Jeste primijetili koliki utjecaj na dobit imaju tecajne razlike, oko 20M kn vise u odnosu na proslu godinu! Ili ja to nesto ne gledam dobro?
Postoji dobar razlog zašto. Moglo bi biti slično i dalje.
Jeste primijetili koliki utjecaj na dobit imaju tecajne razlike, oko 20M kn vise u odnosu na proslu godinu! Ili ja to nesto ne gledam dobro?
Postoji dobar razlog zašto. Moglo bi biti slično i dalje.
znači i dalje hold
Mislim da smo imali najveći rast dionice u godinu dana na ZSE...
Jeste primijetili koliki utjecaj na dobit imaju tecajne razlike, oko 20M kn vise u odnosu na proslu godinu! Ili ja to nesto ne gledam dobro?
Postoji dobar razlog zašto. Moglo bi biti slično i dalje.
Zasto? Tolike velike pozitivne tecajne razlike vidim samo na ULPL (od svih brodara), zato mi nije jasno odakle to?
Restrukturiranje su temeljili na kontroli financijskih rashoda. Za sada se to pokazuje kao pun pogodak. Trošak kamata snizili su 3.5x u odnosu na h1 prošle godine.
Trošak kamata ttm.
Osim toga su nagodbom dobar dio senior duga denominirali u kunski uz povoljnu kamatnu stopu. Vjerujem da su to glavni razlozi.
Mislim da smo imali najveći rast dionice u godinu dana na ZSE...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
ako ne računamo jdpl
U posljednjih 52 tjedana
Prva, manja sredstva po osnovi te predstečajne nagodbe već su u optjecaju s obzirom na to da se Alpha Adriaticu, do potpunog namirenja duga, zaračunava fiksna kamatna stopa od 4,5 posto godišnje na glavnicu duga. Predstečajnom nagodbom utvrđeno je da će tu kamatu pulski brodar plaćati i tijekom ove godine počeka, i to u mjesečnim anuitetima. U »3. maju« potvrdili su da pulski brodar tu svoju obvezu uredno izvršava.
Mislim da se novinar malo zeznuo. Prva rata bi trebala biti 31.12.2021.
Uredno podmiruju samo obvezu kamate koja dospijeva neovisno o počeku plaćanja glavnice po sklopljenoj nagodbi, piše sve u članku.
Ovo boldano je krivo u članku..... Prva rata dospijeva na naplatu 31.12.2021.
Isplata u ratama
Dogovoreno je i parafirano da će prvu polovinu duga pulski brodar isplaćivati u kvartalnim ratama, počev od iduće godine, pa zaključno do kraja 2025. godine. Predstečajnom nagodbom definirano je da će se preostala polovina duga namiriti u roku od 30 dana po objavljivanju godišnjeg financijskog izvješća za prethodnu, 2025. godinu. U slučaju ove skupine vjerovnika, u koju je kao vjerovnik od državnog interesa ušao i »3. maj«, to znači da bi Alpha Adriatic trebao isplatiti prvu ratu najkasnije do kraja ožujka iduće godine, potom do kraja lipnja, pa kraja rujna i do kraja prosinca svake od naredne četiri godine, a preostalu polovinu duga jednokratno u 2026. godini.
To se odnosi na glavnicu duga koju počinju plaćati tek 31.12.2021. ali već i prije toga odnosno tijekom perioda počeka za plaćanje glavnice svejedno plaćaju kamate na iznos glavnice u iznosu od 4,5 posto, što se uredno podmiruje i na što se odnosi boldani citat
bude se sve poplaćalo
samo neka su vozarine gdje jesu i no winter
- Očekujemo da će se kroz ovaj stečajni postupak koji je, Alpha Adriatic d.d. (Uljanik plovidba) u ovom trenutku bih rekao, cijenim, dobro stoje prema njihovim financijskim trenutnim pokazateljima su vozarine jako dobre, vidim da je to ostvarivo, dodao je Kučan. https://vijesti.hrt.hr/gospodarstvo/b…brodova-2629248
Ludilo. hahahah
Nego, zna netko kako stoji tužba ULPL protiv 3.maja i dva ministarstva za štetu od 11 milijuna dolara?
Zadnjih dana dnevna vozarina je iznosila oko 33 tisuće dolara, što kad se odbije 5 tisuća dolara dnevnih troškova vlasnicima svakoga dana donosi prihod od oko 28 tisuća dolara.
A to je tako, jako volativni sektor, čas su u blatu, čas među zvjezdama... da vozarine nisu pale tako brutalno niske nikad cijene nebi ni pale ovako nisko pa je TK ULPLa bila smjesna, a niti bi doslo do predstecaja jer bi sve uredno plaćali.
SPORNI" BULK CARRIERI POKAZUJU SE KAO PUNI POGODAK Bivši su Uljanikovi menadžeri optuženi zbog gradnje brodova koji danas zarađuju i do 28 tisuća dolara dnevno, odnosno više od 10 milijuna dolara godišnje!
Odakle su izvukli ovaj dnevni trošak od 5000$?
To je bilo prije 20 godina.
ULPL je od početka primjene mjera racionalizacije poslovanja, uspio smanjiti
operativne troškove brodova i to:
u segmentu brodova za prijevoz rasutih tereta prosječni operativni troškovi su
smanjeni za 5% (sa 5.500 USD/dan na 5.200 USD/dan)
Holdare I čekare
A tko ima ovo po 20-23 kn kupljeno, najbolje odjaviti i zaboraviti
Jap, i to na svim brodarima, samo strpljenja nekoliko kvartala ili godina ako se oduži.
Budući da su se povjesno niske vozarine održale 13 godina, neka ove "malo" bolje budu upola duge ja više nego zadovoljan