu, svi bi načelno nešto ali ne ide dok se ne kupi ali sitne duše nikada neće kupiti, uvjek je presupo ili je rus ili čip ili nešto treće pa se onda pišu izgovori i traži podrška istomišljenika po forumima
no kako god, niti bog niti psihoza u investiranju neće donijeti ništa dobro, samo znanje i zdravi razum a pucanja margin kredita i/ili malo manipulacije tržištem, toga će uvijek biti
ps.
u top 10 i dalje nema promjena
-
adpl je fundamentalno dobra dionica, i više nego dobra a ovo što se piše tu po forumu meni je uopće uvreda komentirati, niti jedna suvisla analiza, niti tehnička, niti fundamentalna nego samo druk a evo neki sad prizivaju i religiju
pa kada već prizivate "dragog boga" pa zar nije on rekao štefu kada ga je ovaj uporno molio da dobije na lotu "pa uplati već jednom" a isto tako i ekipa tu, svi bi načelno nešto ali ne ide dok se ne kupi ali sitne duše nikada neće kupiti, uvjek je presupo ili je rus ili čip ili nešto treće pa se onda pišu izgovori i traži podrška istomišljenika po forumima
no kako god, niti bog niti psihoza u investiranju neće donijeti ništa dobro, samo znanje i zdravi razum a pucanja margin kredita i/ili malo manipulacije tržištem, toga će uvijek biti
Nije stvar do dobre dionice, već sve lošijih i lošijih fundamenata poduzeća zbog sankcija Rusiji i pogoršanja poslovanja. Ako ova situacija još potraje idućih godinu dvije, ovdje ćemo gledati Đuro Đaković scenarij. Recesiju ovdje nećemo ni spominjati, jer je i ovako previše loših vijesti oko auto industrije.
-
adpl je fundamentalno dobra dionica, i više nego dobra a ovo što se piše tu po forumu meni je uopće uvreda komentirati, niti jedna suvisla analiza, niti tehnička, niti fundamentalna nego samo druk a evo neki sad prizivaju i religiju
pa kada već prizivate "dragog boga" pa zar nije on rekao štefu kada ga je ovaj uporno molio da dobije na lotu "pa uplati već jednom" a isto tako i ekipa tu, svi bi načelno nešto ali ne ide dok se ne kupe ali sitne duše nikada neće kupiti, uvijek je presupo ili je rus ili čip ili nešto treće pa se onda pišu izgovori i traži podršku istomišljenika po forumima
no kako god, niti bog niti psihoza u investiranju neće donijeti ništa dobro, samo znanje i zdravi razum a pucanja margin kredita i/ili malo manipulacije tržištem, toga će uvijek biti
Nije stvar do dobre dionice, već svih lošijih i lošijih temelja poduzeća zbog sankcije Rusiji i pogoršanja poslovanja. Ako ova situacija još potraje idućih godinu dana dvije, ovdje ćemo gledati Đuro Đaković scenarij. Recesiju ovdje nećemo ni spominjati, jer je i ovako previše loših vijesti oko auto industrije.
dvije godine za auto industriju je predugo da bi opstala s ovakvom potražnjom, nedostatkom čipova i cijenama goriva
-
gle kol. Chuck, lako je pustiti glasinu, investiranje nije loto, daj ti to malo argumentiraj, koji su to točno indikatori za ovako psihotične postove...
adpl je izložena tek 20etak% kapitala a otprilike toliko i prihoda u rusiji i da toliko ovise o rusiji kako ti to insinuiraš, pa već bi propali ali operativno poslovanje im je konstantno pozitivno, radi se sa dobiti i ugovaraju nove naruđžbe i to skoro milijardu i pol kuna u prvih 6 mj og. pa kako to sad
kol.Moller, prvo, dionica je već iskorigirala 50% na 0,43bv a konstantno u ovom 2godišnjem kriznom razdoblju iskazuje pozitivnu ebitda a što se tiće sektora, samo pogledaj kroz prozor i što vidiš...vozila nikad više i svi se voze a iz prve ruke ti tvrdim da je potražnja za novim vozilima nikada veća, tvrtke čekaju naruđbe i preko 6 mj da bi obnovile vozni park a kriza poluvodića se riješava ako već nije i riješena...kao negativni indikator ostaju te geopolitičke napetosti ali to utjeće na sve
-
ne znam ja kako je kod drugih, ali moji loše bome
https://www.glasistre.hr/gospodarstvo/snazan-pad-prodaje-mercedes-benza-u-drugom-tromjesecju-806831
-
-
-
ne znam ja kako je kod drugih, ali moji loše bome
A pa nemaju baš sve automobilske firme problem kao Volkswagem i Mercedes. Dok sam objavio članak o Renaultu neki dan kako se uspješno oporavio. Dacia nije ni imala problem s kojom ADPL posluje. Došlo je do smanjene potražnje za automobilima i neki moraju otpasti, a možda da Mercedes počne proizvoditi model "220 D" kao Rusi neka svoje prijašnja izdanja. Pa da iz nostalgičnih razloga barem kod Njemaca ako nigdje drugdje ima uspješnu prodaju. Kao, mnogi Njemci čak i Marke čuvaju, ne vjeruju drugoj valuti. A evo članak o Fordovom polovanju.
Ford u drugom kvartalu s snažnim rastom dobiti, prihodi skočili na 40 milijardi dolaraAmerički proizvođač automobila Ford izvijestio je o snažnom rastu dobiti u drugom tromjesečju, za 19 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.www.tportal.hr -
možemo mi ovdje pisati svašta.... i pro i contra... i pronalaziti i pluseve i minuseve po želji. ali dok je NPM za industrijsku dionicui i u najboljim godinama oko 3-3,5% !!!??? meni nije više nimalo privlačno.
-
Sada se može provjeriti da nije 2.8. i 3.8. kod onih velikih prometa i spuštanja cijene dionice ADPL Kapitalni fond prodao ni dionicu niti nitko iz prvih 10.
-
Sada se može provjeriti da nije 2.8. i 3.8. kod onih velikih prometa i spuštanja cijene dionice ADPL Kapitalni fond prodao ni dionicu niti nitko iz prvih 10.
Kapitalni fond u ponedjeljak prodao novih 474 dionica
-
Sada se može provjeriti da nije 2.8. i 3.8. kod onih velikih prometa i spuštanja cijene dionice ADPL Kapitalni fond prodao ni dionicu niti nitko iz prvih 10.
Kapitalni fond u ponedjeljak prodao novih 474 dionica
Da primjetio sam to u jutro. Sada su na otprilike pola prodanih (još 1,45%) koliko su ih imali prije nekih godinu dana. Imam samo podatak iz tog vremena ne znam točno kada su počeli prodavati.
-
Evo jednog stava.
Oštar pad jedne od najjačih grana njemačke ekonomije: "Taj val će zapljusnuti i RH"SPREMAJU se loši dani za automobilsku industriju Njemačke, koja zapošljava više od 800 tisuća ljudi. Evo što će to značiti za Hrvatsku.www.index.hr -
Evo jednog stava.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…_vijesti_prva_d
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
Evo jednog stava.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…_vijesti_prva_d
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
-
Evo jednog stava.
Autor je izbjegao napomenuti i drugu stranu medalje da recimo Volkswagen , ima 25% pad prodaje vozila u 1H.2022 u odnosu na 2019 ali da istovremeno ima vece prihode i marzu nego 2019
https://static.seekingalpha.com/uploads/sa_presentations/514/85514/original.pdf
-
A Renault spokeswoman said the automaker expects production to resume normally in September after the summer break.
A spokeswoman for Stellantis, which owns the Peugeot and Citroen French brands, said: "Our French production sites have resumed business well after the summer break."
-
Nekima ide dobro u autoindustriji.
Lamborghini prodao sve aute do 2024.TALIJANSKI proizvođač sportskih automobila Lamborghini već je prodao cjelokupnu proizvodnju do početka 2024. godine.www.index.hr -
-