Sad kad kinezi odrade koronu sto smo svi odradili 2021. Ima da se zalaufa 😉, tko misli se dobro pozicionirati neka samo ceka 🤣
DRY BULK
-
-
-
Methodology: The Doric Shipbroker S.A. research team conducted an online survey with 102 shipowners, charterers, operators and brokers between January 03 and January 12, with purpose being to gauge market sentiment. Out of the sample, 37.5 percent were shipowners, 37.5 percent charterers/operators and 25.5 percent shipbrokers.
-
Naznake boljih dana
UPDATE 1-China's central bank injects fresh funds through medium-term loans, rate unchangedChina's central bank stepped up liquidity injections on Monday, offering more loans to some banks through its medium-term lending facility - a move that comes…www.reuters.comInvestors also anxiously await the release of China’s full-year gross domestic product (GDP) and other key economic indicators due on Tuesday.
Analysts polled by Reuters expect China’s economic growth likely grew just 2.8% in 2022 amid widespread lockdowns, well below the official target of around 5.5%. But they predicted a sharp rebound of 4.9% growth this year, before steadying in 2024.
-
Vecina provincuja u kini su za cilj ove godine stavili projekcije rasta od 5,5 do 9,5% tako da je 4,9 konzervatvno pi mom misljenju
-
Vecina provincuja u kini su za cilj ove godine stavili projekcije rasta od 5,5 do 9,5% tako da je 4,9 konzervatvno pi mom misljenju
Da li možda znate kolike su im projekcije rasta bile za prošlu godinu i da li su ih ostvarili?
-
Pa vecinu prosle godine, komunisticka partija je odbila davati projekcije jer su rekli da rast je manje vazan od borbe protiv covida. Kolega mislim da mijesate ocekivani rast BDP kine (uglavnom baziran na zapadnim ocekivanjima) i unutarnjih ciljeva same Kine koji oni sebi zadaju i u skladu s time djeluju.
-
Bosphorus traffic stopped after ship ran aground
A cargo ship sailing from Ukraine ran aground in Turkey's Bosphorus Strait suspending all traffic, the local media reported on Monday citing the Turkish Tribeca Shipping Agency.
According to reports, the ship in question, MKK-1, got stranded close to Istanbul's Beykoz district at the northern end of the sea passage due to a rudder failure.
No damage has been reported, and the General Directorate of Coastal Safety dispatched rescue vessels to assist the 142-meter-long grain carrier bound for the Turkish Mediterranean port of Mersin.
-
-
BCI 5 T/C routes 180000 10874 104
BPI 5 T/C routes 82500 9636 18
BSI 10 T/C routes 58328 7406 -139
BHSI 7 T/C routes 38200 8782 -214
BDI INDEX 946 UNCH
-
Supre padaju na 7400$, čini mi se da je BE oko 12k $.
Svi bulkeri na Spot-u trenutno posluju s minusom, osim
ako imaju potpisane dugoročne ugovore.
Nije mi samo jasno kako ste objavili da Jadroplov za
2 Supramaxa ima vozarine 17k $, ako su na Spot tržištu
vozarine više nego duplo niže?
-
-
Mislim da bi trebao ići na radionice - pozitivom do uspjeha............
-
Udahni duboko i pogledaj još jedanput.........
-
Mislim da bi trebao ići na radionice - pozitivom do uspjeha............
Slažem se da bih mogao poslušati radionicu pozitivom do uspjeha (dobar smisao za humor ),
ali zanima me na koju radionicu bi trebali otići oni koji su kupovali ATPL na 550 kn kada se najavljivao
nastavak SuperCiklusa u ljeto prošle godine?
Prošle godine sam preporučio na forumu da se dionica ATPL kupuje na 350kn, kada sam i ja kupovao,
te sam preporučio da se dionica ATPL proda na 550kn kada sam prodao, jer sam vidio da su vozarine
na vrhuncu i da mogu samo pasti, a pogotovo što se Capesize vozarine nisu bile oporavile cijelu prošlu
godinu.
Ako koga još uopće zanima što bih preporučio sada, rekao bih umjereni oprez i praćenje vozarina i stanja
u Kini s obzirom na nadolazeću kinesku novu godinu, ali svi analitičari najavljuju recesiju sa ili bez inflacije,
pa ćemo još vidjeti da li će se desiti hard landing, soft landing ili samo landing.
Za usporedbu prošle godine na 18.01. su sve vozarine osim kejpova bile preko 20k $, dok su
danas sve vozarine osim kejpova ispod 10k $, a za supre su pale čak na 7,4k $
18.01.2022
BCI 5 T/C routes 180000 10913 -1277
BPI 5 T/C routes 82500 20011 -924
BSI 10 T/C routes 58328 20242 -261
BHSI 7 T/C routes 38200 20909 -310
BDI INDEX 1644 -87
16.01.2023
BCI 5 T/C routes 180000 10874 104
BPI 5 T/C routes 82500 9636 18
BSI 10 T/C routes 58328 7406 -139
BHSI 7 T/C routes 38200 8782 -214
BDI INDEX 946 AUCH
-
Sve otišlo u dionice,zalihe kokica na minimumu a sve mi se čini da potražnja raste 😁
-
Mislim da bi trebao ići na radionice - pozitivom do uspjeha............
Slažem se da bih mogao poslušati radionicu pozitivom do uspjeha (dobar smisao za humor ),
ali zanima me na koju radionicu bi trebali otići oni koji su kupovali ATPL na 550 kn kada se najavljivao
nastavak SuperCiklusa u ljeto prošle godine?
Prošle godine sam preporučio na forumu da se dionica ATPL kupuje na 350kn, kada sam i ja kupovao,
te sam preporučio da se dionica ATPL proda na 550kn kada sam prodao, jer sam vidio da su vozarine
na vrhuncu i da mogu samo pasti, a pogotovo što se Capesize vozarine nisu bile oporavile cijelu prošlu
godinu.
Ako koga još uopće zanima što bih preporučio sada, rekao bih umjereni oprez i praćenje vozarina i stanja
u Kini s obzirom na nadolazeću kinesku novu godinu, ali svi analitičari najavljuju recesiju sa ili bez inflacije,
pa ćemo još vidjeti da li će se desiti hard landing, soft landing ili samo landing.
Za usporedbu prošle godine na 18.01. su sve vozarine osim kejpova bile preko 20k $, dok su
danas sve vozarine osim kejpova ispod 10k $, a za supre su pale čak na 7,4k $
18.01.2022
BCI 5 T/C routes 180000 10913 -1277
BPI 5 T/C routes 82500 20011 -924
BSI 10 T/C routes 58328 20242 -261
BHSI 7 T/C routes 38200 20909 -310
BDI INDEX 1644 -87
16.01.2023
BCI 5 T/C routes 180000 10874 104
BPI 5 T/C routes 82500 9636 18
BSI 10 T/C routes 58328 7406 -139
BHSI 7 T/C routes 38200 8782 -214
BDI INDEX 946 AUCH
Kolega, mnogi su crnjacili na 200 pa je otislo gore skoro 200%, i obrnuto, kao sto kazete.
Poanta je da zapravo nitko ne zna sto ce biti za 3, 6 ili 12 mjeseci s vozarinama, a jos manje kakva ce u tom trenutku, tada, biti perspektiva, jer to je ono sto ce najvise pogurati ili potopiti cijenu dionice. Zato jer su uzroci i jednog i drugog kompleksni, nepredvidivi, volatilni, barem na kratak rok. Na dulji rok definitivno bih ostao kod ocjene da bi odnos potraznje i ponude trebao biti dobar, cak jako dobar, zbog niskog OB-a i velike kolicine brodova koja ce morati u rezaliste, sto zbog starosti sto zbog EEXI-a.
Tek kad covjek u glavi pomnozi te dvije stvari, buduce vozarine u nekom trenu i perspektive istih tada za ubuduce, e tad dobije sliku koje su sve mogucnosti za cijenu dionice tada. Ja osobno bih prodao onda kad se pomnoze dobre vozarine s dobrim outlook-om. Kad ce to biti, ne znam. Ali imam investirano dovoljno puno da dobro zaradim kad se to desi, a dovoljno malo da me ne boli glava ako pricekam recimo jos 6, 12 ili 18 mjeseci.
U svakom slucaju, mislim da ce biti ok i zelim svima srecu i pamet da zarade u narednom periodu.
I da, skoro zaboravih reci: book. Jako je vazan, jer daje bottom line, neku sigurnost i izdrzljivost kroz vrijeme.
-
Mislim da bi trebao ići na radionice - pozitivom do uspjeha............
Slažem se da bih mogao poslušati radionicu pozitivom do uspjeha (dobar smisao za humor ),
ali zanima me na koju radionicu bi trebali otići oni koji su kupovali ATPL na 550 kn kada se najavljivao
nastavak SuperCiklusa u ljeto prošle godine?
Prošle godine sam preporučio na forumu da se dionica ATPL kupuje na 350kn, kada sam i ja kupovao,
te sam preporučio da se dionica ATPL proda na 550kn kada sam prodao, jer sam vidio da su vozarine
na vrhuncu i da mogu samo pasti, a pogotovo što se Capesize vozarine nisu bile oporavile cijelu prošlu
godinu.
Ako koga još uopće zanima što bih preporučio sada, rekao bih umjereni oprez i praćenje vozarina i stanja
u Kini s obzirom na nadolazeću kinesku novu godinu, ali svi analitičari najavljuju recesiju sa ili bez inflacije,
pa ćemo još vidjeti da li će se desiti hard landing, soft landing ili samo landing.
Za usporedbu prošle godine na 18.01. su sve vozarine osim kejpova bile preko 20k $, dok su
danas sve vozarine osim kejpova ispod 10k $, a za supre su pale čak na 7,4k $
18.01.2022
BCI 5 T/C routes 180000 10913 -1277
BPI 5 T/C routes 82500 20011 -924
BSI 10 T/C routes 58328 20242 -261
BHSI 7 T/C routes 38200 20909 -310
BDI INDEX 1644 -87
16.01.2023
BCI 5 T/C routes 180000 10874 104
BPI 5 T/C routes 82500 9636 18
BSI 10 T/C routes 58328 7406 -139
BHSI 7 T/C routes 38200 8782 -214
BDI INDEX 946 AUCH
Pa ti su cudo, kupio tih par komada po najnizoj cijeni u godini dana i onda ih prodao po najvisoj 🤣🤣🤣🤣🤣
I da je cijena ostala na preko 550 i to bi bilo malo s obzirom na BV, EPS, i druge parametre valuacije.
Ali je super kad ovako padne 😀
-
Slažem se da bih mogao poslušati radionicu pozitivom do uspjeha (dobar smisao za humor ),
ali zanima me na koju radionicu bi trebali otići oni koji su kupovali ATPL na 550 kn kada se najavljivao
nastavak SuperCiklusa u ljeto prošle godine?
Prošle godine sam preporučio na forumu da se dionica ATPL kupuje na 350kn, kada sam i ja kupovao,
te sam preporučio da se dionica ATPL proda na 550kn kada sam prodao, jer sam vidio da su vozarine
na vrhuncu i da mogu samo pasti, a pogotovo što se Capesize vozarine nisu bile oporavile cijelu prošlu
godinu.
Ako koga još uopće zanima što bih preporučio sada, rekao bih umjereni oprez i praćenje vozarina i stanja
u Kini s obzirom na nadolazeću kinesku novu godinu, ali svi analitičari najavljuju recesiju sa ili bez inflacije,
pa ćemo još vidjeti da li će se desiti hard landing, soft landing ili samo landing.
Za usporedbu prošle godine na 18.01. su sve vozarine osim kejpova bile preko 20k $, dok su
danas sve vozarine osim kejpova ispod 10k $, a za supre su pale čak na 7,4k $
18.01.2022
BCI 5 T/C routes 180000 10913 -1277
BPI 5 T/C routes 82500 20011 -924
BSI 10 T/C routes 58328 20242 -261
BHSI 7 T/C routes 38200 20909 -310
BDI INDEX 1644 -87
16.01.2023
BCI 5 T/C routes 180000 10874 104
BPI 5 T/C routes 82500 9636 18
BSI 10 T/C routes 58328 7406 -139
BHSI 7 T/C routes 38200 8782 -214
BDI INDEX 946 AUCH
Pa ti su cudo, kupio tih par komada po najnizoj cijeni u godini dana i onda ih prodao po najvisoj 🤣🤣🤣🤣🤣
I da je cijena ostala na preko 550 i to bi bilo malo s obzirom na BV, EPS, i druge parametre valuacije.
Ali je super kad ovako padne 😀
Ja sam javno na forumu nesebično savjetovao drugima kada da kupe i kada da prodaju ATPL i tko je tako
napravio taj je i zaradio, a što si ti savjetovao? Dijelim svoje znanje i iskustvo na brodarima sa drugima,
tome bi valjda forum i trebao služiti. Brodarske dionice su kruh sa sedam kora i tko se nije opekao na
brodarima taj ne zna o čemu pričam.
Kažem da je sada situacija sa vozarinama klimava, jer svi, ali baš svi brodovi koji voze na trenutnim Spot
vozarinama voze sa minusom, a ako i kada vozarine počnu značajno rasti, onda možemo razgovarati o
drugim valuacijama. Pa nije ni MM na ATPL bez razloga postavio cijenu na ovu koja je sada, već je bila
rasprodaja tisuća i tisuća dionica iznad 400 kn, koju ni kupnja od strane trezora nije mogla progutati.
-
-
Za sada ništa od preokreta vozarina
BCI 5TC 10287 -587
-
Cleaves najnovije izvjesce, i dalje optimisticno:
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 90k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-