ima li tko fresh updates za orderbook i cijene polovnih brodova
DRY BULK
-
-
-
nego kako stojimo sa Handyma ako more tko postati
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
ima li tko fresh updates za orderbook i cijene polovnih brodova
-
BDI 1270 (-9)
Opet samo supre rastu.
-
ima li itko za sva 4 indexa cijene vozarine
-
Procjenjuje se da je kriza na kineskom tržištu nekretnina u prošloj godini izbrisala više od 1.000 milijardi dolara vrijednosti u tom sektoru.
Prema službenim podacima, prodaja nekretnina u Kini pada 11 mjeseci zaredom. To je najdulji pad otkako je Kina stvorila privatno tržište nekretnina u kasnim 1990-ima.
Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/vijesti/kriza-…zaredom-1611064 - m.vecernji.hr -
ima li itko za sva 4 indexa cijene vozarine
Mandag faller Baltic Dry-indeksen, som viser inntjeningsnivået for frakt av tørrlast som kull, korn og jernmalm, 0,7 prosent til 1.270 poeng, ifølge TDN Direkt.
Capesizeratene faller ytterligere 1,1 prosent til 6.199 dollar, panamax er ned 2,7 prosent til 13.472 dollar mens supramaxratene stiger 1,0 prosent til 19.265 dollar.
-
hvala kolega Hugh
-
Zna li tko kako se drže vozarine za Handysize brodove u $$$ ?
-
ima li itko za sva 4 indexa cijene vozarine
BHSI je danas bio 955 bodova.
-
-
koliko je to u dolarima
-
Nije nešto ali čovjeka veseli malo zelenila nakon duže suše na budućnosnicama
-
Ima li promjena u vrijednosti brodovlja?
-
Ima li promjena u vrijednosti brodovlja?
Revelin je nešto jeftiniji
-
Zanimaju me i ostali brodovi koje ATPL nema, npr. oni na C koji voze za kikiriki.
-
Baltic Capesize-indeksen + 6,60 prosent til 6.608 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange.
-
Zna li tko kako se drže vozarine za Handysize brodove u $$$ ?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
BDI 1271 (+1)
Evo suprama se pridružio i kejp.
-
Tirsdag stiger Baltic Dry-indeksen, som viser inntjeningsnivået for frakt av tørrlast som kull, korn og jernmalm, 0,08 prosent til 1.271 poeng, ifølge TDN Direkt.
Capesizeratene stiger 6,6 prosent til 6.608 dollar, panamax er ned 4,9 prosent til 12.813 dollar mens supramaxratene + 0,8 prosent til 19.412 dollar. Capesizeratene stiger igjen etter bratt fall | Finansavisen
-
koji je problem panamaxa da tako rone več par dana?.........postali su preskupi u odnosu cijena vs tonaža u odnosu na cape?.........nemogu u manje luke gdje supre mogu?.......nešto treće, četvrto +- prvo dvoje navedeno?......ima ćumura?......nema ćumura?.......jel treba ćumura?.......cijene mu visoke a najmovi brodova idu u podrum (nema logike ali nešto mora bit?)?......previše je brodova?........kina = game over?.....drugi nemogu tu potražnju nadomjestit?.......
niš' se ne uklapa u "sliku" osim ako brodari ne misle biti "first in, last out" u nekoj eventualnoj večoj ili manjoj krizi.......odnosno BDI bi trebao bit "življi" u ovo doba godine.......jel misi on gore ili će se brodari "potrgat" da jeftino daju najam ujesen na 6 mjeseci samo da izbjegnu minus u q1 2023?......
borba trenutno dobrih fundamenata brodara vs trenutna banana na bdi-u +- budući outlook koji bi kao trebao biti ok u drugom djelu godine (prema dosadašnjim najavama), i evo nas tu u drugom dijelu godine al ništa?.........
-
-