Freight Futures AM Update
Dry Bulk
Capesize: up ~5%
Panamax: up ~4%
Freight Futures AM Update
Dry Bulk
Capesize: up ~5%
Panamax: up ~4%
0,55
Zanimljivo...ali ovo ne smeta pojedincima, da uporno propagiraju kako dionica nije odradila pad naspram stranih brodara.
To baš i nije potpuno točno, ATPL je odradila rast od cca 20% ove godine nakon same najave dividende od 5€, zbog čega je porasla za cca 10€, dok su strani brodari uglavnom u minusu ove godine, bez obzira na dividendu. Kada bi se gledale same vozarine, a ne najavljena isplata dividende, cijena ATPL bi vjerojatno bila u rangu sa stranim brodarima.
Zanimljivo...ali ovo ne smeta pojedincima, da uporno propagiraju kako dionica nije odradila pad naspram stranih brodara.
To baš i nije potpuno točno, ATPL je odradila rast od cca 20% ove godine nakon same najave dividende od 5€, zbog čega je porasla za cca 10€, dok su strani brodari uglavnom u minusu ove godine, bez obzira na dividendu. Kada bi se gledale same vozarine, a ne najavljena isplata dividende, cijena ATPL bi vjerojatno bila u rangu sa stranim brodarima.
Krivo sam se izrazio, da uopće treba odraditi pad...
Vec se radujem trgovanju nakon dividende. Po mom misljenju, vec se naveliko sprema ulazak po padu nakon dividende, neki govore i o 20%. Samo, bit ce daleko vise zanimljivo ako do pada uopce ne dodje iz bilo kog razloga, npr. porasta vozarina do tada....
Ako nesto vrijedi 100 a prodaje se po 60, a netko ceka da se prodaje po 50 jer on misli da tako treba biti, je po meni kockanje s propustenom prilikom....
Ja uopće nisam rekao da će dionica ATPL pasti nakon dividende, već da je na samu najavu divke od 5€ porasla za 10€.
Po meni je veći problem isplata dividende dok firma posluje sa minusom, a trenutne vozarine im nisu dovoljne da
pokriju sve troškove. Q1 je bio u plusu samo zbog isplate odštete za havariju broda Revelin, dok su inače cijeli Q1
plovili u minusu, isto kao i veći dio Q2, ali možda nas iznenade i u Q2 sa pozitivnim poslovanjem, tko to zna, možda
prodaju neki brod ili nešto, imaju oni još par aseva u rukavu, a svoje bonuse su zacementirali za EBITDA-u, a ne za
čistu dobit, pa će si pretpostavljam podijeliti i par tisuća dionica prije isplate dividende po principu "šteta da propadne
ili kome ću dati ako neću sebi", ali to je već drugi par opanaka...i sve to dok je toliko puta od 2019. godine najavljivana
Batala još uvijek rupa u zemlji duboka 10m iskopana za dvije podzemne etaže za garažu.
Pa isplata dividende je za proslu godinu...
Display MoreJa uopće nisam rekao da će dionica ATPL pasti nakon dividende, već da je na samu najavu divke od 5€ porasla za 10€.
Po meni je veći problem isplata dividende dok firma posluje sa minusom, a trenutne vozarine im nisu dovoljne da
pokriju sve troškove. Q1 je bio u plusu samo zbog isplate odštete za havariju broda Revelin, dok su inače cijeli Q1
plovili u minusu, isto kao i veći dio Q2, ali možda nas iznenade i u Q2 sa pozitivnim poslovanjem, tko to zna, možda
prodaju neki brod ili nešto, imaju oni još par aseva u rukavu, a svoje bonuse su zacementirali za EBITDA-u, a ne za
čistu dobit, pa će si pretpostavljam podijeliti i par tisuća dionica prije isplate dividende po principu "šteta da propadne
ili kome ću dati ako neću sebi", ali to je već drugi par opanaka...i sve to dok je toliko puta od 2019. godine najavljivana
Batala još uvijek rupa u zemlji duboka 10m iskopana za dvije podzemne etaže za garažu.
Bud mogao bi danas objaviti link za futures-e.
Čisto reda radi, kao što inače objaviš, kada padaju!
Jako me zanima kako stoje, i koje su boje?
Display MoreJa uopće nisam rekao da će dionica ATPL pasti nakon dividende, već da je na samu najavu divke od 5€ porasla za 10€.
Po meni je veći problem isplata dividende dok firma posluje sa minusom, a trenutne vozarine im nisu dovoljne da
pokriju sve troškove. Q1 je bio u plusu samo zbog isplate odštete za havariju broda Revelin, dok su inače cijeli Q1
plovili u minusu, isto kao i veći dio Q2, ali možda nas iznenade i u Q2 sa pozitivnim poslovanjem, tko to zna, možda
prodaju neki brod ili nešto, imaju oni još par aseva u rukavu, a svoje bonuse su zacementirali za EBITDA-u, a ne za
čistu dobit, pa će si pretpostavljam podijeliti i par tisuća dionica prije isplate dividende po principu "šteta da propadne
ili kome ću dati ako neću sebi", ali to je već drugi par opanaka...i sve to dok je toliko puta od 2019. godine najavljivana
Batala još uvijek rupa u zemlji duboka 10m iskopana za dvije podzemne etaže za garažu.
Cuj problema isplatit 5€ divke sa toliko love na racunu i placenim novim brodovima u dobrom postotku…
Iako da i ja kao vlasnik nebi da mi isplate divku, jer nema smisla, cijena ce otic za taj iznos dolje pa nikakve koristi. Bolje da su krenuli za taj iznos kupit svoje dionice i podijelit ih umjesto dividende postojecim dionicarima
Kako nikakve koristi kad vam je na racunu 5 eura vise po dioni?? Ako ste kupovali prije objave dividende..
a jbga na racunu dobijes 5, + platis porez na divku, a na vrijednosti portfelja izgubis 5 ili vise 🤣🤣🤣.. ono bas si super prosao 🫣
Da sa tih 5€.. ili ukupno 7 mil.€ stave laganini na kupnju dionica, svi bi prosli poprilicno bolje garant.
Jbga, naucit cete 😉
a jbga na racunu dobijes 5, + platis porez na divku, a na vrijednosti portfelja izgubis 5 ili vise 🤣🤣🤣.. ono bas si super prosao 🫣
Da sa tih 5€.. ili ukupno 7 mil.€ stave laganini na kupnju dionica, svi bi prosli poprilicno bolje garant.
Jbga, naucit cete 😉
Kako izgubis na vrijednosti? Kupio si npr po 52, predlozena dividenda, slocilo na 57, pokupio tih pet eura minus porez, vratilo se na 52. Ova glupa tvrdnja se uvik provlaci, ne kazem da nema boljih instrumenata, ali ne stoji ta tvrdnja da za dionicare nema nikakve koristi. Korist je nekih 7 posto, da ne racunam sad tocno.
Ja sam i tako gro kupovao 2016. po 15-20, pa ovaj skok od 52 na 57 sto navodis je nikakav da bi uopce i razmatrao ulaganje u nesto jako ciklicno,
A to da je sa 52 skocila na 57 samo zbog divke, njahhh. Koliko bi skocila da je recimo uprava kupila za 7mil €.. po tim cjenama, recimo 130k komada 😳, pa podjelila dionicarima 1 na svakih 10 koje imas. Vjerovatno bi cijena otisla do NAV-DUG 👌
Inace bolje su recimo rasle jdpl, ulpl 💪😎 a nemaju divke 😉, tako da je nesto raslo zbog divke i ne drzi vodu. Pa sad gdje si bolje prosao ☺️
To da ce past nakon divke tih 5€ ili vise...njahh.... jel danas zaba 14% manja kolko je bila divka?
To da ce narast jer je uprava kupovala ista ... njahhh... (STNG)
prestanite se bavit gledanjem u grah i pocnite gledat u graf Zlocka nam je dezurna na grahu
Bezbroj je primjera da uprava kupuje dionice jer je kao super jeftino al da dionica i dalje pada pa samim time kolko god uprava kupovala ako s druge strane ima vise prodavaca dionica ce i dalje padat a dionicar nece vidjet ni cijenu ni dividendu. Naravno moze to bit i obrnuto pa da dionica ne raste na najavu dividende . al tu se vracamo na to da ste vi u pravu koliko i mi ostali koji navijamo za vecu dividendu.
To da ce past nakon divke tih 5€ ili vise...njahh.... jel danas zaba 14% manja kolko je bila divka?
Tu je razlog prije što je imala brutalnu dobit u 1Q23
Freight Futures AM Update
Dry Bulk
Capesize: up ~6%
Panamax: up ~6%
BCI 5 T/C routes 180000 11470 1704
BPI 5 T/C routes 82500 9973 539
BSI 10 T/C routes 58328 8591 -238
BHSI 7 T/C routes 38200 9474 -185
BDI INDEX 1016 +77
Last 5 years Capes TA was exactly at 30k (+/-) mid July.
Drž te gaće............
Ekonomist Stiglitz je bearish za shipping (mada koliko razumijem iz teksta misli na kontejnere)....
Last 5 years Capes TA was exactly at 30k (+/-) mid July.
Drž te gaće............
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Držim, držim da se ne za*erem kad vidim za koliko voze...
Dobro da je Gorko, pardon Slano trenutno u floti od HBC-a pa oni voze sa minusom...
Veselo....
Ekonomist Stiglitz je bearish za shipping (mada koliko razumijem iz teksta misli na kontejnere)....
https://www.tradewindsnews.com/tankers/nobel-…ing/2-1-1462464
Čim se nađe jeftiniji prijevoz od brodskog, prestat će potreba za brodskim prijevozom. Oh, wait...