1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 1:21 PM
    • #6,321
    Quote from Infinity
    Quote from hugh

    može li netko pitati Joakima da li ovo "mrtvo maće skaće" ili je ovo neki "uranjeni" preokret trenda?.......ako netko slućajno zna nek slobodno napiše.......

    PS

    pitam za susjedu, ne zna jadna što bi......

    https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Erwin_Schr%C3%B6dinger

    Njega bi tibalo pitati

    https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B…rova_ma%C4%8Dka

    Display More

    Samo ne njega, njegova mačka nije dobro prošla :)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 1:40 PM
    • #6,322

    Freight futures am update

    Capesize up ~12%

    Panamax up ~4%

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • January 28, 2022 at 1:51 PM
    • #6,323
    Quote from mitkko
    Quote from Infinity

    https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Erwin_Schr%C3%B6dinger

    Njega bi tibalo pitati

    https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B…rova_ma%C4%8Dka

    Samo ne njega, njegova mačka nije dobro prošla :)

    hvala na pomoći ali niste pomogli.....da je samo ta jedna mačka problem, problema uopće ne bi bilo.........problem su ovi cijeli čopori crnih mačaka koji se "šeću" po glavnim svjetskim indexima.........

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 28, 2022 at 1:58 PM
    • #6,324
    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Samo ne njega, njegova mačka nije dobro prošla :)

    hvala na pomoći ali niste pomogli.....da je samo ta jedna mačka problem, problema uopće ne bi bilo.........problem su ovi cijeli čopori crnih mačaka koji se "šeću" po glavnim svjetskim indexima.........

    Dok ne pogledaš sve je u redu 😅

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 2:09 PM
    • #6,325

    BCI 5 T/C routes 180000 8918 2138

    BPI 5 T/C routes 82500 16557 -58

    BSI 10 T/C routes 58328 17569 -174

    BHSI 7 T/C routes 38200 18198 -106

    BDI 1381 +79

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 2:22 PM
    • #6,326
    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Samo ne njega, njegova mačka nije dobro prošla :)

    hvala na pomoći ali niste pomogli.....da je samo ta jedna mačka problem, problema uopće ne bi bilo.........problem su ovi cijeli čopori crnih mačaka koji se "šeću" po glavnim svjetskim indexima.........

    Pa ima i za crne mačke rješenje, samo tri puta pljuneš i ništa ti ne mogu.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 28, 2022 at 2:29 PM
    • #6,327
    Quote from mitkko
    Quote from hugh

    hvala na pomoći ali niste pomogli.....da je samo ta jedna mačka problem, problema uopće ne bi bilo.........problem su ovi cijeli čopori crnih mačaka koji se "šeću" po glavnim svjetskim indexima.........

    Pa ima i za crne mačke rješenje, samo tri puta pljuneš i ništa ti ne mogu.

    Da u stara vremena, otkad je korone to nije prigodno 🙄

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 3:10 PM
    • #6,328

    Genco Shipping (GNK) - Looking Beyond Seasonal Dips Toward High Dividends

    Genco Shipping (GNK) - Looking Beyond Seasonal Dips Toward High Dividends
    Favorable Dry Bulk Market Outlook Intact, Albeit with Volatility. While overall TCE rates have dropped recently due to weather disruptions and.
    marketwirenews.com
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 3:10 PM
    • #6,329

    Zanimljivo je za vidjeti da su i Breakwave, koji su inače bili dosta optimistični, sada postali oprezni u očekivanjima.

    Dry Bulk Future Not Certain — Breakwave Advisors
    Seaborne trade growth needs to exceed level for freight rates to continue to strengthen cyclically
    www.breakwaveadvisors.com

    While the dry bulk fleet remains likely to grow this year by less than 3%, seaborne trade growth still needs to exceed this level for freight rates to continue to strengthen cyclically. As we have been continuing to stress in our Weekly Dry Bulk Reports, however, this is in no means guaranteed to occur.

    While this year as a whole can still look forward to robust grain trade and the global energy crisis continuing to lead to strong demand for coal in various nations, there is still no guarantee that iron ore trade will increase or even coal trade for that matter.

    The year beginning with Indonesia deciding to withhold some of its coal could be a forebearer that while global coal demand is set to stay strong in 2022, seaborne volume might not be able to match demand. The recent successes of China’s coal miners could also be signaling that China has become better suited in meeting its own demand.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 28, 2022 at 3:32 PM
    • #6,330
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je za vidjeti da su i Breakwave, koji su inače bili dosta optimistični, sada postali oprezni u očekivanjima.

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…ure-not-certain

    While the dry bulk fleet remains likely to grow this year by less than 3%, seaborne trade growth still needs to exceed this level for freight rates to continue to strengthen cyclically. As we have been continuing to stress in our Weekly Dry Bulk Reports, however, this is in no means guaranteed to occur.

    While this year as a whole can still look forward to robust grain trade and the global energy crisis continuing to lead to strong demand for coal in various nations, there is still no guarantee that iron ore trade will increase or even coal trade for that matter.

    The year beginning with Indonesia deciding to withhold some of its coal could be a forebearer that while global coal demand is set to stay strong in 2022, seaborne volume might not be able to match demand. The recent successes of China’s coal miners could also be signaling that China has become better suited in meeting its own demand.

    Onih 400-500 mil t koje Kinezi uvoze su naprosto nesto drugo. Coking coal i bolji ugljen za lozenje oko najvecih gradova. Taj ugljen generalno nije supstitut za kineski, niti obrnuto. Jer inace nije frka poslati jos ljudi i strojeva da kopaju pa iskopaju pa i 6 mlrd t njihovog sumporastog.

    Veca poanta je sto ce se desavati sa zeljeznom rudacom.

    I da, nista nije zagarantirano. Ali su neki ishodi vjerovatniji od drugih.

    Ono sto me sad najvise zanima je ishod Q4. I razvoj utilizacije, dokovanja. To ce dati neki smjer kako rade u downside-u.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 3:51 PM
    • #6,331
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je za vidjeti da su i Breakwave, koji su inače bili dosta optimistični, sada postali oprezni u očekivanjima.

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…ure-not-certain

    While the dry bulk fleet remains likely to grow this year by less than 3%, seaborne trade growth still needs to exceed this level for freight rates to continue to strengthen cyclically. As we have been continuing to stress in our Weekly Dry Bulk Reports, however, this is in no means guaranteed to occur.

    While this year as a whole can still look forward to robust grain trade and the global energy crisis continuing to lead to strong demand for coal in various nations, there is still no guarantee that iron ore trade will increase or even coal trade for that matter.

    The year beginning with Indonesia deciding to withhold some of its coal could be a forebearer that while global coal demand is set to stay strong in 2022, seaborne volume might not be able to match demand. The recent successes of China’s coal miners could also be signaling that China has become better suited in meeting its own demand.

    Onih 400-500 mil t koje Kinezi uvoze su naprosto nesto drugo. Coking coal i bolji ugljen za lozenje oko najvecih gradova. Taj ugljen generalno nije supstitut za kineski, niti obrnuto. Jer inace nije frka poslati jos ljudi i strojeva da kopaju pa iskopaju pa i 6 mlrd t njihovog sumporastog.

    Veca poanta je sto ce se desavati sa zeljeznom rudacom.

    I da, nista nije zagarantirano. Ali su neki ishodi vjerovatniji od drugih.

    Ono sto me sad najvise zanima je ishod Q4. I razvoj utilizacije, dokovanja. To ce dati neki smjer kako rade u downside-u.

    Display More

    Lako za Q4, to je vec proslost, downside ce se vidjeti tek u Q1. Ali nije ni to bitno, daljnje kretanje vozarina je jedino bitno, njihov raspon i trend, sve ostalo su nijanse (utilizacija, dokovanje, bla, bla...).

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 28, 2022 at 4:34 PM
    • #6,332

    downside ce se vidjeti tek u Q1.

    mitkko ne bih se ni tu previše zaletia ako govorimo o ATPL i načinu ugovaranja.

    Pošto je potražnja bila jaka mislim da su brodovlasnici bili u puno boljoj poziciji za pregovore i kalkulacije te prilagodili svojim interesima završetak ugovora i tajming za dokovanje nego prijašnjih godina.

    Ne bi me previše iznenadilo kad bi bila bolja zarada za Q1 2022. u odnosu na Q4 2021.


  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • January 28, 2022 at 5:33 PM
    • #6,333
    Quote from Infinity

    downside ce se vidjeti tek u Q1.

    mitkko ne bih se ni tu previše zaletia ako govorimo o ATPL i načinu ugovaranja.

    Pošto je potražnja bila jaka mislim da su brodovlasnici bili u puno boljoj poziciji za pregovore i kalkulacije te prilagodili svojim interesima završetak ugovora i tajming za dokovanje nego prijašnjih godina.

    Ne bi me previše iznenadilo kad bi bila bolja zarada za Q1 2022. u odnosu na Q4 2021.


    Cek, cek, ti mislis da ce DOBIT atpl biti veca u q1 22 nego q4 21 ili mislis na neku drugu zaradu??

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • January 28, 2022 at 5:47 PM
    • #6,334
    Quote from jasko

    Cape u KIni + 88,5% https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp

    ovo kinezi zahebavaju? 🤣🤣

    Btw, koliko je u jednom danu inace bio max. rast?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 5:56 PM
    • #6,335
    Quote from D_artagnan
    Quote from jasko

    Cape u KIni + 88,5% https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp

    ovo kinezi zahebavaju? 🤣🤣

    Btw, koliko je u jednom danu inace bio max. rast?

    To nista ne znaci, odnosno moze dovesti u zabludu ako se gleda samo postotni rast. Rast je sa 2.500 na 5.000 usd. Na tako maloj bazi male promjene u cijeni prijevoza po toni cine veliku postotnu razliku kada se prebace u TCE vozarine, a i dalje je to vise od 50% nize od breakeven-a. Na tim niskim razinama cak recimo i mala promjena cijene goriva cini razliku u tim TCE vozarinama.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Milo
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    929
    Postova
    718
    Bookmarks
    1
    Member since
    November 20, 2020
    • January 28, 2022 at 5:59 PM
    • #6,336

    Vozarine su i dalje dobre..mislim da će još koji dan biti neznatan pad, i da slijedi lagani oporavak..da budu oko 20000 svi bi bili sretni :)

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 28, 2022 at 7:12 PM
    • #6,337
    Quote from tenchi0110
    Quote from Infinity

    downside ce se vidjeti tek u Q1.

    mitkko ne bih se ni tu previše zaletia ako govorimo o ATPL i načinu ugovaranja.

    Pošto je potražnja bila jaka mislim da su brodovlasnici bili u puno boljoj poziciji za pregovore i kalkulacije te prilagodili svojim interesima završetak ugovora i tajming za dokovanje nego prijašnjih godina.

    Ne bi me previše iznenadilo kad bi bila bolja zarada za Q1 2022. u odnosu na Q4 2021.


    Cek, cek, ti mislis da ce DOBIT atpl biti veca u q1 22 nego q4 21 ili mislis na neku drugu zaradu??

    Display More

    Ako su npr. U pola 4Q istekli najmovi za recimo 2 broda koja su bila ugovorena na vozarinama iz cca 1Q.

    Ta ista 2 broda na novim ugovorima iz cca polovice 4Q ce doniti veću dobit u Q1 2022. nego za Q4 2021.

    Imamo 6 brodova na krtkoročnim ugovorima.

    To može biti u trajanju npr. 3,6,8 ili 11mj.

    Ovisno o raznim kombinacijama moglo bi se dogoditi da 1Q 2022. bude jači od 4Q 2021.

    Meni nije poznato kad,koliko dugo i na kojim cijenama je koji brod ugovoren pa ne mogu tvrditi da ce 1Q biti bolji ali da,mislim da je moguće.

    Da ja dajem brod u najam u svakom slucaju bi probao izbjeći da mi najam broda puca

    u najgorem periodu vozarina što je povijesno poznato oko kineske nove godine ukoliko ne radim spot pa bi taj period iskoristio za dry dock…..

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 7:49 PM
    • #6,338
    Quote from Milo

    Vozarine su i dalje dobre..mislim da će još koji dan biti neznatan pad, i da slijedi lagani oporavak..da budu oko 20000 svi bi bili sretni :)

    Bit će kolega, ne brinut....... ;)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 8:01 PM
    • #6,339

    Jucer sam malo gledao podatke BDI-a i panamax indexa, onako malo prolazio kakav je index bio u prvom mjesecu i trecem po onome sta sam zakljucio brzinski, nisam sad statistiski obradjivao vise od odoka pa mozda ima i koji previd, ugl u zadnjih 10 godina index koliko sam vidio je uvijek bio veci u trecem mjesecu nego u prvom mjesecu, osim u jednom slucaju i to 2014 godine, za ne falit kada je rusija drmala po ukrajini.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 28, 2022 at 8:07 PM
    • #6,340

    Indonesia revokes coal export ban on 759 companies https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1139701/Indo…n-759-companies

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 6, 2025 at 9:12 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      487k
      1.2k
    3. bjane

      June 6, 2025 at 9:12 PM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      419k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      915k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 33

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      33
      Pregleda
      18k
      33
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bjane June 6, 2025 at 9:12 PM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 10 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™