Mislim da bi Atpl vrlo lako mogla preuzeti JDPL, sad kad je napravila dokap.
Budući da je NAV ovdje oko 100% iznad trenutne cijene, ima dobrog potencijala.
A lagano pada i prosjek trgovane cijene...
Mislim da bi Atpl vrlo lako mogla preuzeti JDPL, sad kad je napravila dokap.
Budući da je NAV ovdje oko 100% iznad trenutne cijene, ima dobrog potencijala.
A lagano pada i prosjek trgovane cijene...
Stiglo izvješće, očekivani minus
........
Vrijednost dugotrajne imovine krajem izvještajnog razdoblja iznosila je 104.810.981 eur, što je za 15.686.556 eura više u odnosu na kraj prethodnog razdoblja. Najveći dio porasta u iznosu od 14.924.895 eur rezultat je povećanja vrijednosti brodova. Sredinom ožujka kupljen je novi LPG brod Vis, čija je kupoprodajna cijena iznosila 23.500.000 USD. Na smanjenje vrijednosti imovine utjecala je amortizacija u iznosu od 4.953.064 eura te negativne tečajne razlike u iznosu od 1.067.309 eur. Također, do porasta vrijednosti imovine došlo je zbog izvršenih radova za ugradnju uređaja za balastne vode na brodu Split u iznosu od 337.108 eur i opsežnih radova na dokovanju broda Split, sa uključenom izmjenom pokrova dvodna u skladištu tereta, u iznosu od 2.453.845 eur.
Na dan 30.09.2023. godine vrijednost kratkotrajne imovine iznosila je 4.428.261 eur, što je za 158.587 eura više u odnosu na početak izvještajnog razdoblja. U promatranom razdoblju bilježi se porast novčanih sredstava u iznosu od 960.930 eur i zaliha goriva u iznosu od 947.436 eur, te smanjenje potraživanja u iznosu od 1.741.341 eur, što se najvećim dijelom odnosi na smanjena potraživanja za gorivo. 4.
Ukupan iznos svih obveza na dan 30.09.2023. godine bio je 78.167.776 eur,
......
Onako odoka
Imovina 67€/dionici .... Sve obveze 48€/dionici
uz sadašnju cijenu 7€, P/NAV 0,37 ili -63% diskont na cijenu,
Trzisna kapitalizacija cca 11.5 mil. €, malo više od vrijednosti Trogira
Sve vrijeme imaju vrijedne nekretnine koje nisu iskorištene
Mislim da je vrijeme da izleti ova diona iz indexa burze
Koliko će dioničari JDPL platiti da ih preuzme Tankerska, zna li se što?
Koliko će dioničari JDPL platiti da ih preuzme Tankerska, zna li se što?
Malo više od tromjesečnog prosjeka. Zato moramo spustit cijenu da platimo što manje
zašto su se unučići tako utišali, ma što deda nije čokoladice podijelio
zašto su se unučići tako utišali, ma što deda nije čokoladice podijelio
Je ali cokoadica je bila 90% kakao pa je bila malo gorka
Najviša u zadnjih 6 mjeseci
Opet se kupuje
U sjeni svega oko ATPL ovdje lijepi porast cijene
Hm da, ili se zapitati kako se osjeća onaj tko je bio prodao po 6-7€ , baš je bila frka i sila za pogubit novce
U sjeni svega oko ATPL ovdje lijepi porast cijene
Mislili ste povrat cijene? Po meni ovo nije ni trebalo past ispod 10, al dobro...svakom njegovo. Jedan dio je završio u sigurnim rukama, govorim iz prve ruke
Ma po ovim cijenama pričamo o firmi kojoj je tržišna kapitalizacija 14,8 mil E!!! Pa koliko samo vrijede dva LPG broda...suludo. Ovo će Tankerska progutat preko ATPL-a opet za kikiriki
Nađe se takva sića i bez ATPL-a
Ma po ovim cijenama pričamo o firmi kojoj je tržišna kapitalizacija 14,8 mil E!!! Pa koliko samo vrijede dva LPG broda...suludo. Ovo će Tankerska progutat preko ATPL-a opet za kikiriki
Računica je jednostavna, dignimo prosjek na 30 eura pa nek gutaju
Čekasmo, čekasmo i dočekasmo. Ne može bolje.
1.12.2023. g.
Tržište suhog rasutog tereta poraslo je na najvišoj razini u 18 mjeseci, a mnogi tržišni delegati izjavili su da napori Kine da pomladi gospodarstvo zemlje, točniji njezin sektor nekretnina, također pružaju važan poticaj tržištu suhog rasutog tereta. U svom posljednjem tjednu izvješću brodski posrednik Xclusiv rekao je da je “BCI porastao za oko 78% u mjesecu studenom. Sektor Panamax nastavio je s oštrim rastom i zatvorio tjedan na 2.341 boda (najviša razina od kraja listopada 2022.), brojeći 17 pozitivnih zatvaranja zaredom i porasvši za oko 45% od 6. studenog 2023. Među manjim sektorima, BSI (za JDPL bitan), brojeći 16 neprekidnih pozitivnih dana, zatvorio je tjedan na 1.489 bodova, dosegnuvši najvišu razinu u posljednja 2 mjeseca, dok je BHSI porastao za 12% u tjednoj bazi i zatvorio tjedan na 670 bodova”.
Činjenica da su zalihe željezne rude u Kini pale na najnižu razinu u sedam godina – pojačale su prognoze cijena željeza. Kina je postavila ciljanu cijenu željeza na 140 USD/toni. Ovo također može opravdati pokretanje Capesize tržišta, budući da je “žeđ” za željeznom rudačom koja bi popunila male zalihe povećala kineski uvoz”.
”Nadalje – Xclusiv je dodao da je “osim Kine, još jedan razlog koji je mogao povećati ogromno povećanje u Capesize sektoru prometa bez presedana u južnoafričkim lukama. Gotovo 100 brodova čeka na vezi u južnoafričkim lukama – dok se Transnet, državna logistička tvrtka, bori s kvarovima i lošim vremenom. Zbog prometa bez presedana, Transnet je 20. studenog obustavio obradu kamiona koji su prevozili ugljen u Richards Bayu, što je također utjecalo na povečanje pomorske trgovine. Južnoafrička Republika je vodeći izvoznik željezne nafte i ugljena, s isporukama željezne rude i ugljena u vrijednosti od 6,7 milijardi USD odnosno 13 milijardi USD za 2022.
I konačno – problemi u Panamskom kanalu značajno produljuju dane unajmljivanja brodova
”Velika ograničenja Panamskog kanala pozitivno su utjecala na tržište rasutog tereta, budući da su ograničeni dnevni tranziti ograničeni na 18 brodova, a gotovo svi su kontejnerski ili brodovi za prijevoz plina. Većina drugih brodova pokušava zaobići Panamski kanal i dodati tonsko milje tržištu. MR tanker koji je unajmio Glencore i koji je prevozio teret goriva, kako bi izbjegao zastoje na Panamskom kanalu, radije je prošao kroz Maggelanov tjesnac, putujući duže oko južne točke Južne Amerike dodajući tisuće milja svoje rute. Neki unajmljivači umjesto da zaobiđu Panamski kanal, radije plaćaju premiju za prioritetno mjesto, dok je cijena izlicitiranih slotova gotovo 4 milijuna dolara”, zaključio je brodski posrednik”.
I danas novi rast vozarina i to za BDI, BPI i BSI. Nezaustavljivo.
Evo će sutra i Peristil dodatno popraviti dnevnicu iz 1.11.
Za neke loše, a za neke dobro