Nece biti izvjesce u utorak, vec najvjerovatnije sutra iza 16h,a ponedjeljak je praznik.
Nadam se da sam sad bio malo jasniji.
Nece biti izvjesce u utorak, vec najvjerovatnije sutra iza 16h,a ponedjeljak je praznik.
Nadam se da sam sad bio malo jasniji.
Moglo bi izvjesce izaci pred kraj samog trgovanja,ako ne malo iza toga.
Da imam casha pobrstio bih ask,iako sam usao dosta, dosta nize.
Zanimljivo je da JDPL sada pada vjerojatno zbog pada ATPL, bez obzira sto izvjesce ovdje jos nismo vidjeli.
Zanimljivo je da JDPL sada pada vjerojatno zbog pada ATPL, a izvjesce ovdje jos nismo vidjeli.
Naravno.
Zanimljivo je da JDPL sada pada vjerojatno zbog pada ATPL, a izvjesce ovdje jos nismo vidjeli.
Naravno.
Eto sta ti je burza - kratkorocno uvijek prevlada sentiment, fundamenti igraju tek u duzem roku. Svugdje je to tako, ali na ZSE je poprilicno izrazeno.
Sto dedek pavlovic ne moze pronaci enter da pusti izvjesce, opet je naocari zaboravio?
Naravno.
Eto sta ti je burza - kratkorocno uvijek prevlada sentiment, fundamenti igraju tek u duzem roku. Svugdje je to tako, ali na ZSE je poprilicno izrazeno.
Ma nije samo to ATPL rasprodaja je nakon izvjesca svugdi kad su trejderi vidili da trziste nije reagiralo dovoljno pozitivno na dobra izvjesca pa je pocela mala bjezanija, da je sve tako lako cnb svi bi zaradjivali, a fundamenti uvjek na kraju dodju na naplatu, a do tad je realno ocekivat nekakave konsolidacije na putu dok se fundamenti ne otkriju skroz, a potrebno je malo i testiranja zivaca na putu do vrha nikad nije to jednostavno.
Ovo je smiješno. Samo 17m dobiti?
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/FI-JDPL-5b5b10bf763d749db48bcf3137340303.pdf
Da, da,... 😎
Ovo je smiješno. Samo 17m dobiti?
Koliko bi ti htio sa 5 brodova i to u spotu, a tek jos vece vozarine dolaze u slijedecem periodu.
U usporedbi Atpl 12 brodova, od toga 4 Panamaxa i dobit 46mil kn.
Kakva je ovo gimnastika? Molim pojašnjenje iskusnih kolega.
Kakva je ovo gimnastika? Molim pojašnjenje iskusnih kolega.
U kojem smislu gimnastika?
Kakva je ovo gimnastika? Molim pojašnjenje iskusnih kolega.
U kojem smislu gimnastika?
Ja sam inače skromnih prohtjeva ali 17m🤔🤔🤔
Sto dedek pavlovic ne moze pronaci enter da pusti izvjesce, opet je naocari zaboravio?
mudar čiča, neće on toliki trud bacati u vatru,
evo vidiš kako bi izgorio da je stigao na vrijeme
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f3137340303.pdf
Da, da,... 😎
Ovo je smiješno. Samo 17m dobiti?
Koliko bi ti htio sa 5 brodova i to u spotu, a tek jos vece vozarine dolaze u slijedecem periodu.
U usporedbi Atpl 12 brodova, od toga 4 Panamaxa i dobit 46mil kn.
Barem 30m. Ako ULPL sa 2 supre može imati 20m onda bi morali moći i oni. Marže su im preniske a troškovi previsoki. Vidi se da su državna firma.
Zanimljivo izvjesce ovako na prvu. Ocekivao sam vecu dobit, ali izgleda da su u zadnjem kvartalu radili dugorocnije ugovore jer rast prihoda kaska za rastom vozarina.
Produzeni vikend je pred nama pa cemo imati prilike detaljnije izanalizirati.
U kojem smislu gimnastika?
Ja sam inače skromnih prohtjeva ali 17m🤔🤔🤔
Ne znam što ste očekivali nakon 3 milje u prvom kvartalu...tu puno ljudi ima pogrešna očekivanja.
Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.
Da mi je znat di si to vidila.
Evo sad sam provjeria i dalje ne vidim
Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️
Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.
I sta cemo s mojim krivim navodima odnosno sry sad vec tvojim krivim navodima
Zanimljivo je da su ostali troskovi veci za oko 6M. To nisu troskovi vezani za operativno poslovanje. Prvo mi na pamet padaju mozda troskovi otpremnina upravi? Ili mozda neki dodatni troskovi zbog onog zastoja broda zbog. Korone?
Bez tih dodatnih troskova bi dobit bila cca 23M, sto je taman negdje oko ocekivanja.
Bit ce zanimljivo ovo detaljnije izanalizirati.
Zanimljivo izvjesce ovako na prvu. Ocekivao sam vecu dobit, ali izgleda da su u zadnjem kvartalu radili dugorocnije ugovore jer rast prihoda kaska za rastom vozarina.
Produzeni vikend je pred nama pa cemo imati prilike detaljnije izanalizirati.
NIje lako to modelirat kako izgleda jer kratkorocni najam moze bit i 364 dana sta itekako poremeti prosjek, ti si uzeo nekav ocekivani delay prema nekom svom ocekivanju medjutim realnost je da je sve to ipak malo kompliciranije jos jdpl ima 5 brodova pa bi trebalo bit lakse ali ni sa 5 nije lako modelirat, a kamoli s atpl 12, jos s jdpl neke informacije i procure pa bi trebalo bit kao lakse, sve to ide svojim dobrim tokom samo smo mi malo nestrpljiivi pa stalno racunamo s boljim pretpostavkama, bolje receno mi smo ti koji vozimo par mjeseci u vecoj brzini.
Zanimljivo izvjesce ovako na prvu. Ocekivao sam vecu dobit, ali izgleda da su u zadnjem kvartalu radili dugorocnije ugovore jer rast prihoda kaska za rastom vozarina.
Produzeni vikend je pred nama pa cemo imati prilike detaljnije izanalizirati.
NIje lako to modelirat kako izgleda jer kratkorocni najam moze bit i 364 dana sta itekako poremeti prosjek, ti si uzeo nekav ocekivani delay prema nekom svom ocekivanju medjutim realnost je da je sve to ipak malo kompliciranije jos jdpl ima 5 brodova pa bi trebalo bit lakse ali ni sa 5 nije lako modelirat, a kamoli s atpl 12
Lako je modelirati ako je politika ugovaranja konstantna. Npr., prva dva kvartala su odlicno pratila indeks vozarina. Sada izgleda da su promijenili politiku, ovako na prvu se cini da su poceli raditi dugorocnije ugovore pa su tako zakljucali nize vozarine od prije nekoliko mjeseci.