Cape +26,35%, preko 28k 👍🤜
Cape +12,82, malo više od 31, 6 k
Cape +26,35%, preko 28k 👍🤜
Cape +12,82, malo više od 31, 6 k
BCI 5 T/C routes 180000 31671 3600
BPI 5 T/C routes 82500 18859 282
BSI 10 T/C routes 58328 14209 142
BHSI 7 T/C routes 38200 12241 179
BDI INDEX 2259 +157
Cape +26,35%, preko 28k 👍🤜
Cape +12,82, malo više od 31, 6 k
Bome nema stajanja Cape +9,42%, cca 34,65k 👍🤜🙂
Mali update u svezi narudzbi u dry bulku:
Dry Bulk Fleet Growth for 2023 Expected to Reach 3% | Hellenic Shipping News Worldwide
BCI 5 T/C routes 180000 34656 2985
BPI 5 T/C routes 82500 18950 91
BSI 10 T/C routes 58328 14526 317
BHSI 7 T/C routes 38200 12510 269
BDI INDEX 2391 +132
Čisto vizualizqcije radi usporedba indexa na 01.11 i na današnji dan
Evo i konvergencije futuresa indexima, ako je netko sumnjao. Još jednom se pokazalo kako u dry bulku vrlo često eventualna značajna diskrepancija izmeðu futuresa i indexa završava konvergencijom futuresa prema indexu.
Ajmo promatrat...
After tanker it's drybulk next in the cycle.....
Cape +12,82, malo više od 31, 6 k
Bome nema stajanja Cape +9,42%, cca 34,65k 👍🤜🙂
I evo nama cape +20,60%, na cca 41.800$, pa da sada vidimo konvergenciju
A ovi biseri prodali onu drugu novogradnju , i poklonili ATPL tankerskoj legalno kroz dokap Koliko su morali sastrane dobit direkt u vlasništvu u tankerskoj za te odluke
BCI 5 T/C routes 180000 41796 7140
BPI 5 T/C routes 82500 19183 233
BSI 10 T/C routes 58328 14959 433
BHSI 7 T/C routes 38200 13016 506
BDI INDEX 2696 +305
Kud baš sad u foto finišu.😢
Evo toliko je napeta situacija da futuresi rastu i nocu 😂
Dec up +2,400/+1,600/+1,925 respectively on Cape/Pmx/Smx.
Q1 up +575/+950/+725 respectively.
Evo i konvergencije futuresa indexima, ako je netko sumnjao. Još jednom se pokazalo kako u dry bulku vrlo često eventualna značajna diskrepancija izmeðu futuresa i indexa završava konvergencijom futuresa prema indexu.
Ajmo promatrat...
I dalje u revijalnom tonu. Dok svi PROMATRAJU tržište odraďuje svoje.
Ajmo i dalje promatrat ❤️🙂👍
Bome nema stajanja Cape +9,42%, cca 34,65k 👍🤜🙂
I evo nama cape +20,60%, na cca 41.800$, pa da sada vidimo konvergenciju
I dodatnih +11,60% na cca 46.700$ 🙂🤜👍
BCI 5 T/C routes 180000 46681 4885
BPI 5 T/C routes 82500 19975 792
BSI 10 T/C routes 58328 15678 719
BHSI 7 T/C routes 38200 13522 506
BDI INDEX 2937 +241
Strašno
BCI 5 T/C routes 180000 46681 4885
BPI 5 T/C routes 82500 19975 792
BSI 10 T/C routes 58328 15678 719
BHSI 7 T/C routes 38200 13522 506BDI INDEX 2937 +241
Straaasašno!
Premalo se pise o uzroku ovoga rasta. Tj. nitko ne razglaba o tome. Koje je vase misljenje da je uzrok ovoga rasta?
Sto ja pratim, vise je razloga. Ipak uvik je najveci razlog Kina, koja cini 30 tak(i vise) posto dry bulka.
Vidim da uvoze zadnjih mjeseci puno zeljeza, zeleci obnoviti zalihe. Unatoc tome sto uvoze te zalihe ne rastu. Znaci da se oporavlja gradnja, da se trosi puno zeljeza.
Uz to, panamski kanal je isto jedan od uzroka.
Ipak, Joakin se kladi na pad u Q1, al je falio do kraja i Q4. Chris je pogodio Q4 i kladi se dobru 2024.
Koje je vase misljenje?
Premalo se pise o uzroku ovoga rasta. Tj. nitko ne razglaba o tome. Koje je vase misljenje da je uzrok ovoga rasta?
Sto ja pratim, vise je razloga. Ipak uvik je najveci razlog Kina, koja cini 30 tak(i vise) posto dry bulka.
Vidim da uvoze zadnjih mjeseci puno zeljeza, zeleci obnoviti zalihe. Unatoc tome sto uvoze te zalihe ne rastu. Znaci da se oporavlja gradnja, da se trosi puno zeljeza.
Uz to, panamski kanal je isto jedan od uzroka.
Ipak, Joakin se kladi na pad u Q1, al je falio do kraja i Q4. Chris je pogodio Q4 i kladi se dobru 2024.
Koje je vase misljenje?
Da se treba kladit