1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • September 7, 2021 at 2:33 PM
    • #1,421

    zna li se je li bio taj legalni NO jučer ili nema kvoruma, ostavke, covidi i ti problemi

  • pod_zidom
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    466
    Postova
    175
    Member since
    February 1, 2021
    • September 7, 2021 at 2:52 PM
    • #1,422
    Quote from Moller

    zna li se je li bio taj legalni NO jučer ili nema kvoruma, ostavke, covidi i ti problemi

    Jučer su objavili odluku NO o opozivu uprave i imenovanju novog predsjednika:

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-d534aa5d0e8264fc35630372d251c7a2.pdf

    Štura objava, ne znamo ništa o sjednici NO.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • September 7, 2021 at 3:04 PM
    • #1,423

    Pa očito su se našli i opozvali upravu. Al nisu još opozvali dokap odnosno dionice su koliko je prethodna uprava izvjestila alocirane.

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • September 7, 2021 at 3:16 PM
    • #1,424
    Quote from diokidina

    Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.

    StatusQuo

    Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • September 7, 2021 at 3:27 PM
    • #1,425
    Quote from Flight

    ... dionice su koliko je prethodna uprava izvjestila alocirane.

    Da li je netko pokušao izračunati koliki je trenutno free float? pojam kojim se označava udio dionica koje nisu u vlasništvu velikih institucionalnih investitora i s kojima se na burzi trguje bez ograničenja-ako gledamo top 10, onda to je cca 22%, ali nije to baš tako jednostavno:

    oligarhija

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 3:37 PM
    • #1,426
    Quote from diokidina
    Quote from diokidina

    Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.

    StatusQuo

    Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi

    Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • September 7, 2021 at 3:44 PM
    • #1,427
    Quote from StatusQuo
    Quote from diokidina

    StatusQuo

    Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi

    Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.

    Pa prodali su bili brod još početkom godine. A nešto su dosad valjda i generirali iz poslovanja....

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 3:57 PM
    • #1,428
    Quote from Flight
    Quote from StatusQuo

    Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.

    Pa prodali su bili brod još početkom godine.

    S kojim su vratili dug, nije utjecalo na novcanu poziciju toliko kad je bila ta transakcija, a bilanca kaze da je cash na 30.6 je 10 mil kn , pa mi nije jasno odakle je sad novac 38 mil kn kako kaze, a o ishodu dokapitalizacije jos nema novosti, a koja upucuje za sada na otkazivanje da bi to jos racunali.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • September 7, 2021 at 4:02 PM
    • #1,429

    Pa možda su prodali nešto sa zaliha ili su prethodno obračunali, a nisu naplatili neke prihode... mislim moguće je, a jel jest, to ja ne znam.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 4:22 PM
    • #1,430

    Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.

    Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.

    Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 4:50 PM
    • #1,431
    Quote from mitkko

    Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.

    Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.

    Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".

    Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?

    Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim sa svoje strane i zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 5:01 PM
    • #1,432
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.

    Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.

    Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".

    Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?

    Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim i znam zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.

    Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.

    Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.

    Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 5:53 PM
    • #1,433
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?

    Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim i znam zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.

    Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.

    Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.

    Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

  • Meri
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    671
    Postova
    487
    Member since
    February 14, 2020
    • September 7, 2021 at 6:08 PM
    • #1,434

    NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.

    I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • September 7, 2021 at 6:18 PM
    • #1,435
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.

    Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.

    Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

    Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2021 at 6:28 PM
    • #1,436
    Quote from diokidina
    Quote from StatusQuo

    Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️

    Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.

    Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 7, 2021 at 6:35 PM
    • #1,437
    Quote from Meri

    NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.

    I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.

    Zapravo je najprije krnji NO poništio dokap pa je predsjednica NO proglasila tu sjednicu pravno ništavnom pa je onda zamjenica predsjednice dala ostavku na članstvo u NO i konačno na novom zasjedanju vjerojatno opet krnji NO je smijenio upravu.

    Ne znamo koliko članova NO je bilo nazočno na drugoj sjednici NO niti kako su glasovali niti o čemu su sve glasovali. Je li uopće prva odluka NO o poništenju procesa dokapitalizacije konačna i ako je konačna je li onda pravovaljana?

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • September 7, 2021 at 6:37 PM
    • #1,438
    Quote from StatusQuo
    Quote from diokidina

    Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.

    Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?

    Nije mi interes navoditi pogresne podatke. 2Q su vozarine bile od 22-24tis$.

    Ovo je sigurno tocan podatak. Sigurno!!!

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • September 7, 2021 at 6:43 PM
    • #1,439
    Quote from Manu
    Quote from Meri

    NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.

    I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.

    Zapravo je najprije krnji NO poništio dokap pa je predsjednica NO proglasila tu sjednicu pravno ništavnom pa je onda zamjenica predsjednice dala ostavku na članstvo u NO i konačno na novom zasjedanju vjerojatno opet krnji NO je smijenio upravu.

    Ne znamo koliko članova NO je bilo nazočno na drugoj sjednici NO niti kako su glasovali niti o čemu su sve glasovali. Je li uopće prva odluka NO o poništenju procesa dokapitalizacije konačna i ako je konačna je li onda pravovaljana?

    Nije dokap poništen. Ne može NO povuci već izdanu suglasnost. Poništenje dokapa je u nadleznosti skupštine. Uprava može prekinuti proces, ali ga ne može poništiti jer ga je odobrila skupština odnosno vlasnici.

    NO bi za eventualno nastalu stetu, ako oni kojima su alocirane dionice podignu tužbe, mogao odgovarati i svojom imovinom. Naravno pod uvjetom da je dokap napravljen na način na koji ga je skupština odobrila i da sam proces nije bio suprotan zakonu. I da je potencijalnim dokapitalizatorima nastala šteta odnosno propuštena dobit/zarada. Postoji sigurno pisana komunikacija između NO, Uprave i vlasnika kao i prispjele ponude i one odbačene te dokumentacija vezana na alokaciju. Pa ako dodje do suda…. Onda će se morati podastrijeti i dokazi. To bi mogla biti zanimljiva rasprava.

  • Meri
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    671
    Postova
    487
    Member since
    February 14, 2020
    • September 7, 2021 at 6:55 PM
    • #1,440

    Da li Skupština može poništiti dokap ako su dali madat upravi? To bi trebalo biti utuživo.

    Moguće da predsjednica No zato nije htjela sudjelovati. A zamjenica zakuvala, smjenila upravu i nakon svega dala ostavku.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 1, 2025 at 10:16 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 1, 2025 at 10:16 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 1, 2025 at 9:03 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. Zvjezdani

      June 1, 2025 at 9:03 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM
    1. ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.) 942

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:13 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 29, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      942
      Pregleda
      495k
      942
    3. alfa1

      May 29, 2025 at 6:35 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Zvjezdani June 1, 2025 at 9:03 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM
  • Hrvatski ETF fondovi

    Bokyklc May 28, 2025 at 8:01 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,570 Replies, 4 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™