Display MoreBaltic #Capesize index +25% to $12,468
Brazil/China +25% to $12,448
FFAs:
Feb +19% to $13,550
Mar +11% to $21,000
Apr +9% to $26,000
Bit će danas veselo kad izađe BDI !!!
Display MoreBaltic #Capesize index +25% to $12,468
Brazil/China +25% to $12,448
FFAs:
Feb +19% to $13,550
Mar +11% to $21,000
Apr +9% to $26,000
Bit će danas veselo kad izađe BDI !!!
Freight futures am update
Capesize up ~13%
Panamax up ~4%
BCI 5 T/C routes 180000 12468 2499
BPI 5 T/C routes 82500 19377 1637
BSI 10 T/C routes 58328 21018 1946
BHSI 7 T/C routes 38200 19546 1015
BDI INDEX 1711 +208
https://www.braemarscreen.com/
Futuresi za supre 3.mj. upravo preskočile 29000 usd!!!
Supramax Mar 22 - 29250
Supramax Apr 22 - 29575
BCI 5 T/C routes 180000 12468 2499
BPI 5 T/C routes 82500 19377 1637
BSI 10 T/C routes 58328 21018 1946
BHSI 7 T/C routes 38200 19546 1015
BDI INDEX 1711 +208
Koji prekrasan dan u svakom pogledu!
Pitate se zasto sve raste odgovor naravno lezi u kini kao i uvijek
China offered its huge steel industry five extra years of rising carbon emissions, sending iron ore soaring as investors saw the move as a renewed focus on propping up the economy.
Steelmaking accounts for about 15% of China’s carbon emissions. On Monday, the government set 2030 as the new deadline for peak-emissions for the sector, against an earlier target of 2025. That adds to signs that Beijing is recalibrating its climate strategy in light of last year’s commodity price spikes, and priming the economy for a more powerful, carbon-intensive stimulus.
“This is a big adjustment to the timetable, which gives more room for the steel sector to reach peak emissions in an orderly way,” said Xu Xiangchun, an analyst with researcher Mysteel. A rush to meet carbon goals could lead to “unbearable economic costs”, he said.
U kombinaciji s njihovom ekspanzivnom monetarnom politikom ovo bi mogao biti novi dugoročni game changer za bulkere.
Sad čekamo analitičare da krenu izbacivati nove projekcije.
Jedino što se sa Kinom i njihovim crnim labudovima nikad ne zna.
Proizvodnja iz 2020. trebala je biti dugoročni limit a to im je vrijedilo svega pola godine.
U kombinaciji s njihovom ekspanzivnom monetarnom politikom ovo bi mogao biti novi dugoročni game changer za bulkere.
Sad čekamo analitičare da krenu izbacivati nove projekcije.
Jedino što se sa Kinom i njihovim crnim labudovima nikad ne zna.
Proizvodnja iz 2020. trebala je biti dugoročni limit a to im je vrijedilo svega pola godine.
Gamechanger su bili kontejneri u smislu da su popunili sve slotove u brodogradilištima do 2024. godine. Za Kinu se očekivalo da će poticati rast svog BDP-a, odnosno da neće dopustiti da im BDP anemično raste. Bio bi gamechanger da je Kina rekla okej, više se nećemo truditi dizati BDP, bacamo ručnik u ring.
Danas slušam webcast ZIM-a (kontejneri) gdje govori CEO da ne očekuje u h1 2022 smanjenje congestiona, ali ne očekuje niti da će veliki dolazak kontejneraša 2023. i 2024. previše utjecati na ponudu prijevoza. Ove visoke cijene za kontejnere već sad se ugovaraju na rokove od 2-3 godine, a dokle god je tako, sve što se ne mora prevoziti kontejnerima neće se prevoziti kontejnerima. Dry bulk manje klase od toga su već profitirali, a svaki dodatni poremećaj u ponudi brodovlja rezultirat će katapultirajućim cijenama. Mene uopće ne bi čudilo da za par mjeseci ovo što se sad događa s kontejnerima bude i na dry bulku. Netko je već naručio studiju kako tanker pretvoriti u kontejneraša.
I dodatno, za razliku od kontejneraša, dry bulk neće imati 25% nove flote (koliko god) da dolazi 2023. i 2024. godine, naprotiv, doći će mrvice.
I danas se Brecmar zeleni. Manje nego jucer, ali ide.
I danas se Brecmar zeleni. Manje nego jucer, ali ide.
Jučer se u ovo doba jedva zelenio, a znamo što je bilo kasnije!
I danas se Brecmar zeleni. Manje nego jucer, ali ide.
Jučer se u ovo doba jedva zelenio, a znamo što je bilo kasnije!
Sada se već vidi, da se priča od jučer ostvaruje i danas!
Jučer se u ovo doba jedva zelenio, a znamo što je bilo kasnije!
Sada se već vidi, da se priča od jučer ostvaruje i danas!
Čak bi mogli reći da je ovo sada već i rastući trend vani i kod nas
P.S. Lijepo i dobronamjerno sam vam govorio da kupujete na 350kn,
ali ima onih koji su čekali rastući trend pa su obećali da će kupiti na 420.
Mensečini da sada već imamo trend
GOGL u Norveškoj i danas u teški plus, prebacili 100 kruna.
Snažan rast u Kini.....
Capesize TCT Index | Point | 653.76 | 233.11 | ||
Panamax TCT Index | Point | 2092.23 | 125.87 | ||
Supramax TCT Index | Point | 2549.87 | 342.92 |
Ceka se Shanghai. Vjerovatno isto debeli plus. Sad se pocinju utrkivati fjucersi sa spotom. Sjajna sinergija.
Sigurno prebacivanje prethodnog vrha.
Snažan rast u Kini.....
Capesize TCT Index Point 653.76 233.11 Panamax TCT Index Point 2092.23 125.87 Supramax TCT Index Point 2549.87 342.92
Ovo je stvarno brutalno......za očekivati je bilo da nakon kineske NG krene oporavak ali ovako jak i bez odgode do trećeg mjeseca?......pogotovo tu mislim na supre koje imaju najveće vozarine i usprkos tome najjače rastu......