Display MoreŠangaj
Capesize TCT IndexPoint525.73
-51.8
Panamax TCT IndexPoint1630.91
-0.86
Supramax TCT IndexPoint1244.62
-30.35
Supre voze ispod 10k.....
A gdje vi to vidite da Supre voze ispod 10 tisuća dolara?
Display MoreŠangaj
Capesize TCT IndexPoint525.73
-51.8
Panamax TCT IndexPoint1630.91
-0.86
Supramax TCT IndexPoint1244.62
-30.35
Supre voze ispod 10k.....
A gdje vi to vidite da Supre voze ispod 10 tisuća dolara?
Display MoreDisplay MoreŠangaj
Capesize TCT IndexPoint525.73
-51.8
Panamax TCT IndexPoint1630.91
-0.86
Supramax TCT IndexPoint1244.62
-30.35
Supre voze ispod 10k.....
A gdje vi to vidite da Supre voze ispod 10 tisuća dolara?
Supramax TCT IndexPoint1244.62-30.35South China / Indonesia Round Voyage57000DWTSupramax$/day9319-185Singapore via Indonesia to southern China57000DWTSupramax$/day11314-259Bohai Bay(China)-Southeast Asia57000DWTSupramax$/day9081-269East Coast of India /North China57000DWTSupramax$/day9500-142
Supre voze za 14 k.
Display MoreKina ce morati odustati od zero covida jer je neodrziv. Pitanje je samo kako ce to upakirati i kojom dinamikom.
Isto tako, sa svakom sjednicom Feda pivot je blize. To je notorna cinjenica.
To sto ne znamo kad i na kojoj razini ce to biti je drugi par rukava.
Ali nista ne raste do neba, pa ni kamate.
to je sve točno, al to ne znači da nas ne čeka globalna recesija, jer je potrošač iscrpljen, a zemlje trećeg svijeta preopterećene dugovima denominiranim u dollarima, najvećim dijelom zbog lockdown-a, tako da nas, uz recesiju, vrlo vjerojatno očekuje i financijska kriza.
ali, recimo, ako u brodare ulažete na dugi rok, vjerojatno ćete biti ok, jer vam ekološke norme idu u prilog.
jedino trebate paziti da pojedini brodari, zbog nepovoljnih zajmova, ne bankrotiraju
Potrošač iscrpljen? pa neznam baš, više medijsko prenapuhavanje...
A gdje vidite da Supre vozi ispod 10 tisuća dolara?
Supramax TCT Indexpoint1244.62-30.35South Kina/Indonezija okrugla Voyage57000dwtsupramax $/Day9319-185Singapur Via Indonezija do južne Kine 57000DWTSUPRAMAX $ 11314-259BIASTSAST (CINESAST ASS) -SOTHONTHEST (-SOUTHASTSAS 142
Pa tak ja mogu Copy paste metat rute i mijenjati brojeve kak mi padne napamet. Zato se stavlja link.
Kinezima ne treba previše vjerovat, a za futurese imamo i europske brokere i stranice tipa Breamar-a.
Potrošač iscrpljen? pa neznam baš, više medijsko prenapuhavanje...
rezultati za Q4 će sve pokazati, trenutno se svi klade na crni petak/božinčnu shopping maniju.
samo znam da se inventory ne prazni sukladno očekivanjima i da su se već otkazale narudžbe iz Kine koje su trebale stići kroz 11. mjesec, btw., to vam je i razlog zašto su kontejneraši tako gadno okinuli.
što se pak bulkera tiče, Kina se okrenula Rusiji i dobavi preko željeznice.
za bulkere vam treba potegnuti Indija, kojoj trenutno valuta tankira.
uostalom, kolege ovdi izbacuju cijene vozarina, a to vam je jedino i bitno, jer se zna da brodari imaju najnepovoljnije zajmove, tako da imaju dovoljan cash flow da to pokriju.
kod brodara vam je najbitnije da ne odu u bankrot.
Supramax TCT Indexpoint1244.62-30.35South Kina/Indonezija okrugla Voyage57000dwtsupramax $/Day9319-185Singapur Via Indonezija do južne Kine 57000DWTSUPRAMAX $ 11314-259BIASTSAST (CINESAST ASS) -SOTHONTHEST (-SOUTHASTSAS 142
Pa tak ja mogu Copy paste metat rute i mijenjati brojeve kak mi padne napamet. Zato se stavlja link.
Kinezima ne treba previše vjerovat, a za futurese imamo i europske brokere i stranice tipa Breamar-a.
vjerovali mi Kinezima ili ne oni su valjda cca 60% dry bulka pa bi trebali vjerovati barem da je njihov utjecaj velik.......ako Vama pada na pamet mjenjeti brojeve meni to ne pada na pamet niti to radim.......svaki dan netko posta bdi ili slične bry bulk vrijednosti bez linka a ako netko ne vjeruje tim podacima koji su ovdje postani slobodno si može sam provjerit.......
Uh, kako jednostavno i životno. Nema iteracija, fundamenata, vrijednosti imovine, futuresa itd itd.
Važno je samo ne otići u bankrot
p.s. Osim naravno kada nije važan DYPS od +15% i/ili više, onda je malo važan i cash na računu
Uh, kako jednostavno i životno. Nema iteracija, fundamenata, vrijednosti imovine, futuresa itd itd.
Važno je samo ne otići u bankrot
meni je opet najbitnije da na počnu padati kada ja kupim
ma ima svakakvih ulagača
1.Dry bulk orderbook at lows not seen since the historic bull run of 2003 to 2008“ The global dry bulk orderbook is experiencing lows not seen since the start of the sector’s greatest ever bull run....................... 2. The three big ones which are Hyundai, Samsung and Daewoo, they are completely full until 2025, mostly Q3, Q4. Japan is much worse. We're talking end 2026.”
Display MorePotrošač iscrpljen? pa neznam baš, više medijsko prenapuhavanje...
rezultati za Q4 će sve pokazati, trenutno se svi klade na crni petak/božinčnu shopping maniju.
samo znam da se inventory ne prazni sukladno očekivanjima i da su se već otkazale narudžbe iz Kine koje su trebale stići kroz 11. mjesec, btw., to vam je i razlog zašto su kontejneraši tako gadno okinuli.
što se pak bulkera tiče, Kina se okrenula Rusiji i dobavi preko željeznice.
za bulkere vam treba potegnuti Indija, kojoj trenutno valuta tankira.
uostalom, kolege ovdi izbacuju cijene vozarina, a to vam je jedino i bitno, jer se zna da brodari imaju najnepovoljnije zajmove, tako da imaju dovoljan cash flow da to pokriju.
kod brodara vam je najbitnije da ne odu u bankrot.
Hm,da, kod ostalih nije najbitnije da ne odu u bankrot? svašta neću pročitati....
Ah nitko neće pa.....
BCI +9,63%
čudno, cape gotovo +10% a futuresi stoje na mjestu nešto iznad 11000 taman oko današnjih vrijednosti capa......
bull trap ili vijesnik proljeća?.....
Tako je kolega Hugh, treba pricekati dok bude jasan smjer. Samo, nadam se da necemo skyplje kupovati....
Freight futures am update
Capesize up ~5%
Panamax up ~5%
BCI 5 T/C routes 180000 11139 981
BPI 5 T/C routes 82500 15299 4
BSI 10 T/C routes 58328 13945 -216
BHSI 7 T/C routes 38200 15043 -90
BDI INDEX 1323 +33
Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Toje samo q3 prosjek ili sva 3 kvartala 2022?....
Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Toje samo q3 prosjek ili sva 3 kvartala 2022?....
Samo Q3