Display MoreOprostite ali gdje sam ja to točno osporio... sa vašom se tvrđnjom:
P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...
Zasto je bitan? Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova..."
se u potpunsoti slažem.
Samo tvrdim da je procjena cjenjenog kolege "napuhana" za 29 HRK per share s osnove očekivane veće vrijednosti HQ nekretnine...
Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.
gospon mitko sve jasno, prihvatio sam već taj savjet prije nekoliko dana i sve pročitao i dalje stojim pri tvrdnji da je to špekulantski..
da li se igrati sa razlikom kv i fair value nekretnina za obavljanje djelatnosti? gdje bi završili na ostalim dionicama?
dajte samo molim Vas mi za pravo da imam drugačije mišljenje...