Sada imamo potpuno inverznu poziciju u odnosu na vrijeme prije krize. Agrokor ulazi u poziciju turizma nekada a turizam postaje novi Agrokor.
Uh mislim da si se s ovim oko Agrokora jako zeznuo, jer je Agrokor dobar dio robe plasirao kroz turizam dok sad kud će istu plasirati?(tako je sa svima, ne samo oni)
U svim FMCG kompanijama se zna da je 1.6.-15.8. berba(+ po jedan tjedan za Uskrs i Božić) ovo ostalo je životarenje osim Zagreba.(čak i on 11,1,2 mj)
Sad zamisli sve te kompanije bez ljudi koji se šeću okolo?
sladoled, voda, sokovi, vino,Tisak?
Sve ove stvari koje idu kroz retail su OK, ali novac je u profitabilnim stvarima, a to je turizam koji je radio po modelu samo donesi cijena nije bitna.
To su kompanije čiji imače dobar rezultat na kraju godine ovisi o vremenu, sad zamisli situaciju gdje svi sjede doma.