DRY BULK
-
-
-
Superciklus je otkazan? Zna li se sta?
Imam deja-vu dok citam danasnje komentare, i onda se sjetim sta sam napisao jednom kolegi prije nesto vise od mjesec dana. Do sada se sve tocno odigrava tako kako smo tada komentirali.
I tako smo dosli do zadnje recenice u tom postu - superciklus je otkazan?
"Oni koji očekuju rast vozarina neovisno o sezonalnosti će moguće ostati zatečeni. Svi očekuju da će povećana potražnja za ugljenom garantirati kontinuirani rast vozarina, ali to je pitanje jer je moguće da rudari neće biti u mogućnosti dovoljno brzo povećati supply pa iako cijena ugljena bude rasla, to nužno ne znači da će se bitno povećati i ton-milje. Pitane je i hoće li rast potražnje ugljena biti dovoljan da kompenzira sezonalni pad potražnje recimo žitarica ili željezne rude. Pitanje je i hoće li zbog inflacije se možda i privremeno smanjiti industrijska proizvodnja, ili zbog nedostupnosti ugljena za termoelektrane proizvodnja struje ne uspije zadovoljiti potrebu pa možda i restrikcije struje za industriju potraju još neko vrijeme. Zbog svega ovoga je moguće da u slučaju malo većeg pada vozarina dionice neopravdano puno više "otresu" uslijed paničnih reakcija investitora, novinskih natpisa, pisanja na forumu i slično - superciklus je otkazan... i slično."
Nije otkazan, malo prolongiran.
ovo je i uobicajeni sezonski obrazac kretanja vozarina bez obzira koliko se neki trudili ovo prikazati kao neocekivanu dramu i veliku neizvjesnost.
Vozarine su iznad najhrabrijih zelja iz snova prije 12 mjeseci.
Tko je ocekivao bolje vozarine od ovih u 11/2020?
Dali ste ih vi ocekivali?
Tko je ocekivao 150mil dobiti+150 na revaloriz+150 na novogradnjama?
300 kn po dionici?
Ako niste prosle godine napisali sto ste ocekivali za 2021 zasto sada ne napisete sto ocekujete od 2022?
Poznate drybulk sigurno imate svoje misljenje, svi bi ga voljeli procitati. 👍
-
-
Superciklus je otkazan? Zna li se sta?
Imam deja-vu dok citam danasnje komentare, i onda se sjetim sta sam napisao jednom kolegi prije nesto vise od mjesec dana. Do sada se sve tocno odigrava tako kako smo tada komentirali.
I tako smo dosli do zadnje recenice u tom postu - superciklus je otkazan?
"Oni koji očekuju rast vozarina neovisno o sezonalnosti će moguće ostati zatečeni. Svi očekuju da će povećana potražnja za ugljenom garantirati kontinuirani rast vozarina, ali to je pitanje jer je moguće da rudari neće biti u mogućnosti dovoljno brzo povećati supply pa iako cijena ugljena bude rasla, to nužno ne znači da će se bitno povećati i ton-milje. Pitane je i hoće li rast potražnje ugljena biti dovoljan da kompenzira sezonalni pad potražnje recimo žitarica ili željezne rude. Pitanje je i hoće li zbog inflacije se možda i privremeno smanjiti industrijska proizvodnja, ili zbog nedostupnosti ugljena za termoelektrane proizvodnja struje ne uspije zadovoljiti potrebu pa možda i restrikcije struje za industriju potraju još neko vrijeme. Zbog svega ovoga je moguće da u slučaju malo većeg pada vozarina dionice neopravdano puno više "otresu" uslijed paničnih reakcija investitora, novinskih natpisa, pisanja na forumu i slično - superciklus je otkazan... i slično."
Nije otkazan, malo prolongiran.
ovo je i uobicajeni sezonski obrazac kretanja vozarina bez obzira koliko se neki trudili ovo prikazati kao neocekivanu dramu i veliku neizvjesnost.
Vozarine su vislje od najhrabrijih zelja iz snova prije 12 mjeseci.
Tko je ocekivao bolje vozarine od ovih u 11/2020?
Dali ste ih vi ocekivali?
Tko je ocekivao 150mil dobiti+150 na revaloriz+150 na novogradnjama?
300 kn po dionici?
Ako niste prosle godine napisali sto ste ocekivali za 2021 zasto sada ne napisete sto ocekujete od 2022?
Poznate drybulk sigurno imate svoje misljenje, svi bi ga voljeli procitati. 👍
Kolegice, ne mislim se s tobom vise uvlaciti u raspravu.
-
Ostao sam zaglavljen u Pangei i Naviosu. Nemam kud na ovim razinama. Iznenadilo me. Sve bi bilo super kad bi sada i jedni i drugi prodali 20% svoje flote i popravili bilancu, pogotovo navios koji je krcat brodovima. Danas bi za njih mogli dobiti 2-3% manje dolara nego prije dva tjedna što bi bio super stop-los.
Mi smo svjesni, a oni nisu da brodovi većinu svoje karijere gube novce, samo ponekad u iznimnim slučajevima mlate novce.
-
Konkretno, dobra stvar kod naviosa je što su dobro dugoročno ugovorili većinu kontejneraša, čak i 6 novogradnji. I nisu dali dividendu.
Tankerski sektor im je pušiona.
Bulkeri su im uglavnom na spotu, ovaj kvartal još ok, iza pušiona.
Uz to će još trebati spašavati NM.
-
Ostao sam zaglavljen u Pangei i Naviosu. Nemam kud na ovim razinama. Iznenadilo me. Sve bi bilo super kad bi sada i jedni i drugi prodali 20% svoje flote i popravili bilancu, pogotovo navios koji je krcat brodovima. Danas bi za njih mogli dobiti 2-3% manje dolara nego prije dva tjedna što bi bio super stop-los.
Mi smo svjesni, a oni nisu da brodovi većinu svoje karijere gube novce, samo ponekad u iznimnim slučajevima mlate novce.
Ja bas to dvoje iskrcao danas na otvaranju, najbrzi prst sam igrao. Na kraju cijele price navios na nuli a panl nesto plusa. Zali boze vremena i proucavanja flote, izvjestaja itd
Nema sanse da skupljacica brodova proda igracku, samo ako dobije novu vecu
Nadam se kolega da ce biti kakav bounce makar i mrtvo mace ako gledate izlaz, sretno!
-
Konkretno, dobra stvar kod naviosa je što su dobro dugoročno ugovorili većinu kontejneraša, čak i 6 novogradnji. I nisu dali dividendu.
Tankerski sektor im je pušiona.
Bulkeri su im uglavnom na spotu, ovaj kvartal još ok, iza pušiona.
Uz to će još trebati spašavati NM.
Dobro kolega zašto ste onda zaboga ulazili u Navios?
Ozbiljno pitam, kako sada znate sve to a u vrijeme kupnje niste? Ili ste kupovali radi niske valuacije.
-
Ostao sam zaglavljen u Pangei i Naviosu. Nemam kud na ovim razinama. Iznenadilo me. Sve bi bilo super kad bi sada i jedni i drugi prodali 20% svoje flote i popravili bilancu, pogotovo navios koji je krcat brodovima. Danas bi za njih mogli dobiti 2-3% manje dolara nego prije dva tjedna što bi bio super stop-los.
Mi smo svjesni, a oni nisu da brodovi većinu svoje karijere gube novce, samo ponekad u iznimnim slučajevima mlate novce.
misliš na Pangaea Logistics Solutions, Ltd.? izgleda gadno, proboj MA 200 u tijeku, Short Ratio je 0.79,
ostao nezatvoren gap ispod 5,50.....ipak, Target Price je bio 6.83, pitanje da li će sutra biti?
-
Sa svime se slazem. Jedino na ovom nasem malom marketu ne znam koliko trziste gleda unaprijed. Mislim da dan/dva😂
Sezonska korekcija vozarina je ocekivanq, ali na jos uvijek visokim razinama. Kada ce krenuti sezonski rast, krenuti ce sa puno visih razina nego je u veljaci ove i dosegnuti nove vrhove.
Slazem se, ali nije uopce bitno koliko unaprijed i koliko efikasno nase malo trziste gleda. I brodari vani na puno razvijenijim trzistima padaju, a mi se ponasamo ko mali Mujo - gledamo sta oni rade i onda jos malo u tome pretjeramo, kako u rastu tako i u padu.
Mislim da im u rastu nismo ni do koljena, ne samo u brodarima, nego opcenito, daleko smo mi od toga sta se desava na razvijenim trzistima.
-
-
Slazem se, ali nije uopce bitno koliko unaprijed i koliko efikasno nase malo trziste gleda. I brodari vani na puno razvijenijim trzistima padaju, a mi se ponasamo ko mali Mujo - gledamo sta oni rade i onda jos malo u tome pretjeramo, kako u rastu tako i u padu.
Mislim da im u rastu nismo ni do koljena, ne samo u brodarima, nego opcenito, daleko smo mi od toga sta se desava na razvijenim trzistima.
Pričam o brodarima, rekao bih da ih tu pratimo u stopu. Ovo ostalo je tuga.
-
Konkretno, dobra stvar kod naviosa je što su dobro dugoročno ugovorili većinu kontejneraša, čak i 6 novogradnji. I nisu dali dividendu.
Tankerski sektor im je pušiona.
Bulkeri su im uglavnom na spotu, ovaj kvartal još ok, iza pušiona.
Uz to će još trebati spašavati NM.
Dobro kolega zašto ste onda zaboga ulazili u Navios?
Ozbiljno pitam, kako sada znate sve to a u vrijeme kupnje niste? Ili ste kupovali radi niske valuacije.
Zbog niske valuacije u odnosu na ostale.
Koliko god mi se ne sviđaju neke stvari oko naviosa kombinacija kontejneraša i bulkera do nekidan je bila odlična. I sad bi bilo sve ok da su dugoročno ugovorili ove bulkere na spotu po 25-35k bar godinu-dvije. Ili da je onakav market ostao bar par mjeseci ali nije
-
isto npr. za DSX (slično, ali ipak odbio se danas malo od SMA 200), jer sutra je earnings report, which is expected to be released on November 17, 2021, might help the stock move higher if these key numbers are better than expectations. On the other hand, if they miss, the stock may move lower...
This shipping company is expected to post quarterly earnings of $0.17 per share in its upcoming report, which represents a year-over-year change of +288.9%.
Revenues are expected to be $55.96 million, up 42% from the year-ago quarter...ipak, the stock may move lower
-
Dobro kolega zašto ste onda zaboga ulazili u Navios?
Ozbiljno pitam, kako sada znate sve to a u vrijeme kupnje niste? Ili ste kupovali radi niske valuacije.
Zbog niske valuacije u odnosu na ostale.
Koliko god mi se ne sviđaju neke stvari oko naviosa kombinacija kontejneraša i bulkera do nekidan je bila odlična. I sad bi bilo sve ok da su dugoročno ugovorili ove bulkere na spotu po 25-35k bar godinu-dvije. Ili da je onakav market ostao bar par mjeseci ali nije
Ili da su dali normalnu dividendu a ne 0.25 ili da nije bio ATM u najglupljem trenutku ili da...
Mislim da se varate da bi bilo drugacije da su ugovorili bulkere na long term. Bar danas marketu to nije bitno. Potopi sve sta plovi je modus operandi trenutno
-
-
Pogledao malo detaljnije NMM.
Situacija ne bi bila precrna ni da drybulk padne na 10k$ prosjek. Išli bi s cca p/e 2 na p/e 4-5, uz uvjete da im tankeri ostanu na 12-15k gdje su trenutno. Kontejneri su dugoročno ugovoreni skoro 100% i oni budu odlični 2022-2024/25.
Ostajem u ovome dalje.
-
Baš mi se čini da je ovaj dry bulk zreo za Redditovce
-
Ajmo malo pogledati zelenio i odmoriti umorne oči, još samo Vakula sa Suncem i voila jJuriš
Jel može netko od verziranih kolega interpolirati i forwardirati ove ugovore u BE, pa u P/E, EV/EBITDA i P//NAV broda. THX
-
SBLK Q3:
Star Bulk Carriers Corp. Reports Net Profit of $220.4 Million for the Third Quarter Of 2021 and Declares Quarterly Dividend of $1.25 per ShareATHENS, Greece, Nov. 16, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Star Bulk Carriers Corp. (the "Company" or "Star Bulk") (Nasdaq: SBLK), a global shipping company...www.globenewswire.comDaily Time Charter Equivalent Rate ("TCE") (3) $30,626 Earnings / (loss) per share basic $2.16 Dodajmo tome buyback na 22 USD i 1.25 kvartalna dividenda.
-
SBLK Q3:
https://www.globenewswire.com/news-release/2…-per-Share.html
Daily Time Charter Equivalent Rate ("TCE") (3) $30,626 Earnings / (loss) per share basic $2.16 Dodajmo tome buyback na 22 USD i 1.25 kvartalna dividenda.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
INGR (INGRA d.d.) 1.6k
- harpun
November 6, 2024 at 9:16 PM
-
- Odgovora
- 1.6k
- Pregleda
- 704k
1.6k
-
-
-
-
Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema) 4.2k
- maratonac
November 6, 2024 at 8:08 PM
-
- Odgovora
- 4.2k
- Pregleda
- 1.1M
4.2k
-
-
-
-
Američki predsjednički izbori 2024 56
- etoimene
January 19, 2024 at 8:22 AM - Stručne rasprave
- etoimene
November 6, 2024 at 7:03 PM
-
- Odgovora
- 56
- Pregleda
- 7.1k
56
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 6, 2024 at 6:31 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2k
- harpun
November 6, 2024 at 3:28 PM
-
- Odgovora
- 2k
- Pregleda
- 788k
2k
-