Display More--> da ugovaraju visoke vozarine ( Manu hvala za info) i da su sve vise (predsjednik uprave, u nedavnom obracanju, kaze da je granica odrzivosti 5,5 - 6,0 tis $, a sada znamo da su trenutno dosegnule visekratne iznose prethodno navedenog);
1. 5,5-6k USD je valjda samo OPEX a ne break-even? Mislim da bi bilo dobro tih 5-6k pomnožiti sa 2?
--> da ce, ako nastavi ovim tempom, uci u modalitet kontinuirane trgovine.
2. Koliko smo blizu ovoga ovim tempom?
1. Citiram: ''Tržište je u ovom trenutku za ovaj dio godine najbolje u posljednjih deset godina. Vozarine su u ovom trenutku dosegnule 12.000 dolara po danu. Prošle godine su u ovo doba godine bile između 3.000 do 4. 000 dolara. Početkom 2016. godine vozarine su bile na povijesno najnižoj razini. Granica održivosti je oko 5.500 do 6.000 dolara po danu“, pojašnjava Kovačić."
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…-pogon-15051407
2. Modalitet kontinuirane trgovine zahtjeva 1 trgovinu dnevno u prosjeku u sestomjesecnom razdoblju. Za sada (bez danasnjeg trgovinskog dana) imaju 2,1 transakciju, sto znaci da je izgledno da ce uci.
Pročitao sam i ja tu njegovu izjavu ali mu jednostavno ne vjerujem ili ne kužim na šta misli pod "granica održivosti"? Da mu je granica održivosti 5,5k nebi lani natukao onoliki gubitak.
Gledam današnji promet...15k, mislio da je nemoguće s time u ikakav normalan režim ali vidi vraga