sony
S obzirom na potražnju za brodskim prostorom i manjak brodova a superciklus je rezultat toga.
Tako da je gorivo osigurano za dugi let.
sony
S obzirom na potražnju za brodskim prostorom i manjak brodova a superciklus je rezultat toga.
Tako da je gorivo osigurano za dugi let.
Display MoreDisplay More5y old po cijeni 34,5.
Atpl je ovim ugovorom isposlovala 5,5 godina gratis koristenja 4 broda ili jedan brod na 22g.
Za sada a moglo bi to zavrsiti i sa >10g. gratis po brodu.
Mogu se ti ugovori ili brodovi preprodati.
Zarada na papiru je do sada oko 200 Mkn.
U samo mjesec dana rast vrijednosti 5y old pnmxa od 7,8%
Idemo dalje...
Evo mali update za resale i jednog 2 godišnjaka
Jos 2Musd vise po brodu. To je + dodatnih 50 Mkn na onih 200 papirnatih.
Po dionici dodatnih 40 kn od sinoc do ujutro
Nelose😅
Idemo dalje.... 🍺🙅♀️🥂🙋♂️🍷🙆♀️
NAV tu nikog ne interesira. Koga briga kaj brodovi u bilanci vrijede 100 % više nego prije godinu dana. Stav je ekipice da će to kroz xy godina kad opet bude kriza, opet vrijedit manje, pa nema potrebe time se zamarati.
Zašto sad kupovat dionicu po 570 kn, kad će možda, vjerojatno jednog dana, kad se nadviju crni oblaci vrijedit < 200,00 kn.
Koga briga kaj će prije toga vjerojatno ići > 1000,00 kn, a tko zna, možda i puno više od toga. Ako je ovo doista početak superciklusa, cijena će doći do razina koje ne očekuju niti najveći optimisti. Jednog dana kad se to dogodi, pisat ćemo i pričati o tome. A pisat ćemo i o tome tko je to i u kolikoj mjeri iskoristio.
NAV tu nikog ne interesira. Koga briga kaj brodovi u bilanci vrijede 100 % više nego prije godinu dana. Stav je ekipice da će to kroz xy godina kad opet bude kriza, opet vrijedit manje, pa nema potrebe time se zamarati.
Zašto sad kupovat dionicu po 570 kn, kad će možda, vjerojatno jednog dana, kad se nadviju crni oblaci vrijedit < 200,00 kn.
Koga briga kaj će prije toga vjerojatno ići > 1000,00 kn, a tko zna, možda i puno više od toga. Ako je ovo doista početak superciklusa, cijena će doći do razina koje ne očekuju niti najveći optimisti. Jednog dana kad se to dogodi, pisat ćemo i pričati o tome. A pisat ćemo i o tome tko je to i u kolikoj mjeri iskoristio.
A ekipa čeka CnB...sve je to ok... .
Jedva čekam taj trenutak kad ćemo komentirati da je cijena otišla 2022 i 2023 godine do toliko i toliko i da se zaradilo toliko i toliko.
.
Ne volim tu rečenicu ali za brodare vrijedi:
"Samo nebo je granica"
Evo i potvrde da smo upali u 7cro...
Prema postotnom udjelu i vrijednosti fonda ispada da su nakupovali za 8-9000000kn vrijednosti dionica. Nije lose i nebi bilo te kupnje da dionica nije usla u sastav indeksa.
Aj sad će crobi napokon i narast malo, jer atpl će najviše narasti sljedeću godinu, dvije
Prema postotnom udjelu i vrijednosti fonda ispada da su nakupovali za 8-9000000kn vrijednosti dionica. Nije lose i nebi bilo te kupnje da dionica nije usla u sastav indeksa.
Čini se da imaš jednu 0 viška. Znači imovina je cca 31 mil kn oa 2,86% od imovine . Ali zanimljivo je da ih nema u knjizi dioničara , barem transparentno kao skrbništvo za 7 CRO.
Prema postotnom udjelu i vrijednosti fonda ispada da su nakupovali za 8-9000000kn vrijednosti dionica. Nije lose i nebi bilo te kupnje da dionica nije usla u sastav indeksa.
Čini se da imaš jednu 0 viška. Znači imovina je cca 31 mil kn oa 2,86% od imovine . Ali zanimljivo je da ih nema u knjizi dioničara , barem transparentno kao skrbništvo za 7 CRO.
Mislim da su kupovali 28.09. po cca 500 kn. Oko 1770 komada....
Čini se da imaš jednu 0 viška. Znači imovina je cca 31 mil kn oa 2,86% od imovine . Ali zanimljivo je da ih nema u knjizi dioničara , barem transparentno kao skrbništvo za 7 CRO.
Mislim da su kupovali 28.09. po cca 500 kn. Oko 1770 komada....
Dragi Jasko nisu oni to kupovali. Ali zato jesu prodavali tuđe dionice, da bi na kraju ras - prodaje kupili što jeftinije
Prema postotnom udjelu i vrijednosti fonda ispada da su nakupovali za 8-9000000kn vrijednosti dionica. Nije lose i nebi bilo te kupnje da dionica nije usla u sastav indeksa.
Čini se da imaš jednu 0 viška. Znači imovina je cca 31 mil kn oa 2,86% od imovine . Ali zanimljivo je da ih nema u knjizi dioničara , barem transparentno kao
Ups hvala na ispravci (lapsus scalami)
Čini se da imaš jednu 0 viška. Znači imovina je cca 31 mil kn oa 2,86% od imovine . Ali zanimljivo je da ih nema u knjizi dioničara , barem transparentno kao
Ups hvala na ispravci (lapsus scalami)
Nula više manje, nema veze, inflacija je pa se nule samo dodaju dok ima mjesta na novčanicama .
Ako smijem komentirati, rekao bih da je frizura(cijena) postojana, s obzirom na neveru vani .
Budemo vidjeli da li će i vani uskoro izaći sunce ili će prebaciti u buru (nadam se ono prvo)
P.S. lapsus calami = tipfeler
Ipak je bura vani, na moju veliku zalost, jer trpim gubitke. Vani se danas opet nastavio pad na dry bulku i tesko je to za gledati, bar meni, ovaj pad na bulkerima koji traje vec tjedan dana . DSX je na 5.1$, a nedavno je bila na 6.2$. Ne znam zasto toliko pada, kazu opet zbog Evergrande problema u Kini, ali mozda netko pametniji zna pravi razlog.
Cini mi se da su dionice ATPL ipak u stabilnijim rukama i nema toliko padova kao vani, jer dok vani sve raste dionica ATPL raste, a dok vani sve pada dionica ATPL stagnira, te je ovdje ipak manja volatilnost nego vani.
Da je evergrande, ne bi se cijeli market ovako zelenio
Da je evergrande, ne bi se cijeli market ovako zelenio
Sto bi onda moglo biti, po vasem misljenju?
Market raste, a svi bulkeri vani padaju. Ali bas svi, nevezano za tip brodova, poslovanje ili ugovore za brodove.
Da se nije počela smanjivati gužva u lukama.
Čini se da se počinju hladiti vozarine, ali opet u ovako zelenom danu čini se prevelik pad
Rekao bi da vani drukaju brutalno i to potkrepljuju sa dovoljno dionica za short za razliku od ovdašnjeg sofisticiranog druka i bez municije za short . Upss možda samo nešto malo od onih koji su ih dobili na poklon .
Za one koji su prodali radi evergranđa ili ne kupuju novi info od PBasin bulkera je da iz kine nema nikakvog utjecaja na cement, clinker, rebar,lumber....
Evergranđ je u zaostatku gradnje 1mil placenih stanova, to ce netko uskoro graditi, demand ce up.
https://dionice.net/attachment/9039-e2343-q3-trading-update-13oct2021-pdf/
Da se nije počela smanjivati gužva u lukama.
Čini se da se počinju hladiti vozarine, ali opet u ovako zelenom danu čini se prevelik pad
Ne znam, nigdje ne mogu naci razlog zasto toliko padaju, pogotovo sto su S&P, Dow i Nasdaq u plusu, ali da ne ispadne da pricam napamet, evo linka
Sasvim druga priča je preko bare kad se radi o trgovanju i trejdanju ....