Za fanove popularnog minzta:
Two week free trials are available for Value Investor’s Edge @Shipping_VIE this week thru Friday (9 September) at midnight EDT. Come check out our #shipping #research platform and see if it is a good fit!
Za fanove popularnog minzta:
Two week free trials are available for Value Investor’s Edge @Shipping_VIE this week thru Friday (9 September) at midnight EDT. Come check out our #shipping #research platform and see if it is a good fit!
Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.
Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni?
fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........
u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....
u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......
Tamo gdje Supre mogu Capovi nemogu i ne prevoze isti teret nego Panamax AP Libertas je vec 3 tjedna u luci Guanzhogu dali tko zna dali je to luka u kojoj se isto moze obaviti dokvnje i ugradnja BWTS-a
Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni?
fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........
u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....
u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......
Kolega, niste fulali nista.
Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.
Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.
Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...
Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.
Znaci rezalista ce se puniti.
Pa eto, food for thought...
Display Morefururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........
u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....
u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......
Kolega, niste fulali nista.
Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.
Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.
Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...
Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.
Znaci rezalista ce se puniti.
Pa eto, food for thought...
Poanta je bila u ffa. Kada su ffa nedavno ronili onda je to trenutno stanje i umanjuje se bitnost. Sada su ti isti ffa vama hard fact da iducu godinu imamo pozitivno poslovanje. Trebalo bi se odluciti sta od to dvoje ti nasi fjucrsi jesu.
Ovo ostalo sve vec znaju i prvoskolci, exxi, orderbook... Ono sta neznamo je koju tocno od tih iducih 10 godina ce kinesko gospodarstvo implodirati. E bas ta godina ili godina iza nje ce biti neprofitabilne i ko bude s potpunim mirom kao vi cekao veselo ce se provest. Sad ako ce to biti 2023 onda ste mozda i u pravu da ce ta biti najgora
Mozda bude prije nego se nadas, samo da se rijesi ovo sa Ukrajinom. Moze potrajati, a moze nestati kao mjehur od sapunice, kao nasa SAO krajina, u par dana, mozda tamo koji tjedan bude ako se sve raspadne, ipak su vidili rusi da su usrali motku i istrosili se đaba, a cijeli moderan cvijet je kontra njih… tako da i za njih i ostale je bolje da se sto prije sve zavrsi..
mozda je to tako bilo do sada da je Kina bila vazna za dry bulk ali vremena se mijenju ulagaci se okrecu Jugoistocnoj Aziji sa gospodarstvom Indije ce ove godine rasti po stopi od 4.5 posto citam da ce i Japan imati znatni rast od oko 2-2.5 posto Kina je bila driver ali i druge ekonomije pusu njoj za vratom koje su jednako bitne osobno smatram da ono sto je Kina bila prije 20 godina to ce u vrlo skoroj buducnsti biti Indija. Vec sljedece godine po broju stanovnika Indija ce imati vise stanovnika nego Kina ne samo to, to je u prosijeku znatno mladje stanovnisto od Kineske populacije.
Nadalje velike korporacije Europe i SAD se okrecu Indiji i jugoistocnoj Aziji.Bdp zemalja Jugoistocne Azije Indije Japana Juzne Koreje znatno premasuju BDp Kine i sve te ekonomije u ovoe trenu imaju puno bolji outlook rasta za sljedecu godinu nego Kina
mozda je to tako bilo do sada da je Kina bila vazna za dry bulk ali vremena se mijenju ulagaci se okrecu Jugoistocnoj Aziji sa gospodarstvom Indije ce ove godine rasti po stopi od 4.5 posto citam da ce i Japan imati znatni rast od oko 2-2.5 posto Kina je bila driver ali i druge ekonomije pusu njoj za vratom koje su jednako bitne osobno smatram da ono sto je Kina bila prije 20 godina to ce u vrlo skoroj buducnsti biti Indija. Vec sljedece godine po broju stanovnika Indija ce imati vise stanovnika nego Kina ne samo to, to je u prosijeku znatno mladje stanovnisto od Kineske populacije.
Nadalje velike korporacije Europe i SAD se okrecu Indiji i jugoistocnoj Aziji.Bdp zemalja Jugoistocne Azije Indije Japana Juzne Koreje znatno premasuju BDp Kine i sve te ekonomije u ovoe trenu imaju puno bolji outlook rasta za sljedecu godinu nego Kina
Nije kina mozda bila vazna za dry bulk nego je kina 50% dry bulka. Mozemo pretpostaviti da su te indija i ji azija brojke i sada tako dobre pa vidimo na trenutnim vozarinama koliko je kina vazna, opale lockdown, ne uvezu ironore po planu i eto ti capea ispod breakeven. Ne moze se to preko noci niti u godinu dana nadoknaditi sa indijom ili cime vec.
Plasticno receno...ako import padne 10% u zemlji koja sudjeluje sa 50% tonmilja koliko treba rasti u zemlji sa 10% tonmilja da budemo na nuli?
gospon Losert ja se sjecam vremena kada je Atpl bila 35 kn a Kina na pola puta kakvo je gospodarstvo Indije trenutno samo sto se sada razvoj Indije desava puno ubrzanije nego prije 15 20 godina izneneaditi cete se koliko ce Indiji biti potrebno da stigne Kinesko i prestigne Kinesko gospodarstvo
Mislimda je Kina bliže 70% nego 50% dry bulka. Dry bulk jednako je Kina, pogotovo na capeovima, ove manje klase, kao što vidimo, još drže glavu iznad vode, ali kad Kina kihne, dry bulk se prehladi, to je neminovno.
Mislimda je Kina bliže 70% nego 50% dry bulka. Dry bulk jednako je Kina, pogotovo na capeovima, ove manje klase, kao što vidimo, još drže glavu iznad vode, ali kad Kina kihne, dry bulk se prehladi, to je neminovno.
5TC 6270 +696
dali tko zna dali uopce postoji BE za najmodaca ako je brod u bearbot charteru i koji su to troskovi najmodvca jer ako sam ja dobro razumio najmoprimac ili onaj koji unajmljuje brod snosi trosak odrzavanja broda,goriva i placa za posadu
Mandag stiger Baltic Dry-indeksen, som viser inntjeningsnivået for frakt av tørrlast som kull, korn og jernmalm, 3,5 prosent til 1.256 poeng, ifølge TDN Direkt.
Capesizeratene stiger 12,5 prosent til 6.270 dollar, panamax er opp 3,3 prosent til 15.966 dollar mens supramaxratene faller 0,2 prosent til 16.199 dollar.
Evo i BIMCO se prikljucio pozitivnom outlooku za ovu godinu:
Objavio break wave na twiteru, moguće vrlo dobra vijest EVERGRANDE HAS RESUMED CONSTRUCTION 668 OF 706 CHINA PROJECTS
EVERGRANDE ASKS REST OF PROJECTS TO RESUME CONSTRUCTION END-SEP
Objavio break wave na twiteru, moguće vrlo dobra vijest EVERGRANDE HAS RESUMED CONSTRUCTION 668 OF 706 CHINA PROJECTS
EVERGRANDE ASKS REST OF PROJECTS TO RESUME CONSTRUCTION END-SEP
bit će da su zato futuresi dodali još gasa popodne......