BCI 5TC 29018 1709
Naznake su da su zalihe smanjile... punjenje rezervi
BCI 5TC 29018 1709
Naznake su da su zalihe smanjile... punjenje rezervi
Raste trava zelena
Zelena, zelena
Ti si ljubav jedina, jedina, jedina
Tu u srcu mom
Tu je tvoj dom
Raste trava zelena, ljubavi jedina
Muziku na stranu, ali ovo su činjenice
Panamax Koulitsa (76,900 DWT, Apr 2003, Oshima) sold to UAE buyers for USD 13.60 mil, VV value 11.83 mil – DD Passed, BWTS fitted.
Display MoreRaste trava zelena
Zelena, zelena
Ti si ljubav jedina, jedina, jedina
Tu u srcu mom
Tu je tvoj domRaste trava zelena, ljubavi jedina
Muziku na stranu, ali ovo su činjenice
Panamax Koulitsa (76,900 DWT, Apr 2003, Oshima) sold to UAE buyers for USD 13.60 mil, VV value 11.83 mil – DD Passed, BWTS fitted.
tankeri, bulkeri, kontejneraši, pa gdje je tu index za jahte
evo radosti evo ruze moje
Opet cemo rakete lipacit izgleda
BCI timecharter 5 T/C routes 180000 29018 1709
BPI timecharter 5 T/C routes 82500 37347 -90
BSI timecharter 10 T/C routes 58328 32001 -122
BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 29128 583
BDI Index 3241 +52
Freight futures am update Capesize up ~11%
Panamax up ~6%
Nešto je danas manje nervoze na topicu.
Neznam da li vi čujete zujanje klima uređaja na sjevernoj hemisferi kao ja...divota.
Route Description Size Value ($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 30260 1242
BPI 5 T/C routes 82500 37152 -195
BSI 10 T/C routes 58328 31872 -129
BHSI 7 T/C routes 38200 29465 337
BDI Index 3281 +40
Nešto je danas manje nervoze na topicu.
Neznam da li vi čujete zujanje klima uređaja na sjevernoj hemisferi kao ja...divota.
Mozds nema na forumu ali ima nervoze preko bare, baci oko za jedno sat vremena pa ces vidjeti
Dry bulk FFA volumes surge to fresh high https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1137477/Dry-…e-to-fresh-high
Sad jos i biden joe zaj..ava:
Nešto je danas manje nervoze na topicu.
Neznam da li vi čujete zujanje klima uređaja na sjevernoj hemisferi kao ja...divota.
Mozds nema na forumu ali ima nervoze preko bare, baci oko za jedno sat vremena pa ces vidjeti
Ne interesiraju me dnevni trejdevi/bureci. Dok su vozarine tri puta iznad breakevena i dok su najave još optimističnije... mirno nam more.
Robust commodity demand to spur dry bulk rally into Q3
Čitam zadnje izvješće Cleavesa pa mi je u oko upala jedna zanimljiva tablica koju prije nisam baš doživljavao. Vidim da ju Joakim nije već neko vrijeme ažurirao, ali svejedno je zanimljiva.
Prva tablica pokazuje jako dobru korelaciju vrijednosti 5g starih capeova i 1y TC. Joakimova projekcija ukazuje na potencijal rasta i vrijednosti brodova i visine 1y TC u sljedećih godinu i pol dana za cca 60%. Vrijednost brodova se direktno odražava na NAV firme, a toliko povećanje 1y TC vozarina znači i fine profite. Ako će TC toliko porasti sa trenutnih razina koje su već vrlo visoke, možemo samo zamisliti koliko bi morale porasti i spot vozarine.
Druga tablica pokazuje korelaciju vrijednosti brodarskih dionica (index Joakimove "košarice" brodara) i vrijednosti 5g starih Capeova. Ova tablica ukazuje na rast indeksa brodara za više od 100% u sljedećih godinu i pol dana.
I ova Joakimova tablica podrazumijeva prosječno povećanje NAV-a za cca 60% u sljedećih godinu dana. Pogledajte 1y fwd P/NAV.
Uspoređivao sam tablice vrijednosti brodova, usporedio sam zadnje tablice Cleavesa i ovu što je neki dan postao kolega jasko, pretpostavljam da je to tablica od Clarksonsa.
Pogledajte koliko su veće procjene u Clarksonsovoj tablici. Vrijednosti 10y/15y starih panamaxa i supri su veće za 23-45%!?! Ja u svojim izračunima koristim procjene Cleavesa, ali sada se pitam šta je tu bliže stvarnosti jer ovo nisu beznačajne razlike. Kolega jasko, jeli imaš kakve dodatne informacije o toj procjeni vrijednosti brodova - kakav im je benchmark?
Sad jos i biden joe zaj..ava:
Mudrica prvo neka pokrije sve gubitke na tom biznisu od 2009. i on bi kineskim komunjarskim metodama radio reda na trzistu kada mu odgovara. 😬
Neka naredi prenamjenu ratnih brodova u kontejnerase i bulkere da se am vojska obogati prijevozom🤭
Sad jos i biden joe zaj..ava:
Mudrica prvo neka pokrije sve gubitke na tom biznisu od 2009. i on bi kineskim komunjarskim metodama radio reda na trzistu kada mu odgovara. 😬
Neka naredi prenamjenu ratnih brodova u kontejnerase i bulkere da se am vojska obogati prijevozom🤭
Da, da, dosao jos jedan socijalista, hehe.
Uspoređivao sam tablice vrijednosti brodova, usporedio sam zadnje tablice Cleavesa i ovu što je neki dan postao kolega jasko, pretpostavljam da je to tablica od Clarksonsa.
Pogledajte koliko su veće procjene u Clarksonsovoj tablici. Vrijednosti 10y/15y starih panamaxa i supri su veće za 23-45%!?! Ja u svojim izračunima koristim procjene Cleavesa, ali sada se pitam šta je tu bliže stvarnosti jer ovo nisu beznačajne razlike. Kolega jasko, jeli imaš kakve dodatne informacije o toj procjeni vrijednosti brodova - kakav im je benchmark?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Uspoređivao sam tablice vrijednosti brodova, usporedio sam zadnje tablice Cleavesa i ovu što je neki dan postao kolega jasko, pretpostavljam da je to tablica od Clarksonsa.
Pogledajte koliko su veće procjene u Clarksonsovoj tablici. Vrijednosti 10y/15y starih panamaxa i supri su veće za 23-45%!?! Ja u svojim izračunima koristim procjene Cleavesa, ali sada se pitam šta je tu bliže stvarnosti jer ovo nisu beznačajne razlike. Kolega jasko, jeli imaš kakve dodatne informacije o toj procjeni vrijednosti brodova - kakav im je benchmark?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
koliko vidim cleaves ne uključuje scrubere. ako ih clarksons i uključuje, opet je razlika poprilična.
baš me zanima kaj bumo vidli u FI od brodara po tom pitanju. kad ih objave to već budu "stari" podaci.
https://www.spglobal.com/platts/en/mark…k-rally-into-q3
Prosjeci azijskih vozarina za q2. Pnmx skoro 27 000, supre 26 700
Danasnji clanak u kojem se pokusava dati odgovor na pitanje da li ce iducih pola godine tradicionalno biti bolji od predhodna dva kvartala.
Link na clanak
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…ality-returning
Za one koji oskudjevaju vremenom za iscitati sve kratki pregled:
Sto kaze kristalna kugla za iducih pola godine?
U globalu kazu da bi iducih pola godine, kao sto je to i uobicajeno, trebalo biti bolje od prednog razdoblja.
Masovne mjere fiskalnih poticaja koje su uvedene u mnogim dijelovima svijeta, posebno u Kini, utjecale su na ovaj sektor pa je i prvih pola godine bio u zamahu te to razdoblje nije pokazalo uobicajenu sezonalnost. Ocekuje da ce gospodarstvo ove godine nastaviti rasti te da ce se nastavit globalna potrazna za sirovinama i da ce naredno razdoblje za dry bulk biti jos bolje od prvih pola godine.
Potraznja za zeljeznom rudom, zbog investicija u Kini, potaknuo je znacajan rast cijene. Nedavni pokusaj kineskih vlasti da obuzda rast cijene imao je tek skroman ucinak, a cijene su tek neznatno ispod najvisih razina u svibnju. Rastuca globalna potraznja za ovom rudom onemogucila je kineske napore da kontroliraju cijenu te se cini da nece biti dugorocnog ucinka.
--> Prema podacima Oceanbolta, u prvih šest mjeseci ove godine, 772 milijuna tona željezne rude prevezeno je preko oceana, sto je rekord u tom razdoblju. Tijekom razdoblja 2015. do 2020. godine kolicine prevezene zeljezne rude bile su u prosjeku 10% veće tijekom druge polovice godine u odnosu na prvu polovicu. Isto se ocekuje i u narednom razdoblju.
Rastuće kolicine izvoza iz Brazila posljednjih mjeseci sugeriraju na oporavak proizvodnje zeljezne rude u toj zemlji, nakon dugog razdoblja proizvodnje ispod uobicajenog nivoa. Srpanj je takodjer poceo jako dobro, s oko 8 milijuna tona izvezenih tijekom prvih osam dana. Povecana brazilska proizvodnja dobra je vijest za brodarski sektor, s tim da ce Kina vjerojatno kupiti veci dio kako bi smanjila svoje oslanjanje na australsku zeljeznu rudu pa ce rasti i tona milje (juhuuu; samo nek se svadjaju s bliskim zemljama i nek nabavljaju s drugog kraja svijeta :)).
Napominju i da je u mnogim kineskim lukama niska razina zaliha zeljezne rude. Podaci iz Tathya.earth koji pokrivaju dvije najvece luke željezne rude, Caofeidian i Jingtang, isticu silaznu putanju zaliha. Iako su podaci po prirodi nestalni, trend se razvija od travnja / svibnja za te dvije luke i mogao bi ukazivati na to da cemo u bliskoj buducnosti vidjeti povecanje kineskog uvoza zeljezne rude.