1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 26, 2021 at 4:24 PM
    • #781
    Quote from mitkko
    Quote from user35

    Oprostite ali gdje sam ja to točno osporio... sa vašom se tvrđnjom:

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan? Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova..."

    se u potpunsoti slažem.

    Samo tvrdim da je procjena cjenjenog kolege "napuhana" za 29 HRK per share s osnove očekivane veće vrijednosti HQ nekretnine...

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    Display More

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    ...sram me koliko nemam..

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 26, 2021 at 4:35 PM
    • #782
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Evo slazem se...ja, dok nisam vidio mittkove izracune, sam uvijek u NAV koristio iskljucivo trzisnu vrijednost flote, ali i samo neto financijski dug (ne ukupni)...jer je brodarima trgovanje s brodovima core business jednako kao i njihov najam...a nekretnine su samo jedan lijepi “kozmeticki” plus/amortizer...ali koje mi nikad ne utjecu na odluku o kupnji/prodaji bilo koje dionice...samo bussiness mi je bitan...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 26, 2021 at 4:41 PM
    • #783
    Quote from Parica
    Quote from user35

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Evo slazem se...ja, dok nisam vidio mittkove izracune, sam uvijek u NAV koristio iskljucivo trzisnu vrijednost flote, ali i samo neto financijski dug (ne ukupni)...jer je brodarima trgovanje s brodovima core business jednako kao i njihov najam...a nekretnine su samo jedan lijepi “kozmeticki” plus/amortizer...ali koje mi nikad ne utjecu na odluku o kupnji/prodaji bilo koje dionice...samo bussiness mi je bitan...

    I NAV! 😁😁😁

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 4:42 PM
    • #784
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Imas pravo na svoje misljenje, ali ne na svoje cinjenice.

    Ako je tebi nebitno sto u vlasnistvu imaju nekoliko tisuca kvadrata poslovnog prostora u Splitu na zapadnoj obali uz more vrijednosti 45,9M kn, a koje se u knjigama vodi po cijeni jednog prosjecnog trosobnog stana, ok. Ne razumijem tu tvoju logiku, ali ok, prihvacam da imamo drugaciji pristup investiranju.

    Onda se pitam zasto uopce gledamo i vrijednost brodova? I to je imovina, vrijednost joj je promjenjiva. Je li spekulantski ako i to uzimamo u obzir prilikom vrednovanja kompanije? Valjda trebamo gledati samo cash flow od vozarina i to vrtiti u DCF modelu?

    Prica je u brodarstvu ipak malo sira.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 5:05 PM
    • #785
    Quote from Parica
    Quote from user35

    gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..

    da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?

    dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...

    Evo slazem se...ja, dok nisam vidio mittkove izracune, sam uvijek u NAV koristio iskljucivo trzisnu vrijednost flote, ali i samo neto financijski dug (ne ukupni)...jer je brodarima trgovanje s brodovima core business jednako kao i njihov najam...a nekretnine su samo jedan lijepi “kozmeticki” plus/amortizer...ali koje mi nikad ne utjecu na odluku o kupnji/prodaji bilo koje dionice...samo bussiness mi je bitan...

    Naravno, business je bitan, ova nekretnina je samo slag na tortu. Nitko se nece odluciti kupiti ovu dionicu samo zbog te nekretnine, ali se nikako ne moze zanemariti prilikom izracuna vrijednosti imovine. Da recimo ta nekretnina nije uopce ili da je samo malo amortizirana bi se vec nalazila u bilanci u svom punom iznosu i nitko ne bi sporio treba li to ili ne uzeti u obzir.

    Da je razlika izmedju trzisne i knjigovodstvene vrijednosti par milijuna ne bih nista rekao, ali kada je to 45M kn, onda je neodgovorno to zanemarivati. Pa samo to je 28 kn vrijednosti po dionici, i to u vrijeme kada svi pricaju kako ova firma vrijedi nula po dionici.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • francesco
    Početnik
    Reakcija primljeno
    23
    Postova
    7
    Member since
    July 22, 2021
    • July 26, 2021 at 5:42 PM
    • #786
    Quote from Manu
    Quote from mitkko

    Ažurirao sam tablicu za NAV. Uzeo sam u obzir sve dosadašnje kritike ovdje na forumu koje su išle u smjeru:

    • ovi stariji brodovi su po tonaži zapravo Handymax-i umjesto Supre,
    • tonaže brodova u floti su nešto manje od benchmarka za koje se objavljuju tablice vrijednosti brodova,
    • brodovi u tim tablicama su BWTS fitted.

    Zato sam u tablici napravio sljedeće izmjene:

    • U tablicu sam dodao stupac vrijednosti za Handymaxe,
    • Ne znam koji je benchmark brodova po tonaži koje koristi Joakim u svojim tablicama (čije podatke i ja koristim u svojim tablicama), ali pretpostavljam da je jednako kao i u tablici Allied's Weekly Market Report gdje su točno naznačene tonaže za sve brodove osim za Handymaxe za koje oni uopće nemaju podatke. Kako su se tonaže brodova mijenjale tijekom godina, napravio sam linearnu interpolaciju tonaža kroz godine, a vrijednost brodova sam dobio množeći jediničnu vrijednost broda (USD/dwt) i stvarne tonaže pojedinog broda - na taj način sam vrijednost broda iz tablice sveo na točnu tonažu pojedinog broda.
    • Nigdje nije navedeno da se u tablicama vrijednosti brodova koriste BWTS fitted brodovi, navodi se samo da su svi brodovi bez scrubbera. Također, usporedio sam nekoliko desetaka pojedinih transakcija brodova sličnih ovima koje ima JDPL, i gotovo svi redom su bili bez BWTS-a, a cijene su bile podjednake ili često i veće od ovih navedenih u tablicama Joakima.
    • Treba uzeti u obzir da su ovi Joakimovi podaci zastarjeli, stari su mjesec dana, a ako pogledamo svježu tablicu vrijednosti brodova Allied Weekly od neki dan, vidimo da su samo u tih zadnjih mjesec dana vrijednosti Supre porasle od 6-18%.
    • Našao sam i razlog zašto su u tablici Allied's Weekly vrijednosti brodova dosta veće od onih u Joakimovim tablicama - naime, oni kao benchmark uzimaju samo brodove iz Japanskih brodogradilišta, tako su naveli u disclaimeru (koji su poznati kao najkvalitetniji pa su i njihovi brodovi najskuplji), dok Joakim uzima u obzir prosjek tržišta.
    • Gledao sam i detaljnije specifikacije brodova koje ima JDPL, gledao sam u kojim brodogradilištima su građeni pa sam naišao na dvije zanimljivosti - Sv. Dujam i Peristil su brodovi blizanci građeni u Brodosplitu, a Sv. Dujam je australski časopis "Baird Maritime: Ships & Shipping" proglasio najboljim nosačem rasutog tereta na svijetu za 2011. i uvrstio ga je na popis najboljih 20 brodova 2011. godine, što mi govori da su po kvaliteti u rangu ovih japanskih i da bismo mogli uzeti u obzir ove veće vrijednosti brodova iz Allied's ove tablice (iako to nisam učinio, čisto da budem konzervativan u procjeni, iako bismo tako dobili veću procjenu za skoro 7M USD!).
    • Zanimljivo je i da je brod Split građen baš u Japanu :)

    Uz sva ova umanjenja i dalje dobijem NAV u iznosu od 63 kn, što je skoro duplo više od trenutne tržišne cijene, a opet napominjem, vrijednosti brodova su zastarjeli mjesec dana (Joakim je na godišnjem pa nisu izbacili nove tablice), a prema ovoj drugoj tablici od Allied's-a vidimo da bismo mogli uzeti u obzir prosječno i 10% veće cijene od ovih koje sam ja uzeo (samo gledam relativnu promjenu u zadnjih mjesec dana). Treba uzeti u obzir i da povećanje vrijednosti brodova ne utječe na NAV linearno, tako da povećanje vrijednosti brodova od 10% podiže NAV za 33% na 83 kn, all else equal.

    Eto, toliko od mene. Ako još netko ima kakvu primjedbu, javite mi pa ćemo prodiskutirati i korigirati izračune.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Allied's Weekly Market Report (od 18.07.20201.)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Cleaves (od 28.06.2021.)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Display More

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 26, 2021 at 6:27 PM
    • #787

    Ja se kladim da bi se Jadroplovov brod s domaćeg navoza (ovu noviji) lakše i skuplje prodao od istovrsnog (sličnog) broda ATPL proizvedenog u Kini. Tako da priču o “kršu” možeš negdje drugdje pokusati prodavati.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • July 26, 2021 at 6:29 PM
    • #788

    U izračun NAV-a bi se svakako trebale dodati nove dionice i nova imovina od 50 milijuna kuna pa to onda ipak malo smanjuje diskont.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 6:31 PM
    • #789
    Quote from francesco
    Quote from Manu

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Super mi je kada se ovako na nekoj temi pojave "novi" likovi koji su jucer otvorili profil, dionica ih naime uopce ne zanima, kazu da ni ne znaju puno o njoj upravo zato sto ih ni ne zanima, ali imaju potrebu svima objasniti kako to nista ne valja ^^ I to sve bez argumenata, niti jedne brojke, analize... samo onako po feeling-u. To je uglavnom uvijek bio znak da se stvari razvijaju u dobrom smjeru.

    Od 2018. se ipak kojesta promijenilo, a promjenilo se bome korjenito i od FI za 2020. godinu. A na pitanje odakle toliki NAV, ne znam kako da ti detaljnije odgovorim jer sam objavio tablicu sa cijelim izracunom upravo zato da mozes osobno sve prekontrolirati i konkretno mi ukazati na gresku. Onda mozemo dalje diskutirati. Ovako te do daljnjega smatram obicnim drukerom.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 26, 2021 at 6:38 PM
    • #790
    Quote from francesco
    Quote from Manu

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Kolega, prema vlastitom priznanju kupovali ste Jdpl 2018 izmedju 30-40 kuna. Sada kazete da im je flota bila krs i lom tada.

    Da li je to i samokritika neka? Naime, radili ste tada sto i kupci danas.

    Inace, ne razumijem vase objave osim ako vam je to neki gust. Kazete da ste cekali znaci 3 godine da se mozete iskrcati sa smijesnom zaradom. Golemi oportunitetni trosak! Jos ne razumijem u cemu je gust.

    P.S. Nisam nimalo optimisticna kada je Jdpl u pitanju.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 6:58 PM
    • #791
    Quote from francesco
    Quote from Manu

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Btw., ja sam danas malo kupio po 35 kn, a neki dan po 32 i 33 kn.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 7:43 PM
    • #792
    Quote from Marielena
    Quote from francesco

    Od sveg navedenog uglavnom je nesporan podatak o broju dionica, dakle nesporno je da će JDPL uskoro imati na lageru cca 3.626.000 dionica. :S A sad pogledajmo iz kuta relevantnog godišnjeg izvješća, jer je uprava objavila dokap naslanjajući se na njega. Stanju iz revidiranog godišnjeg, FI 1Y 2020, su pridodali 2 mil dionica, odnosno 50 mil. friškog kapitala i dobili, pazi vraga, knjig. vrijednost dionice = 25 kn (dokap for dummies lol). Ne znam odakle je izniknuo NAVPS od 40-50-60+ kn, jer ak po istom principu dodamo 2 mil. novih dionica na stanje od 31.12.20. , NAVPS iznosi = 7,00 kn :/ :/ Mislim, to je vrijednost koju će kupac novih dionica računati kao relevantnu, neće iebiga ić gledat koliko je hrđa progrizla brodski lim na supramaxu, pa onda vući NAVPS iz toga lmao. Glede imovine, mogu se složiti da su nekretnine vrijedne cca 40 mil. kn, a glede brodova ne mogu se izjasniti jer nisam gledao stanje flote još od 1.1.2018., no znam da su tad imali 3 krša od broda, i 3 nešto novija, tak da danas stanje može biti samo lošije. Nastavno na sve spomenuto, tkogod plati dionicu na tržištu 36 kn, tj. 5x NAVPS, zreo je za psihijatriju. Ok, možda nisam dovoljno dugo gledao u ekran pa me nije prosvijetlilo lmao.

    Kolega, prema vlastitom priznanju kupovali ste Jdpl 2018 izmedju 30-40 kuna. Sada kazete da im je flota bila krs i lom tada.

    Da li je to i samokritika neka? Naime, radili ste tada sto i kupci danas.

    Inace, ne razumijem vase objave osim ako vam je to neki gust. Kazete da ste cekali znaci 3 godine da se mozete iskrcati sa smijesnom zaradom. Golemi oportunitetni trosak! Jos ne razumijem u cemu je gust.

    P.S. Nisam nimalo optimisticna kada je Jdpl u pitanju.

    Kolegice, citam sada na drugom forumu da mislis da JDPL ne vrijedi fundamentalno ni 20 kn. Zanima me na cemu temeljis tu tvrdnju? I zasto mislis da se nitko nece javiti za dokap?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 26, 2021 at 8:16 PM
    • #793
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Kolega, prema vlastitom priznanju kupovali ste Jdpl 2018 izmedju 30-40 kuna. Sada kazete da im je flota bila krs i lom tada.

    Da li je to i samokritika neka? Naime, radili ste tada sto i kupci danas.

    Inace, ne razumijem vase objave osim ako vam je to neki gust. Kazete da ste cekali znaci 3 godine da se mozete iskrcati sa smijesnom zaradom. Golemi oportunitetni trosak! Jos ne razumijem u cemu je gust.

    P.S. Nisam nimalo optimisticna kada je Jdpl u pitanju.

    Kolegice, citam sada na drugom forumu da mislis da JDPL ne vrijedi fundamentalno ni 20 kn. Zanima me na cemu temeljis tu tvrdnju? I zasto mislis da se nitko nece javiti za dokap?

    Iz razloga jer firma ne moze sama opstati bez preuzimanja.

    Inace sam firmu "snimala" na nekim razinama od 11 kuna i odustala upravo iz tog razloga. Ocekivala sam poziv za dokap po nominali u ovoj godini.

    Mislim da se nece javiti nitko iz peer grupe. Spominjao se Atpl. Ja mislim da to nije realno jer Atpl ima dovoljno svojih problema.

    Ne iskljucujem mogucnost da se okupe "mali" pa skupe tih 50 milijuna kuna.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 8:23 PM
    • #794
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Kolegice, citam sada na drugom forumu da mislis da JDPL ne vrijedi fundamentalno ni 20 kn. Zanima me na cemu temeljis tu tvrdnju? I zasto mislis da se nitko nece javiti za dokap?

    Iz razloga jer firma ne moze sama opstati bez preuzimanja.

    Inace sam firmu "snimala" na nekim razinama od 11 kuna i odustala upravo iz tog razloga. Ocekivala sam poziv za dokap po nominali u ovoj godini.

    Mislim da se nece javiti nitko iz peer grupe. Spominjao se Atpl. Ja mislim da to nije realno jer Atpl ima dovoljno svojih problema.

    Ne iskljucujem mogucnost da se okupe "mali" pa skupe tih 50 milijuna kuna.

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 26, 2021 at 8:25 PM
    • #795
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Iz razloga jer firma ne moze sama opstati bez preuzimanja.

    Inace sam firmu "snimala" na nekim razinama od 11 kuna i odustala upravo iz tog razloga. Ocekivala sam poziv za dokap po nominali u ovoj godini.

    Mislim da se nece javiti nitko iz peer grupe. Spominjao se Atpl. Ja mislim da to nije realno jer Atpl ima dovoljno svojih problema.

    Ne iskljucujem mogucnost da se okupe "mali" pa skupe tih 50 milijuna kuna.

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

    20 kuna je iz rukava da.

    Ocekujem da ce dokap biti proveden po nominali.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 8:27 PM
    • #796
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

    20 kuna je iz rukava da.

    Ocekujem da ce dokap biti proveden po nominali.

    Pa jel ne mislis da je malo neozbiljno od jednog investitora tako gorljivo zagovarati stavove koje si izvukla iz rukava?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 26, 2021 at 9:20 PM
    • #797
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    20 kuna je iz rukava da.

    Ocekujem da ce dokap biti proveden po nominali.

    Pa jel ne mislis da je malo neozbiljno od jednog investitora tako gorljivo zagovarati stavove koje si izvukla iz rukava?

    Kod firmi koje ne mogu samostalno opstati na trzistu treba biti oprezan.

    Pogotovo na nasem nerazvijenom trzistu kapitala.

    To smo vidjeli na Dlkv, Opte itd.

    Ponekad racunanje booka moze zavarati. I ja sam prije godinu dana racunala da je Dlkv na 4 kune jeftin. Zavrsio je sa 70 lipa.

    Viro je imao book 200 kuna kada je otisao u PSN.

    Nije to neozbiljno. To je oprez. Ne kazem ja da se na ovakvim pricama ne moze zaraditi. Moze. Ali moze se i izgubiti 90 posto kapitala.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • July 26, 2021 at 9:20 PM
    • #798
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Ok, razumijem, smatras da firma ne moze opstati bez dokapa. Ali otkud ti ta procjena vrijednosti od 20 kn? Iz rukava? Ili imas neku analitiku? Ako je tako kako kazes bih onda ocekivao da ju cijenis i puno manje.

    20 kuna je iz rukava da.

    Ocekujem da ce dokap biti proveden po nominali.

    Nema šanse po nominali. Da su to odradili pred godinu ili 2 onda bi i po nominali bi tesko proslo jer su vozarine ubijale poslovanje, sada je to druga priča. Pogotovo sa sveukupnim pogledom u daljinu.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 26, 2021 at 10:18 PM
    • #799
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Pa jel ne mislis da je malo neozbiljno od jednog investitora tako gorljivo zagovarati stavove koje si izvukla iz rukava?

    Kod firmi koje ne mogu samostalno opstati na trzistu treba biti oprezan.

    Pogotovo na nasem nerazvijenom trzistu kapitala.

    To smo vidjeli na Dlkv, Opte itd.

    Ponekad racunanje booka moze zavarati. I ja sam prije godinu dana racunala da je Dlkv na 4 kune jeftin. Zavrsio je sa 70 lipa.

    Viro je imao book 200 kuna kada je otisao u PSN.

    Nije to neozbiljno. To je oprez. Ne kazem ja da se na ovakvim pricama ne moze zaraditi. Moze. Ali moze se i izgubiti 90 posto kapitala.

    Display More

    Ma ne shvacate shipping...ovo nije BV kakvog ga vi dozivljavate...brodarima su brodovi defacto obrtno sredstvo koje direktno ide kroz CF (bilo prodajom bilo kupnjom brodova)...to je likvidna i lako utrziva imovina cije upravljanje/obrtanje je core business brodara...

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • July 27, 2021 at 9:24 PM
    • #800

    neki i kupuju

    JDPL GRUBIŠIĆ ANTE2000.01%10,829

    bez ocjena molim

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™