Stari moj, i to kako raste, vauuu 👌💪🤑💰💰💰
DRY BULK
-
-
-
Da ne bi bilo nismo znali........... https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_712…c5823c26811.pdf
hvala na linku kolega......stvarno mnogo korisnih i zanimljivih podataka ima........ja se dosta volim osvrnuti na same cijene dionica jel od toga se zarađuje lova na burzi.......i opet sam se uhvatio u tome kako dojam vara sve dok se ne usporedi rast cijena u nekom periodu pa čak i onda zbog nekih specifičnosti može prevariti (kasniji rast i veliki prodavač s jedne strane i nedostatak dividende i odnosa prema dioničarima s druge strane pa zbrojim i oduzmen i dobijem nulu).......atpl je u zadnjih godinu dana po postotnom rastu cijene daleko nadmašila sve tamo navedene brodare.......vjerujem da je kod naših nelikvidnijih brodara postotak još veči........a osječaj za filing je da nama fali optimizma dok po brojkama izgleda da ga ima i previše........
zvijeda vodilja i dalje su vozarine ali trenutno imamo problema sa kompasom pa ne vidimo jasniji smjer za dalje pa u špekulacijama idemo od toga da če brodova falit do toga da neče biti dovoljno robe ili biti potražnje dovoljno za veliku zaradu svima.......za sad smo sa smjerom bdi-a u sredini i idemo ravno u nikuda dok bdi jače ne opali nekuda.......
Nije bas tako...istina je u sredini...zavisi iz kojeg kuta/pozicije se gleda...
Situacija je ovakva...
1. U zadnjih 365 dana
DSX +47%
GOGL +59%
GNK +82%
EGLE +66%
SBLK +77%
ATPL +136%
2. Od 01.01.2020.
DSX +69%
GOGL +124%
GNK +108%
EGLE +103%
SBLK +168%
ATPL +17% (LOL😃😃, ludo)
Inace nisam ljubitelj komparacija cijena jer nista ne govore...puno pametnije je usporedjivat fundamente...tu se vidi tocna vrijednost u odnosu na peer grupu
-
hvala na linku kolega......stvarno mnogo korisnih i zanimljivih podataka ima........ja se dosta volim osvrnuti na same cijene dionica jel od toga se zarađuje lova na burzi.......i opet sam se uhvatio u tome kako dojam vara sve dok se ne usporedi rast cijena u nekom periodu pa čak i onda zbog nekih specifičnosti može prevariti (kasniji rast i veliki prodavač s jedne strane i nedostatak dividende i odnosa prema dioničarima s druge strane pa zbrojim i oduzmen i dobijem nulu).......atpl je u zadnjih godinu dana po postotnom rastu cijene daleko nadmašila sve tamo navedene brodare.......vjerujem da je kod naših nelikvidnijih brodara postotak još veči........a osječaj za filing je da nama fali optimizma dok po brojkama izgleda da ga ima i previše........
zvijeda vodilja i dalje su vozarine ali trenutno imamo problema sa kompasom pa ne vidimo jasniji smjer za dalje pa u špekulacijama idemo od toga da če brodova falit do toga da neče biti dovoljno robe ili biti potražnje dovoljno za veliku zaradu svima.......za sad smo sa smjerom bdi-a u sredini i idemo ravno u nikuda dok bdi jače ne opali nekuda.......
Nije bas tako...istina je u sredini...zavisi iz kojeg kuta/pozicije se gleda...
Situacija je ovakva...
1. U zadnjih 365 dana
DSX +47%
GOGL +59%
GNK +82%
EGLE +66%
SBLK +77%
ATPL +136%
2. Od 01.01.2020.
DSX +69%
GOGL +124%
GNK +108%
EGLE +103%
SBLK +168%
ATPL +17% (LOL😃😃, ludo)
Inace nisam ljubitelj komparacija cijena jer nista ne govore...puno pametnije je usporedjivat fundamente...tu se vidi tocna vrijednost u odnosu na peer grupu
Ipak niti ovo nije baš bezvezna usporedba!
-
trenutna situacija plus pogled u budučnost kroz prizmu inflacije........
-
Dobar clanak. Povijesno gledajuci, oil shock 73 je nastao iz drugih razloga nego danas. Osobno ocekujem stabilizaciju cijena nafte i rast ton/mile demanda. Nadalje, 70 ih je shipping usao u oil shock iz iznimno dugog bull marketa a ovaj put ulazimo, obrnuto, iz dugog bear marketa u brodarstvu. Mislim da ce iducih 5-6 godina faliti brodova na globalnoj razini, narocito dry bulk i tankera. Zanimljivo veijeme pred nama...
-
Vrijednost brodova nastavlja rast...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Malo bazicne matematike da nebi opet bilo puno iznenadenih na krilima sirenja diluzija i defetizma kao sa FI 2021Y?
(4*42,5)-(4x34)=34mil$=160kn share
Za sada 🚢1 kajic gratis,idemo dalje.... 😁
-
upgrade u odnosu na prognozu studeni.
Realno ocekivana dobit 2022. 250+ mil
Realno ocekivana dobit na novogradnjama 250+mil
Atpl 440
cijena i dalje halo bing kako brat🤪
Promatrajmo 🧐
PostRE: DRY BULK
Znaci imamo:🧐🤔
150mkn dobit iz poslovanja 2021✔️
150mkn ((min procjena) iz poslovanja 2022✔️
150 mkn na revalorizaciji za 2021✔️
150mkn na ugovorenim novogradnjama✔️
=600mlk na 1.4 ml dionica =430
Danas cijena halo bing kako brat?ujutro 415, nekidan 360-370.
Ide jaka zima vuglena samo u 🇨🇳CCP slikovnicama i bajkama.
Za godinu dana smo blizu mojeg targeta i cekamo da EEXI i carbon tax zaliju benzinom pozar na dry bulku. 💣💥🎉
🤪Brrr.... ne zvuci lose? 😅
Da vidimo sto je bolje:
Trejd,netrejd ili nijedno od…brajakicaNovember 9, 2021 at 3:22 PM -
Resale Panamaxa .. šta nije 43,5
I onda ekipa ganja divku? Ma daj odmah plati brodove, da bude što manje na kredit i kamate , pa će cijena za koju godinu bit, bombončić
-
Resale Panamaxa .. šta nije 43,5
I onda ekipa ganja divku? Ma daj odmah plati brodove, da bude što manje na kredit i kamate , pa će cijena za koju godinu bit, bombončić
4 mil$ diskont za nove i postojece investitore, da su odmah u plusu i da na kraju dana ne kapitaliziraju dobitak
Ja ganjam divku za pomladivanje i za godisnji 🏄♀️ ostatak za drva za zimu🔥
Moze u dvije rate
😁
Institucionalci ce navaliti ako ce biti postene divke i mozemo na🌛
-
Resale Panamaxa .. šta nije 43,5
I onda ekipa ganja divku? Ma daj odmah plati brodove, da bude što manje na kredit i kamate , pa će cijena za koju godinu bit, bombončić
4 mil$ diskont za nove i postojece investitore, da su odmah u plusu i da na kraju dana ne kapitaliziraju dobitak
Koliko vidim iz novijih tekstova radi se o dvije novogradnje,zar ne!?
Dubrovački brodar trenutno upravlja flotom od 12 brodova prosječne starosti oko 10 godina, a naručili su nedavno i dva nova broda koje grade u brodogradilištu u Kini.
[Poslovna scena] Atlantska plovidba višak novca ulaže u nekretninski biznisIza Atlantske plovidbe izvrsna je poslovna godina u kojoj su cijene brodskih vozarina otišle u nebo. Što dubrovačkom brodaru koji brodi na nemirnom globalnom…lidermedia.hr -
-
4 mil$ diskont za nove i postojece investitore, da su odmah u plusu i da na kraju dana ne kapitaliziraju dobitak
Koliko vidim iz novijih tekstova radi se o dvije novogradnje,zar ne!?
Dubrovački brodar trenutno upravlja flotom od 12 brodova prosječne starosti oko 10 godina, a naručili su nedavno i dva nova broda koje grade u brodogradilištu u Kini.
2+2(opcija)
Tko ne zeli opciju ako je zarada 10mil$
-
4 mil$ diskont za nove i postojece investitore, da su odmah u plusu i da na kraju dana ne kapitaliziraju dobitak
Koliko vidim iz novijih tekstova radi se o dvije novogradnje,zar ne!?
Dubrovački brodar trenutno upravlja flotom od 12 brodova prosječne starosti oko 10 godina, a naručili su nedavno i dva nova broda koje grade u brodogradilištu u Kini.
Prema sluzbenoj obavijesti sa ZSE narucili su 2 novogradnje +2opcijske novogradnje...isporuka u 2023
-
Koliko vidim iz novijih tekstova radi se o dvije novogradnje,zar ne!?
Dubrovački brodar trenutno upravlja flotom od 12 brodova prosječne starosti oko 10 godina, a naručili su nedavno i dva nova broda koje grade u brodogradilištu u Kini.
Prema sluzbenoj obavijesti sa ZSE narucili su 2 novogradnje +2opcijske novogradnje...isporuka u 2023
S tim što su opciju trebali potvrditi ,zar ne...a ne vidim da jesu!
-
BCI 5TC 18041 -2440
-
Prema sluzbenoj obavijesti sa ZSE narucili su 2 novogradnje +2opcijske novogradnje...isporuka u 2023
S tim što su opciju trebali potvrditi ,zar ne...a ne vidim da jesu!
Koliko pratim, cijena novogradnji nije nikako padala ispod njihove ugovorene nabavne cijene...tako da su u svakom momentu bili u plusu s novogradnjam pa mi nema nikakvog smisla da ih nece (ili nisu vec sad) aktivirali...
Isto tako, od vremena kad su ugovarali novogradnje puno bolje im je i financijsko stanje, a Q1 je, vjerujem, i njih pozitivno iznenadio...a po futuresima i u Q2 se moze ocekivat raspodija...
Pretpostavljam da cekaju zadnji dan za aktivaciju zbog neizvjesnosti u UKR...nadam se da je tako
-
S tim što su opciju trebali potvrditi ,zar ne...a ne vidim da jesu!
Koliko pratim, cijena novogradnji nije nikako padala ispod njihove ugovorene nabavne cijene...tako da su u svakom momentu bili u plusu s novogradnjam pa mi nema nikakvog smisla da ih nece (ili nisu vec sad) aktivirali...
Isto tako, od vremena kad su ugovarali novogradnje puno bolje im je i financijsko stanje, a Q1 je, vjerujem, i njih pozitivno iznenadio...a po futuresima i u Q2 se moze ocekivat raspodija...
Pretpostavljam da cekaju zadnji dan za aktivaciju zbog neizvjesnosti u UKR...nadam se da je tako
I ja se nadam no za sada nemamo potvrdu o tome.
-
Mogli bi malo zarade uložiti i u web stranicu, konkretnije u kretanje brodova.
Najprije pišu da je u ruskoj luci valjda automatizmom jer je trebao danas tamo doći:
12. ZAGREB U luci Ust Luga
Onda ga crtaju na karti negdje kod Nizozemske a vessel finder kaže da lomi puntu Danske i ima još par dana jahanja do Ust Luga.
Sve ovo me me uopće i zanima jer su jučer krenuli pričati o sankcijama na ugljen iz Rusije pa odo ja pogledat di je naša ergela...
(greškom postao ovdje, treba u ATPL)
-
Po onome što sam ja našao, ništa od sankcija prije jeseni.
-
Mogli bi malo zarade uložiti i u web stranicu, konkretnije u kretanje brodova.
Najprije pišu da je u ruskoj luci valjda automatizmom jer je trebao danas tamo doći:
12. ZAGREB U luci Ust Luga
Onda ga crtaju na karti negdje kod Nizozemske a vessel finder kaže da lomi puntu Danske i ima još par dana jahanja do Ust Luga.
Sve ovo me me uopće i zanima jer su jučer krenuli pričati o sankcijama na ugljen iz Rusije pa odo ja pogledat di je naša ergela...
(greškom postao ovdje, treba u ATPL)
Kretanje brodova od jučer.... poslušajte od 50:20 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202203212105
-
BCI 5 T/C routes 180000 18041 -2440
BPI 5 T/C routes 82500 27999 1438
BSI e 10 T/C routes 58328 32817 377
BHSI 7 T/C routes 38200 30878 556
BDI INDEX 2546 -43
-
-