Je li to uopće extra coal koji će dolaziti iz Mongolije ili će samo zamijeniti kamione željeznicom?
DRY BULK
-
-
-
Je li to uopće extra coal koji će dolaziti iz Mongolije ili će samo zamijeniti kamione željeznicom?
To je ta ista prica.
-
Baš čitam izvješće, TC Q3 17k $, vidim da DSX danas roni -7%
-
Vrijednost brodova nepromijenjena..................
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Korigirat ce se i vrijednosti brodova, samo male kasne za vozarinama.
-
Vrijednost brodova nepromijenjena..................
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Korigirat ce se i vrijednosti brodova, samo male kasne za vozarinama.
Ne ovisi malo, nego je lag nekoliko mjeseci. Ako se nastavi relativno brzo trend rasta, neće doći do značajnije korekcije cijene brodova.
-
Korigirat ce se i vrijednosti brodova, samo male kasne za vozarinama.
Ne ovisi malo, nego je lag nekoliko mjeseci. Ako se nastavi relativno brzo trend rasta, neće doći do značajnije korekcije cijene brodova.
Nisam rekao da ce korekcija biti znacajna - ne znam koliko ce se korigirati - vec samo da je korekcija za ocekivati.
-
Ne ovisi malo, nego je lag nekoliko mjeseci. Ako se nastavi relativno brzo trend rasta, neće doći do značajnije korekcije cijene brodova.
Nisam rekao da ce korekcija biti znacajna - ne znam koliko ce se korigirati - vec samo da je korekcija za ocekivati.
Moze biti i znacajna, ako se produlji period nizih vozarina. A mozda su i u sumi...
Vidjet cemo, kako god bilo.
-
Weekly Dry Time Charter Estimates, November 17 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Sve je to tesko rec mislim da je najbitnije znat kakva je percepcija kupaca i prodavaca o trzistu jer oni diktiraju trziste, vozarine u odredjenom mjesecu cak i kvartalu ne trebaju znacajnije utjecat ukoliko svi sudionici i dalje vjeruju da je trziste znacajno drugacije i da je trenutno stanje plod anomalije, vjerovatno bi mogli na duzi rok reci da vrijednost brodova odrazava nekakvo kretanje prema moving average vozarina, a recimo i pitanje je kako bi s obzirom na priblizavanje eexi-a trziste valuiralo razliku izmedju novih i starijih brodova, vrlo lako bi tu mogao nastat malo veci spread zbog manjka interesa za potonje ukoliko trziste bude lose
-
Weekly Dry Time Charter Estimates, November 17 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. I onda vidis ludost ZSE gdje ATPL padne kao da vozi sa minusom ili na nuli, a TC recimo za godinu dana je debelo veća nego sto je bio njihov prosjek vozarina iz Q3 😎💰💰💰.
Stvarno su neki slijepi pored zdravih očiju 😀
-
-
Weekly Dry Time Charter Estimates, November 17 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. I onda vidis ludost ZSE gdje ATPL padne kao da vozi sa minusom ili na nuli, a TC recimo za godinu dana je debelo veća nego sto je bio njihov prosjek vozarina iz Q3 😎💰💰💰.
Stvarno su neki slijepi pored zdravih očiju 😀
Alibra ima tu "grešku" kasnog paljenja i u rastu i u padu......možda bi netko od kolega mogao objasniti zašto je to tako?.......metoda izračuna ili što več?.....i kada je krenuo veliki rast njima je trebalo neko vrijeme da se "pomire" sa tim.......a atpl samo prati brodare vani i ni po čemu ne iskače osim što vani isplačuju kvartalnu dividendu od npr. 5% prinosa na trenutnu cijenu i dobar dio ima puno, puno veći prosjek vozarina od atpl za q3 pa svejedno padaju.........a o prosjeku vozarina u q3 i prosjeku vozarina koje je ostvarila atpl bolje ni ne pričati........
-
Pa naravno da kasnije dobijes TC vozarine, sigurno treba proci neko vrijeme da se spot pretoci u TC, e sad je pitanje jel bolje ostati na spotu sljedecu godinu, dvije ili uzeti pocetkom tjedna ove godsnje vozarine.
Sta ce bit drugi mjesec ili za koji kvartal budemo vidjeli, da znamo sigurno, lako bi se ulagalo, ne samo u brodare nego opcenito svugdje.
-
GRIN
https://finance.yahoo.com/news/grindrod-shipping-holdings-ltd-unaudited-210500411.html
Ocekivano dobar
Handysize and supramax/ultramax TCE per day of $25,919 and $29,934, respectively(
-
GRIN
https://finance.yahoo.com/news/grindrod-…-210500411.html
Ocekivano dobar
Handysize and supramax/ultramax TCE per day of $25,919 and $29,934, respectively(
Ako sam uspio dobro primjetiti, oni brodari vanka sa TC vozarinama za Q3 iznad 25k $ i oko cca 29k $ samo padaju, a oni ispod 20k $ i kao DSX oko 17k $ brutalno padaju, jer nisu uspjeli u potpunosti iskoristiti ovaj momentum i porast vozarina ove godine. DSX (pala -6.3%) je jucer probila SMA 200, a svi znamo sto to znaci. Ili ne.
-
Ako sam uspio dobro primjetiti, oni brodari vanka sa TC vozarinama za Q3 iznad 25k $ i oko cca 29k $ samo padaju, a oni ispod 20k $ i kao DSX oko 17k $ brutalno padaju, jer nisu uspjeli u potpunosti iskoristiti ovaj momentum porast vozarina ove godine. DSX (pala -6.3%) je jucer probila SMA 200, a svi znamo sto to znaci. Ili ne.
Znamo da slijedi odbijanac min. 50% do kraja godine.... Živi bili, pa vidjeli...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ako sam uspio dobro primjetiti, oni brodari vanka sa TC vozarinama za Q3 iznad 25k $ i oko cca 29k $ samo padaju, a oni ispod 20k $ i kao DSX oko 17k $ brutalno padaju, jer nisu uspjeli u potpunosti iskoristiti ovaj momentum porast vozarina ove godine. DSX (pala -6.3%) je jucer probila SMA 200, a svi znamo sto to znaci. Ili ne.
Znamo da slijedi odbijanac min. 50% do kraja godine.... Živi bili, pa vidjeli...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Rekao bih da nam je kolega Prija Lisica opet na krivoj strani marketa.
-
Brodari ce kvalitetnije valuacije dozivjeti onda kad iza nas bude 4-5 dobrih kvartala, tj. kad vecina investitorske zajednice uvidi da ovaj ciklus ipak nije "pevali su jedno ljeto" nego da ima i track record i buducnost ispred. Zasad je sentiment generalno jos uvijek klimav, iz euforije u depresiju. A biznis je sezonalan, ali u uptrendu.
P.S.
Kina jos dugo nece izaci iz mode-a restrikcija zbog korone te time iz port congestion-a cim volumeni malo porastu naprosto zato jer im cjepiva ne valjaju. A uzeti zapadnjacka je politicki nezamislivo.
Mada i zapadnjacka ne bi omogucila nesirenje virusa, kao sto vidimo. Njima je samo nula prihvatljiva. Zbog politike, prenapucenosti itd. I ne izgleda da ce se to tako skoro promijeniti.
-
Baltic Capesize-indeksen + 6,4 prosent til 27.033 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange
-
Freight futures am update
Capesize up ~8%
Panamax up ~3%
-
Route Description Size Value($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 27033 1627
BPI 5 T/C routes 82500 21025 -1252
BSI 10 T/C routes 58328 24725 -138
BHSI 7 T/C routes 38200 28307 -167
BDI INDEX 2454 +24
-
-