1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 2, 2021 at 8:50 PM
    • #161
    Quote from diokidina

    mitkko

    Mitkko moj, ja sam poduze u ovoj dionici.

    Nisi niti malo realan. Da nije drzave ova firma ne bi vise postojala. Sad je drzava stopirala ikakvo financiranje.Sad cemo vidjet kako ce se snaci sami. Vec desetke godina cekaju vece vozarine. Kao sto govoris da ce ova godina biti izuzetna, tako citam na forumu sa drugih profila vec istu stvar godinama.

    Ne poznajes stanje u samoj firmi mislim na upravi i komercijalu u uredima, a da ne govorim o stanju na brodovima.

    Da bi bili na nuli u poslovanju treba im da vozarine budu min 15tis USD/day.

    Veca su i im dugovanja u odnosu na vrijednost brodova, i te jedne nekretnine koja i ne vrijedi nesto puno, iako joj je lokacija u blizini samog centra grada, zato jer je i bloku sa HZZOi jos nekog firmi. Ta nekretnina se moze prodati, ako svi budu spremni za prodaju.

    A ti sad budi uvjeren da ce ova godina biti rekordna.

    Display More

    Hvala ti na komentaru. Pratim ovu dionicu zadnju godinu, a sta je bilo prije toga znam samo sto sam procitao. Ovu tablicu sam sastavio temeljem podataka iz zadnjeg FI, nisam tu ukljucio svoj subjektivni dojam i nikoga ne nagovaram ni na sto.

    Molim nekoga tko vise od mene zna da usporedimo brojke. Ulozio sam neke svoje novce u ovo pa volim projicirati sto bi se moglo dogadjati u nekoj buducnosti.

    Ako umjesto knjigovodstvene vrijednosti brodova u tablicu uvrstim ovu trzisnu koju sam izracunao, NAV je onda 17 kn, sto opet ostavlja prostora za rast cijene.

    U zadnje vrijeme vrijednost SH brodova snazno raste, a zanimljivo je i da su resale brodovi skuplji od novogradnje sto mi govori da je lijepi period pred nama.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 2, 2021 at 9:09 PM
    • #162

    Evo valuacije ovih velikih stranih brodara sa kojima sam usporedio P/NAV.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 2, 2021 at 9:59 PM
    • #163

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…-pogon-15051407

    Tržište je u ovom trenutku za ovaj dio godine najbolje u posljednjih deset godina. Vozarine su u ovom trenutku dosegnule 12.000 dolara po danu. Prošle godine su u ovo doba godine bile između 3.000 do 4. 000 dolara. Početkom 2016. godine vozarine su bile na povijesno najnižoj razini. Granica održivosti je oko 5.500 do 6.000 dolara po danu“, pojašnjava Kovačić.

    bez ocjena molim

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,181
    Postova
    1,775
    Member since
    February 28, 2020
    • March 3, 2021 at 8:00 PM
    • #164

    5-6 kila ili 15 kila je jako velika razlika! tko je u pravu?

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 3, 2021 at 9:55 PM
    • #165

    Kovačić je predsjednik uprave Jadroplova

    bez ocjena molim

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • March 5, 2021 at 8:32 AM
    • #166

    Obavijest o prodaji broda Bene https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…c064aa68dee.pdf

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 5, 2021 at 12:36 PM
    • #167

    ovo i dalje raste

    https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp

    bez ocjena molim

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • March 5, 2021 at 4:35 PM
    • #168

    Prodat ce brodove ostavit ce zgradu na rivi tada ce biti kudikamo lakse onda radit i moci ce se piti kava na suncu cijeli dan. Treba ih prebacit u dugopolje pa i dalje da ne vide sunca ni mjeseca kako upravljaju kompanijom. Bolje bi se kompanija vodila sa broda nego iz ureda. Javna kompanija a podaci tajni (cijena i kupac). Odluka na nivou drzavne firme tek krenile cijene gore oni odmah prodali daj sta das. Zeljno cekamo detalje ove poslovne odluke.

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 5, 2021 at 4:58 PM
    • #169

    cijena nije tajna

    Quote from jasko
    Quote from harpun

    je li to procjena ili ima neki izvor

    evo izvora... https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…eek-03-2021.pdf

    bez ocjena molim

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • March 5, 2021 at 5:20 PM
    • #170

    SMAX BENE 50,212 DWT, građen 2001. u MITSUI, Japan
    4 X 30t
    CRANES
    skromna CIJENA, samo $ 5.125m , KUPAC Turkish :(

    čekamo detalje ove poslovne odluke - da li je možda sklopljen i ugovor o leasingu, tipa S&LB?

    oligarhija

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • March 5, 2021 at 6:45 PM
    • #171
    Quote from harpun

    cijena nije tajna

    Quote from jasko

    evo izvora... https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…eek-03-2021.pdf

    Super 🏳

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 9, 2021 at 9:16 PM
    • #172

    ovo je dobro

    JDPL BOBAN NENAD10.00%25,531

    bez ocjena molim

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • March 9, 2021 at 9:43 PM
    • #173

    Eto da je nas 1.000 svatko po 1 cas posla bi to nagurali na duplo 🤣

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 18, 2021 at 9:46 PM
    • #174

    neki stalno kupuju

    JDPL BOBAN NENAD210.00%25,552

    bez ocjena molim

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 7:55 PM
    • #175
    Quote from mitkko

    Jel računao tko NAV?

    Evo moja računica. Knjigovodstvenu vrijednost brodova sam preuzeo iz zadnjeg FI, ali sam istovremeno izračunao tržišnu vrijednost prema tablici od Cleavesa. Razlika je 21milijun, što mislim da je korektno. JDPL svake godine radi usklađenje vrijednosti brodova.

    Prema ovome ispada da je NAV 30 kn, P/NAV 0,41. U ovome uopće nisam uzeo u obzir charter premium. Ako to usporedimo sa stranim brodarima koji se prosječno trguju po 1,07, dobijemo dobar prostor za rast cijene, čak 2,6 puta.

    Trenutno su vozarine izuzetne, JDPL trenutno ima 6 supramaxa i svi su na spotu (Bene je prodan, ali još nije isporučen). Ako uzmemo u obzir da je za supramax break-even oko 11.500 USD/day, imamo dobru maržu ovih dana.

    Mislim da će JDPL mnoge ove godine iznenaditi.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Ažurirao sam tablicu za NAV, a dodajem i još jednu tablicu gdje računam break-even.

    Znamo da u slučaju značajnog porasta vozarina snažno rastu i vrijednosti brodova, svjedočimo tome ovih dana. Sada je prema zadnjim podacima tržišna vrijednost brodova za 26M veća od knjigovodstvene iz FI za 2020.

    NAVps sada iznosi 47 kn. Malo mi je čak i nevjerojatno gledati takav jaki rast vrijednosti brodova u tako kratkom periodu.

    U drugu tablicu sam dodao i "present value of charter premium" koju sam izračunao na rok jedne godine uzevši u obzir trenutne TC vozarine, diskontnu stopu od recimo 10% te break-even koji sam izračunao u drugoj tablici. Ideja je da se vidi koliko bi firma uprihodila da sada fiksira sve brodove na godinu dana i kako bi to utjecalo na NAV. Trenutno su 2Y TC oko 15.500 USD, a 1Y vozarine 17.500 USD pa onda konzervativno mogu uzeti da bi mogli uspjeti fiksirati brodove na recimo 16.000 USD. Ovime dobijem da bi "present value of charter premium" iznosio oko 50M kuna u tih godinu dana. Ovako izračunani NAV iznosi 78 kn.

    Malo je bizarno da je MCAP firme trenutno niti 22M kuna!?! Dakle, kupiš cijelu firmu za 22M, prodaš brodove, zatvoriš kredite i ostane ti 76M kn u džepu. Ili još bolje, fiksiraš brodove na tih godinu-dvije dana i onda po isteku chartera prodaš brodove i zatvoriš kredite - tako staviš u džep dodatnih 50M kuna po godini chartera, dakle ukupno 126M kn. Naravno, nije sve tako jednoznačno i banalno, ali je svakako zanimljivo. Ajmo pretpostaviti da sam negdje napravio grešku u izračunu pa cijelu ovu računicu prepoloviti - to i dalje daje 63M kn vrijednosti iznad trenutne cijene dionice.

    Ako gledamo NAVps od 47 kn, onda je P/NAV trenutno 0,28, a ovu drugu varijantu NAV-a neću ni spominjati.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Break-even sam pokušao što točnije izračunati tako što sam uzeo revizorsko izvješće za 2019. gdje su rasčlanjeni pojedini prihodi, troškovi i ostalo. Tako dobivene podatke sam preslikao na podatke iz FI za 2020. Kako još uvijek nekako revizorsko izvješće za 2020. neke podatke nisam mogao skroz rasšlaniti kao što su u 2019., ali zbirni podaci bi trebali biti točni.

    Ovako dobiveni break-even za 2019. godinu iznosi oko 12.500 USD/ship/day, a za 2020. malo iznad 10.000 USD jer su smanjili amortizaciju (posljedica umanjenja vrijednosti brodova), a umanjili su i operativne troškove. Istina je vjerojatno negdje između. Ovi podaci su manje-više na tragu prosječnih vrijednosti za Supre (vidi tablicu ispod).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    U ovoj tablici sam morao pretpostaviti utilizaciju flote jer nemamo za to točnih podataka, ne znam kada je točno brod Bene prodan pa sam računao da je još cca plovio pola ovog kvartala.

    U tablicu sam upisao i prosječne vozarine za 2019. i 2020. prema BSI indexu. Iz ovoga se može vidjeti da je JDPL postizao dosta lošije vozarine u 2019. i 2020. u odnosu na prosjek. Znam da su u 2019, imali dosta kvarova na brodovima, a onaj jedan brod je (ako se dobro sjećam) bio i blokiran u nekoj luci radi duga, tako da je vjerojatno u tome kvaka, ali ne da mi se sada kopati po starim vijestima - možda se netko ovdje na forumu bolje sjeća.

    Sve u svemu, EBT po brodu će u ovom kvartalu biti odličan. Prosječne vozarine YTD su trenutno 16.000 USD, break-even sam za Q1 pretpostavio da će biti na razini prošlogodišnjeg, utilizaciju sam pretpostavio 95% što mi se čini realnim. Ovako dobijem ukupni EBT za Q1 oko 17M kuna, što je EPS od 10 kn?!? Neka sam mašio pa skinem to 30%, opet je EPS velikih 7 kn po dionici.

    Dobit u Q1 neće biti tolika, ovo je samo operativna dobit. Ovdje nisam uzimao u obzir tečajne razlike i otplatni plan kredita - ukratko, ne znam kolike će imati točno financijske rashode pa sam pretpostavio da će biti na razini prošlogodišnjih. Tečajne razlike ne znam koliki će nered napraviti.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Ne pišem ovo da drukam i bilo koga ni išta nagovaram. Molim putnike namjernike da ovo iskomentiraju, iskritiziraju, dopune... znam da nisam jedini koji u ovo ulaže.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 8:12 PM
    • #176

    Edit: mcap je 22M, po likvidaciji firme ostane 54M vrijednosti (ne 76M).

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • March 20, 2021 at 8:27 PM
    • #177
    Quote from harpun

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…-pogon-15051407

    Tržište je u ovom trenutku za ovaj dio godine najbolje u posljednjih deset godina. Vozarine su u ovom trenutku dosegnule 12.000 dolara po danu. Prošle godine su u ovo doba godine bile između 3.000 do 4. 000 dolara. Početkom 2016. godine vozarine su bile na povijesno najnižoj razini. Granica održivosti je oko 5.500 do 6.000 dolara po danu“, pojašnjava Kovačić.

    ne znam jesi li vidio

    Nije upitno njihovo buduće poslovanje ali još uvijek ne znamo ništa o dokapitalizaciji i/ili prodaji

    bez ocjena molim

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 8:29 PM
    • #178
    Quote from harpun
    Quote from harpun

    https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…-pogon-15051407

    Tržište je u ovom trenutku za ovaj dio godine najbolje u posljednjih deset godina. Vozarine su u ovom trenutku dosegnule 12.000 dolara po danu. Prošle godine su u ovo doba godine bile između 3.000 do 4. 000 dolara. Početkom 2016. godine vozarine su bile na povijesno najnižoj razini. Granica održivosti je oko 5.500 do 6.000 dolara po danu“, pojašnjava Kovačić.

    ne znam jesi li vidio

    Vidio sam... tu je vjerojatno mislio na OPEX, taman sam ga i ja tako približno izračunao - vidi tablicu, kod mene je 5.852 USD. Ja ovdje računam break-even, gdje su uračunati i preostali troškovi - G&A, amortizacija i troškovi financiranja.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • March 20, 2021 at 8:36 PM
    • #179

    Procekirala sam izracune. Sve mi se cini ispravno i prilicno konzervativno.

    Usporedila sam iznose vozarina i troska koje sam koristila kod izracuna predvidjenog rezultata za 1Q/2021 za Atpl.

    Za Supramax na spotu sam predvidjela prosjecnu vozarinu 16.000 $ (identicno iznosu u tabeli iznad) te trosak u iznosu 10.200 $ (u tabeli iznad je 10.182 $). Bila sam 18 $ manje precizna, uz uvjet da se trosak za isti brod ova dva brodara mogu usporediti.

    Cini se da ce rezultat za 1Q biti dobar. :thumbup:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 8:43 PM
    • #180
    Quote from Kvark

    Procekirala sam izracune. Sve mi se cini ispravno i prilicno konzervativno.

    Usporedila sam iznose vozarina i troska koje sam koristila kod izracuna predvidjenog rezultata za 1Q/2021 za Atpl.

    Za Supramax na spotu sam predvidjela prosjecnu vozarinu 16.000 $ (identicno iznosu u tabeli iznad) te trosak u iznosu 10.200 $ (u tabeli iznad je 10.182 $). Bila sam 18 $ manje precizna, uz uvjet da se trosak za isti brod ova dva brodara mogu usporediti.

    Cini se da ce rezultat za 1Q biti dobar. :thumbup:

    JDPL za razliku od ATPL ima sve brodove na spotu. Inače im se to nije bilo pokazalo pametnom odlukom, ali sada će zato ekstra profitirati.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 2, 2025 at 9:53 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      June 2, 2025 at 9:53 PM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 31

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 2, 2025 at 3:43 PM
    2. Odgovora
      31
      Pregleda
      17k
      31
    3. joe

      June 2, 2025 at 3:43 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 2, 2025 at 2:49 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      920k
      2.1k
    3. slovojed12

      June 2, 2025 at 2:49 PM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 1, 2025 at 10:16 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 1, 2025 at 10:16 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 2, 2025 at 9:53 PM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    joe June 2, 2025 at 3:43 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    slovojed12 June 2, 2025 at 2:49 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,570 Replies, 4 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™