BCI 5 T/C routes 180000 20375 1017
BPI 5 T/C routes 82500 17280 -795
BSI 10 T/C routes 58328 22551 -294
BHSI 7 T/C routes 38200 21102 -56
BDI index 2010 +8
BCI 5 T/C routes 180000 20375 1017
BPI 5 T/C routes 82500 17280 -795
BSI 10 T/C routes 58328 22551 -294
BHSI 7 T/C routes 38200 21102 -56
BDI index 2010 +8
“We have entered a new cycle of infrastructure development,” said Yu Xiangrong, chief China economist at Citigroup. “That’ll be a new normal.”
He estimates overall growth in fixed-asset investment will reach around 6% this year, which would contribute 2 percentage points to China’s gross domestic product growth. “The tendency of shifting away from infrastructure investment due to the deleveraging campaign has come to an end,” he added.
President Xi Jinping has called for an “all out” effort to increase infrastructure spending this year in the hope of fueling economic growth and meeting a GDP growth target of around 5.5%. Local governments have been issuing bonds at a record pace to fund industrial parks, transportation networks, water projects, mobile networks and data centers.
Taking into account financing from private sources and commercial banks, it’s unclear just how much will be spent on infrastructure. Citi’s Yu estimates the number could be 16.5 trillion yuan. Others are more optimistic: Lian Ping, chief economist at ZhiXin Investing Research Institute predicts spending could reach about 19 trillion yuan this year, contributing 3.7 percentage points to China’s GDP growth.
We are seeing 2-3 Capes being fixed daily on C3 by miners and operators. If this trend continues, 20-30 ballasters will be cleared off the once-long ballaster list before 20 July, then we will start seeing a totally different market outlook than now. Positive tide arriving. https://t.co/cfBIs5zylO
Goldman Sachs cuts #China's 2022 GDP growth forecast to 3.3% from 4.0%.
U prvoj polovici 2022. kinesko gospodarstvo bilo je pogođeno slabom potražnjom i niskim gospodarskim rastom, djelomično vođenom njihovom politikom nultog COVID-a. Slabije gospodarstvo zemlje uzrokovalo je manju potražnju za čelikom, što znači da je proizvodnja pala za 8,7% na godišnjoj razini od svibnja.
S obzirom na manje zahtjeve za željeznom rudačom, ne samo da je opao izvoz u Kinu, već je došlo i do povećanja zaliha u čeličanama i lukama. To će vjerojatno odgoditi oporavak izvoza željezne rude u Kinu.
„Budući da Kina čini 71% ukupne trgovine željeznom rudačom, a željezna rudača čini 74% tereta kojim upravlja Capesizes, ovo usporavanje je uvelike utjecalo na segment. Baltic Capesize Index ostao je volatilan do sada u 2022., dostigavši vrhunac 23. svibnja na 4602 boda nakon čega je uslijedio nagli pad tijekom lipnja na prosječnih 2518 bodova,” kaže Niels Rasmussen, glavni analitičar za otpremu u BIMCO-u.
U stambenom sektoru, važnom sektoru krajnje upotrebe kineskog čelika, građevinsko područje razvoja nekretnina palo je 1,0% na godišnjoj razini u prvih pet mjeseci. Kako bi se potaknuo oporavak sektora, ograničenja tržišta nekretnina su olabavljena u cijeloj zemlji, a developeri su pokazali neke znakove oporavka u lipnju.
U još jednom potezu za pokretanje gospodarstva, kineska vlada je ubrzala izdavanje obveznica posebne namjene, izdajući većinu svoje kvote za 2022. od 3,6 bilijuna juana u prvih šest mjeseci ove godine.
„Osim toga, kinesko Ministarstvo financija razmatra izdavanje dodatnih 1,5 trilijuna juana iz svoje kvote za 2023. u drugoj polovici godine kako bi potaknulo rast,” kaže Rasmussen, „Budući da je većina tih obveznica dodijeljena infrastrukturnim projektima, ako Vlada odobri ovaj dodatni poticaj, kineski sektor čelika trebao bi se oporaviti u drugoj polovici godine.”
Izvor: BIMCO, glavni analitičar za brodarstvo, Niels Rasmussen
https://tass.ru/ekonomika/1522…mm_social_share
Čini se da će ipak doći do dogovora oko prijevoza ukrajinskog žita.
Vrijednost brodova od 12.07.
5TC 24209 +3834
to je to hvala vrijednost brodova ove straosti koje posjeduje Atpl raste pogotovo Supre koje su im stare 10 godina to je bitno pogotovo na ovaj paritet dolara bitno da nemaju Capove
najveći dnevni rast cejpasa, jel to proljeće na vratima ?
najveći dnevni rast cejpasa, jel to proljeće na vratima ?
Mislim da nije, kako bi rekli uvazeni analiticari, ide veliki pad na brodarima.
To nije moje misljenje, samo prenosim njihove izjave .
do kraja sljedecg tjedna ocekujem poziv na glavnu skupstinu
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax up ~3%
BCI 5 T/C routes 180000 24209 3834
BPI 5 T/C routes 82500 16969 -311
BSI 10 T/C routes 58328 22424 -127
BHSI 7 T/C routes 38200 21249 147
BDI INDEX 2150 +140
ovo ide u dobrom smjeru:
S obzirom na vaznost kine na dry sektor danasnji podaci osim GDP-a pokazuju dobar smjer iako bez obzira na niski GDP to je i dobro jer pokazuje vaznost postizanja rasta za kinu s takvim zaostatkom, bitnije od svega je pad nezaposlenosti jer je to bitno za potrosnju i sentiment gradjana, s obzirom na duzi period negativnog razdoblja ocito da sentiment malo slabije se vraca iako je retail sales bio dobar, samo da ih opet ne zatvore to je jedino bitno za trend
Neko je nedavno pitao za secondhand cijene pa evo saljem Cleaves report friski. Obicno bi jaskan nas to zalijepio ali navodno je baniran?
I kakvi to ljudi baniraju jaska?!?! Gdje ce vam dusa
Ma ne vjerujem da je Jasko baniran, on je jedan od boljih forumaša, sa uvijes super informacijama…
Sa Twittera napravili projekciju koliki će biti godišnji dividendni prinos bulkera ako je prvi kvartal indikacija. Prema njima planiranih 20kn (4,8%) Atlantske je stvarno malo, a nije da ne mogu više...
𝗗𝗿𝘆 𝗕𝘂𝗹𝗸 𝗗𝗶𝘃𝗶𝗱𝗲𝗻𝗱𝘀
last price — Q1 dividend — yield annualized
$SBLK $22.43 — $1.65 — 29%
$DSX $4.36 — $0.25 — 22.9%
$GOGL $10.13 — $0.50 — 19.7%
$GNK $16.37 — $0.79 — 19.3%
$EGLE $44.80 — $2 — 17.85%
$SHIP $0.70 — $0.025 — 14.29%
$GRIN $15.33 — $0.47 — 12.2%
Display MoreSa Twittera napravili projekciju koliki će biti godišnji dividendni prinos bulkera ako je prvi kvartal indikacija. Prema njima planiranih 20kn (4,8%) Atlantske je stvarno malo, a nije da ne mogu više...
𝗗𝗿𝘆 𝗕𝘂𝗹𝗸 𝗗𝗶𝘃𝗶𝗱𝗲𝗻𝗱𝘀
last price — Q1 dividend — yield annualized
$SBLK $22.43 — $1.65 — 29%
$DSX $4.36 — $0.25 — 22.9%
$GOGL $10.13 — $0.50 — 19.7%
$GNK $16.37 — $0.79 — 19.3%
$EGLE $44.80 — $2 — 17.85%
$SHIP $0.70 — $0.025 — 14.29%
$GRIN $15.33 — $0.47 — 12.2%
To bi trebalo onda znaciti da zadrzani kapital ATPLa ipak daje odlicne mogucnosti za daljnji razvoj kompanije i da je potencijal bolji nego kod ostalih. A negativno se reflektiralo na cijenu dionice jer za sada nije uspjela probiti granicu od 600kn. Da je bilo 20kn kvartalno siguran sam da bi sada bili na 5xx cijeni unatoc padu vozarina. Ja vjerujem da ce uprava dobro iskoristiti taj kapital i da ce dionicari koji nisu jos prodali biti ipak dobro nagradeni dugorocno
Outlook
We expect a continued strong market for 2022 with 2.1% tonne mile growth for minor bulk and 2.7% for 2023 expected against net fleet supply growth of 1.9% and -2.2% respectively and subject to actual fleet removals (Clarksons Research). The short-term impact of the war in Ukraine has seen a shift in trading patterns for the shipping of necessity goods, both to source alternative suppliers and with Russia exports shipping to different destinations. So far, the net change to demand seems to be negligible for our segment, once the decrease in volumes is offset by increased tonne-miles. We expect current Covid lockdowns in China to be transitory and for demand to rebound, as experienced following previous lockdowns. Acknowledging uncertainty in the wider economy, we remain optimistic about the Handysize segment given tightening supply over the next two years and possibly longer. The orderbook remains at historical lows and a significant uptick in newbuild contracting remains unlikely for now given both cost inflation and pending more deep-seated change to ship designs to meet evolving environmental demands. This dynamic will continue to support firm asset valuations and charter rates.
Source: Taylor Maritime