BC 5 T/C routes 180000 21364 1509
BPI 5 T/C routes 82500 15399 155
BSI 10 T/C routes 58328 14499 -235
BHSI 7 T/C routes 38200 12263 7
BDI INDEX 1752 +58
BC 5 T/C routes 180000 21364 1509
BPI 5 T/C routes 82500 15399 155
BSI 10 T/C routes 58328 14499 -235
BHSI 7 T/C routes 38200 12263 7
BDI INDEX 1752 +58
Zanimljivo; Diana narucila nove kamsarmaxe, gotovi ce biti tek krajem 2027 ili pocetkom 2028. Dakle za novogradnje se ceka 4 godine. Cijena 46 miliona, trenutno nemam vremena usporediti ih sa novogradnjama od Atlantske.
Zanimljivo; Diana narucila nove kamsarmaxe, gotovi ce biti tek krajem 2027 ili pocetkom 2028. Dakle za novogradnje se ceka 4 godine. Cijena 46 miliona, trenutno nemam vremena usporediti ih sa novogradnjama od Atlantske.
To su dual fuel
Zanimljivo; Diana narucila nove kamsarmaxe, gotovi ce biti tek krajem 2027 ili pocetkom 2028. Dakle za novogradnje se ceka 4 godine. Cijena 46 miliona, trenutno nemam vremena usporediti ih sa novogradnjama od Atlantske.
To su dual fuel
Vidim, treba viditi koliko su kao takvi skuplji.
Strani brodari i danas rastu
Strani brodari i danas rastu
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Prate Kraljicu.
BCI 5 T/C routes 180000 20675 -689
BPI 5 T/C routes 82500 15384 -15
BSI 10 T/C routes 58328 14237 -262
BHSI 7 T/C routes 38200 12232 -31
BDI INDEX 1716 -36
FFA rates danas rastu
Cape +1125 to 21,645$/day.
Turning to bulker speeds, Clarksons Research notes they were down 2% in January to August, and reached a new low of 10.9 knots in July and August.
BIMCO analysis suggests lower freight rates and climate regulations are expected to cause dry bulk sailing speeds to fall 2-3% from 2022 to 2024.
BCI 5 T/C routes 180000 21645 1125
BPI 5 T/C routes 82500 15159 -146
BSI 10 T/C routes 58328 13890 -151
BHSI 7 T/C routes 38200 12190 -28
BDI INDEX 1737 +36
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~6%
Panamax: up ~2%
Vjerovatno je pravo pitanje ne da li će Cape probiti 20k, nego kada, koliko i na koji rok. E sada tko odgovori na ova pitanja imat će puno jednostavniji izbor kako postupiti u nadolazećem periodu 🙂👍❤️.
Ajmo promatrat
I dalje se u "galami i buci" pomalo i tiho dešavaju fundamentalno važne stvari.
👌✌️🤞❤️
cape up 6.2%
Citam da su zalihe zeljeza u Kini najnize u posljenjih 7 godina. Moglo bi znacajnije povuci gore ako ih budu obnavljali.
BCI 5 T/C routes 180000 22996 1351
BPI 5 T/C routes 82500 14905 -254
BSI 10 T/C routes 58328 13753 -137
BHSI 7 T/C routes 38200 12139 -51
BDI INDEX 1780 +43
BCI 5 T/C routes 180000 22996 1351
BPI 5 T/C routes 82500 14905 -254
BSI 10 T/C routes 58328 13753 -137
BHSI 7 T/C routes 38200 12139 -51
BDI INDEX 1780 +43
BDI najviši od 24.10.2022
BCI najviši od 10.07.2022
Display MoreBCI 5 T/C routes 180000 22996 1351
BPI 5 T/C routes 82500 14905 -254
BSI 10 T/C routes 58328 13753 -137
BHSI 7 T/C routes 38200 12139 -51
BDI INDEX 1780 +43
BDI najviši od 24.10.2022
BCI najviši od 10.07.2022
Ni jedan ni drugi ne igraju ulogu ATPL...dolazi loši 3Q i ne vidim poantu...
BDI najviši od 24.10.2022
BCI najviši od 10.07.2022
Ni jedan ni drugi ne igraju ulogu ATPL...dolazi loši 3Q i ne vidim poantu...
Tema je dry bulk a ne atpl.
Pazi dolazi loši 3Q.
Inače na drugim dionicama kupuje budućnost, a sada prošlost