Display MoreMitkko moj, ja sam poduze u ovoj dionici.
Nisi niti malo realan. Da nije drzave ova firma ne bi vise postojala. Sad je drzava stopirala ikakvo financiranje.Sad cemo vidjet kako ce se snaci sami. Vec desetke godina cekaju vece vozarine. Kao sto govoris da ce ova godina biti izuzetna, tako citam na forumu sa drugih profila vec istu stvar godinama.
Ne poznajes stanje u samoj firmi mislim na upravi i komercijalu u uredima, a da ne govorim o stanju na brodovima.
Da bi bili na nuli u poslovanju treba im da vozarine budu min 15tis USD/day.
Veca su i im dugovanja u odnosu na vrijednost brodova, i te jedne nekretnine koja i ne vrijedi nesto puno, iako joj je lokacija u blizini samog centra grada, zato jer je i bloku sa HZZOi jos nekog firmi. Ta nekretnina se moze prodati, ako svi budu spremni za prodaju.
A ti sad budi uvjeren da ce ova godina biti rekordna.
Hvala ti na komentaru. Pratim ovu dionicu zadnju godinu, a sta je bilo prije toga znam samo sto sam procitao. Ovu tablicu sam sastavio temeljem podataka iz zadnjeg FI, nisam tu ukljucio svoj subjektivni dojam i nikoga ne nagovaram ni na sto.
Molim nekoga tko vise od mene zna da usporedimo brojke. Ulozio sam neke svoje novce u ovo pa volim projicirati sto bi se moglo dogadjati u nekoj buducnosti.
Ako umjesto knjigovodstvene vrijednosti brodova u tablicu uvrstim ovu trzisnu koju sam izracunao, NAV je onda 17 kn, sto opet ostavlja prostora za rast cijene.
U zadnje vrijeme vrijednost SH brodova snazno raste, a zanimljivo je i da su resale brodovi skuplji od novogradnje sto mi govori da je lijepi period pred nama.