Ispricavam se ovim putem, jer nisam dao na vrijeme potrebite informacije.
Nije ovo sve, uskoro ce deda objaviti jos neke pojedinosti.
pojedinosti oko čega
Ispricavam se ovim putem, jer nisam dao na vrijeme potrebite informacije.
Nije ovo sve, uskoro ce deda objaviti jos neke pojedinosti.
pojedinosti oko čega
Ispricavam se ovim putem, jer nisam dao na vrijeme potrebite informacije.
Nije ovo sve, uskoro ce deda objaviti jos neke pojedinosti.
pojedinosti oko čega
Možda otpremnine u penziju.
Sad jos uz sve ostalo treba pratit i LPG vozarine
Bar ce plina u bilo kojem obliku trebati vise 😅
Sad jos uz sve ostalo treba pratit i LPG vozarine
…pa tankere?? i vremensku prognozu da uzme struja- brod ako bude koji panel on the top…
Šašavi Deda mi danas pokvaria prosjek 😜
Cijena je lijepo reagirala na objavu vijesti. Ako krene kupnja na ozbiljnijim volumenima mogli bismo probiti 80kn cijenu. 2q je sada vec izvjesno vrlo dobar pa se nadam da cemo gledati takav scenarij vec u ovom mjesecu.
Pa fino je kolega napisao valuacije, NAV i sve ostalo, od tada je vrijednost brodova još rasla
Izvorni kupac je naručio tri sestrinska LPG broda, ali zbog nastalih problema s financiranjem prvi je sada prodao nama, drugi brod će Švicarci graditi sami, a oko trećeg postoji mogućnost razgovora oko zajedničke investicije.
Super..., kupljen novi brod za 175mln kn, a cijela firma se trži na burzi po cijeni od 115mln kn.
Super..., kupljen novi brod za 175mln kn, a cijela firma se trži na burzi po cijeni od 115mln kn.
kao s novim automobilom iz salona, danas je to već polovni brod i tržište ga tako cijeni, brod nije otplaćen, pa tih 175mil. i nije neka stavka u izračunu, osim percepcije da će biti bolje poslovanje, ali netko očito prije toga želi dokapitalizaciju po njemu prihvatljivoj cijenii, koju mi svi na žalost ne znamo, ali neki sigurno znaju, a možda i određuju, naše je tržište jedno od najtajnovitijih za široku raju, tako da puno toga moramo sami nagađati, da ne kažem pogađati, au tome često bude i velikih promašaja
Eo i skupštine:
Bilo bi zanimljivo znati zašto predlažu da se ne da razrješnica bivšim članovima uprave 🤔
neki i kupuju
JDPL | GRUBIŠIĆ ANTE | 2,500 | 0.15% | 11,000 |
Deda u pomorskoj večeri od 36:45 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202206062015
Deda u pomorskoj večeri od 36:45 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202206062015
prema trzaju burze, rekao bih da je pozdravija babu i unuke
kaže da dokapitalizacija ne ide kako treba i da će novi brod biti isplaćen za 8-9 god a ako znamo da je plaćen 25 mil $ vidimo i prosječne vozarine
Eo i skupštine:
Bilo bi zanimljivo znati zašto predlažu da se ne da razrješnica bivšim članovima uprave 🤔
Moze li mi tko objasniti kakav je utjecaj ne davanja razrjesnice nekome?
Deda u pomorskoj večeri od 36:45 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202206062015
Deda je dobro zagrizao za jos jedan LPG od ova 2 koja se ostala u izgradnji za Švicarce,jer i za njega ima opciju dugorocno najma. U Igri je i tanker,deda ne odustaje od njega, jer i za njega ima dugorocni najam, oni su mu bila prva opcija.
Kad bi u budućnosti prosla dokapitalizacija, uz ova dva sto sam spomenuo isao bih jos koji, te bi Jdpl tada bio uz bok Atlanskoj.
Bilo bi zanimljivo znati zašto predlažu da se ne da razrješnica bivšim članovima uprave 🤔
Moze li mi tko objasniti kakav je utjecaj ne davanja razrjesnice nekome?
Znači da ne ocjenjuju dobro rad bivše uprave, javna poruka da su izgubili povjerenje.
Obzirom da članovi uprave odgovaraju za štetu napravljenu društvu cijelom svojom imovinom, nedavanje razrješnice može biti uvod u daljnje pravne radnje. Ukratko, stvarni utjecaj razrješnice ovisi o daljnjim postupcima i namjerava vlasnika.