Spada u MR, i to jedne od manjih.
Moze objasnjenje? 😁
Spada u MR, i to jedne od manjih.
Moze objasnjenje? 😁
MR su od 20 000 do 55 000 DWT.
VERIGE ima 30 000.
Možda nije sto posto točno, nisam detaljno istraživao
hvala na odgovoru
What is an MR tanker?
You will find many tanker vessels carrying both chemical (IMO 3 classified cargoes) and light refined petroleum products cargoes. Examples of light refined petroleum products are Gasoline, Kerosene, Jet fuel. We defined clean tanker in the size of 43 000 – 50 000 as Medium range (MR)Jun 24, 2020
MR je.
Ovako, Verige je brod koji ima 51,800 (52,725 cak u papirima) dwt-a, zapravo je jedan od vecih Mr tankera. Product tanker je, ima imo 2 i 3, 195 metara duzine, nema scruber i mewis duck al ce ga imati uskoro. Ima ice slas, doduse 1b.
Product tankeri po jednoj skali su od 10 do 60 dwt-a, po afri su samo od 25 do 45 dwt-a…
Cesto patim za tankerskom next genetation, imala je top flotu, ice class brodove, eco, manje trosili, novi..nismo ni svjesni koja je to šteta.
What is an MR tanker?
You will find many tanker vessels carrying both chemical (IMO 3 classified cargoes) and light refined petroleum products cargoes. Examples of light refined petroleum products are Gasoline, Kerosene, Jet fuel. We defined clean tanker in the size of 43 000 – 50 000 as Medium range (MR)Jun 24, 2020
MR je.
Pogledajte moj post prije, ima vise skala za brodove. U sustini clean product tankeri su od 10 do 60 k. Nas Verige ima 52 k.
Mr tankeri postoje 1 i 2.
A što su onda LR tankeri ako clean idu samo do 60k?
A što su onda LR tankeri ako clean idu samo do 60k?
Aframax i suezmax, long range 1 i 2 idu do 80 000 dwt-a. Isto su product, samo sto oni idu od 55 do 80 000 dwt-a.
Dakle, Mr do 55 000, Lr do 80 000.
TC1: AG to Japan (LR2)
TC15: Med to Far East (LR2)
TC5: AG to Japan (LR1)
TC16: Rotterdam to W Africa (LR1)
TC2: Europe to East Coast US (MR)
TC20: AG to Europe (LR2)
Neke i od cestih ruta po velicini broda, da vam olaksam malo.
Verige je trnutno na Pacifiku samo trazim stranicu oko vessel value ali je nemogu naci moze pomoc Kicancro
Verige je trnutno na Pacifiku samo trazim stranicu oko vessel value ali je nemogu naci moze pomoc Kicancro
U međuvremenu su zaključali sadržaj samo za pretplatnike. Ali nije problem izračunati približnu vrijednost interpolacijom iz tablica. Sad je već na oko 28.7m barem prema ovoj najnovijoj tablici.
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2024/02/xclusiv-2024_02_05.pdf
Supre prosječne vozarine za siječanj više za nekih 50% u usporedbi s prošlogodišnjim.
koliki im je Be za supre
- Sve ide prema onome što otpočetka tvrdimo da je ovo bila dobra poslovna odluka, ovi ljudi su odlukom o izgradnji četiri broda održali kontinuitet proizvodnje, a i danas je svjedokBojan Blagonić rekao da se radi o brodovima iznimno velike vrijednosti, rekao je Matija Miloš, odvjetnik Antuna Brajkovića.
- Sutkinja je zakazala rasprave i kroz treći mjesec također, kroz pet dana po tri svjedoka, tako da bismo možda mogli biti gotovi sa svime već u četvrtom mjesecu. Zasada smo tražili neposredno ispitivanje međutim postoji i mogućnost da se usuglasimo i s čitanjem dijela svjedoka, rekla je Aleksandra Horvat, odvjetnica prvookrivljenog Marinka Brgića.
Evo nas na još jednoj listi......... Agram brokeri od 01.02.2024..
Nakon 40 dana dokovanja Punta zaplovila....
Bivši “financijer” u HB-Jadranbrodu Ante Lucić potvrdio je da su ugovorne kalkulacije za ova dva broda, rađene tamo 2011. i 2012. godine, već iskazivale gubitak od tadašnjih 100 milijuna kuna odnosno tolika je bila razlika između troškova izgradnje i ugovorene prodajne cijene. Na suđenju za Uljanik potvrđena tužna istina o hrvatskoj brodogradnji - Novi list
Bivši “financijer” u HB-Jadranbrodu Ante Lucić potvrdio je da su ugovorne kalkulacije za ova dva broda, rađene tamo 2011. i 2012. godine, već iskazivale gubitak od tadašnjih 100 milijuna kuna odnosno tolika je bila razlika između troškova izgradnje i ugovorene prodajne cijene. Na suđenju za Uljanik potvrđena tužna istina o hrvatskoj brodogradnji - Novi list
Zato su i trazili da nezavisni brodski strucnjak izrazi svoje mišljenje. Sud, tuzbenici i drzava ne shvacaju ta brodarska kretanja i postulate. Moram viditi sto je danas Karlo svjedocio, al vec sad je ocito da nema krivice.
Ali koliko sam shvatio nakon razdvajanja Alpha Adriatic kao pravna osoba više nije jedan od optuženika ovog glavnog procesa vezanog uz vrijednost brodova. U tom dijelu optuženici su bivši menadžeri kao fizičke osobe. Za Alphu je sada važniji ovaj drugi proces na kojem se uglavnom spore sa 3. Majem.
Ima i druga tocka optuznice o ugovoru o kupnji dionica dviju inozemnih kompanija, bez prethodne procjene njihovih vrijednosti. Tim su ugovorom i izjavom o prijeboju zatvorena potraživanja koja je 3. maj imao kao podizvođač na izgradnji triju brodova (apsurd)
U optužnici je i sklapanje ugovora 3. maja i Uljanika o kupoprodaji postrojenja tzv. panel linije za kojom riječko brodogradilište nije imao nikakve potrebe (ovo je isto apsurd).
Jedino sto ne znam je o drzavnoj potpori koju je trebalo prosljediti 3. Maju, sto je sa tim nemam saznanja, radi se o 2 miliona eura.I ovo s državnom potporom je isto vjerojatno apsurd. Barem meni zvući nelogično da je ULPL dobio potporu koju je "trebao proslijediti"! Pa kako je moguće da se potpora ne isplaćuje na račun onoga tko ima pravo na nju, nego nekom trećem i da ju taj "treba proslijediti"? Apsurd!
Ovo sudenje sad nije o alphi, al je povezano zbog ovih tranši, gori sam sve napisao o tome.