BCI 5 T/C routes 180000 12473 -102
BPI 5 T/C routes 82500 11986 -414
BSI 10 T/C routes 58328 9585 -452
BHSI 7 T/C routes 38200 10286 -325
BDI INDEX 1146 -30
BCI 5 T/C routes 180000 12473 -102
BPI 5 T/C routes 82500 11986 -414
BSI 10 T/C routes 58328 9585 -452
BHSI 7 T/C routes 38200 10286 -325
BDI INDEX 1146 -30
BCI 5 T/C routes 180000 12473 -102
BPI 5 T/C routes 82500 11986 -414
BSI 10 T/C routes 58328 9585 -452
BHSI 7 T/C routes 38200 10286 -325
BDI INDEX 1146 -30
Supramaxi na 9585 $, to je već popriličan minus u poslovanju, ako je BE oko 12k $
Display MoreBCI 5 T/C routes 180000 12473 -102
BPI 5 T/C routes 82500 11986 -414
BSI 10 T/C routes 58328 9585 -452
BHSI 7 T/C routes 38200 10286 -325
BDI INDEX 1146 -30
Supramaxi na 9585 $, to je već popriličan minus u poslovanju, ako je BE oko 12k $
minus je samo onima koji žele minus računati.......onima koji zbrajaju nevidljive pluseve "koji dolaze" za "koji mjesec" na dugačkom štapu kojem samo oni vide kraja, cvjeta cvijeće u "dry bulk poduzeće".......glavu u pijesak i udri brigu na veselje uz ignoriranje pada do svake nove sljedeće točke pucanja koja svako malo dolazi na sve nižim razinama........ignorirati se može koliko tko želi ali market je nuemoljiv......
Supramaxi na 9585 $, to je već popriličan minus u poslovanju, ako je BE oko 12k $
minus je samo onima koji žele minus računati.......onima koji zbrajaju nevidljive pluseve "koji dolaze" za "koji mjesec" na dugačkom štapu kojem samo oni vide kraja, cvjeta cvijeće u "dry bulk poduzeće".......glavu u pijesak i udri brigu na veselje uz ignoriranje pada do svake nove sljedeće točke pucanja koja svako malo dolazi na sve nižim razinama........ignorirati se može koliko tko želi ali market je nuemoljiv......
neka nas zaplašivati, jer sutra je praznik ionako ne možemo van
p.s. bome jedan je pao, svaka čast
I believe we are close to the low for equities..........
The Dry Bulk shipping market was stuck in a persistent glut throughout most of the 2010s due to immense fleet growth toward the end of the 2000s. Supply growth outpaced demand growth until ~2013-2014, creating a glut dynamic that persisted until ~2020. Demand growth was essentially zero last year due to the economic pressures in China and Europe, but supply growth has been low for longer.
Ne da mi se sad tražiti točan link na Twitter, ali vijest dana je da Kina ublažava "three red lines". Pričat će se o tome sigurno.
Evo ga:
SINGAPORE, Jan 6 (Reuters) - China Energy Investment Corp has placed an order to import Australian coal, three sources familiar with the matter said on Friday, in one of the first deals since Beijing eased an unofficial ban imposed on coal imports from Australia in 2020.
The move comes as relations between Beijing and Canberra are thawing, and as China is trying to meet growing demand for coal because of higher power consumption following the easing of coronavirus-related restrictions.
https://www.reuters.com/business/energ…say-2023-01-06/
Joakim se nakrcao dry bulka pa sad druka, ali druka dobro, a dry bulk je još uvijek vrlo nisko. Sinoć sam se počastio GOGL-om ispod 8$, a prilično sam uvjeren da su GNK, SB, SBLK i ostali titani sada na odličnoj cijeni. Joakim je inače donedavno imao 50% keša, sad je na 37,5% keša. Koliko vidim ofrlje, po 1/3 keš, tankeri i dry bulk. LNG i LPG trenutno nema, a kontejnere nikad nije ni imao. Iako je prije par mjeseci uzimao BWLPG na ovim razinama, vidi se po tvitovima njegovim.
BCI 5 T/C routes 180000 12543 70
BPI 5 T/C routes 82500 11693 -293
BSI 10 T/C routes 58328 9233 -352
BHSI 7 T/C routes 38200 9931 -355
BDI INDEX 1130 -16
Fjućersi pozelembaćili
BDRY treči dan ćupa up,ovaj tjedan veči za +8,41%
Vani otimaćina a kraljicu zakljućala tri kralja i ostavili je da ćući ćekajuči,nema baš sreče…
Saćekati sljedeči tjedan,.
Je li ovo deja vu? 🙄
Hm, hm za sada još brodovi prolaze…. ali…
BCI 5TC 13237 694
hahahaha a ove mjesece di su plusevi si izrezao??
Jeli lakše bilo cilu sliku staviti ili trošiti vrime otkiniti zeleni dio? 😅
Jeli lakše bilo cilu sliku staviti ili trošiti vrime otkiniti zeleni dio? 😅
Evo za cijelu godinu i Panamaxi i Supramaxi su za cijelu 2023. godinu negdje oko BE.
Q1 je za sada ispod BE, a sve ovisi da li će rasplamsati Covid u Kini nakon popuštanja
Zero Covid politike.
Za koji tjedan mogli bi i naglo trznuti u zeleno. A indeksi već i jesu u zelenom. Tako da oni što čekaju nekakvo dno pitanje je hoće li dočekati niže od ovoga sada.