1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 14, 2021 at 10:51 AM
    • #661
    Quote from Manu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Prognoze globalnog rasta. Ključne riječi World, China, India, Emerging and Developing.

    neizbježan storm na strani demanda sa sinergijom neizbježnog storma na strani supplya.

    prilično sam uvjeren da će se odgađanje odluke i dilema dali će se ti stormovi umnožiti ili "samo" zbojiti u desetljećima pred nama pokazati kao jedna od najpromašenijih investitorskih dilema globalno ali i lokalno.

    ovo je sada jako daleko od početnog dima,ovdje sada ima već hrpetina dokaza na dokaze na dokaze da....

    naravno na burzi ne postoji bez rizika kao ni u životu u bilo kojoj situacija ali ako(kada) će mi ovakav risk/reward ratio biti previše znat ću da je vrijeme za investitorsku penziju :)

    ovo me jako posjeća na dileme i rasprave početkom 2010-tih dali kupovati nerevaloriziranu imovinu(hotele) na obali u pola cijene ili niže jer je bilo "ništa posebno" profitabilno.

    ovdje ista situacija imovina u pola cijene a vrlo izgledno sljedi brutalno pozitivan preokret u poslovanju.

    na turizmu su poslije svi zborno pjevali da rizika uopće i nije bilo ^^ ;( ^^

    naravno jer je rizik bio zanemarivo mali a donio je nestvarne prinose u par godina,prinose koji štediše neće ostvariti za 10 života.

    hmm.......

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 14, 2021 at 1:42 PM
    • #662

    https://www.balticexchange.com/en/news-and-ev…weet-spot-.html

    svakim danom ima više onih koji se pitaju:

    Could a winning combination of supply and demand factors lead to a repeat of the boom years?

    Will dry bulk be as good as it was in 2008?

    a moja protupitanja glase:

    zar i bitno manje od toga ne može značajno podebljati novčanik avg investitora?

    zar je neophodan samo najbolji scenarij?

    a na čemu će to avg investitor bolje od najcrnijeg scenarija koji se vrlo izgledno ovdje nudi?

    ...“From the handysizes up to the ore carriers it looks fairly good,” he said. “We are very positive going into 2022. Will dry bulk be as good as it was in 2008? I hope so,” he said.

    ...these factors have prompted shipping experts to describe 2021 as “promising” and “positive” and to start making early comparisons to the boom year of 2008.

    ..we should continue to see a balanced market for the next couple of years at least.”

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 14, 2021 at 5:47 PM
    • #663

    maca popapala CNY? :/


    Panamax: It was an energetic week with EC South America claiming the headlines for the first half of the week due to increased demand from the grain houses for March arrivals. Index type tonnage fixing at around $16,750 was achieved several times basis delivery Singapore via EC South America redelivery Singapore-Japan. At the same time, good demand continued in north Atlantic in the background against a shortage of tonnage. Some fixtures for Baltic trading, which includes breaching INL, were rumoured to have concluded at astonishing rates which have yet to be confirmed. For trips to the Far East, an 82000-dwt delivery Gibraltar achieved $33,000 via US Gulf redelivery China. In large parts of Asia, it was a shortened week. But sentiment remained firm with all three major loading origins showing healthy demand. This was aided by strong support from the Americas and a robust period time charter market. An 82,000-dwt vessel delivery Japan fixed $14,000 for a round trip via Australia, whilst an 81,000-dwt delivery North China agreed $14,250 for one years time charter."

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 14, 2021 at 9:49 PM
    • #664

    https://splash247.com/two-dominant-e…nsition-tsakos/

    When the technology behind future fuels is proven, shipowners will follow very quickly.....

    https://www.reuters.com/article/us-jap…0-idUKKBN2700PM

    Japan will seek to create a commercial hydrogen fuel supply chain by around 2030 to support reducing carbon emissions


    za sada je sigurno da će u min sljedeće dvije godine supply neće moći ugroziti rast vozarina ili veliki rast vozarina.

    što se to više prolongira to će pozitivnost ovog commodities supercycle biti profitabilnija za sve nas.

    svakom godinom odgađanja,produžavanja rast će biti exponencijalniji.

    možemo malo raspraviti o onome što će nizbježno utjecati na razinu te esxponencijalnost.

    demand će rasti to je neizbježno a dužina zadržavanja orderbooka na niskim razinama ovisi o jednoj od ključnih stvari koji će determenirati brzinu novih naruđbi a to je dostupnost novih tehnologija za pogon brodova budućnosti.

    više puta se iz usta CEO dry bulkera u zadnje vrijeme moglo čuti da ih ne zanimaju nove naruđbe u atmosferi tolike neizvjesnosti po pitanju povrata ,vremena korištenja potencijalnih novogradnji.

    nikad nećemo znati točnu istinu ali sigurno će imati nemalog utjecaja na te odluke.

    neizbježno da će i usprkos ovim neizvjesnosti neki se odlučiti na ugovaranje novogradnji pa je i realno za očekivati

    da će to nadmašiti 2020 razine,posebice ako se ovakav rast avg vozarina nastavi.

    jednako je realno za očekivati da će to ostati u granicama koje će biti pokrivene rastom demanda.

    dobitnu kombinaciju će sigurno poboljšati nove regulative koje već danas agresivno guraju staru tonažu prema rezalištima a tempo pritiska će samo jačati.sprema se značajna penalizacija starije tonaže koja neće biti eko friendly.

    čak i ako se kojim slučajem vozarine dignu do tih razina da će biti i penalizacija prihvatljiva ta će tonaža biti prisiljenja na dodatno usporavanje brzine a to će u okolnostima nedostatka slobodne tonaže biti više nego blagonaklono djelovanje na vozarine.

    ovim člancima se dokazuje da ta očekivana tranzicija na nove pogone neće ići preko noći već je min 5 godina u pitanju.

    a to je još jedna od onih stvari koja će pogurati dry bulk u ovom bullu koji se čeka 15g. citius altius fortius.


    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 14, 2021 at 11:08 PM
    • #665

    ...China’s urbanisation levels are currently around 50 per cent compared to a level of 80 per cent in Europe and North America, indicating the Asian country still has some way to go to equal urbanisation rates in Western countries....

    Current steel production in China is around 1.1 billion tonnes per year and has increased by around 200 million tonnes in the past few years.

    “That means another 300 million tonnes a year of iron ore is needed. So a new mine of 20 million or 50 million tonnes per year is a drop in the ocean compared to that incremental demand,”


    https://stockhead.com.au/resources/iron…es-super-cycle/

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 14, 2021 at 11:51 PM
    • #666

    Q1 je svakako iznad ocekivanja.

    Ostaje da vidimo ostatak godine.

    Orderbook se puni, ali ne na nacin da ugrozi naredne dvije godine.

    A to je ipak najvaznije svima ovdje.

    Ceka se Biden. Ako on odradi rekonstrukciju cesta i zeljeznice u Americi slijedi totalno ludilo. S tim da krdo najcesce slijedi gazdu. Europa, Indija...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 9:34 AM
    • #667

    This was the largest monthly wheat export volume to China on record, and almost double the previous record of 402,000 mt in January 2014, said Andrew Woodhouse from Advance Trading. It was also reportedly the biggest monthly wheat export volume to any single country.

    talk has emerged that China reappeared in the Australian wheat market recently, purchasing about 400,000 mt for March-May shipment, and was looking for another 200,000 mt for May-June shipment in the week ended Feb. 13.

    Shipping slot availability driving prices

    There is currently a lack of competition in the Asian wheat market, with Australia the most competitive origin in both the feed and milling wheat sectors.

    Australian suppliers are also seeing resilient export demand for other products such as barley, canola and sorghum, which has been a contributing factor to tight shipping availability.

    The country's barley exports are estimated to have surged 250% year on year to 2.4 million mt over October-January, despite China being ruled out of the market, while wheat exports were estimated to rise by 57% over the same period to 4.4 million mt, data from Advance Trading showed.

    "If it's not feed wheat, it's feed barley -- whatever the desired feed product is, it's all shipping out of Australia," a trader said.

    Tight shipping slot availability is supporting wheat prices, especially for prompt shipment periods, as the buying strategy remains hand-to-mouth -- and the trend is expected to persist in the months ahead, so long as demand remains buoyant and competition in destination markets remains lacking.

    Files

    ScreenShot372.jpg 39.74 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_094027.png 62.55 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 15, 2021 at 10:02 AM
    • #668

    https://en.sse.net.cn/indices/cdfinew2.jsp

    Kejpovi nize, mali brodovi up.

    Odlicno. Ne moze bolje.

    Za ovaj dio godine...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • February 15, 2021 at 10:03 AM
    • #669
    Quote from Manu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Bulkeri usporedba od 23.3. prošle godine.

    Nije za odmet podsjetiti malo koliko još ima za raditi. Ovo je sve još u povojima.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 10:36 AM
    • #670
    Quote from migra

    https://splash247.com/two-dominant-e…nsition-tsakos/

    When the technology behind future fuels is proven, shipowners will follow very quickly.....

    https://www.reuters.com/article/us-jap…0-idUKKBN2700PM

    Japan will seek to create a commercial hydrogen fuel supply chain by around 2030 to support reducing carbon emissions


    za sada je sigurno da će u min sljedeće dvije godine supply neće moći ugroziti rast vozarina ili veliki rast vozarina.

    što se to više prolongira to će pozitivnost ovog commodities supercycle biti profitabilnija za sve nas.

    svakom godinom odgađanja,produžavanja rast će biti exponencijalniji.

    možemo malo raspraviti o onome što će nizbježno utjecati na razinu te esxponencijalnost.

    demand će rasti to je neizbježno a dužina zadržavanja orderbooka na niskim razinama ovisi o jednoj od ključnih stvari koji će determenirati brzinu novih naruđbi a to je dostupnost novih tehnologija za pogon brodova budućnosti.

    više puta se iz usta CEO dry bulkera u zadnje vrijeme moglo čuti da ih ne zanimaju nove naruđbe u atmosferi tolike neizvjesnosti po pitanju povrata ,vremena korištenja potencijalnih novogradnji.

    nikad nećemo znati točnu istinu ali sigurno će imati nemalog utjecaja na te odluke.

    neizbježno da će i usprkos ovim neizvjesnosti neki se odlučiti na ugovaranje novogradnji pa je i realno za očekivati

    da će to nadmašiti 2020 razine,posebice ako se ovakav rast avg vozarina nastavi.

    jednako je realno za očekivati da će to ostati u granicama koje će biti pokrivene rastom demanda.

    dobitnu kombinaciju će sigurno poboljšati nove regulative koje već danas agresivno guraju staru tonažu prema rezalištima a tempo pritiska će samo jačati.sprema se značajna penalizacija starije tonaže koja neće biti eko friendly.

    čak i ako se kojim slučajem vozarine dignu do tih razina da će biti i penalizacija prihvatljiva ta će tonaža biti prisiljenja na dodatno usporavanje brzine a to će u okolnostima nedostatka slobodne tonaže biti više nego blagonaklono djelovanje na vozarine.

    ovim člancima se dokazuje da ta očekivana tranzicija na nove pogone neće ići preko noći već je min 5 godina u pitanju.

    a to je još jedna od onih stvari koja će pogurati dry bulk u ovom bullu koji se čeka 15g. citius altius fortius.


    Display More

    da se podvuku gornje teze o tempu kojim će doći do tranzicije a bez jasnih naznaka dry bulkeri će nerado posezati za naručivanjem ili bitno smanjeno ;)

    p.s.

    uskoro dolaze novi brojevi o trenutnom orderbooku a šuška se da je bolje od najboljih oekivanja. ;)


    After tackling sulfur emissions, the next major IMO goals include reducing carbon intensity—the CO2 emissions of the international fleet averaged out per vessel. The organization is targeting a 40% cut by 2030 compared with 2008 levels, and a reduction in total greenhouse gas emissions of 50% by 2050.

    A number of so-called "future fuels" are being considered, including hydrogen, ammonia and biofuels, but the infrastructure for these products is limited and upfront costs can be considerable. The transition to lower-sulfur bunker fuels in 2020 has demonstrated some of the unique challenges presented by global shifts in specifications, even within the same residual oil-based product. Therefore, the emerging lower-carbon bunkers are likely to supplement, rather than quickly replace, the use of residual-based fuel.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 15, 2021 at 11:18 AM
    • #671

    Shipping Rally And Equity Correction Candidate List https://www.zerohedge.com/markets/shippi…-candidate-list

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 15, 2021 at 11:43 AM
    • #672

    In light of recent S&P’s and the massive capital influx, we revise our dry bulk asset values.

    Shipping Weekly 7/2021 https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_6ec…c260b20fcc9.pdf

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 11:55 AM
    • #673
    Quote from 5. Element

    https://en.sse.net.cn/indices/cdfinew2.jsp

    Kejpovi nize, mali brodovi up.

    Odlicno. Ne moze bolje.

    Za ovaj dio godine...

    čini se da su desetljeća a ne godine u pitanju :/

    TC pmax prijeti probijanju vrha koji je bio jaaaaaaaaako davno

    hmmm....

    Files

    image_2021-02-15_115442.png 40.98 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_115526.png 51.44 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 15, 2021 at 12:12 PM
    • #674

    Baltic Capesize-indeks + 1,5 prosent til 10.457 dollar pr dag

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 12:39 PM
    • #675
    Quote from jasko

    Baltic Capesize-indeks + 1,5 prosent til 10.457 dollar pr dag

    doći će i dan za up,snažno up

    iz priloga je vidljiv značajan disbalans u preraspodjeli a koji je izgledno posljedica straha koji je izazvao

    incident sa požarom sao luis gdje su operacije prilično normalizirane ali....

    moguće da će baš taj disbalans u skoroj budućnosti još višlje pogurati capesize :/

    nebi bilo prvi put :)

    Files

    image_2021-02-15_123858.png 88.76 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 15, 2021 at 12:55 PM
    • #676

    Oslo (TDN Direct): Kepler Cheuvreux povisuje ciljnu cijenu Golden Ocean na 85 sa prethodnih 54 NOK po dionici i ponavlja preporuku za kupnju.

    To proizlazi iz analize brokerske kuće u ponedjeljak.

    Kepler Cheuvreux procjenjuje iskorištenost flote veću od 90 posto u 2021.

    "Procjenjujemo prosječnu stopu TCE-a od 20.000, 24.000 i 32.000 američkih dolara dnevno za razdoblje 2021.-2023. ", piše brokerska kuća.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 12:55 PM
    • #677

    i dalje najtrgovanij,najtraženiji segment je dry bulk usprkos značajnom rast vrijednosti SH.

    hoće li veliki kritičari vrednovanja u bilanci napokon doći na svoje :/

    hoće li se početi žaliti na podcijenjenost? :)

    Files

    image_2021-02-15_124827.png 89.85 kB – 0 Downloads image_2021-02-15_125511.png 69.23 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • February 15, 2021 at 12:56 PM
    • #678

    Znači opet zelenjava a još ne rade ni Kina ni US. Dobri su izgledi da panamaxi probiju 20k već u ožujku. A možda i prije.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 15, 2021 at 1:11 PM
    • #679
    Quote from migra
    Quote from migra

    u prilogu malo kamilice za oči i lagan san ;)

    evo nas na Pmax >16k za ožujak

    trava zelena,kamilica za oči ili kako kome....

    ide dalje Pmax prijeti koti 17K

    hmm...

    dali mi to ulazimo u fazu ubrzanja?van kontrole? :/

    Display More

    fururesi

    Pmax ožujak >17k

    vlak kojem su otkazale kočnice,brod kojem je zaglavila gas sajla?pa kud baš na CNY kada bi najmanje smjelo :/

    "nnništa pooosebnooo"? =O

    aha,DAA,ma ne vodi brigu......

    :saint:

    Files

    image_2021-02-15_130426.png 139.12 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 15, 2021 at 2:07 PM
    • #680

    BULK: BALTIC DRY-INDEKSEN +1,9% TIL 1.364 POENG

    Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er opp 1,9 prosent til 1.364 poeng
    Capesize 1,5%
    Panamax 3,0%
    Handysize 1,2%
    Supramax 1,3% https://finansavisen.no/nyheter/shippi…rtsetter-opptur

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 21 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™