Nije mi ovo bas jasno, Peristil da vozi za 15.000 po danu?
JDPL (Jadroplov d.d.)
-
-
-
peristil bi ove godine trebao u škver
-
Ako me pamcenje dobro sluzi, supramax ima trosak goriva oko 6.000 USD po danu. Ako je Peristil u voyage charteru za 15.000 USD, to bi otprilike znacilo da je TCE oko 9.000 USD. To je dosta vise od trenutnih prosjecnih dnevnih vozarina koje su sada oko 7.500 USD.
-
Trosak goriva je danas mozda i manji, VLSFO je pojeftinilo, a i brodovi su usporili i time smanjili potrosnju.
-
nove materijalne činjenice
-
nije puno ali dobro je
KOPLJAR IVICA 250 0.02% 8,644 -
Državno jamstvo za kreditno zaduženje.
-
Državno jamstvo za kreditno zaduženje.
I to kod HPB a ne kod HBOR-a. Znači državno jamstvo za kredit u korist tvrtke u državnom vlasništvu kod komercijalne banke također u državnom vlasništvu. I mogu li sada ne pomoći ostalim brodarima?
-
Suglasnost Jadroplovu za kredit
Vlada je dala suglasnost za kredit uz državno jamstvo Jadroplovu kod Hrvatske poštanske banke, sukladno realizaciji Plana restrukturiranja za razdoblje 2015. - 2019. godine. Iznos kredita i jamstva je 48 milijuna kuna. Rok otplate je deset godina, uključujući jednu godinu počeka, a kamatna stopa 3-mjesečni EURIBOR uvećan za četiri posto godišnje, promjenjivo.
U obrazloženju se uz ostalo kaže da bi izostanak kredita mogao dovesti u pitanje plan restrukturiranja za koji je Vlada dobila odobrenje Europske komisije i u što je već uložila 57 milijuna kuna. -
-
-
‘Jadroplov‘ treba isplatiti pomorce: Visoki sud donio presudu protiv loše prakse splitske komapanije
-
40tis$ njih devetorica.
-
40tis$ njih devetorica.
Procjenjuje se oko 600 tis dolara, sa naknadnim godinama
-
čini se da imamo novog šampiona
-
čini se da imamo novog šampiona
Pa i ne. kada se u obzir uzme vremenski kontinuitet poslovanja. Prvo je napravljen dosad nezabilježen gubitak.... https://zse.hr/UserDocsImages…1Y-REV-K-HR.pdf a onda je knjizen otpis obveza pod ostale prihode. Lani su imali vise od 285 milijuna kuna gubitaka (180,61 kn po dionici). Treba pogledati i sto im je revizor napisao u mišljenju (isticanje pitanja) glede MSFI 15 gdje oni vraceno gorivo knjiže kao prodano i s te osnove knjize međuostalim ostale poslovne prihode. Gledajuci samo operativno prvih pola godine, poslovni prihodi - poslovni rashodi, njihovo se poslovanje raspalo i unatoč ovim pokušajima da se saniraju (i drzavnim jamstvima) meni se vidi da će oni na kraju ipak završiti u stečaju. DDJH scenarij.
-
Dok god drzava ovo financira nece u stecaj.
-
čini se da imamo novog šampiona
Krasno operativno gube lovu krediti su i dalje veliki bez obzira na oprost, dovoljno je vidit da nemaju niti milion na racunu jos uz to imaju obveze prema dobavljacima 44mil i potrazivanja od kupaca niti 2 mil to sve govori koliki je problem s likvidnosti, i sta sad drzava ce opet uskocit s kreditom koji ce oni u pola godine sprzit, a sta se tice ove kao dobiti rekli su da moraju ispravit vrijednost imovine jer vrijedi manje nego je knjizena izgleda da su to malo odgodili
-
-
neki stalno kupuju
JDPL BOBAN NENAD 324 0.02% 24,008 -
nije puno ali uvijek isti kupuju
11. JDPL-R-A 4. 4. BOBAN NENAD +79 +0,00% +0,00M 24.087 -
-