Jel netko samo upalio peci ili stvarno se nesto pocelo bacat u njih ?
DRY BULK
-
-
-
-
BCI Time Charter Average 19745 (-445)
BPI Time Charter Average 22297 (-72)
BSI Time Charter Average 25192 (-175)
BHSI Average 22973 (-164)
BDI INDEX 2214 -26
-
Opet svi strani bulk brodari padaju.
Najviše GOGL, čak -7%
-
Kupuje li tko gogl danas po ovoj cijeni?
Ja na 10.75
-
ništa ne kupujem više dok se još bar jednom dobro ne istresemo, ono strah na najjače
Znaci na dnu smo sada
Jel se ovo danas racuna kao jos jedno ili je to tek od sutra
-
To bih i ja voljela znati da li je danas bilo dno ili slijedi pad iduci tjedan.
-
Znat cemo jednog dana 😀
-
Nisam mogao odoliti ovom padu. Ušao sa sićom u SBLK. Pa kud puklo.
-
SHIP je strašno pao.
Na papiru firma samo takva.
TA? Ispao iz rising wedge i iscurio na pod, treba ga spužvicom pobrat.
PE(fwd) oko 1 i neš
Koliko ih je takvih?
Tu je prošla baba s kolačima kao i na tech dionama zimus u US.
Recesija i inflacija kolo vode, ruku pod ruku.
-
-
SHIP je strašno pao.
Na papiru firma samo takva.
TA? Ispao iz rising wedge i iscurio na pod, treba ga spužvicom pobrat.
PE(fwd) oko 1 i neš
Koliko ih je takvih?
Tu je prošla baba s kolačima kao i na tech dionama zimus u US.
Recesija i inflacija kolo vode, ruku pod ruku.
Pa da, sad kad su jeftini, ne treba ih kupovati. Treba čekati da poskupe.
Uprava Shipa ne ulijeva povjerenje. Sad su napravili loš spin off starih capeova. Na razini su NMMa.
EGLE izgleda jako dobro na ovoj cijeni, a mislim da je na ovim cijenama jaki teško progutati bilo što iz dry bulka. GOGL i SBLK su imena koja mi ulijevaju povjerenje. Posebice njihove dividende.
Preko 70% dry bulka je vezano uz Kinu, tako da recenzija u EU ili SAD-u ne znači previše.
Rizik koji ovdje igra je Kina. Prvu polovicu godine su propustili, tržište računa da će propustiti i drugu, a brodari kažu: Kina ko Kina, oni uvijek naprave svoje.
Žele si dosegnuti svojih 4,5% rasta BDP-a, morat će uprijeti.
Knjiga narudžbi u brodogradilištima je i dalje povijesno najranija za 2023. i 2024. godinu, praznih slotova više i nema.
Od sljedeće godine kreću i nova eko pravila, a brodari uporno ponavljaju: Brodovi se kupuju za sljedećih 20-25 godina, a mi još uvijek ne znamo koje je to gorivo i koja je to tehnologija koja će pokretati brodove 2030. godine i zato ne želimo kupovati nove brodove.
Koliko god brodari bili rizični, a vidimo iz ovih cijena da su jako rizični, toliko na strani ponude u dry bulku cvjetaju ruže. Vozarine po kojima sad plove dosta su profitabilne, a dugovi su dosta smanjeni.
-
ako usporedimo eto vozarine za supramx prosle godine u ovo vrijeme 31000 dolara na tecaju usd-hrk 6.3 ove godine trenutno je 25000 dolara ali je tecaj Usd-hrk 7.25 tj 12posto veci nego prosle godine
-
Germany brings back 10GW of coal fired power
-
Što očekujete nakon što nastupi zabrana uvoza ruskog ugljena?
-
The government plans to raise 300 billion yuan (US$44.7 billion) by selling policy bonds and other financial instruments, Premier Li Keqiang said at Wednesday’s State Council meeting.
The cabinet said on Wednesday it will build highways, waterways and port projects in the second half of this year and will try to guide financial institutions to provide long-term, low-cost lending rates.
“China’s transport network density remains relatively low in per capita terms. We must increase our investment in the weak links to drive up employment, consumption and economic sustainability,” the State Council said.
Infrastructure spending, which accounts for one third of national fixed-asset investment, rose by 8.2 per cent from a year earlier in the January-May period. Investment in the real estate sector dropped 4 per cent in the same period, defying government policy relaxations.
“It’s going to be hard to rely on the property sector to drive up the economy this year. Instead, we should try to lower its drag,” Yang Weimin, deputy director of the Chinese People’s Political Consultative Conference’s economic affairs committee, said at a forum on Thursday.
China announces US$44.7 billion for infrastructure projects to boost economyChina’s State Council says it will channel funds towards construction of highways, waterways and port projects, with the targeted financing reflecting caution…www.scmp.com -
ako usporedimo eto vozarine za supramx prosle godine u ovo vrijeme 31000 dolara na tecaju usd-hrk 6.3 ove godine trenutno je 25000 dolara ali je tecaj Usd-hrk 7.25 tj 12posto veci nego prosle godine
Kolega, poštovanje jer ste se jedini ovdje predstavili imenom i prezimenom. Po komentarima bez previše navlačenja vidim da ste upućeni u temu i da pratite tržište. Sve stoji to sa tečajem dolara, ali i dug je u dolarima, pa je i on porastao u odnosu na kunu i još dodatno raste jer su u Atlantskoj plovidbi već kupili dva broda i još dva su u najavi za kupnju. Također, vama kao manjinskom dioničaru, pretpostavljam Atlantske plovidbe vozarine bez povrata na vaš uloženi kapital, tj. dividende, ništa ne znače. Želim reći, ako ne trgujete na dnevnoj ili tjednoj bazi i tako pokušavate nešto zaraditi, već čekate povrat u vidu dugoročnog povećanja cijene dionice ili dividende, treba biti jako strpljiv i gotovo "zaboraviti" na uložene novce, pogotovo na ZSE gdje se hype seli sa dionice na dionicu, bez obzira na fundamente i podcijenjenost. Jednostavno na ZSE nema dovoljno kapitala za ulaganje u dionice koje u Hrvatskoj nakon 2009. više nisu IN. Vani je druga priča i vješti trgovci mogu zaraditi ozbiljne novce dnevnim ili tjednim trgovanjem, te vjerujem da ih ima i na ovoj aplikaciji.
-
Gledam malo sta je bilo nedavno s infrastrukturnim ulaganjima, izgleda da su i prije mjesec dana kinezi odobrili isto 120bil
Beijing is turning to state-owned policy banks once again to help rescue an economy under strain, ordering them to provide 800 billion yuan ($120 billion) in funding for infrastructure projects.
China Orders $120 Billion Credit Line for Infrastructure GrowthBeijing is turning to state-owned policy banks once again to help rescue an economy under strain, ordering them to provide 800 billion yuan ($120 billion) in…www.bloomberg.comA ispod rada mi je prosla i ova politicka promjena prije 5 dana
Schloss Elmau, Germany —
Group of Seven leaders Sunday pledged to raise $600 billion in private and public funds over five years to finance needed infrastructure in developing countries and counter China's older, multitrillion-dollar Belt and Road project.
U.S. President Joe Biden and other G-7 leaders relaunched the newly renamed "Partnership for Global Infrastructure and Investment," at their annual gathering being held this year at Schloss Elmau in southern Germany.
G-7 Aims to Raise $600 Billion to Counter China's Belt and RoadGroup of Seven leaders pledged to raise the sum in private and public funds over five years to finance needed infrastructure in developing countries as an…www.voanews.com -
sa dugom bio bio problem onoga trena kad Atpl nebi zaradivala u dolarima i kad imovina koju posjeduje nebi bila u dolarima dok god je ukupan dug tj 778 mil kuna u dolarima manji od ukupnog imovine tj po zadnjem izvjestaju 1q 2022 ona iznosi 255 mil dolara ili ti 1.9 milijardi kuna visi tecaj dolara necini negativnu nego pozitivnu tecajnu razliku.Nadalje brodovi koje su kupili i grade se kostati ce 68 mil dolara ocete mi moli vas onda reci da ti brodovi onda nemaju soju ili slicnu vrijednost na trzistu prije 3 mjeseca su prodali jeda brod za nemalih 20 mil dolara ocekujem minimu 75 mil kuna ise po zarsetku ovoga kvartala na racunu pa mi je dug u ovakim okolnostima nebitan
-
sa dugom bio bio problem onoga trena kad Atpl nebi zaradivala u dolarima i kad imovina koju posjeduje nebi bila u dolarima dok god je ukupan dug tj 778 mil kuna u dolarima manji od ukupnog imovine tj po zadnjem izvjestaju 1q 2022 ona iznosi 255 mil dolara ili ti 1.9 milijardi kuna visi tecaj dolara necini negativnu nego pozitivnu tecajnu razliku.Nadalje brodovi koje su kupili i grade se kostati ce 68 mil dolara ocete mi moli vas onda reci da ti brodovi onda nemaju soju ili slicnu vrijednost na trzistu prije 3 mjeseca su prodali jeda brod za nemalih 20 mil dolara ocekujem minimu 75 mil kuna ise po zarsetku ovoga kvartala na racunu pa mi je dug u ovakim okolnostima nebitan
Priljevi i odljevi novaca po racunu tokom godine mogu imati vece osciljacije bas iz razloga novogradnji, jer moraju dat predujam sta ce kratkorocno teretiti gotovinu ako je vjerovatno 15% predujma od cijene 68,6 mil, ali iz tog razloga su i prodali jedan brod pa ce onda u 4Q nadoknaditi taj predujam (dio i sada radi placenog predujma ) tako da je bolje gledati yoy ucinak nego kvartalni jer vrlo vjerovatno da ce to teretiti ovaj kvartal pa se ne valja zavoditi kratkotrajno sta pise u bilanci ako gledas malko duze i treba uzesti u obzir i troskove dokovanja koji ce vjerovatno nejednako teretitit trosak.
-
ok da nema dokovanja kladio bi se u zaradu od oko 90-95 mil kuna ovako vjerujem 65 mil kn a nadam se 70 mil kuna to je samo moje misljenje ono sto nemogu dokuciti koji im je break even ako znamo da su ima 4 Panamaxa na dugom najmu pa gorivo placa unajmitelj a 8 ih je na spotu.Poanta moga gornjeg posta je pitanje duga koji je kolega Chuck napomeno pa sam mu odgovorio da me dug ne brine dok god imaju imovine koje nedaj bog nekog zla mogu unovciti tj imovina znatno vrijedi vise od duga
-
-